Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ow jah, ik werd vanmorgen om 08.00 wakker gebeld door mijn vriendin. Ze is gisteren om 21.30 bevallen van een zoon, de kleine had een groeiachterstand maar ze is uiteindelijk met 39 weken bevallen. Hij heet Keano, 2380 gr en 43 cm :confused: echt een ukkie voor 39 weken!
    Voel mij nu wel remy worden, iedereen om mij heen is nu bevallen..en dan kom ik erachteraan waggelen :rolleyes: ach ja nog een paar weken en dan mogen wij lekker gaan genieten! :D

Iedereen nog een prettige Koninginnedag!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jeetje dat is idd een kleintje voor 39 weken zeg!
    Een vriendin van mij ligt nu te puffen, haar water is vannacht gebroken, wel grappig aangezien ze vandaag uitgerekend is...

3. monkeylove

Ow jah haha nog 9 weken te gaan :confused:
    Zo wat gaat dat hard zeg, echt niet normaal!

4. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    9 wkn tijd gaat hard he.....
    ik ga morgen week 29 in en dan heb ik ook nog ongeveer 9 wkn te gaan...en dan volgende week op vakantie heerlijk tijd gaat lekker snel.straks even naar coevorden toe geboortekaarten bestellen....gr heidi

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries, net even voor je op de weerradar gekeken en bij jou wordt het pas rond het middaguur droog. :(
    Gefeliciteerd met je kleine (letterlijk) van je vriendin.

ML, jij ook succes met je vriendin. Spannend hoor.

Heidi, veel plezier met het bestellen van de geboortekaarten. :D

Anno Niem, je weet ons te vinden hè als je je hart wilt luchten.

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier heerlijk geslapen!

ML, wow 31 weken! Gaat hard he?

Patries, gefeliciteerd met de baby van je vriendin!

Iedereen een hele fijne dag toegewenst. Hier is het nu nog droog en stralend weer, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

7. monkeylove

Ik heb echt geen zin in dat koninginnedaggedoe...
    KAn toch weinig...
    /ik ga volgend jaar wel ff ouderwets los :p

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hier wordt koninginnedag ook anders gevierd dan normaal. Toch wil ik wel proberen om vanmiddag even het centrum door te lopen, ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ML: balen he. ik heb er ook niet veel zin in. hoop dat mn rug wat meewerkt zodat we een klein rondje Vlissingen kunnen doen, maar tot nu toe is het pijn pijn pijn dus verwacht er niet veel van
    @Patricia: op donderdag zijn het nu ook herhalingen zag ik laatst of is dat inmiddels alweer veranderd?

Fijne koninginnedag allemaal!

10. monkeylove

Ik heb mezelf sowiesow voorgenomen om na de bevalling even bij te komen en dan af en toe weer lekker los te gaan.
    Ben volgens mijn gevoel een beetje ingekakt de laatste jaren, niet dat ik dat erg vind, maar wil het nu weer anders...
    Want feesten ben ik wel goed in, stond altijd bekend als een feestbeest mahjah, af en toe heb je daar ook niet egt trek meer in maar nu kriebelt het toch wel weer een beetje hoor...

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat duurt nog wel even dus zou lekker de hort op gaan.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier regent het helaas keihard nu :cry:

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Joepieee, volgens buienradar trekt het over en wordt het hier en in vlissingen straks weer droog. ik ga zo maar s mn schoenen aantrekken, want over een dik uur komt mn man daar aan met de boot. Heerlijk dat ie weer lekker voor 2 weekjes thuis is. :D

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Klopt ja. Maar het klinkt alsof BI een reden zou zijn voor meer uren en daar heb ik flink last van. Bepalen ze dat dan soms pas net na de bevalling. dat ze kijken hoe het dan met je gaat ofzo.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je mannetje weer lekker thuis komt.
    Geniet maar lekker samen. :D

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Sann, fijn dat je mannetje weer thuiskomt. Geniet er maar van!

Senn, ga je nog iets leuks doen vandaag?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee niet echt.
    Trek het niet met mijn rug om met twee kids door de stad te gaan slenteren en Niels moet tot half 5 werken dus blijf lekker thuis vandaag.

Ga jij nog iets leuks doen?

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wij gaan straks nog even naar het centrum, eventjes kijken. Ook niet te lang. En verder niet zo veel, heerlijk luieren!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes...

Vandaag was een rustdag...
    Ik had in mijn "Plan van Aanpak" (enige wkn geleden) wel ingepland dat ik vandaag wat zou doen. Maar goed dat was alleen ik..en voor de klussers was het een rustdag.

Staat mijn oom inene voor de deur!
    Ik lag om 10:30 uur nog in een diepe coma (slecht geslapen vannacht) dus baalde wel een beetje.
    Hij zei wel "Jij hoeft niets te doen" maar goed als er "volk" in huis is kan in nou niet echt lekker relaxen...
    Ik hoop dat ie snel weer weg gaat hoor (erg hè hij bedoelt het goed maar toch vandaag ff niet gewoon).

Whahahaha mannetje gaat nu op de fiets onderweg naar Haarlem Centrum en guess what...begint te regenen hihihihhi!

Vraagje ladies over "handelen" via Marktplaats.
    Jullie weten dat ik al enige tijd op zoek ben naar My First Lollifantje. Dankzij Wendie (Knuffelkonijn) iemand gevonden.
    Maar ik heb gewoon geen prettig gevoel bij de onderhandelingen. Ik doe wel eens vaker handelen via MP maar dan is het altijd in de buurt zeg maar.
    Dit valt ver buiten mijn regio en kep natuurlijk niet de kracht om zo lang te rijden.
    Maar goed ik had dat de "verkoper" uitgelegd en voorgesteld om het via pakket post te versturen (info en prijs voor haar opgezocht e.d.) en gezegd dat ik de helf v/d kosten op voorhand ging overmaken en de rest bij ontvangst. (Want tja ik wil ook een beetje zekerheid zeg maar).
    Nou dat kon allemaal niet want ze was al een paar keer in de maling genomen enz enz.
    Dat snap ik wel maar wat is mijn garantie dan?
    Anyway...dus ik heb haar gezegd dat ik het volledige bedrag aan haar overmaak en vraag om haar Bankrekening nummer.
    Wil ze eerst MIJN gegevens gegevens moet doorgeven en dan pas krijgt ze mijn gegevens.
    Ik heb nog nooit zo (voor mijn gevoel) moeizaam gehandeld via MP. Het gaat om een artikel van €10 euro (exl. verzendkosten €6,20) maar vind het gewoon niet lekker lopen. Of ben ik nou zo achterdochig.

Vorig jaar heb ik kaartjes voor Misteryland gekocht via MP...nou als iets een hoog "vervalsings c.q. oplicht gevoelig is" zijn het wel kaartjes voor evenementen.
    Deze gozer handelde onder zijn eigen naam, privé (EN later ook werk-) email adres. Ik heb hem (zit in de beveiligingsbranche dus ben van nature "achterdochtig" ;)) Via via ben ik achter zijn gegevens gekomen en zou hem dus kunnen traceren als hij me zou "naaien".
    Het verliep prima en toen ging het zelfs om hogere bedragen maar werd gewoon niet vaag gedaan...

Maar goed mss ben ik door mijn werkervaringen heen gewoon te snel achterdochtig (maar kep vaak wel gelijk hihihi) maar ik vind het gewoon vaag...

Nou ja ik wou het ff kwijt. Mocht iemand tips hebben hoor ik het wel.
    Ga weer es ff bij oompje kijken wat ie aan het doen is...

20. Hey Silla.

Misschien woont een van ons hier in de buurt? Ik i.i.g niet, maar misschien een ander wel?

Liefs Wendie

Deel Deze Pagina