Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Je kan het altijd proberen, gewoon zeggen dat je helemaal gek wordt, wie weet hebben ze nog wel een gaatje....

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    sinds de bevalling van mn zoontje bijna 9 maanden geleden is m'n hele cyclus van slag, ik slik de pil maar mijn lichaam gaat zijn eigen gang. dus ik kan alleen en beetje logischerwijs terugrekenen (we hebben niet vaak geklust door de gebroken nachtje met mn zoontje) en afgaan op de zwangerschapstesten die ik gedaan heb, moet het nog erg pril zijn, dit is de eerste menstruatie die ik misgelopen ben.

3. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

ben zwaar *jloers* op de meiden die al een echo hebben gehad!
    ik moet nog wachten tot volgende week woensdag!

@bloem... rij naar de EHBO zeg dat je van de trap gestuiterd bent op je buik en dat je bloed.
    Kunnen ze je niet zomaar weg sturen! en krijg je een echo.
    Anders zou ik gwoond e gyn opbellen
    heel veel s6 meis!

liefs mandy

4. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik denk ook dat je gewoon moet bellen. En met een beetje overdrijven moet het best lukken. En je moet je natuurlijk niet zomaar weg laten sturen.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hahaha, bedankt voor het meedenken allemaal :D ik wacht toch even telefoon van de dokter af. En aan de ene kant ben ik ook wel weer blij dat ik tot vrijdag moet wachten hoor, want stel dat het nu verkeerd aan het gaan is en nu dus een echo krijg waar het wel goed uitziet, zit ik morgen bij een eventuele bloeding weer in de stress want morgen kan het alsnog fout gaan.

Als ik vrijdag gewoon pas ga dan heb ik al een week met regelmatig een bloedinkje en is het misschien wat normaler.... tja het is even moeilijk uit te leggen ;)

Het is momenteel alleen elke keer balen, ik ben het wel gewend, maar toch als je het weer ziet dan baal je ook weer heel erg. Misschien ben ik wel gevoelig ervoor.

Misschien is er eerder een adertje geknapt wat elke keer weer kapot gaat door inspanning, ik weet het niet.....

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Precies Bloem, gewoon even afwachten..bloeden kan geen kwaad totdat je echt heftige pijnscheuten gaat krijgen. Met mijn miskraam was op het laatst de hele WC knalrood van het bloed. En wat je zelf zeg, als je morgen weer bloed maak je je weer ongerust.

Misschien ben ik te nuchter daarvoor omdat ik het heb meegemaakt, ik kreeg op donderdagavond bloedingen (dus geen streepjes of beetjes maar echt veel) heel de nacht met krampen, dus vrijdagmiddag naar de dokter..nou ik lieg niet maar ging op die tafel liggen, hij keek in mijn onderbroek waar ik inmiddels een maandverband had ingedaan en knikte gelijk nee met zijn hoofd. Dat vruchtje ga je verliezen, mevrouw..was het enige wat hij zei.
    Ik heb van alles gevraagd, of ik geen spuitje kon krijgen zodat het beter werd, misschien heel rustig liggen..maar nee, ik zou het kwijtraken.
    Hij heeft mij naar huis gestuurd en zei dat ik het weekend moest afwachten totdat ik het zou verliezen, anders moest ik s maandags terugkomen. Uiteindelijk ben ik het zaterdagnacht verloren, met een massabloed en krampige steken in mijn buik. Ben het uiteindelijk met 9 weken verloren. Al maak ik mij nu ook zorgen of het wel allemaal goedkom, ik bel geen dokter..heeft geen zin, ga ik een smoes verzinnen, krijg ik met gratie een echo, en dan volgende week met 7 weken maak ik mij nog steeds zorgen...dat is jezelf lichtelijk martelen.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Bloem82 in elk geval heel veel sterkte!

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Patries,

Ik ben het hier niet echt helemaal met je eens ik heb 3 MK's gehad zonder heftige bloedingen c.q. krampen (muv het moment dat ik daadwerkelijk het vruchtje verloor).
    Een miskraam kan gepaard gaan met hevig bloeden/krampen, hoeft dus niet.
    Maar Bloem ik wil je hiermee niet bang maken hoor! Ik ken zat meiden die hevige bloedingen hebben gehad en nu een gezond kindje hebben.
    Het hoeft dus ook helemaal niets te betekenen. Je moet zelf doen waar je het 't prettigst bij voelt. Ik duim voor je!

9. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik heb heel even mee mogen schrijven bij de juli-mama;s, maar helaas.....(inmiddels gaat het wel weer goed met me, no worries), maar ik lees dus nog wel stiekem even mee.
    Vandaar dat ik nu lees over Bloem:

Ik had opeens ook bij 5,5 week een veel vagere zw.sch test (had er nog een liggen en dacht, probeer nog eens). Paniek natuurlijk en meteen naar de huisarts. Deze heeft 2 verschillende gyns gebeld, en beiden zeiden dat een echo bij 5 weken 3 dagen gewoon nog geen uitsluitsel geeft. Dus ook al ga je naar het zkh, je wordt er waarschijnlijk nog niet veel wijzer van!

Veel sterkte in deze rotperiode!

Joyce

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Is ook zo Silla, maar Bloem zeg dat ze aanstaande vrijdag een week af en toe een bloedinkje heeft...daar maak ik uit op dat het niet als ongesteldheidbloedingen zijn..als je het kwijtraak dan verlies je constant veel bloed (aan het einde). Bij mij heeft het twee dagen geduurd tot de miskraam en daar ging veel bloeden aan vooraf.
    Bedoel alleen te zeggen dat ik nuchter erin ben, als het misgaat gaat het toch wel mis...daar kan helaas geen levend wezen iets anders van maken...hoe graag je dat op dat moment wel wil..
    En zorgen blijf je je toch wel maken, elke week..totdat de kleine gezonde spruit in je armen lig.

11. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @Bloem, sterkte meid en hou vertrouwen.

@Liesje gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik ben de 24e jarig.

@ Etje & Sas7, geweldig, gefeliciteerd.

Jalea, welkom en gefeliciteerd.

12. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Meiden, ik heb even jullie steun nodig.
    Ik voel me echt niet zwanger. Heb geen kwaaltjes zoals ik die bij mn dochter had.
    Ik weet wel dat het elke keer anders kan zijn, maar toch.
    Morgen komt MvM, dadelijk heb ik maar 1 streep op de test.! (Ik maak me waarschijnlijk zorgen om niks.)
    Het liefst ga ik in bed liggen en janken.!
    :(

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Joh, wees blij dat je je niet zwanger voelt ;) al kan ik me jou wel voorstellen hoor. Maar die streep zit er niks voor niks ;)

De dokter assistente heeft mij net terug gebeld en zegt ook dat het geen zin heeft om eerder een echo te doen omdat het morgen anders kan zijn. En ik geef haar helemaal gelijk.
    Ben wel blij met deze dokter waar ik bij zit, vriendelijke assistentes vriendelijke doktoren (meelevend en dat zie je niet vaak meer) en je wordt niet voor mijn gevoel aan het lijntje gehouden, dus dat zit wel goed voor mij ;)

Zo.... vanaf nu wil ik geen bloed meer zien ;)

Bedankt voor het meeleven dames :D

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Joki...aaaahhh kom op meid! Nog eventjes en je krijg een echo..en let op daar zie je dan een wurmpie met een kloppend hartje :D
    ow morgen MvM op bezoek, zo leuk als ze je dan feliciteren met je zwangerschap, ik ging gelijk glunderen hahahaha. Ik heb voor het boek gekozen omdat ik toendertijd de mijne had uitgeleend aan een oude vriendin en nooit meer heb teruggezien :(

@Bloem, heerlijk he zon dokter die je netjes terugbel en je bezorgheid snapt! Vrijdag je echo...die MOET goed zijn hoor want ik wil op mijn verjaardag geen vervelende dingen lezen :)

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat zijn er veel jarig in november ja :D
    Ikke donderdag, en kon dan al op echo, maar zoals ik al zei wil ik dat niet op mijn verjaardag voor als het toch niet goed is.

16. Pistache

Pistache Lid

11 nov 2007
    15
    0
    0
    Hallo meiden, ik ben nieuw hier.
    Iedereen gefeliciteerd met haar zwangerschap.

Voor zover bekend mag ik me ook zwanger noemen en ben ik nog net in juli uitgerekend.

Liefs, Pistache

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb leuk nieuws voor je ;) je bent dan al 4 weken zwanger :) ze tellen nameljik niet vanaf je eisprong, maar vanaf je laatste ongi :) scheelt toch weer 2 weken :)

18. Hi Joki, Het verschilt inderdaad bij iedereen. Er zijn mensen die pas veel later last krijgen van kwaaltjes. En als ik verschillende juli-mama's mag geloven is het ook niet altijd een pretje om veel last te hebben. Komt vast goed met mvm. Mijn testje bij mvm was minder duidelijk dan de kruidvasttest. Tip: gebruik ochtendurine. Grotere kans op een dikkere streep ;)

19. Pistache

Pistache Lid

11 nov 2007
    15
    0
    0
    Lieve Athina,
    Ik weet dat men 2 weken cadeau krijgt, maar in mijn geval niet.
    Mijn eitjes zijn ECHT 2 weken en 5 dagen geleden bevrucht.
    Op een petri schaaltje.

Liefs Pistache

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    he maar zelfs al is dat zo, dan krijg je toch NOG die 2 weken cadeau? Ik bedoel: Mijn ovutesten en templijst waren erg duidelijk, dus de bevruchting was ook echt 2 weken na m'n laatste 1e ongi dag (klinkt vaag) .
    Bij mijn collegaatje is ICSI toegepast, en ook zij was toen zij mocht testen, 4 weken zwanger...?

Deel Deze Pagina