Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Patricia: heel veel succes vanmorgen!

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Susanne en Rich,

Van harte gefeliciteerd met jullie twee meiden Kyara en Rebecca!
    Geniet van jullie twee wonders!

Liefs Vera

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Vergo: wat een ontzettend mooi bedankkaartje eneen prachtige site. Ik heb er een brok van in mn keel zeg.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Sushi en man,

Van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochters!

Liefs Mirre

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Susi en man, gefeliciteerd met Kyara en Rebecca

Jeetje zeg, gelukkig dat alles goed gaat...

Patricia, heel veel sterkte vandaag, weet cker dat alles goed is hoor...

Niesje, 2e gedichtje is het leukst...

Hier weer slecht geslapen, voor mijn gevoel 100x m'n bed uit geweest en erg pijn in m'n onderrug en pijn in m'n maag.
    Ach ik bekijk het maar positief, straks ben ik zo gewend aan dat nachtbraken dat ik niet impressed ben van een nachtbrakertje :p

6. monkeylove

Gefeliciteerd emt je 31 weken Jes :p

Wanneerkrijg je je fotootjes nou van die kleine?

7. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Susi, van harte gefeliciteerd met jullie meiden Kyara en Rebecca. Fijn dat ze zelf ademen, dat moet een goed gevoel geven.

Lieve Vergo, ik denk meteen ook aan jou. dank je wel voor de mooie kaart. Ik heb je verhaal ook gelezen, wat zullen jullie het zwaar hebben gehad. Hoop dat je snel op mag knappen.

Ik vind geboorte gedichtjes ook erg moeilijk, wil iets korts, maar pakkends neerschrijven, maar vind het erg moeilijk.

Patricia, sterkte vanmiddag!
    Niesje: absoluut de 2e
    Sann, succes met de prikken
    ML, balen dat je weer zo slecht hebt van de pijn, ben je al bij de fysio geweest?

Ik mag vanmiddag ook naar de APK (stond niet op de lijst), ben benieuwd of ons kleintje goed is gegroeid. Ikzelf ben deze laatste 3 weken volgens mij niks aangekomen, maar dat las ik bij meerdere van jullie. Nu in totaal 7 Kg.

Groetjes Minka

8. monkeylove

Nee ben niet bij de fysio geweest, maar denk toch dat ik Maandag maar even contact op ga nemen want dit schiet ook niet op...
    Ik ben ook 7 kilo aangekomen in totaal en bij de laatste controle ook niets, terwijl ik naar mijn gevoel toch behoorlijke vreetkicks gehad heb :p mahjah... wel beter hahaah..

9. monkeylove

Hahaha 1 troost Jes, bij Michelle ben ik 27 en bij Leroy 26 kilo aangekomen en was na de bevallig na een maandje weer op mijn oude gewicht :(
    En heb niet gedieet... Dus ach...

10. monkeylove

Ik was er nu ook heel bang voor om zoveel aan te komen omdat ik nu wel wat kilootjes zwaarder ben dan 15 jaar geleden... zucht.... mahjah gelukkig valt het mee :D

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Susi en Rich, van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie meiden Kyara en Rebecca.

12. Ik ben 2 dagen afwezig en er is weer een hoop gebeurd lees ik.

Vergo, wat een mooie site heb je gemaakt voor je zoontjes Dinand en Dylan, heb hem samen met mijn vriend met een brok in onze kele zitten kijken. Hoop dat je snel goed nieuws krijgt van je artsen. Wens je heel veel sterkte de komende tijd.

13. Lieve Susi en Rich..

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 meisjes Kyara en Rebecca.
    Ik hoop dat jullie er lang van mogen genieten en dat het 2 gezonde, sterke meiden mogen worden!

Goedemorgen aan de rest..

Hier gaat het wel lekker. Volgens mij is de blaasontsteking zo goed als weg, want ik hoef er 's nachts gelukkig niet meer uit om te plassen... Het enige waar ik soms wakker van word, is het geschop van ons ukje, maar dat is niet erg :)

Ik las wat over die vluchttassen, denk dat ik er ook maar mee ga beginnen, want een vriendin van mij denkt dat ik met 7 a 8 weken al ga bevallen :oops:
    Zij had exact dezelfde soort zwangerschap als mij en kindje lag bij haar ook elke keer laag en zij is met 35 a 36 weken bevallen. Ben benieuwd..

Volgende week heeeerlijk op vakantie. Mijn mannetje moet vandaag nog werken en dan is hij om 6 uur vrij en heeft VAKANTIE!
    Ik ben daar zo blij om... Ook voor hem is het wel ff lekker....

Nou, ik ga weer.

Liefs Wendie

14. Susi van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertjes. :) Hoop dat alles goed gaat met mama en de meisjes?

Niesje ik vind gedicht 2 mooier.

Jes, doe lekker rustig aan. herken de krampen en steken. heb ze ook sinds een aantal dagen. Gewoon lekker rustig aan doen en een kruik kan ook helpen.

Patricia veel succes met je groeiecho vandaag.
    Buddy Kwebbels jij ook succes met je apk ;) vandaag.
    Sann ook succes vandaag met de prikken...brrr...2 op een dag! Ik haat naalden.

Wij hebben heerlijke dagen gehad.
    Op koninginnedag naar de vrijmarkt geweest in Lonneker. Is niet zo massaal als in Enschede en minder druk.Ook zitten er meer kinderen met spulletjes, ipv al die handelaren die hier in de stad staan.
    Ook naar de IKEA geweest, was niks te doen :) We gingen voor een lamp voor de babykamer (hebben we ook gevonden) maar de meeste spulletjes waren voor Steijns kamer. Om hem wat leuker aan te kleden. Missie geslaagd.

Gister naar Ouwehand dierenpark in Rhenen geweest. Alleen mijn vriend was de buggy vergeten #-o kwam meneer achter toen we bij Deventer reden!
    Hebben we daar een bolderkar gehuurd en Steijn vond het prachtig.

Vandaag een rustige dag, pas me aan aan het ritme van Steijn vandaag.
    Mijn vriend gaat vanmiddag zijn pak halen.
    Ik moet volgende week donderdag mijn jurk ophalen. Ben benieuwd.
    was allang blij dat hij nog paste, hij moest nog wel wat ingemaakt worden en wat van de lengte af :)

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    WOW, van harte gefeliciteerd met jullie dochters Kyara en Rebecca

En wat knap toch dat ze zelf al kunnen ademen :D

Geniet ervan!

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Vergo,

Wat een mooie site hebben jullie gemaakt en wat een prachtige zoontjes. Ik wens jullie nogmaals sterkte!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedenmorgen dames :D

Hier is het even wat rustiger, heb een beetje last van de grieperitus :S, niet erg hoor, alleen verkouden.

Maar goed slapen gaat ook heel slecht met maar een paar uur per nacht, dus daar wordt je wel moe van, hihihi. Verder gaat hier alles goed gelukkig, kindje is lekker druk :D

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Susi en man

feli met je mooie dochters! heel veel geluk samen!

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Susi, gefeliciteerd met je dochters! En wat een leuke namen zeg...

Christea: spannend zeg je jurk ophalen.. :D
    Niesje: Ik vind het 2e gedichtje leuker!
    Vandaag ook naar de verloskundige en heb er echt zin in..ben benieuwd of ze kan voelen hoe de baby nu ligt! Verder word de kamer zo behangen, pff. Maar ja het moet gebeuren. Mijn vriend is vanavond thuis en die is morgen ook lekker druk. Ook hebben ze gebeld wanneer de babykamer bezorgd word! 22 mei om 2 uur..heb er nu al zin in want dan kan ik eindelijk de kleertjes enzo gaan wassen. Mag je trouwens gewoon wasverzachter gebruiken bij babykleertjes?
    Patricia Ik hoop dat alles goed gaat met de kleine en dat je zorgen voor niks geweest zijn ;)
    En over dat aankomen, heb er nu zo n 13 kilo bij. Maar het zit echt allemaal op me buik ofzo lijkt het wel want als iemand vraagt hoeveel ik aan ben gekomen (hele irritante vraag trouwens) en zeg 13 kilo geloven ze me niet of ze zeggen dat het dus echt niet te zien is..Nou ja dat is mooi

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ik ben nu in totaal 4 kilo aangekomen.. Was bij de laatste controle 1,5 afgevallen..

Patricia ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen! Ik hoop dat alles goed is bij controle!

Niesje, ik vind gedichtje twee ook leuker!

Christiea, fijn dat je mooie dagen hebt gehad! Heerlijk naar de dierentuin! Spannend hoor je jurk ophalen! Spannende dag!

ML, shit man dat je zo wardeloos slaapt! Hoop dat het wat beter wordt!

Buddie wendie, ik ben benieuwd of ik met 6 weken buddynieuws van je heb..

Kwebbels, spannend allemaal he, de babykamer.. die van ons komt a.s. donderdag! Leuk leuk!
    Sann, succes met de spuiten! Brr.. :( :(

Deel Deze Pagina