Susi en Rich! GEFELICITEERD MET JULLIE PRINSESJES! Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat ze al zelfstandig kunnen ademen. Gisteren had ik echt een "Ik heb er geen kracht meer voor" dag. Was bloedje chago, alles zat tegen en had ook nog es flinke mot met mijn mannetje. Mijn moeder had ff besloten dat mijn vader vandaag de electra komt doen ipv gister (wat ingepland stond) maar het niet ff melden ofzo...dus daar was ik ook alweer klaar mee. Maar goed vandaag schijnt het zonnetje weer, ik heb besloten dat ik vandaag NIET binnen blijf... De klussers weten wat ze moeten doen dus "Go ahead" zou ik zeggen. Ik ga ff naar de Gardo Babyzaak ff snuffelen, boodschappies doen en dan hoop ik stiekum dat de heren zoooo lekker hebben gewerkt dat ze al kunnen beginnen met het inelkaar zetten van de meubels hihihi. Ladies die vandaag voor de APK moeten...Good luck! Tot latersssssssss
***** BUDDY NIEUWS ***** Berichtje van Patricia: Ik ben vandaag niet meer online maar de echo was goed. Ben waarschijnlijk een week verder. Vruchtwater en placenta deden goed hun werk dus grote opluchting hier. Met 40 weken wordt hij geschat op 7 pond! ***** EINDE BUDDY NIEUWS ***** Meis wat fijn voor jullie dat alles goed is met de kleine man. Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. En nu helemaal lekker gaan genieten hè!
Wat een opluchting zal dat zijn geweest voor Patricia, meid super dat je kleine mannetje het zo goed doet! Athina, bij mij begint het werk me ook tegen te staan hoor. Zeker nu ze van de mooie weer hebben voorspelt. Zou het liefste gewoon lekker thuis gaan keutelen en dromen over de baby hihi En nee ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst iets gelezen heb van tuttifrutti, maar er zijn ook zoveel meiden die hier schrijven dat ik er misschien wel overheen heb gelezen. Silla, ah ja die chagerijnige buien horen (wat mij betreft dan) echt bij een zwangerschap. Gisteren ook weer mijn mannetje uitstaan foeteren om eigenlijk niks En het zonnetje doet idd veel voor het gemoed, gelukkig voorspellen ze nog een hoop meer zon. Kwebbels, wasverzachter word afgeraden bij babykleding, kan voor huidirritaties zorgen. Beter is dan een klein scheutje azijn als je vind dat de kleertjes erg hard/stug worden. Bloem, beterschap! Na alle vluchttaslijstjes heb ik vandaag maar wat mini flesjes gehaald bij de etos. Tandpasta, shampootje, wasgel etc. Ook heb ik 2 nachtsetjes gehaald zodat ik er een beetje schappelijk bij lig. Ik zou de vorige keer namelijk poliklinisch bevallen, maar het werd een verblijf van 8 dagen, dus deze keer bereidt ik me maar iets beter voor.
Nou gelukkig maar zeg dat alles goed is Maar een week verder? Dacht echt dat ze dat alleen in het begin vast konden stellen omdat die kleintjes in het begin van dag tot dag hun eigen ontwikkeling volgen... En dat ze na een bepaalde tijd hun eigen lengte krijgen... Nou, wel leuk in elk geval haha...
Wat ontzettend fijn voor je, Patricia! En idd nu lekker gaan genieten! Athina, sterkte met werken. Ik kan goed begrijpen dat je er af en toe geen zin meer in hebt (heb ik ook). Tuttifrutti is voor het laatst 2 april online geweest, heeft ze geen buddy? Silla, vervelend dat je zo'n rotdag hebt gehad! Ik hoop dat vandaag een betere dag zal zijn! Kwebbels, leuk is dat he om straks de babykamer in te richten en de kleertjes te gaan wassen! Bloem, beterschap! Christiea, fijn dat je zulke lekker dagen hebt gehad. Spannend zeg, de grote dag komt nu dichterbij! KNuffelkonijn, wat lekker zeg dat je mannetje straks ook vakantie heeft en dat jullie nog even lekker weg gaan. Ga er maar heerlijk van genieten! Ik heb vanochtend de wieg opgehaald, zó schattig! En nu ga ik ook weg op bezoek bij mijn oma!
Patricia, wat fijn zeg dat alles goed is met jullie kleine man! Heerlijk! Kun je weer lekker gaan genieten! Het zonnetje schijnt hier ook heerlijk! Moet tot 4 uur werken.. Het begint mij ook wel wat zwaarder te worden.. Nog 5 weekjes! En dan heerlijk verlof!
Zo het kostte even wat tijd maar alles is weer bij gelezen. Allereerst Susi gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Hoop dat alles goed blijt gaan met ze en jullie ze over een aantal weken mee naar huis mogen. Ten tweede Vergo, wat een mooie site hebben jullie voor jullie mannetjes gemaakt. En bedankt voor de mooie kaart was er helemaal ontroerd van. Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe die jullie de komende tijd nodig hebben. Bd81, wij gebruiken gewoon huismerk Kruidvat en C1000 luiers en bevallen prima. Silla, stoere broer hoor heb je. Patries, wanneer je dit morgen leest hoe smakkte de taart? ML, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Ik geloof dat je nog wel wat aanvulling op je vluchttas hebt gevonden via diverse lijstjes? Kwebbels, ik weet niet meer wat onze babykamer toen gekost heeft. Ongeveer 300 euro (hadden geen kast nodig). Nu hebben we alleen nog maar wat kleding gekocht en watklein spul zoals spenen e.d. Was alles goed bij de vk? Niesje, ik las dat de link voor de stickersite al gegeven was en het 2e gedichtje vind ik stoerder staan. Jes, ik zou niet weten hoe indalingweeën voelen. Memoiikke, wij hebben 4 blz waar we tekst op kwijt kunnen. Wij gebruiken 1 blz met een, het is niet echt een gedichtje, van 10 regels en op de 4e blz komt nog een uitspraak met 2 regels. Bloem82, doe maar lekker rustig aan meis, en hopelijk zet het niet door in een griep. Wat mij gisteren en vandaag overkwam. Gisteren waren we bij mijn schoonouders. Niels begon een verhaal over zijn ouderschapsverlof wat vandaag in gaat voor Sven. Daarna verteld hij over Maarit en het aantal uren en vervolgens flapt hij er zomaar uit dat voor.... hij ook nog ouderschapverlof krijgt. Nu weten mijn schoonouders dus en het geslacht en de naam omdat hij zich versprak. Ik heb even een flink potje zitten janken op de wc. Hij heeft wel 1000x sorry gezegd. Gelukkig vonden mijn schoonouders het een hele leuke naam en ze gaan volgende week voor 6 weken op vakantie dus spreken ze ook weinig bekenden. Gelukkig weet ik in tegenstelling tot andere schoonouders (hè Patries), zat zij wel hun mond kunnen houden maar ik baal er wel van. Kan er nu ook wel een beetje om lachen want het is toch niet terug te draaien maar vind het jammer dat de verrassing er af is in dat opzicht. Want niemand (behalve jullie allemaal ) wist nog wat het ging worden in onze kringen. Stond ik vanmorgen bij de apotheek om voor Sven een zalfje te halen tegen zijn krentenbaard aan zijn neus. Zegt zij van de apotheek, goh u blij dat u niet bent bevallen op koninginnedag. Ik kijk dat mens aan en, eigenlijk een beetje met m'n mond vol tanden, zei nou gelukkig niet want ik moet nog tot begin juli. En daar had zij even niet van terug. Ja een paar seconden later zij ze, maar je zie eruit alsof je op ieder moment kan bevallen. En bedankt hè. Daar zouden toch spontaan je vliezen van breken? Nog even een vraagje. Hebben jullie ook last van het volgende: Dat je na de warme maaltijd en zeker als het redelijk gekruid was dat jullie enorme krampen in de maag en darmen krijgen? Heb het nu al 3 dagen na de avondmaaltijd en gisteren echt een paar uur om 3 a 5 minuten. Gelukkig zakte het met een warme kruik op m'n buik weer af maar blijf het toch vreemd vinden. Met de andere twee heb ik er nooit last van gehad. Zal dadelijk weer even een nieuwe buikfoto van gisteren plaatsen.
HiHi, ben maar blij, ik was naar voedingsbh's aan het kijken, komt de verkoopster op me af en zegt: mevrouw, u staat bij de meegroei- en voedingsbh's te kijken hoor. Dus ik zeg: dat was ook de bedoeling, maar ben snel weggegaan!
hallo allemaal, Op de eerste plaats gefeliciteerd susi en man! Mooie namen en super te horen dat de meiden het zo goed doen! Patricia wat een opluchting dat alles zo goed groeit! Vergo/Diana en dennis een hele mooie site voor jullie jongens werd er helemaal stil van! Hier hebben we de vakantie naar Boedapest vroegtijdig beindigd! Ik kreeg veel harde buiken en verloor iets wat erg op de slijmprop leek. Ik zat er niet meer gerust en zijn dag erna terug gereden! Ik heb nog best veel afscheiding maar verder is het wel rustig! Ik ben ook gewoon erg blij lekker thuis te zijn!~ kus Nina
Susi gefeliciteerd met de meiden! Alles goed met jullie? Nina doe je rustig aan?! Buddy beterschap! Patricia mooi dat alles goed was! Geeft weer lekker gevoel he?! Senninha balen zeg! Kan me voorstellen dat je potje hebt lopen janken. Een voordeel zoals je zelf al zegt dat ze het voor hun kunnen houden. Wel balen. Maar ach meid over een week of 8 mag iedereen het weten! We moeten zo nog even weg, dus ga nog maar even op de bank liggen. Voel me soms net zo'n oud wijf..... kan niets en loop om alles te zeuren (niet te hard lopen, auto moet dichterbij staan anders moet ik zo ver lopen, etc.) Ik moet volgende week weer naar de vk en ben ongeveer 10 kilo aangekomen in totaal. Het is niet anders en ik geef me er maar aan over. Hele hoop mensen weten niet eens dat ik zwanger ben totdat ik mijn jas uitdoe en ze mijn buik zien. (en nee ik ben niet moddervet hihi). Zal dus wel meevallen denk ik zo maar.
ohh balen Senninha..Ik heb me ook versproken tegen 2 mensen wat het word. Naja jammer dan maar, ze komen het uiteindelijk toch nog te weten. Die man voor het behang is hier bezig maar hij moet opschieten want ik moet om 4 uur naar de verlos Maar volgens mij is het meer werk dan die gedacht had..Verder vind ik het altijd vervelend als ik klussers over de vloer heb want ze banjeren het hele huis onder en je kan toch niet echt je eigen ding doen. Of ben ik nu een zeurpiet? Heb de schoonmaakkriebels gekregen en aangezien ik nu nog niet wil schoonmaken omdat die klusser hier bezig is heb ik maar de gereedschapkist van mijn ventje schoongemaakt Tja je moet je kriebels toch ergens laten he
BD ik voel me ook een oud wijf hoor..Vooral als ik mijn bed uit wil stappen ofzo dan moet ik me eerst helemaal omdraaien en dan kom ik met moeite omhoog. Laatst nieuwe schoenen gekocht..Die vrouw zegt ''ik maak de veters wel los want met die buik gaat dat niet he'' Toen voelde ik me pas een oud wijf Heb trouwens hele lekkere gympen gekocht, van adidas..maar ze zijn zoo stug, moet ze echt in gaan lopen.
10 kilo valt toch nog reuze mee? Ik was vorige week in totaal 8 kg aangekomen. Nou als je mijn buikfoto ziet van gisteren zou je denken dat het veel meer is. Zeker als ik dan ook nog van die opmerkingen krijg zoals bij de apotheek. Ik denk maar acht wat er niet aankomt hoeft er ook niet af.
Zou ook zeker niet gaan schoonmaken als ze nog bezig zijn want dan blijf je bezig. En zeg ze maar gewoon dat je uiterlijk om, ik noem maar wat, 15.45 uur weg moet. Daar hebben ze het maar mee te doen.
Sinds gisteren een uurtje of zeven niet meer online geweest en ik las dat er weer een hoop is gebeurd. Allereerst Susi en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kyara en Rebecca! Super dat ze al helemaal zelf kunnen ademen! Ik ga duimen dat ze het goed blijven doen en dat ze snel met jullie mee naar huis mogen! Patricia super nieuws dat jullie kleintje geen groeiachterstand heeft maar zelfs een voorsprong! Zal een grote zorg minder zijn. Sann ik hoop dat je je prikken een beetje goed bent doorgekomen. Ik moet zelf 19 mei voor de RhD prik en de week ervoor bloed afnemen (dat 2de vind ik niet erg, maar voor het 1ste vrees ik nog steeds lichtelijk). Senninha: lullig dat je mannetje zichzelf versprak met de naam en het geslacht. Manlief wilde zichzelf gisteren ook bijna verlullen. We hadden nl. vrienden over de vloer en hij zei dat ie zich bijna had versproken :x . Da's best riskant als je dus de naam al weet en zeker als je de naam tegen elkaar al wel regelmatig gebruikt, dan is de kans gewoon groter dat je jezelf verspreekt. Verder weet ik het ff niet meer. Oh ja er werd nog gesproken over vluchtkoffers. Nou daar ben ik dus eigenlijk nog helemaal geen seconde mee bezig. Ik hoop ook gewoon steeds nog thuis te bevallen, maar goed een vluchtkoffer moet je altijd klaar hebben staan, dus misschien in elk geval maar eens een lijstje maken. Ik zojuist weer heerlijk getuinierd, echter is ben nu wel kapot. Ik heb ruim 2 uur nieuwe planten gepoot en oudere platen verplaatst. Op zich is nieuwe plantjes poten geen probleem, maar oudere planten verplaatsen, ging wat minder makkelijk. Mijn kraampakket is zojuist bezorgd, eens kijken wat het allemaal is...................
Kan me voorstellen dat je blij bent dat je thuis bent. Doe maar lekker rustig aan. Ben je nog bij de vk geweest i.v.m. met de slijmprop/afscheiding?
Joehoeee meiden! Was eigenlijk niet de planning dat ik nog online zou komen, maar we hebben even een korte tussenstop thuis want we moeten Björn zijn trainingsspullen ophalen voor zijn les straks..was mama vergeten vanmorgen WIJ zijn zoooo superblij met het nieuws van de groeiecho, ook mijn mannetje was een beetje witjes voordat we naar binnen gingen. ML, ze meten twee punten van het hoofd, zijn buik en bovenbeen op en daar komt dan een groeipunt uit die in zwangerschapsduur word uitgedrukt..alle metingen kwamen bij de kleine op 31.4/31.5 weken uit. Na de echo is door de gynaecoloog alles in een groeicurve voor ongeborene gezet en daar zit hij op de lijn voor 9 maanden = 7 ponder. Ik zal nog wel de tussentijdse echo's houden maar hij zeg nu voor 99% zeker te zijn dat mijn placenta het gewoon de rest van de weken goed gaat volhouden We hebben de echo laten opnemen en weer 2 leuke foto's gehad (kan haast een album beginnen met alleen al de medische echofoto's ) En meneer lag te wiebelen met zijn tenen, ZOOO cute om te zien! Onze week kan nu niet meer stuk, en ook de opa's en oma's zijn natuurlijk opgelucht..mijn moeder was zo blij met het nieuws dat ik gewoon een brok in haar keel hoorde...de scheet! Nou wij gaan er weer vandoor anders kom meneer te laat voor zijn thaiboksles! Tot morgen! P.S. Senninha, de taart was heerlijk Dat heeft mijn kleine chef-kok goed gedaan hihihih