Hé dames, er wordt lekker gekletst hier zie ik. Heb op dit moment, en die duurt al dagen, dat ik echt nergens zin in heb. Ook niet echt om te reageren op het forum. Zal wel alles lezen maar me verder wat op de vlakte houden. Misschien voel ik me morgen weer anders ik weet het niet..... @Joki, suc6 morgen met de MvM. Het komt vast goed. @alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom bij de juli club!
Wellicht dat men dan 2 weken aftrekt van de zwangerschap en hoor ik over 3 weken dat ik niet 30 juli maar 16 juli ben uitgerekend maar ik kan het echt niet zien als 4 weken zwanger zijn. Immers weet ik wanneer de eitjes bevrucht zijn. En 20 dagen geleden is dat dus pas gebeurd Door IVF behandeling ben ik al meer als 4 maanden niet meer ongesteld geweest. Nogmaals begrijp ik wel wat jij en Athina bedoelen hoor. Maar kan wel zeggen dat door die MMM het zo klinisch word allemaal en die bewuste 2 weken erbij tellen niet opgaan. (gevoelsmatig) Er is weinig romantisch aan zeg maar. liefs Pistache
Ha allemaal! Wat gaat het hard hier! Nieuwe juli mama's van harte welkom! Ik haak binnenkort weer bij. Nu beetje hectisch met eigen zaak. Alle goeds voor iedereen!
Tanks Monkeylove. Ik zal zeker gaan genieten. Maar kan het nog nauwelijks geloven. Ben echt nog een beetje confuus. Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Pistache, gefeliciteerd! Ook ik ben zwanger geraakt door een petrischaaltje Ik wist ook niet hoe het zat. Maar de gyn zei, dat ik 2 weken op mag tellen bij de datum terugplaatsing! Dus tel ze er lekker bij op, klinkt veel leuker....
Nou 3 dec gaan we voor het eerst naar de verloskundige! Spannend! Ik mag dan een eerste echo maar mag ook na 12 weken.. Maar denk dat ik dan ook voor een echo ga! Wil natuurlijk graag een kloppend hartje zien!
Lijkt mij wel ja, tuurlijk wil je dat zien! Wat spannend! Ik ga OOK 3 december voor de eerste controle. En dus ook voor de echo...
Ja dat kan. Met de test was het precies 19 dagen na de bevruchting. En gelukkig is het dus blijven zitten.
Hiiii ladies! Kep nog steeds pijn in mijn rug...vaak is het ff weg maar dan komt het weer, maar nu met name aan de linkerkant Ik had net nog zo'n huismerk zwangerschapstest gekocht bij de supermarkt, want ook ik voelde me niet zwanger (meer). Maar de teststreep was donkerder dan mijn controle streep. Nou dat heb ik nog nooit bij geen enkele test of zwangerschap gehad rond deze tijd hihihi. Eigenlijk slaat het nergens op dat ik nu weer test want tja mocht het toch fout gegaan zijn zit er nog steeds HCG in je lijf. Maar goed tis wel een geruststelling dat ie MEGA duidelijk is. Ik heb besloten om na de echo iedereen het te vertellen. Ik heb het nu 3 collega's verteld, maar straks eigenlijk alle mensen die ons vorig jaar gesteund hebben tijdens de MK's en natuurlijk onze ouders. Ik heb echt een leuk ideetje...de foto van de echo in een 3D lijstje (+paspartout) en daarboven...Ik wordt verwacht ... in Juli 2008 (of iets dergelijks zit nog in de brainstorm fase qua tekst) En dan vul ik het fotolijstje met gekleurde (roze + blauwe) muisjes hihihi Greetz Sil
Aaahh oke, ja misschien was het een domme vraag maar ben niet bekend met berekenen van eisprong, ovulatie enz hihihi. Geniet er lekker van, je ben in ieder geval dus uitgerekend in juli Echt grappig om te lezen dat er zoveel schorpioenmama's in die clupje zitten Arghh ik kon het niet laten maar heb vandaag een bebe joe badstandaard en bebe joe tub (tummytub) gekocht in het lime-groen! Ben helemaal gek op limegroen en dat is goed te combineren met eventueel roze-paars of turquiose-blauw..ben nog niet ver en durfde het eigenlijk nog niet maar wilde even een oppepper dus gewoon gekocht vinden jullie dat raar..?
HELEMAAL NIET raar! Goh meis je moest es weten, bij mijn vorige zwangerschappen kon ik het ook niet laten om IETS te kopen! Ik heb nu een verhuisdoos vol hihihihi. Zelfs nu mijn beste vriendin zwanger is (December uitgerekend) en ik koop wat voor haar, zit ik NU te twijfelen of ik het niet zelf houd Als ik een + Echo heb over 2 wkn moet jij es kijken wat ik ga shoppen
Dat is een leuk idee om te doen Silla! Is het trouwens niet lekker om zon warme zak tegen je rug te leggen? zon kersenpittenzak ofso? Zal het je rugspieren zijn die het gewicht van je nog groterwordende borsten opvangen hahaha ff grapje tussendoor hoor...vind je toch niet erg?
Hahahaha, Patricia... Kan me heel goed voorstellen dat je een oppepper kan gebruiken. En nee, ik vind het niet raar. Zelf zou ik waarschijnlijk nog even wachten, denk ik, maar ik kan me het zo goed indenken dat je je even laat meeslepen met je enthousiasme. Want dat is het toch?!
Nou Patries, vind het eigenlijk niet zo'n gek idee van die borsten. Ik moet idd zeggen dat ik een andere houding aan neem om de "klappen" van mijn borsten tijdens het lopen oid probeer "op te vangen".... Hmmmm dat maakt me toch iets minder onzeker! Toppie ! Bedankt!1