Zoo ben bij de verloskundige geweest. Moest erg lang wachten want ze had hele erge uitloop. Dus was pas half 5 aan de beurt. Toch bijna 40 min zitten wachtenmaar goed..dat maakt op zich niet uit vind het altijd wel leuk om al die zwangere vrouwen te zien Alles was verder goed, bloeddruk etc. Vooor de zekerheid nog geprikt op suiker omdat ik zo n verschrikkelijke dorst had maar ze dacht niet dat ik het had gelukkig. De beeb ligt met haar hoofdje naar beneden en heb dat zelf ook gevoelt..heel mooi was dat Bloem: verschrikkelijk he zulke mensen ik kan me er ook mateloos aan irriteren hoor..Ben ook altijd dankbaar als iemand mij voor laat gaan als ik maar 1 of 2 dingen heb. Heb wel is meegemaakt dat ik zelf echt maar een paar dingen had...Bijna niks, en een man achter me vraagt of die voor mag Tjah dan heb ik echt zoiets van...ik heb zelf bijna niks dus wat is het probleem? Het behang zit erop, morgen lekker verven. Ik heb nog steeds de discussie met mijn vriend omdat vlgens hem we over het oude behang heen hadden moeten verven..Pff net of je de scheuren enzo dan niet ziet zeg Ik snap niet waar die moeilijk over doet hoor, ja dit kost wat meer maar ik wil het gewoon mooi hebben! En dit behang hebben we er mee over heen gedaan omdat anders de hele kamer gestucd moest worden, dat is alleen maar meer werk en waarschijnlijk ook meer kosten. Ken namelijk niemand die dat kan en dan hadden we dus zowiezo al een bedrijf in moeten huren. Maar goed ik heb mijn zin toch al gekregen want het nieuwe behang zit er al op (gemeen he) hij zal wel schrikken als die vanavond thuis komt want het is hier ook echt een rotzooi. Want alles wat naar de schuur moet (en dat is al nog niet wat) staat in de huis kamer(dus ook de kasten enzo die in de babykamer stonden) wat dus een erge chaotische rotzooi geeft..Maarja ik kan het ook niet helpen hoor ik ga echt niet met die spullen sjouwen naar de schuur. Vond het al zwaar genoeg om van de babykamer naar de huiskamer te sjouwen Maar goed ze zeggen altijd dat je eerst rotzooi maakt om het daarna vervolgens pico bello in orde te krijgen toch, dat hou ik dan maar in mijn achterhoofd
Bloem ik had dat laatst ook in de supermarkt en daar erger ik me ook vreselijk aan. Als ik een grote kar heb en er staat iemand achter me, jong broekie of bejaarde, en ik ben nog aan het uitlaten, laat ik ze altijd voor. Van de week stond ik dus achter iemand, die was ook dus nog volop aan het uitpakken en de kassière was nog niet aan het scannen. Ik dus met mijn zwangere buik en 1 brood: maar mooi dat ik niet werd voorgelaten :x . En haar kar zat nog zo vol dat het niet eens meer op de band paste.
Kwebbels fijn dat je weer bent goedgekeurd voor de APK! En ja als je ergens aan begint, begin je meestal met een rotzooitje. Maar het gaat natuurlijk om het eindresultaat en dat zal er wezen!
Kwebbels fijn dat je goed gekeurd bent en geen suiker hebt. Loop je bij Anatal of de Lekbrug in Zuid? Dames is ga sluiten voor vandaag. Sinds half 2 vanmiddag Sven en Maarits nichtje op bezoek. Die blijft tot zondag avond. Ik dacht dat die van mij druk konden zijn maar een 3, 4 en 5 jarige bij elkaar is nog 10x drukker. Ben echt op nu en Niels is werken dus 3 kids tegelijk naar bed gedaan. Heerlijk die rust nu in huis. Spreek jullie morgen weer.
Hahaha Senninha sterkte er mee Zo meiden het gaat lekekr weer worden de aankomende dagen. Heerlijk in de tuin van het zonnetje genieten (met een pet op natuurlijk, tegen het evt zwangerschapsmasker). Vriendlief is lekker even op de fiets weg, dus die komt straks pas weer thuis. Kan ik nog even lekker rondzappen op tv voordat hij weer thuis komt
Susi en man, Van harte gefeliciteerd met Kyara & Rebecca! Hopelijk worden het twee grote mooie meiden, geniet er van Vergo, wat een mooie site hebben jullie voor jullie mannetjes gemaakt
tampons mag je volgens mij de eerste 6 wkn niet gebruiken na de bevalling.....maar vraag anders je vk... ik zal even foto zetten in mijn album van de kamer voor de kleine nu helemaal af en ingericht....gr heidi
o **** ik heb ze nog niet op computer staan en ben erg moe dus ga mijn bedje in...hopelijk zonder kramp,.....vannacht gr heidi
Susi gefeliciteerd met je dames hier ook geen kraamverband maar de beste always nicht zit veel lekkerder!
Jeetje ik zit me eens ff te verdiepen in geboorteborden of raamstickers. Een raamsticker gaat bij ons niet, omdat wij in ons raam in de hoogte een tussenbalk hebben lopen en het raam sowieso niet zo breed is. En een geboortebord: die kan ik nog geen leuke vinden hier in de regio en aangezien je de meeste af moet halen, wil ik wel in de regio zoeken. Moeilijk hoor pffffff.
Wij wilden ook graag een ooievaar door het raam maar aangezien we precies aan de staproute wonen is dat dus geen goed idee. We hebben geen voortuin dus daar kan ook niks in komen dus word het denk ik een raamsticker en anders gewoon heel veel slingers voor het raam. Wel lastig om iets leuks te vinden in de buurt inderdaad.
Ja ik heb er wel eentje gevonden: echter bij dat bedrijf kan je niet vooraf reserveren (ze proberen van elk bord genoeg voorraad te hebben en anders..........pech) en daarnaast staat er bij dat bord "binnenkort hier te huur". En ja wanneer is binnenkort? Je zou die ooievaar trouwens ook op de 1ste etage kunnen doen, maar dan valt ie natuurlijk altijd minder op.
Dat is inderdaad handig, binnenkort kan volgende week zijn maar ook over een maand ofzo... 1ste etage is inderdaad een optie maar dan valt het inderdaad niet op en dat vind ik ook weer zonde, zeg ik net tegen roeland dat ie dan elke avond de kont van de ooievaar maar naar binnen moet halen en dan 's ochtends weer moet opplakken ofzo, je wil niet weten hoe hij me aan zat te kijken Hij had geen idee waar ik het ineens over had
Ja dat klinkt ook een beetje erg vreemd "elke avond de kont van de ooievaar ff binnenhalen". Kan me voorstellen dat je mannetje raar opkeek toen je dat zei !
Senn, wat balen dat je man het geheim eruit geflapt heeft! Kan mij voorstellen dat je daar even om hebt moeten janken. Ik hoop voor je dat je schoonouders idd hun mond dichthouden! Mooie buikfoto trouwens en veel plezier met je logeetje! Nina, hoe is het nu dan met je? Heb je de vk nog gebeld? Kwebbels, ik vind het ook vreselijk als er werklui over de vloer is. Op de een of ander manier kun je dan niet jezelf zijn, maar ik moest wel lachen dat je de gereedschapskist hebt schoongemaakt. Dat zou echt nooit bij mij opkomen Fijn dat alles goed was bij de vk. Essie, dat klinkt als een heerlijk shake wat je hebt gemaakt. Patricia, fijn dat je nu lekker kunt genieten! Ben benieuwd naar de echo-foto's! Misspiggle, vervelend dat je nu dit ook nog hebt. Gelukkig maak je je niet al te veel zorgen! Bloem, ik begrijp je ergenis in de supermarkt! Maar wat ik ook altijd vervelend vind dat als ik het druk heb en ik heb niet eens veel boodschappen dat er ook nog mensen zijn die gewoon vragen of ze voor mogen. Ik bied het graag aan, maar als ze er ook nog eens om gaan zeuren en ik heb niet eens veel, ja dan erger ik mij ook. Ik lig al een tijdje in bed maar kan de slaap niet vatten. Ook zo vervelend als mijn man een nacht weg is.... Ga maar even wat achterstallig werk doen totdat mijn ogen dichtvallen!
Goeiemorgen, hier beter geslapen, ben er wel 3x uitgeweest omdat ik naar de wc moest maar verder ging het goed... Dus voel me best uitgeslapen hahaah.... Sen, mooie buik hoor, maar ik vind hem netjes voor je zwangerschapsduur... Ik hang hier gwoon een slinger voor de ramen en heb balonnen gekocht, vind het best
Morgen meiden! Lekker veel gekletst hier Ik ga vanmiddag even alles teruglezen hoor hihihihi Was trouwens vergeten te vertellen dat meneer gedraaid is van de week en nu lekker met zijn koppie naar beneden lig. Hij lag nog niet vast dus kan altijd nog terugdraaien, over twee weken gaat de gynaecoloog even voelen om te kijken of hij aan het indalen is. Denk het zelf wel, want ik heb nu af en toe pijnlijke steken 'naast' mijn vagina en in mijn liezen..echt dat drukkende gevoel, dus denk dat meneer gaat klaar liggen Ik heb ook maandverband voor na de bevalling, want een tampon wil jij er echt niet induwen de eerste dagen na je bevalling. Ik had na de bevalling echt het idee dat mijn vagina tussen mijn knieschrijven hing
Ja ook goedemorgen hiero, Vannacht zowaar lekker geslapen. Even over de raamstickers. Ze hebben ook een ooievaar door de ruit versie. Deze staat op pagina 4 en dan tweede rij laatste plaatje. Hoef je 's avonds ook niet zijn kont binnen te halen. Ongeacht hoe groot je raam is kunnen ze een sticker op maat maken. Moet je ze wel even apart voor contacten maar wat ik begreep is alles mogelijk. Veraatje, nog een beetje lekker geslapen? Heidi, ben je de nacht door gekomen zonder krampen? Hier een rustige ochtend. Vanmiddag moet Sven zwemmen en daarna met z'n allen gezellig naar de kinderboerderij. Iedereen alvast een fijne dag gewenst!