Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahaha dames toch!

Wij wilden eerst de ooievaar die door het raam is gevlogen (niet de sticker versie), maar dat is niet echt handig met onze gordijnen aan de binnenkant. Mannetje wilde helemaal niets ophangen, maar dat vind ik zo saai. Iets in de tuin hoeft van mij nou ook weer niet, dus waarschijnlijk maar heel eenvoudig wat slingers voor de ramen. Kost weinig en is zo weer opgeruimd.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh volgens mij is het zaterdag en mooi weer zo rustig als het is.

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Senn, veel plezier vanmiddag en geniet van je rustige ochtend! :D

Wij gaan ook gewoon voor slingers en ballonnen!

Ik heb vannacht slecht geslapen. Sinds ik zwanger ben slaap ik echt slecht als mijn man een nacht weg is, daarvoor had ik daar niet zoveel last van.
    Ik ben nu bezig om een poging te doen hier wat schoon te maken. Maar ik voel me de laatste tijd zo futloos! Hebben meerdere daar last van?
    Ik wil eigenlijk van alles, maar het lukt gewoon niet :(

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Yup Veraatje, hier nog 1 hoor...
    Gelukkig heb ik al het grote werk al gedaan zoals kastjes uitmesten en schoonmaken en grote dingen weggooien.
    Heb vanmorgen een was gedraaid en 1 opgehangen en was alweer moe :)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel herkenbaar. :(
    Meestal komt het ook door de rug dat ik geremd wordt in de dingen die ik graag in huis zou willen doen.
    Maar al die nachten slecht slapen breken ook op, en dan slaap ik een nacht goed en dan voel ik pas hoe brak ik eigenlijk ben. Dat slaap ik gewoon niet in een nacht weg.

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Gelukkig, dacht al dat het aan mij lag!
    En als mijn moeder dan begint over nesteldrang, dan denk ik echt: Mens, waar heb je het over? Als ik verlof heb, dan lig ik alleen nog maar ergens te liggen en te luieren :D

Moet wel zeggen, dat ik meer en meer er tegen op zie om straks nog 3 weken te moeten werken!

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nesteldrang heb ik nooit gehad, maar misschien ook wel omdat ik graag altijd wel een opgeruimd huis wil hebben. Niet dat het superschoon is maar dat terzijde, en ook niet haalbaar met twee kids.

Ach ik merk het wel of het deze keer anders is.

Veraatje ik begrijp dat 4 weken van te voren met verlof gaat?
    Dan valt 2e pinksterdag nog af dus hoef je nog "maar" 14 dagen te werken, dus eigenlijk 2 weken.
    En we slepen je er wel doorheen hoor.
    Heb je ook nu niet een stagaire die je in moet werken zodat je wat meer afrondings dingen kon doen (en meer forummen :) )?

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel ladies!

Ben ook zo futloos hoor! Moet ook bekennen dat ik pas NET uit bed ben. Wederom een onrustige nacht, maar dat komt ook omdat ik zooooooooo mega transpireer 's nachts.

De heren klussers zijn nu "as we speak "de linnenkast van de babykamer in elkaar aan het zetten! En als het ff mee zit wordt de commode ook nog in elkaar gezet vandaag! JOEPIE!

Er moet nog 1 ding gschilderd worden en dat is de radiatorombouw.

Ik ga zo ff mijn babydoos bij Etos ophalen en mijn vakantiegeld is gestort (meer dan verwacht hihihi) dus ik ga UITERAARD voor leuke assecoires kijken voor het kamertje hihihhihi.

Nesteldrang...geestelijk is het er al, maar in praktijk hihihi komt er niets uit mijn handen!

Nou nog ff wat drinken, douchen, aankleden en dan ff shoppen.

Latorrrrrrrrrr

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vandaag 30 wkn!!! :whistle:

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    O, dan komt het vast ook niet bij mij :D Ik hou ook van een opgeruimd huis en hou het altijd ook goed bij alles!

Ja, ik wil tot vier weken van te voren werken, althans proberen. En als je het zo bekijkt, hoef ik idd nog maar 14 dagen te werken. :D Klinkt toch weer anders!
    Ja, ik heb straks twee weken een stagiaire die sowieso de eerste vier dagen de hele dag gaat lesgeven. En dan heb ik misschien meer tijd om te forummen, maar ik wil ook nog wat dingen afsluiten: zoals leerlingverslagen uittypen, rapporten maken, een soort van 'handboek' maken voor mijn vervangsters en dat soort onzin.

Zo, Silla, lekker uitgeslapen! En wat heerlijk de klussers zijn al weer bezig! Veel plezier met shoppen.

Ik ga even verder met poetsen....

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jippie!
    Nu lekker gaan aftellen. :D

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Gefeliciteerd!

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 30 weken :p

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Vind het wel bizar hoor! 30 wkn...IK?
    Het is hier ook zoooooooooo lekker weer, en het lijkt ook steeds meer dat de pijn (ondanks dat ik nog wel als een bejaarde loop) steeds dragelijker wordt en dat ik het daardoor allemaal rooskleuriger in ga zien enz.

Al moet ik wel zeggen dat ik gister ff de shock van mijn leven kreeg toen mijn moeder iets liet vallen over de vergoeding voor het oppassen.
    Maar gelukkig was het een miscommunicatie pffffff.
    Ik had ook tegen haar gezegd dat we wel binnenkort of als de kleine er is ff "zakelijke" afspraken moeten gaan maken over het oppasgebeuren. Al moet ik eigenlijk zeggen dat ik (buiten het financiele om) geen flauw idee heb wat....
    Iemand tips?

15. Misschien met de luiers enz. en voeding?

Goedemorgen allemaal.

Was vanmorgen heerlijk op tijd wakker, dus ben samen met mannetje ff naar Emmen geweest om te shoppen.
    Nog 2 nachtjes, dan een midweekje weg!
    Heb er erge zin in.
    Ik heb ook het idee dat de pijn gelukkig draaglijker wordt...

Fijne dag allemaal...

Liefs Wendie

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,
    bij iedereen slaat de vermoeidheid dus aardig toe.

Ik had gisteren weer wat nieuws ;) voor mij dan... M'n eerste trap tegen m'n ribben en jee, dat was écht gemeen! Viel me nog best tegen! Wat het dan weer wel 'leuk' maakte was, toen ik ging voelen naar de pijn, bleek het voetje gewoon nog onder m'n ribben te liggen :) .
    Zowiezo worden de schoppen en draaien langzaamaan wat pijnlijker... ik ben benieuwd naar wat er nog komen gaat!
    Ondanks dat vind ik het nog steeds zo heerlijk om die kleine te voelen!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Knuf.Konijn...

Ohhh je gaat lekker ff weg! Wat heerlijk meis.
    Wat goed om te horen dat bij jou ook de pijn dragelijker wordt.

Qua oppas e.d. hebben we de zaken mbt luiers/benogdigdheden (box/maxicosi e.d.)/voeding ook al kort gesloten....simpelweg...wij verzorgen alles...hihihi

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Sila gefeliciteerd met je 30 weken!

Hier ook slecht geslapen, hebben nog een pup erbij van nu 15 weken die natuurlijk nog niet zindelijk is. Zul je altijd bij ons zien, steek je er al je tijd in heeft het beestje het gewoon niet door. Hij komt zelfs soms tijdens het buiten spelen naar binnen rennen om een plasje te doen en dan weer buiten verder te spelen :rolleyes: Maar dat gaat ook helemaal goed komen, ga er nu elke nacht even uit om hem uit te laten en dan gaat het goed. Is alleen jammer dat mijn vriend zich nu al twee x bijna heeft verslapen zodat hij de hond 's ochtends niet kan doen en ik dus ook mijn bed uit mag om hem uit te laten. Verder hebben we ook nog leuk een loopse teef en een g**le reu rond lopen dus kan mijn lol op op dit moment, maar ja dit is ook meteen de laatste keer dus dat scheelt.

Hadden gisteren een kijker voor ons huis dus kan vandaag lekker rustig aan doen omdat ik gisterochtend alles al heb gedaan en mijn ouders kwamen net wat fruit van de markt, pruimen en aardbeien, brengen en mijn moeder vond dat er nog wel moest worden stof gezuigd (of hoe je het ook maar noemt) en heeft dat dus meteen even gedaan terwijl mijn vader wat onkruid voor het huis heeft weg gehaald, scheelt mij dus weer :D

Moet officieel nog tot 19 juni en dan is mijn zwangerschapsverlof maar zit al een paar weken thuis omdat ik niet kan werken met mijn bekken instabiliteit en mijn werkgever nog geen aangepaste werkzaamheden heeft gevonden dus denk dat ik nog tot die tijd thuis zit.

Knuffelkonijn wat lekker nog even een lekker midweekje weg, dat mis ik wel dit jaar de vakantie. Had zo'n zin na vorig jaar om weer op vakantie te gaan, was toen onze eerste vakantie in 5 jaar dat we samen in de zomervakantie naar een warm land gingen maar krijgen er dit jaar iets anders moois voor terug!

Nou ga nog even kijken of ik nog iets ga doen vandaag, zal wel niet veel zijn. Roeland is nog aan het werk en is om vier uur vrij en dan gaan we samen even de winkel in want krijgen vanavond visite dus moeten nog wat halen om op tafel te zetten.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé meiden op zich hier ook redelijk geslapen al begin ik nou wel zo'n beetje elke nacht last te krijgen van maagzuur :( . Maar gelukkig: 1 Rennie en ik kan er weer tegen.

Ik begin de kleine nu steeds anders te voelen. Eerst was het echt heel vaak trapjes op een dag. Nu is het meer dat omdraaien wat ik steeds voel. Wel een vreemd gevoel moet ik zeggen: je voelt dan echt een voet, arm, knie, elleboog of wat dan ook onder je buikwand door trekken. Ik vond de trapjes leuker, dit ervaar ik soms zelfs als vervelend. Sowieso is ze de laatste dagen minder actief, vooral 's avonds is ze er, maar overdag nog maar weinig.
    Het trappen achter de ribben, daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat ze binnenkort ook wel komen.
    Eergisteren zat ik trouwens weer wat aan mijn buik te voelen/duwen en ineens duwde ik op iets van haar geen idee wat, maar het moet haar geweest zijn, want ff later was ze weg. Ook een vreemd gevoel hoor, als je haar ineens voelt, schrok ook een beetje, zo van niet te hard duwen.

Zeg is het bij jullie nog zonnig? Hier is het inmiddels aardig bewolkt geworden :( .

Nou ik ga maar eens weg kijken of ik nog wat van die lekkere aardbeien kan scoren en wat sinaasappelen voor nog zo'n lekker vruchtendrankje :D .

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Lekker gezonden sapjes komen hier voorbij. Ga zo ook maar een verse jus maken hhmmmm.

Hier begint het ook al wat bewolkt te worden. Maar desnondanks nog wel even genoten van het lekkere weer. Ach er komen nog meer dagen aan met lekker weer!

Silla gefeliciteerd met je 30 weken. Lekker hoor!

Van de week heeft mijn vriend de hartslag van de klein egehoord. Ze zeggen dat je met een lege wc rol vanaf 28 weken het hartje kan horen, maar hij probeerde het zonder. En ja hoor..... ons kleintje liet zich goed horen aan papa. Vond ie wel erg leuk, meteen een trotse papa :D

Deel Deze Pagina