Zo meiden allemaal lekker aan het genieten van het mooie weer? Ik ben vanochtend vroeg lekker naar de kapper geweest en ik zie er weer toonbaar uit En na de aardbeienverhalen van ML, had ik zo'n trek in aardbeien dat ik meteen even een doosje aardbeien mee heb genomen uit de stad JAMMIE! Net even geteld hoeveel dagen ik nog moet werken, en dat zijn er nog maar 5. Wel vijf hele drukke want ik moet nog veel overdragen en een megastapel verslagen schrijven, maar dinsdag komt mijn vervanging al dus dat is wel lekker. bd81, wat leuk zeg dat hij zo het hartje kon horen! Silla, ook al weer 30 weken, raar he meiden we zijn nu gewoon echt in de laatste fase belandt.
Hoi meiden, Ook allemaal van het schitterende weer "eindelijk" aan 't genieten 8) Ik heb een vraagje: Sinds gisteren heb ik af en toe irritantie..noem het zelfs een beetje licht pijnlijke scheuten bij m'n onderkantje (ehh noem het maar ff zo ) Las dat Patricia het ook heeft (soortgelijk) en dat het misschien met indalen te maken heeft. Hebben er meer van jullie last van? Ook idd het schoppen/draaien voelt minder lekker dan vorige wk. Het rare is zolang ik zit gaat het wel, maar als ik loop/aktief ben lijkt het meer voor te komen dan dat ik lekker zit te nixen. Ook trekt het soms van m'n buik door naar m'n rug. Brrr wat gaat de tijd snel! Heb net in de tuin een leuk boekje gelezen van Saskia Noort Babykoorts heet het. Erg leuk (voor de meiden die net als ik voor de 1e x zwanger zijn) 10 euro kost het. Liefs Mirre
hey meiden hie reen teleurgestelde susan. de echo moet overnieuw omdat de kleine helemaal opgevouwen lag te slapen en totaal echt niet mee werkte nu dus 10 juni terug en heb niet hoeven betalen voor wat vandaag gedaan is. Susi haar kindjes doen t erg goed. ze heeft rebecca gister een uur op de arm mogen houden en ging vandaag de hele dag bij ze langs . ze doen t allebei erg goed en susi knapt ook al aardig op van de bevalling. wilde t ff kwijt, ben net met schoonma en jeroen naar t strand geweest en ben nu helemaal kapot dus ga ff 2 uurtje slapen tot later en ik lees later op de dag wel ff bij groetjes susanne
hier ook zo, die steken, nog niet zo heftig overigens hoor, en volgens mij ook meer pijntjes idd bij het lopen, ook in m'n rug.
in mijn album nu wel foto van kamertje en dinsdag weer een buikfoto.......en hoe het in het ziekenhuis was......prettige weekeind allemaal en fijn voor susi dat het goed met de meisjes gaat....
Goed nieuws dat het zo gaat met de meiden van Susi! Heidi het kamertje is leuk geworden hoor! Nou ik ben gaan shoppen voor nog een lekker bakje aardbeien en ik heb ze gevonden: gewoon weer bij de groenteboer. Ze verkochten ze ook op de markt, die waren goedkoper, maar veel witter/lichtrood. Deze zijn mooi rood en groot, maar het zijn dan ook wel klasse I aarbeien (hoezo verwend ). Gelijk nog ff een vracht perssinaasappelen gehaald dus 3x raden wat Ester straks weer gaat maken: een overheerlijke aardbeien/jus 'd orange. Jammie, jammie .
Ik geloof trouwens dat hier iemand laatst vroeg naar de indeling van de commode. Nou ik ben dus aan het wassen gegaan en ik ga het zo doen: (plaatje van de commode in m'n album - van de vorige eigenaar een foto trouwens) Linkerdeurtje: Kleertjes, zowel boven als onder. Rechterdeurtje: bovenin: Rompertjes, 4 stapeltjes; vooraan mt 50/56 1 stapeltje licht/neutraal, 1 stapeltje gekleurd 2 stapeltjes erachter: rompertjes in grotere maatjes rechter deurtje onderin: Hydrofiel luiers en washandjes vooraan, en omslag handdoeken erachter laatjes: de bovenste: luiers verder: 1 laatje met spuugdoekjes en slabbetjes 1 laatje met sokjes en slofjes 1 laatje met nu nog 'rotzooi' , een kruik, speentjes, enkele foldertjes etc De overige spulletjes liggen in bakken, die weer in een boekenkast staan (30cm bij 40 cm per bak, best ruim dus). Denk hierbij aan: Dekentjes, lakentjes, slaapzakjes, voorraad luiers + billendoekjes etc.
Nou dat tuinieren gisteren heeft me geen goed gedaan: ik heb me toch een spierpijn momenteel. En toen ik net met manlief in de stad was, vond hij me nogal waggelen. Het was zelfs zo erg dat na 2 uur lopen, ik geen stap meer kon zetten en hij de auto heeft moeten ophalen, terwijl ik hem heb opgewacht. En nu is ie ook weer alleen boodschappen doen in de supermarkt.
Hoi allemaal. Ff een vraagje: Ik heb vaak dat als ik ong. 5 a 10 minuutjes heb gelopen, dat ik dan giga harde buiken krijg. Is dit wel normaal? Of moet ik dan gewoon NOG iets rustiger aan doen? Verder gaat wel lekker hier. Liefs Wendie
Ik had daarnet tijdens die 2 uur slenteren ook pijn in mijn buik. Of dat nou zo zeer harde buiken waren, geen idee. Ik had gewoon een trekkende pijn linksonder in mijn buik. Maar dan echt onder mijn buik, dus meer mijn banden denk ik.
Ja heb ik ook, en inderdaad dus nog rustiger aan doen. Is ook het enige wat bij mij werkt. Heidi, kamertje is mooi geworden. Heb ik nou over je buikfoto heen gekeken? Wat kunnen 3 kinderen uitputtend zijn zeg! Wel leuk hoor maar merk toch dat met een logeetje erbij en de activiteiten die je dan onderneemt veel energie kosten. Zou zo m'n bed in kunnen rollen maar dan ben ik morgen heel vroeg wakker omdat ik niet meer weet hoe ik moet liggen met mijn rug. Dus nog even uitzingen.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee hoe ik de commode in ga ruimen. Maar ik denk dat alle kleding gewoon in de kledingkast gaat. In de commode gaan, denk ik vooralsnog, alleen dingen als pampers, hydrofiele washandjes/handdoeken, verzorgingsproducten enzo.
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Fijn om te lezen dat het goed gaat met de prinsesjes van Susi! Uhhh verder ben ik het alweer vergeten want moet ff een ego (postieve) berichtje sturen! Want............... ALLE BABYMEUBELTJES STAAN IN ELKAAR EN OP HUN PLEK!!!!!!!!!!!!! (neeh nog geen foto's want...jullie mogen het alleen zien wanneer het HELEMAAL af is...dus nog ff wachten hihihhii) We lopen nu MEGA voor op het klusschema! Nu "gelukkig" 2 rustdagen want ik werd het ff zat. Vandaag ook echt mijn huis uitgevlucht (leuke dingen voor mezelf en de beeb gekocht hihihi) Ik ben van nature geen "Mien Poets" ofzo maar wordt nu wel mega onrustig van alle rommel in huis! Maar goed zolang er geklust wordt heeft het gewoon geen zin om mega goed te poetsen want ze lopen nog steeds met klus troep e.d. in de weer. Volgende week gaan mijn moeder en ik de "vrouwen" klussen doen... Babykleertjes e.d. wassen, babykamer indelen. Dan heb ik een "garderobe"kamer die wordt rigoreus opnieuw ingedeeld (mss heb ik dan wel meer oude kleding voor de kringloopwinkel hihihi) en dan de rest van het huis...En ALS ik de kracht er nog voor heb dan de zolder ff opnieuw indelen, maar goed staat erg laag op mijn lijstje gezien het "maar" een zolder is hihihi. Ohhhhhhhhhhh kep er zo'n zin an!
Het was niet helemaal zeker of het een schimmelinfectie was. Had de vk gebeld en die dacht aan de hand van de symptomen dat het een infectie was. Dus uit voorzorg een kuurtje opgehaald bij de dokter. Ook gewoon gebeld.. Hoefde verder niet langs te komen. Het lijkt nu minder, dus waarschijnlijk wel een infectie geweest.
@ Bloem, hier ook nog steeds roze afscheiding, maar inderdaad de vk kijkt er niet raar van op, dus zal allemaal wel meevallen. @Kwebbels, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. @ Heidi77, mooie foto's van het baby kamertje. @Veraatje, wat vervelend dat je weer slecht geslapen hebt. En ik kan me voorstellen dat je opziet tegen die laatste drie weken werken. Daarom ben ik ook blij dat ik nu nog een week vakantie heb . En ik stop trouwens ook eerder dan jou.. Ik heb zes weken voor de bevalling verlof.. @Silla, gefeliciteerd met je 30 weken. Nog 10 te gaan. Gaat toch eigenlijk nog best wel snel... @Bd81, wat leuk dat je mannetje de beeb zo heeft gehoord. Wij hebben het deze week geprobeerd met wc rolletje, maar nog niet gelukt. Misschien morgen nog eens proberen zonder wc rolletje. Gisteravond gezellig een bruiloft gehad, alleen vond ik het iets minder dat ik het niet zo lang uit kon houden op de dansvloer. Normaal stond ik er echt de hele avond, maar nu, na 3 nummers moest ik toch echt even gaan zitten.. En ook maak je de dronken mensen een stuk bewuster mee. Het was een bruiloft van de voetbal (van mijn mannetje) en dan weet je het wel.. Er waren er twee die al om half 11 naar huis werden gebracht en het begon om half 9 Daar kan ik dan heel slecht tegen hé.. Oké dat je wat drinkt en je kan iets teveel drinken, maar ze gingen ook nog heel raar doen, expres glazen op de grond gooien en heel hard roepen als iemand een leuk stukje deed. Echt heel vervelend.. Daar kan ik me dan echt aan ergeren. Maar gelukkig was de bruiloft verder hardstikke leuk en heeft het bruidspaar er geloof ik niet al te veel van meegekregen. Moest ik even kwijt.... Liefs misspiggle
diegene met die harde buiken na het lopen van 10 min....rustiger lopen dus langzamer,,,,, en ik heb het ook maar het is echt een teken het rustiger aan te doen.. Indeling commode is bij mij als volgt in het laatje linkerkant spuugdoekjes en mutjes en sokjes MIDDen washandjes en daarachter spenen en nagelschaartje en veiligheidspelden RECHTS badcape drie keer achter linkerdeurtje eerste plank hoesjes aankleedkussen daarachter liggen de hoezen voor het ledikant...In het midden van de plank hydrofiele luiers en daarachter de moltons rechts lakentjes ledikant en wieg.... onderin de kast links kleertjes setjes nieuw (voorin) daarnaast shirtjes en dan voor de kijkers rechts de rompertjes op stappel achterin de lange broeken links daarnaast korte broeken en dan tuinbroekjes en jasje klaar.... alles in maat 50/56 ander maten liggen op zolder in doos klaar... en de buikfoto komt dinsdag erop.. nou ik ga zo lekker mijn bedje al in ben moe strijken was zo rustgevend dat ik nu slapen wil hihi
Susi: allereerst gefeliciteerd met je dochters Kyara en Rebecca! hoop dat ze snel groot en sterk mogen zijn. Maar las dat je Rebecca al lekker vast had mogen houden! Patricia: van jou ook supernieuws. Laat kleintje nog maar lekker doorgroeien in jouw buik. En wie weet maak je dan toch de 40 weken wel vol.... Athina: kan me voorstellen dat je werk steeds zwaarder wordt. Jij moet denk ik veel staan niet? ik heb ook weinig zin meer, maar ben wel van plan om het gewoon vol te houden tot 3 juni....maar het mooie weer werkt niet mee om zin te maken in werken... en hier is het ribbentrappen ook begonnen. Moet zeggen dat ik dit voor mij ook echt nieuw is. Nick heeft tot ruim 35 weken in stuit gelegen, dus toen had ik dat helemaal niet. Maar echt fijn is het niet... Shennina: fijn dat je man ouderschapsverlof krijgt. maar wat een blunder dat hij zich daarbij verspreekt! ik heb de laatste dagen na het avondeten wel weer meer last van maagzuur trouwens, niet echt van krampen, maar fijn is het niet. NIna: fijn dat je weer thuis bent, voelt toch een stuk geruster denk ik in NL te zijn als je niet helemaal zeker bent over je zwangerschap. essie: die stretchbroekjes passen echt! ik vond ze bovendien gek genoeg de eerste dagen na de bevalling nog prettig zitten ook.... enne ik heb ondanks spoedkeizersnede die surfplanken wel nodig gehad wij hebben overigens via marktplaats een geboortebord gekocht. Dit gaan we nu opnieuw gebruiken en daarna gaat hij denk ik weer in de verkoop...dus wellicht is dat nog een optie? Veraatje: schoonmaken is zowiezo niet mijn ding! en futloos ben ik wel ja, maar ik slaap de laatste week dan ook weer erg slecht, dus laat het maar gewoon gebeuren. BD gaaf dat je vriend de hartslag van uk zo heeft gehoord! Frank krijgt denk ik gewoon een trap als hij zijn hoofd op mijn buik zou leggen.... Niesje: voor jou is het dus echt aftellen! nog maar 5 daagjes werken. Mirre: hier ook van die steken hoor... Suzanne wat zonde dat je uk lag te slapen. Maar is 10 juni niet nog erg ver weg om dan de echo weer over te doen? Heidi: lief kamertje is het geworden! Silla: wat een lekker gevoel dat de babykamer al zover rond is en je nu voorloopt op schema! dan mag je ook wel even relaxen... pff ik ben vandaag maar weer op en neer gereden naar de bouwmarkt een aantal keer. Spullen halen zodat Frank weer verder kon met dak van de schuur. Hoop dat als dat af komt de troep hier in huis ook wat vermindert, want langzaam aan raak ik dat toch ook echt heeeeeel erg beu! en het zit ons de laatste week ook niet mee met electrische apparatuur. De computer, scanner en printer dachten ongeveer gelijktijdig er allemaal mee op te houden...grrr...gelukkig heb ik nog een laptop... Maar de scanner hebben we nog nodig om het geboortekaartje af te maken en de printer heb ik nodig voor mijn freelancewerk, dus pfff de kosten lopen hier weer effe flink op...
Het kamertje is eindelijk klaar Mijn oma heeft vandaag de gordijnen gebracht 9waarvan ik van de week de stof heb gekocht). Nu hangt het alleen nog een beetje vreemd, omdat de gordijnen nog even uit moeten hangen, maar past helemaal bij elkaar. Nu nog een paar weken wachten en dan ligt er echt wat in dat bedje. Raar idee hoor
@duikster: zij zegt dat je de mooiste beelden rond die tijd krijgt omdat dan je vruchtwater op zijn meest is. ik had me er erg op verheugd maar t mocht niet zo zijn, vond t ook wel sneu voor jeroens ma want die was speciaal voor de echo vanuit tilburg naar purmerend gekomen maar goed t is niet anders en moet ik gewoon geduld hebben. hier ook weer minder goed nieuws gekregen. mijn zus heeft vandaag te horen gekregen dat ze een miskraam krijgt, ze had wat bloedverlies en moest naar t ziekenhuis voor een echo. nu blijkt ze dus alleen een lege vruchtzak te hebben wel sneu voor haar, ik ga weer verder bankhangen want ik ben helemaal kapot omdat ik vanmiddag lekker op t strand heb gezeten. fijne avond allemaal en doe rustig aan voor degene die steeds harde buiken hebben liefs susanne