oja ook leuk om ff te melden vandaag de 28 weken grens gepasseerd. nu op naar de 30weken.haha groetjes
Susanne, ik ben voor mijn 3d echo ook in Purmerend geweest. Bij Damian bij twinkelster en bij deze zwangerschap bij baby-echo. Wel balen dat je beeb zich niet wilde laten bewonderen, klein eigenwijsje, maar wel netjes dat je terug mag komen. Heidi, lief kamertje! Essie, ook al aan de aardbeien hihi Ik heb net een half doosje in mijn eentje op, lekker met een schep suiker erop. Misspiggle, herkenbaar hoor. Vorig weekend waren mijn man en vriendin lekker aan doorzakken met rose en werden heel melig. Ik was daar toch echt te nuchter voor, vond hun grapjes al helemaal niet lollig. Silla, whoehoe dus het schiet eindelijk op, lekker hoor! Knuffelkonijn, ik denk idd rustiger lopen en meer rusten tussendoor.
@niesje: ik ben bij twinkelster geweest en moet dus 10 juni terug. vind dat niet zo heel erg want sandra is echt een tof mens. heb haar voor t eerst gezien en gesproken op de 9maandenbeurs, vandaar dat ik ook dit keer bij haar ben geweest. en vond t ook fijn dat ze garantie geeft als t niet gaat zoals ze wilt en hoort. fijne avond groetjes susanne
Susanne wat een vervelend bericht voor je zus! bah... veel plezier 10 juni... oh...ik heb vanavond ineens zo'n zin in een lekkere hoegaarden wit....grrr....goed dat die niet in huis is...
Klote van je zus Suzanne, sterkte ermee... Pff ben helemaal in de war door die dagen allemaal, denk steeds dat het vandaag zondag is maar is nog maar zaterdag... Luieren morgen dus
Hey allemaal. Vreselijk van je zus Suzanne... Heb er net foto's ingezet van de babykamer... Lief hoor... Harde buiken heb ik regelmatig last van de laatste tijd. Vanaf wanneer moet je je daar zorgen om maken? Liefs Wendie
Susi : gefeliciteerd met je meisjes ik hoop dat alles goed gaat met ze! @ Suzanne : sterkte voor je zus wat een rot nieuws meid! Meiden wat een zalig weertje he! daar worden we nou blij van! althans ik dan Hier gaat alles wel goed, ben nu 28 weken en 1 dag YEAH en het komt toch echt wel heel dichtbij en we moeten nog van alles kopen! wordt opschieten dus! de kleine drukt ontzettend tegen mijn ribben aan waardoor ik slecht slaap, moeilijk kan zitten etv etc nou ja jullie zullen het zelfde wel hebben ..... pff mijn hormonen gooien me ook alle kanten op en me man heeft het soms zwaar te voorduren maar dat moet hij maar even voor lief nemen hoor!
hoi allemaal ik ben lang niet op het forum geweest, maar nu toch even bijgelezen, ik zie dat jullie met dezelfde dingen bezig zijn als ik, babykamer, huis in orde maken, aardbeien eten ik vind het nu erg spannend worden omdat de tijd nu ineens zo snel gaat. zijn er misschien meiden die ook steeds last hebben van kramp in je benen 's nachts en pijn in je voeten en benen overdag? ik heb er erg veel last van en behalve massage en voetenbadje weet ik niet wat ik er aan kan doen bij de volgende controle krijg ik een echo, ik weet niet waarom maar vind het wel leuk, kan ik het meisje even weer zien Wij gaan vandaag de laatste hand aan de babykamer richten, schoonmaken, kleertjes wassen etc. Woensdag komt er iemand van kraamzorg om te checken of de babyuitzet compleet is en voor het intakegesprek, ik ben benieuwd. hele fijne dag vandaag allemaal, het wordt weer heerlijk weer!
Hey Mandarijn. Die pijn in benen en voeten herken ik. Ik smeer mijn benen en voeten ´s avonds in met Hema Foot. Dat is een voetengel met panthanol en paarde? erbij in. Daar zit dus beetje menthol bij in en schijnt goed te zijn voor de bloedsomloop in je benen en voeten. Ik slaap er nu prima om. En kramp? Dan moet je je tenen naar je toetrekken, dat is het enige wat bij mij helpt... Fijne dag allemaal.. Het is heeeeerlijk weer! Liefs Wendie
Goedemorgen iedereen, het belooft weer een mooie dag te worden, dus wij gaan zometeen lekker naar Linneaushof dan kan Damian daar lekker banjeren. Lee, fijne vakantie gehad? Knuffelkonijn, lief kamertje hoor! Word steeds echter allemaal he. Mandarijn, gezellig dat je weer komt kletsen. Ik heb ook steeds meer last van kramp in billen, benen en voeten 's nachts, vooral als ik me uitrek schiet het er zo in. Over dag heb ik gelukkig nog niet zoveel last van mijn benen. Nou meiden geniet van weer zo'n mooie dag (ja ik heb een beetje last van het euforische zwangergevoel hihi drijf hoog op een wolkje hopelijk donder ik er niet van af )
knuffelkonijn je moet je zorgen gaan maken over je harde buiken als ze met regelmaat komen bijv een uur lang om de 5 min...of als ze echt pijnlijk worden.....maar je kan beter een keer te vaak bellen met verloskundige dan te weinig.... en meer rusten als je veel last hebt van harde buiken.... gr heidi
Morgen dames! Hier schijnt het zonnetje ook weer heerlijk! Gisteren een lekker dagje met de mannen weggeweest, naar Ikea..allemaal leuke spulletjes gekocht offcourse Nadat we thuiskwamen gingen de mannen de auto buiten wassen en poetsen (niet alleen mama heeft nesteldrang maar papa ook, alleen is het met zijn auto ) Ik heb toen de hele woonkamer uit zijn fatoen getrokken en ben alles gaan soppen en poetsen (plintjes/hoekjes/kabeltjes weggehaald of netjes weggewerkt) .... dus nesteldrang slaat hier weer aardig toe Ow en we hebben het gipspakket gehaald om mijn buik te gaan gipsen Denk dat ik het over een week of 2/3 gaat doen, en dan leuk verven en decoreren zodat hij straks in het nieuwe huis in de babykamer kan hangen. Silla, nog gefeliciteerd met je 30.1 weken Susanne, vervelend van je zus zeg sterkte ermee! Fijn om te lezen dat alles goed gaat met Susi en de meiden Vandaag is de keuken aan de beurt, straks alle kastjes leeghalen en dan even uitsoppen..de was staat de draaien, dus die kan straks lekker aan de waslijn buiten wapperen hhhmmmm heerlijk dat zomers gevoel!
Hoi meiden, Ik ben al een hele poos niet op het forum geweest en ik was toch even nieuwsgierig dus heb ik even het een en ander bijgelezen....Spannend allemaal hoor...' Wij hebben het kamertje al helemaal klaar, mijn moeder is met de wieg bezig en 22 mei komt de kraamzorg voor het intake gesprek.... Aankomende woensdag moet ik weer naar de verloskundige...ik groei goed en ons ukkie is best bewegelijk....heel erg super is dat... Veel succes iedereeen en geniet lekker van het weer....ik ga lekker vanmiddag op het terras zitten.... Veel liefs van mij
Goeiemorgen allemaal! Nog 59 dagen te gaan Echt niet normaal zo snel hoor... Ik zat eraan te denken vandaag maar eens even naar het zwembad te gaan maar ik hoest nog veel en aangezien het de komende week warmer wordt ga ik dan wel. Jullie nog boeiende plannen?
Dames hier ook een stralende ochtend. Weer een drukke middag voor de boeg. Vanmiddag moet Sven zwemmen daarna gaan we nog even een uurtje naar de speeltuin. Thuis is het alle 3 in de douche, patatjes eten en dan nog even naar Den Haag op en neer. Susanne, veel sterkte met je zus, ik weet precies wat ze meemaakt. Overigens heet dit geen miskraam maar een missed abortion (ma). Maar maakt qua gevoel verder niet uit, het is net zo erg. Diddl9, fijn dat alles goed gaat met je. Patries, als je zin hebt mag je bij mij ook nog wel even aan de gang. En ik geloof dat Veraatje ook geen nesteldrang heeft dus kun je daarna gelijk door richting Grunn. Knuffelkonijn, heb geen ander advies dan Heidi. Je kamertje voor de kleine is mooi geworden! Niesje, geweldige speeltuin hè Linnaeushof. Gaan we zeker weer doen in de grote vakantie en de toegang is ook nog te betalen. En blijf maar lekker op je wolk zitten hoor! Mandarijn, vervelend dat je zoveel kramp hebt. Kan je helaas niet helpen maar heb wel een aantal adviezen voorbij zien komen. Duikster balen joh dat alles tegelijk kapot ging. Nu weet je in ieder geval dat het niet stuk gaat op het moment dat de kleine er is. Iedereen geniet van het mooie weer en denk aan het insmeren!
Gaat echt snel nu hè en dan denken we allebei dat we de 40 weken niet vol gaan maken dus is het nog minder.
Ja het is echt onwijs zo snel als het nu gaat. Maar jah, aan de ene kant wel beter, aande andere kant.... de bevalling komt steeds dichterbij... AAARRGGHH!
Maar ook dat overleven we wel. Ik hoop dat het net zo snel gaat als bij Maarit. Maar we weten waar we het voor doen. Kan wat dat betreft echt niet wachten hoe ons ventje eruit ziet. Heb na de 20 weken echo niet meer kunnen spieken.
Goedemorgen allemaal! Hier weer een drukke dag voor de boeg, we gaan vandaag het kamertje verder afmaken. We zijn gister al een eind gekomen en vandaag de laatste dingetjes en dan is ie klaar Verder gister nog lekker uit eten geweest met mijn zus en haar vriend en daarna nog de kroeg in gedoken. Maar was het al snel zat dus was om 12 uur ook alweer thuis..Zo komen er nog wat klussers en ik ga lekker met mijn zus in het zonnetje zitten om bij te kleuren