Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen meiden!

Gisteravond terug gekomen vanuit zwitserland 8) . We hebben een heerlijk vakantie gehad. Hadden een huisje in de bergen met een geweldig uitzicht. Weer was niet echt heel erg super, maar het was heerlijk om er nog een laatste keer met zijn tweetjes tussenuit te zijn. Gek idee hoor dat dit de laatste keer met zijn tweetjes was. Het gaat voor mijn gevoel nu ook echt ineens mega snel! Maar daar hebben meer meiden last van geloof ik.

Heb geprobeerd alles ff bij te lezen, maar dat werd toch wel een beetje veel :D

Las wel dat sushi al bevallen is van twee meiden. Gefeliciteerd! :D Dat het maar twee mooie gezonde meiden mogen worden!

Heb ook de kaart van Vergo gezien. Meid wat een mooie kaart en ook van mij nogmaals heel veel sterkte!

Buddy Niesje, veel plezier in het Linneaushof. Vakantie was inderdaad heerlijk ;)

Hopelijk verder geen schokkende dingen gebeurd?

Lee

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel!

Wat een mooie babykamers gaan er weer voorbij!
    Suus wat erg voor je zus! Sterkte!

Verder zie ik eigenlijk dat iedereen wel lekker in het velltje zit...komt echt door het weer hoor! Superrrr want ik heb precies hetzelfde.

Vandaag geen wilde plannen...ik denk dat we straks gewoon lekker gaan lunchen ergens op een terras! Heb ik nou echt zin an!
    De afgelopen dagen waren zo rommeling dat we nu gewoon echt niets gaan doen...we laten de boel de boel en ff chillen gewoon. Mijn mannetje heeft vakantie maar heeft het gevoel dat het voorbij vliegt zonder dat ie ook echt lekker kan genieten dussss daar moeten we ff verandering in brengen.

Ik hoop dat het morgen ook zulk weer is. Dan denk ik toch dat ik naar Bevrijdingspop ga...neem een plaid mee en nestel mij lekker onder een boom en als ik het echt niet meer trek...mijn zwager woont praktisch om de hoek (3 min lopen) dus kan ik daar altijd nog ff een tukkie doen ofzo. HEERLIJK!

Laterrrrrrrr

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Morgen meiden, of eigenlijk, middag meiden,

Allemaal lekker aan het genieten van het lekkere weer!?

Wij hebben hier gisteren met een aantal buren heerlijk lang buiten gezeten voor de Mexicaanse potkachel en natuurlijk hebben we de traditie ook weer voortgezet: marshmallows roosteren, jammie (en dan nog eens mijn lekkere aardbeien/jus erbij.

Verder vandaag hier een rustig dagje: mijn zwager is jarig dus daar gaan we over een uurtje heen. Ze zouden de BBQ aansteken (was de planning) dus da's lekker.

Suus vervelend voor je zus hoor.

Lee fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Zwitserland.

Patricia je bent inderdaad lekker aan het poetsen geweest. Ik heb er met vlagen last van: ineens komt de rotzooi me zo de spuigaten uit, dat ik per direct moet ruimen :) .

Nou verder weet ik het ff niet meer. Tot later.

4. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

een goedemiddag meiden!

Hier is het ook stralend weer! Heerlijk genieten!

Silla, wat fijn dat je voor op schema lopt! Lekker vandaag genieten!

Patricia, nesteldrang! Maar je hebt heerlijk weer alles aan de kant!

Susanne, wat vreselijk voor je zus zeg! Sterkte ermee..
    En hopelijk 10 juni een mooie echo voor jullie!

Buddy Wendie, rustig aan doen meid hoor! Mooie babykamer heb je er van gemaakt!

Andere kamertjes ook heel leuk!

Niesje, veel plezier vandaag!

Essie veel Bbq plezier! En die mix van jou klinkt me toch heerlijk! =P~

Lee fijn dat je mooie vakantie gehad hebt.. Idd de laatste met z'n tweetjes..

Susi fijn dat de meiden het goed doen!

Vedre weet ik het niet meer..

Geniete ervan meiden! Doeg doeg

5. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    hallo meiden

heeeeeeeeerlijk weer.
    wij gaan vanmiddag barbequen, heerlijk in het zonnetje.
    Helaas geen lekker biefstukje voor mij :(
    Nog 10 weekjes en dan ga ik me helemaal volvreten in de biefstukjes haha.

Vanmorgen heeft m´n schoonvader een hele mooie beer op de muur geschilderd op de babykamer, zal ff kijken of ik de foto kan plaatsen hier.
    Ben hier niet zo super handig in dus meiden........geduld haha

gr mayo

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

patricia alsnog van harte met jullie trouwen en hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad.

essie ik zal type 1 pampers 1pak doen als je die ook in een pakket hebt gehad dus niet meer ophalen en een pak type 2 alvast achter de hand want op 3 kilo ziet je zo over het algemeen

bd81 gewoon verschillende luiers uitproberen. ikzelf zweer juist bij pampers, maar een vriendin wil juist huggies omdat die op de buik hoger aansluiten (buikslapers) en een tante vindt juist etos het best maar weet niet waarom.

silla ikzelf vind tygo het mooist. succes in ieder geval

niesje1980 ook ik vind de 2e leukst, maar volgens mij was je er al over uit

duikster mooie uitgebreide lijst die van die link ik heb hem opgeslagen

vergo mooie site hebben jullie ervan gemaakt hoor.hoop voor jullie dat er duidelijkheid om alles komt en dat jullie het op een voor jullie goede manier kunnen verwerken en afsluiten.

susi en man gefeliciteerdmet de geboorte van jullie dochters kyara en rebecca

dit kwam er bij onze namen uit:
    maud; 235 morris; 33 beeb;69

7. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Nou, het lukt me niet helemaal om de foto te verkleinen en in m´n album te zetten. zal het morgen nog een keertje proberen.
    de bbq wordt zo aangestoken dus...........
    fijne dag allemaal

gr mayo

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

had nog een heel verhaal getypt is alles weg omdat de verbinding weg viel grrrrr.

nou probeer het nog een keer

zat dus net heerlijk met de laptop op schoot onder een parasol buiten te genieten van een glaasje fris.
    fris is noodgedwongen omdat er vanmorgen ergens in de omgeving een leiding kapot is gegaan en nu zitten we dusal vanaf een uur of 11 zonder water.

verder is hier alles goed en niks geen bijzonders.
    morgen weer controle en ben benieuwd hoe alles is, want vorige week dan die twijfel over blaasontsteking en van de week een nacht buikgriep.

nou dames fijne dag verder

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Athina, de eerste trap tegen mijn ribben heb ik gelukkig nog niet gehad. Maar je hebt gelijk... het is echt genieten al dat geschop in je buik!

Ingrid, wat leuk een pup! Maar ik kan mij voorstellen dat het ook veel energie kost. Dus jullie zijn van plan om te gaan verhuizen?

Essie, ik begrijp wat je bedoelt. Ik voel de kleine nu ook anders. Je hebt wel wat aangericht met je aardbeien :D Ik heb gisteren ook een bakje gekocht. Ze zijn ook zo lekker op een beschuitje! Veel plezier op de verjaardag bij je zwager.

BD, wat fijn voor je vriend dat hij het hartje kon horen!

Niesje, wat lekker zeg nog maar 5 dagen werken en dan... genieten!

Mirre, bedankt voor de boekentip. Ben dol op lezen, dus ik denk dat ik hem wel ga aanschaffen. Heb de andere boeken van Saskia ook.

Susanne, balen dat de echo niet gelukt is. En wat vervelend voor je zus, ik weet wat ze doormaakt en het is echt niet leuk!

Susi, wat fijn dat het goed gaat met je dochters!

Knuffelkonijn, doe je een beetje rustig aan met die harde buiken van je? Mooie babykamer!

Silla, wat fijn dat de meubeltjes nu ook klaar zijn. Ik wacht vol nieuwsgierigheid op de fotos!

Misspiggle, wat lekker 6 weken van te voren. Misschien ga ik dat alsnog ook wel doen!

Duikster, vervelend zeg dat alles tegelijk kapot gaat! Ik hoop voor je dat gauw alles weer normaal werkt!

Mandarijn, kramp herken ik. Heb het ook wel eens 's nachts, maar mijn man trekt dan altijd aan mijn tenen :D en dan gaat het wel weer.

Patries, wat een ijverigheid zeg! Je moet ook genieten van het mooie weer!

Senn, hoe was je drukke middag? Je logeetje is inmiddels weer naar huis? Dus lekker rust voor jou. Fijn dat je ook aan mij denkt, Patricia mag idd ook wel dan door naar Grunn :D

Kwebbels, is de kamer afgekomen vandaag?

Lee, wat lekker zeg op vakantie! Nou het weer kun je nu hier in NL inhalen, want het is hier voorlopig heerlijk weer!

Mayo, ben benieuwd naar de foto's!

Lovelykids, wat vervelend zeg met dit weer zonder water zitten! Is het probleem inmiddels al opgelost?

10. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    JAAAAAAAAAA ik ben weer op nederlandse bodem! En nu als getrouwde vrouw :) :)

We hebben echt zo'n superdag gehad! Later meer daarover, ik ga op mn gemakkie ff bijlezen en reageer morgen!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd met je status als getrouwde vrouw Patricia :p

12. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    patricia gefeliciteerd he met het getrouwd zijn,,,,,

ik heb altijd kramp snachts als ype varen is erg vervelend ik durf me bijna niet meer uit te rekken...

Verder heb ik al regelmatig last van voeten tegen mijn ribben aan....dus ik hoop dat de kleine knul niet te hard gaat schoppen....

ben benieuwd naar dinsdag ga eens voorzichtig proberen te horen hoe er over een keizersnede wordt gedacht in het ziekenhuis....

Verder kreeg ik vanmorgen ineens visite van mijn ouders gezellig hoor hadden aardbeien mee etc....
    en we zijn nog even weg geweest.Morgen ook maar even wat dingen doen en dan zien we wel weer dan is de week al weer bijna voorbij....gaat snel de tijd...na de vakantie maar eens mijn koffertje klaar maken...en dan 22 mei naar jochem meijer.....joeppie past mijn mam even op de meiden want het is in lelystad....dus wordt een latertje...

Nou ik ga douchen....en dan slapen denk ik...gr heidi

13. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo allemaal,

wat is het hier rustig zeg!
    IEdereen zit zeker lekker buiten!
    groot gelijk hoor!

Ik heb ook lekker buiten gezeten vandaag!
    Nog even een ijsje wezen eten!
    Misschien straks nog even naa de film!
    Had mn lief erg veel zin in, dus ik ga gezellig mee!

Nou weltrusten voor vanavond!

xxx maaike

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo hier een heel druk dagje gehad! Lekker bezig geweest in de babykamer en het einde komt in zicht! Ben helemaal dood op dus ga zo lekker me bedje opzoeken..Heb niet echt terug gelezen ben echt doodop dus reageren verder doe ik morgen! Fijne avond allemaal

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Mayo heeft de BBQ gesmaakt? Ik ben ook echt helemaal weg van biefstuk, dus straks als ik bevallen ben ga ik weer helemaal los hoor :)

Patricia: gefeliciteerd met je huwelijk.

Heidi: leuk Jochem Meijer. Maar wel goed op letten hoor hij heeft echt ADHD :D

Wat een weer he.... geweldig! Morgen zelfde temperatuur en dan tot en met de pinksteren 25 graden, heerlijk!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zoooo huis is helemaal aan kant! :D HEERLIJK!
    Lijk net of we er pas in zijn gekomen hihihi alles is van zijn plek geweest en lekker gesopt en gepoetst (buiten de keuken, die is morgen aan de beurt ;) ) Onverwacht bezoek van mijn ouders gehad, die zijn een paar dagen in Rotterdam..was erg gezellig en kon ik mooi even een pauze inlassen :)
    Ik heb ook even de namenteller gedaan en Nilo is maar 1x aangegeven bij de gemeente, dus wel een unieke naam :D dus we zijn geslaagd!

Tsja op zwangerschapsgebied even niets nieuws te melden, alles gaat lekker zijn gangetje en meneer laat duidelijk weten dat hij aanwezig is.
    Overmorgen de pretecho..heb er echt zin in! Ben zo ontzettend benieuwd naar zijn toetje!

Ik sluit af en ga nog even op balkon met de beentjes de lucht in, genieten van het avondzonnetje! Bye bye lady's en nog een prettige avond allemaal!

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo dames lekker genieten he met dit weertje, kom maar op met het verlof zou ik zeggen als het zo blijft :)

Lovelykids, dat is balen zeg zonder water, hopelijk herstellen ze het snel weer.

Veraatje, hihi, weer even ijverig als altijd zie ik ;)

Senninha, is de rust weer teruggekeerd in huis?

Patricia34, welkom terug getrouwde vrouw, ben benieuwd naar de foto's!

Heidi, dus jij krijgt misschien ook een keizersnede? Ik heb 26 mei een afspraak bij de gyn en dan gaan ze kijken of het een natuurlijke bevalling gaat worden of niet.

Memoiike, veel plezier bij de film vanavond.

Kwebbels, weltrusten alvast, zo te horen heb je een ijverig dagje gehad, net als Patricia trouwens, jeeh meiden wat zijn jullie vlijtig bezig op zo'n zonnig dagje.

Linneaushof was erg leuk maar ook erg druk halverwege de dag, dus rond 1 uur zijn we hem weer gepeerd. Maar goed ook want Damian zakte hard in, we dachten eerst moe van het spelen, maar hij is erg benauwd en had net 39,3 koorts :(

18. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    niesje

ik heb bij tessa ook een keizersnede gehad omdat ik bij nanouk een Schouderdystocie en bleef dus vast zitten met een heleboel toestanden erbij....
    Dus bij tessa wou ik niet meer zo bevallen en dus werd het een keizersnede...
    Nu ga ik dinsdag eens vragen of ik daar nu weer op kan rekenen aangezien de kleine al aardig groot is en ik al die schouderdystocie heb gehad en dan ook nog mijn bekkeninstabiliteit....
    Ik heb het de vorige keer toen ik bij gyn was ook al een beetje aanvinkt...
    hij vroeg naar de vorige bevallingen en toen melde ik die Schouderdystocie bij nanouk en dan de keizersnede van tessa en dat vond hij een hele logisch keuze dat dat zo was gegaan...
    dus ik hoop op een positief antwoord....
    de kleine loopt namelijk nu al voor op de groei 1.5 week.....en nanouk was ook 3850...dus ....maar ja ik zal is kijken of ik dinsdag eens wat antwoorden kan krijgen....

zo ik ga naar bed toe lekker slapen...gr heidi

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Patricia, nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hopelijk hebben jullie een mooie dag gehad en eeh... wanneer krijgen wij de foto's te zien? :D

Memoiikke, veel plezier bij de film.

Niesje, wat vervelend zeg dat Damian koorts heeft. Beterschap!

Ik heb sinds vanmiddag ineens erg last van mijn rechteronderbeen. Hij is gewoon erg pijnlijk, een soort van erge kramp. Wat zou dat kunnen zijn?
    Mijn man heeft hem even gemasseerd en zolang hij maar omhoog ligt, gaat het goed, maar loop ik er op dan wordt het weer pijnlijk.

20. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    t weer is zeker te mooi om op het forum te komen :)

Mandarijn: je benen wellicht op een kussentje leggen s nachts. kan helpen om de kramp te voorkomen. of voor het slapen gaan je voeten een aantal keer rond draaien en naar voor en achter halen, zorgt schijnbaar voor betere doorbloeding.

Patricia: waar haal je de energie vandaan? ik heb met dit mooie weer echt geen zin om te gaan staan soppen en boenen....anders ook niet trouwens...

ML lekker gezwommen?

Shennina: jullie ook al zo'n druk programma.. pff...maar frietjes klinken dan wel weer erg goed.

Kwebbels: genoten van het zonnetje? en babykamer klaar?

Lee: lekker dat de vakantie zo goed bevallen is. Dat was voorlopig de laatste met twee...Hoewel je ook best nog eens even met twee weg kunt als je kids hebt. Wij zijn in elk geval van plan om over twee jaar als we 5 jaar getrouwd zijn de kids een weekje onder te brengen en dan nog een weekje samen te gaan duiken in Egypte...

Silla: lekker aan het genieten van de rust dat het kamertje klaar is?

Mayo: ik heb ook wel weer zin in wat dingen die ik nu niet mag hebben....witbier bijvoorbeeld...maar vrees dat ik dat van de zomer toch weinig zal drinken met de BV....

Lovelykids: dat is naar geen water....pff moet er niet aan denken met dit weer.

Patricia34 getrouwde vrouw! dat is een goed gevoel...

Heidi: heb jij een reden waarom je liever een KS zou willen? Ah ik lees het al. kan me wel voorstellen dat je dan een KS wil.

Niesje beterschap voor Damian.
    en jij ook al wellicht een KS? Ik heb in elk geval bij de 20 weken controle bij de gyn gehoord dat ik als alles gaat zoals het gaat ik natuurlijk mag bevallen en dat zou ik graag willen.

Veraatje: misschien toch mindere doorbloeding en wat vocht vasthouden in je been? Zoals ik voor Mandarijn al schreef...rondjes draaien met je enkels om de doorbloeding te verbeteren...maar sterkte want dat is niet fijn.

pff ukje is me echt flink aan het trappen momenteel. de binnenkant van mijn ribben krijgt het inmiddels aardig te verduren. Ook heb ik de laatste paar dagen weer veel moeite met opstaan en op gang komen. Dan doet mijn schaambeen flink au zeg maar. Nog effe volhouden...

Share This Page