Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hihi het lukte zelfs zonder veel moeite vandaag om alles te lezen en bij te houden en dan ook nog redelijk te onthouden om te reageren....Dat betekent toch echt dat het rustig is geweest hier..

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Athina, Ik heb het volgens mij nog niet...maar ben er wel ietwat angstig voor hihihihi. Hij is al zo druk en als hij zich omdraaid voelt het ook niet altijd even lekker.

Essie, Veel plezier op de bbq/verjaardag bij je zwager.

BD, wat fijn voor je vriend dat hij het hartje kon horen!

Niesje, Lekker aan het aftellen!

Mirre, Saksia van Noort is cool! Thanx 4 the tip!

Susanne, balen dat de echo niet gelukt is. En wat vervelend voor je zus, ik weet wat ze doormaakt en het is echt niet leuk!

Patries, Mientje Poets!! Nu ff relaxen hè!

Patries2, gefeliciteerd als getrouwde vrouw!

Lovelykids, Zijn de probleempie inmiddels verholpen?

Veeraatje, balen van je been. Kep geen idee idee wat het is. Maar mss dat er wat zenuwen oid een beetje knellen waardoor je dus last van je been krijgt...ik heb dat nl. met mijn rechter schouwder.

Niesje Beterschap met de kleine!

Kwebbels Ff lekker relaxen!!

Sorry verder weet ik het niet meer :oops:

Vandaag een stuk gefietst :rolleyes:
    Nou nooit meer dus! Het was niet lekker fietsen hoor met zo'n bolle buik.
    We hebben wel lekker op een terras gezeten (armen zijn verbrand :rolleyes: )
    Daarna wou manlief nog ff shoppen (twas koopzondag hier) nou dat was ook niet echt een mega succes niet echt geslaagd ook.
    Wel bij Prenatal een witte boxzak gehaald met TOYS (zwart) erop was maar 8 euro!
    Daarna weer teruggefietst, moest nog ff snel langs de kermis want mijn moeder loopt al de hele week te zeuren dat ze wijnzuurstokken wil.
    Bij thuiskomst...compleet ingestort..benen voelde niet goed aan.
    Ben naar bed gegaan maar moest eruit om te plassen, maar guess what...ik kon niet meer opstaan! Mannetje moest me helemaal helpen.
    Mijn JLo achterste doet mega pijn, armen gloeien als een gek, kep mega hoofdpijn en voel me gewoon belabberd.
    Maar goed ondanks alles...was het toch een heerlijke dag!

Ga nu chillen

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier ook nog ff een laatste berichtje voor vandaag. Net terug van de verjaardag van mijn zwager: was gezellig.

Ik lees dat de meesten hier ook heerlijk hebben genoten van het weer en dat geldt ook voor mij. Gewoon jammer dat er morgen weer gewerkt moet worden, maar helaas 't is niet anders. Ach nog maar 7 weekjes: die zijn op zich zo voorbij.

Nou ik ga lekker voor de TV zitten, maar niet voordat ik Patricia nog ff wil feliciteren met de man/vrouw status. En inderdaad: ook hier benieuwd naar de foto's!

Nou tot morgen allemaal. Ik zoek tijdens mijn werk wel weer wat gaatjes om te lezen/schrijven.

4. Zo, goedenavond allemaal...

Nog 1 nachtje en dan morgen heerlijk een midweekje op vakantie... Ik heb er echt zin in.

Mijn schoonouders waren vandaag 35 jaar getrouwd, dus daar zijn we zowat de hele dag geweest.. En geholpen met de visite..
    Morgen dan eindelijk lekker weg, dus zal misschien morgenvroeg nog ff online komen en dan tot vrijdag niet meer!

Heb niet echt de puf om bij te lezen, sorry!

kga slapen...

Liefs Wendie

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Knuffelkonijn! Hééél veel plezier!

Nou dat chillen lukt ook niet...ik weet niet hoe ik zitten of hangen moet...
    Ik ga zo ff een lange douche nemen, 2 paracetamolletjes en dan maar weer naar bed tja ik weet het anders ook niet.
    Heerst er ook iets ofzo...griep...want voel me echt niet lekker.

Nou lieve lieverds! I'm out 4 2 day!

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow wat een heerlijk weer vandaag. Wat je zegt veraartje, dat maakt het wat mindere weer van onze vakantie weer helemaal goed! En wel zo handig dat alle vakantie was zo lekker snel droogt..:)

Veraartje, Helpt strekken niet tegen de krampen in je onderbeen?

Lovelykids ik hoop dat je alweer water hebt! Dat is echt niets met het warme weer. Iig succes met je controle morgen.

Patricia34, gefeliciteerd met je huwelijk! Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de foto's

Heidi balen van die kramp 's nachts. ik heb het ook af en toe. Bij mij helpt strekken redelijk.

Memoiike, naar welke film ben je geweest?

Kwebbels, lekker dat het einde in zicht komt van de babykamer. Geeft wel weer rust, he. Ben benieuwd naar de foto's als ie klaar is.

Wow patricia wat ben jij lekker aan het schoonmaken! wat dat betreft is de nesteldrang bij mij nog echt niet begonnen..:)

Buddy, vervelend dat Damian benauwd is met koorts. Hopelijk knapt hij snel op! En wat je zegt inderdaad, laat het verlof maar komen. pff nog 3 weken voor mij.. klinkt kort, maar toch. Van mij mag het morgen wel beginnen!

Duikster, klinkt goed met zijn tweetjes een weekje naar egypte als jullie 5 jaar getrouwd zijn. Moet inderdaad ook best kunnen. Ik kan me herinneren dat mijn ouders er ook wel eens samen tussenuit gingen. Was voor ons als kind juist leuk dat we bij opa en oma mochten logeren.

Silla, dat klinkt niet lekker. Hopelijk voel je, je morgen weer beter!

Nou ik ga nog maar ff verder met bankhangen en dan naar bed. Helaas morgen weer werken... valt altijd weer zo tegen na de vakantie... :(

Lee

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen,

Heerlijk geslapen vannacht en lekker vroeg wakker. Ben van plan om vanochtend heel veel voor school te doen en dan vanmiddag te gaan relaxen. Ben benieuwd of het gaat lukken :D

Knuffelkonijn, veel plezier op vakantie!

Silla, er heerste hier wel griep maar dat was 2 weken geleden ofzo. Ben je gewoon niet te druk geweest de afgelopen dagen? Doe maar even rustig aan!

Lee, succes met werken weer!

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen, bevrijdingsdag. Gaan jullie nog wat doen?
    Hier is ieder jaar bevrijdingsfestivalletje dus ga misshcien even kijken als ik zin heb.
    Gisteravond had ik om de 3 minuten harde buik en deed pijn :(
    Dus ben maar gaan douchen. Wel voor de ckerheid de telefoon dicht in de buurt gehouden maar was gelukkig niet nodig :D Misschien dat die kleine wel ingedaald is want pfff haah, nog een zeur van me, werd wakker van de pijn in mijn liezen, was echt niet te harden. Maar owkee, nu voel ik me weer goed en ga vandaag lekker rustig aan doen :p

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen deze zonnige morgen :D

Ow jah vandaag bevrijdingsdag! Hier is in het centrum een wielerronde, maar denk dat ik lekker thuis blijf en misschien even met Björn naar de speeltuin wandel. Slechte nacht gehad, ik had echt pijnscheuten van onder, en op een gegeven moment lag ik wijdbeens over mijn voedingskussen heen :) lekker charmant! :)
    Denk dat ik vandaag even een rustdag inlas en morgen begin met de keuken, gister toch wel erggg veel gedaan!
    Mijn mannetje was vanaf woensdag lekker vrij, maar wat vliegen die dagen voorbij zeg..hij baalde gisteren flink dat zijn wekker weer om 05.00 afging vanmorgen. Maar goed, volgende week maandag weer een vrije dag hihihi

Lovelykids, succes bij de VK vandaag!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    ML en Patricia, lijkt mij heel verstandig dat jullie vandaag even rustig aan doen!

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen meiden,

Veraartje, thanks. Ik ben weer op het werk. Nou ja zo´n eerste dag is meestal toch meer bijlezen etc.

ML en Patricia, inderdaad ff rustig aan doen hoor! Ga maar lekker van het weer genieten!

Lee

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja ook hier goedemorgen,

Heb lekker geslapen vannacht maar ben toch een partij moe van de afgelopen dagen.
    Ik doe het ook niet meer zolang ik zwanger ben een logeetje uitnodigen.
    De kids hebben een schitterend weekend gehad en dat was het weer waard.

Vandaag de laatste dag van de vakantie en morgen weer bijtijds de wekker.

Heb niet zoveel onthouden:

ML en Patries doe maar lekker rustig aan vandaag en veel luieren.

Lee, fijn dat je een leuk vakantie hebt gehad en ja de laatste met z'n 2en.
    Werk ze.

Niesje, beterschap met Damian. :(

Patricia, gefeliciteerd met de status vrouw van! :D

Veraatje, heb je nog veel last van je been?
    Kan je helaas geen advies geven.
    En niet te hard voor school werken hè!

Lovelykids, succes bij de VK straks.
    Heb je al weer stromend water?

Knuffelkonijn, fijne vakantie gewenst!

Silla, beterschap en doe maar rustig aan. Was denk ik een beetje veel gisteren en de dagen ervoor.

Kwebbels, Egypte klinkt goed al is het pas over twee jaar.

Zo verder weet ik het niet meer.

Ik ga even wat foto's van de laatste dagen verzenden.

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Senn, ik kan mij voorstellen dat zo'n logeetje erin hakt! Doe vandaag dan ook maar even rustig aan!

Mijn been doet gelukkig niet zeer meer!
    En ik werk niet te hard hoor!
    Ik ga vanmiddag nl met een vriendin en haar twee kids naar een plas water! Lekker in het zand zitten, ijsje eten, spelen en met mijn voeten in het water.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Kga cker rustig aan doen. Ben nu ff de nieuwe aflevering van Desperate housewives aan het downloaden en heb nog 3 films op m'n pc staan en een boek dat nog gelezen moet worden dus ik kan er wel ff tegenaan :p

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoiii meisjes!

Ik voel me alweer een stuk beter! Thank god...
    Idd mss ben ik de laatste dagen te druk geweest.

ML en P'tries...doe lekker rustig aan ladies.
    Hier in H'lem is er net als elk jaar ook een festival. Ik had het idee om toch ff te gaan, maar na mijn "dippie" van gister besluit ik het toch niet te doen.
    Ik ga zo ff de radiatorbekleding schilderen (lekker met mijn lijffie in de zon al is het maar een klussie van 15 min hihihi) dan de woonkamer ff opruimen (dat het voor het oog ff super netjes is, het echte werk komt v/d week wel hihihhi) en dan ga ik naar een dinnetje om lekker in de tuin te gaan zitten.
    Al met al dus een heerlijk daggie voor de boeg!
    Superrrrrrrr

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhhhhh lekker hoor! ik zie al dat je idd een chill daggie gepland heb staan! Geniet Buddy \:D/

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senn, snap helemaal dat een logeetje erbij inhakt! :confused:
    Ik vind het al TE veel worden als Björn iemand meeneem tussen de middag ppfff hier ook even stopgezet tot na de zomervakantie.

Ik ga vandaag ook maar braaf genieten van het lekkere weer!
    Zo Björn's fiets pakken en richting de speeltuin/park, ik neem lekker
    mijn boek mee en installeer mij op een bankje onder de boom..kan
    meneer lekker ravotten :D

ML, jij ook chilse he :)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **FF ego moment!**

Er staan 4 plaatjes van me 3d echo van gister in me album ;) Officieel weten we niet wat het wordt maar het mondje heeft wel erg veel gelijkenis met die van mama....duzzzzzzzzzz :rolleyes:

**einde**

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

alles goed hier?

ik heb niet bijgelezen dus ik kan niet overal op reageren....

beastie mooie echo foto's hoor! toch wel een beetje nieuwsgierig wat het wordt?

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh meiden doen jullie wel rustig aan allemaal, oververmoeid aan de bevalling beginnen lijkt me geen goed plan!

Senninha, moet heerlijk zijn om je huis weer voor jezelf te hebben.

Lee, werk ze weer vandaag, mijn bedrijf is nog lekker dicht vandaag.

Damian is nog steeds behoorlijk ziek, zit erg te twijfelen om wel of niet de huisarts te bellen. Voel me dan echt weer de overbezorgde mama :(
    Hij ligt nu naast me voor pampus een dribbel dvd te kijken.

Heidi, ai dat klinkt als geen fijne bevalling kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar een natuurlijke bevalling. Maar als je bij je tweede een geplande keizersnede hebt gehad denk ik dat ze nu toch niet moeilijk zullen gaan doen?

Duikster, waarom heb jij de vorige keer een keizersnede gehad? Ik hoop dat je wens van een natuurlijke bevalling uitkomt.
    Ik heb op dit moment denk ik zelf meer de voorkeur voor een keizersnede omdat ik gewoon heel bang dat het weer misgaat en dat ik dit keer echt mijn kindje doodpers (Damian was echt kielekiele)

Beastie wat een scheetje zeg! Maar is het jullie vermoeden of hebben jullie ook echt iets gezien tussen de beentjes?

Deel Deze Pagina