Nee hoor daar heeft de echo-mevr. niet eens gekeken want we willen het niet weten...alleen dat mondje lijkt zo veel op die van mij...grappig gewoon Tis er idd eentje die geen honger heeft gehad tot nu toe
Hiii Beasty... Mooie echo... Zoooooooooooooooo Ben net klaar met schilderen, 1 kant ging best moeilijk met 't zonnetje in mijn smeigeltje hihihi. Nu ff snel een beetje opruimen ook ff die vent van mij aan het werk zetten alvorens hij naar het festival gaat, douchen en weg wezen hihihihi.
he meiden, Ik ben zo blij dat ik weer thuis ben! Ik heb nog steeds wel last van harde buiken maar wel veel minder en er zit geen regelmaat in! Waar ik wel een beetje meezit is dat ik soms veel vocht/afscheiding van onder verlies en weleens bang ben of ik het zou herkennen als het vruchtwater zou zijn? Hebben jullie daaronder ook meer vochtverlies toevallig? Patricia gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ben benieuwd naar de foto's. Beastie mooie pictures! Knuffelkonijn ook hier last van 10 min lopen en dan harde buiken! De tip die iemand gaf van nog langzamer lopen helpt trouwens echt! Silla lekker genieten zo van festival! Veraatje oh ben beetje jaloers voetjes in het water ijsje erbij! Ik ben vandaag toch maar gaan werken maar ga denk ik wel eerder naar huis! Patricia de dagen gaan inderdaad weer snel voorbij als manlief gezellig thuis is! Ik moet zoals nu dan ook echt weer afkicken! xx nina
He dames, @Susi: wat fijn dat het goed gaat met je meisjes zeg. De rest ben ik alweer een beetje kwijt helaas. sorry meiden. Hier de afgelopen dagne fanatiek in de babykamer bezig geweest. Het nieuwe plafond zit er in en het behang zit op de muren. Ziet er perfect uit. We kunnen nu niet verder omdat het een poos moet drogen voor je het mag overschilderen staat er, dus vandaag houden we even een rustdagje. Zijn we allebei wel aan toe. Morgen de meubels halen. Man gaat volgende week dinsdag weer weg en dan zorgt hij dat alles af is en in elkaar staat. Leuk! Bij de vk was ook alles weer goed. Uk ligt perefect op schema. Bekken gaat helaas neit zo goed, maarja daar hebben we het maar gewoon niet meer over.
Hallo meiden, Ik had gehoopt ff eerder online te komen vandaag, maar het was lekker druk op de zaak, dus geen tijd gehad. Is ook maar beter ook, want de hele tijd niksen, da's ook niet leuk. Vanochtend beschuit met muizen gehad hier: de vrouw van een collega was vorige week bevallen. En die hebben me toch een pech gehad met kinderen: al 3 kids verloren: 2 stuks na een volledig uitgedragen zwangerschap, waarvan eentje een paar uur na de geboorte en eentje een aantal dagen na de geboorte) en ergens nog eentje vrij ver in een zwangerschap. Het is dus echt gegund dat het nu wel oké is! Sann fijn dat alles in orde was bij de VK! Je 2 prikken nog goed doorstaan? En balen van je bekken, maar ja inderdaad het is zoals het is...... NinaVI: vocht ja, maar meer normale afscheiding en geen vruchtwater. Aan de andere kant: ik ben geen expert, dus ik weet niet eens hoe vruchtwater eruit ziet, maar lijkt me heel dun als gewoon water. Silla ook weer lekker actief geweest? Rustig aan joh: je lichaam geeft je volgens mij aan de je af en toe teveel hooi op de vork neemt. Patricia heel veel plezier met het genieten van het lekkere weer. Voor mij zit er niets anders op, dan te hopen dat het vanavond na vijven ook nog een beetje redelijk weer is . Enne Senninha ik heb natuurlijk nog geen ervaring met logeerpartijtjes, maar ik kan me zo voorstellen dat het allemaal erg vermoeiend is. Dus misschien inderdaad maar niet meer zolang je nog zwanger bent. Mijn god wat ligt de kleine hier een paar dagen "al vreselijk lastig op de maag". Oftewel mijn hele buik voelt overvol. Ik had dat in het begin van de zwangerschap ook. Daarna is het ff een tijdje weggeweest, maar nu is het echt weer volledig terug. Mijn buik staat (vooral bovenin) echt op ploffen .
Niesje ik heb vorige keer een KS gehad omdat Nick het tijdens mijn persweeen benauwd kreeg en zijn hartslag extreem daalde, dit als gevolg van een combi van weinig vruchtwater en daarin gepoept hebben door hemzelf. Als dit dus nu niet zo is, is er geen contraindicatie om gewoon te bevallen....
Klinkt alsof iedereen vandaag een beetje pas op de plaats houdt. Goed zo. Ik ga zo ook even lekker maffen, mooi weer of niet. Ben wel blij dat ik weer de rust in huis heb. Natuurlijk heb ik er straks ook 3 maar das toch anders dan een logee erbij, dan zijn ze nog 10x drukker omdat ze zo uitgelaten zijn. Beastie, mooie foto's zeg. Maar een mondje wat op jouw lijkt zegt niets over het geslacht hoor. Misschien heeft de kleine wel papa's handen bijv. en dan zou dat betekenen dat het een jongen zou worden? Misschien is de kleine wel een lekkere mengelmoes van jullie allebei. Sann, fijn dat alles okee was bij de vk. En tja die bekken hè. Ik neem mijn rug ook maar zoals het komt, het is niet anders. Nina, heb sinds een paar dagen wat last van meer afscheiding. Mocht je denken dat het vruchtwater is moet je even met je mond op de bovenkant van je hand blazen. Voel je niets dan is het hoogstwaarschijnlijk geen vruchtwater. Patries, wel goed smeren hè! Dames geniet van het mooie weer, ik ga even mijn mandje in. Tot strakkies
Hoi... Heb IK weer...(ff vies hoor...) Ga maar de WC...de grote boodschap.Nou MET RECHT de grote boodschap... Ik heb denk ik een voorproef op de bevalling gehad en proberen niet mega te persen maar het was gewoon TOTALE OPSTRUCTIE gewoon. Zat er wel maar wilde er niet uit! Meiden kep zitten janken op de WC...Viel bijna flauw van de warmte (wc is natuurlijk zo lekker klein) begon, omdat mannetje me uit zat te lachen want die dacht eerst dat ik een geintje maakte maar toen ik bijna begon te hyperventileren maakte hij zich zorgen... Nahhh echt niet normaal. Nou ik ga niet meer naar mijn vriendinnetje, zekers niet naar het festival, ik ga nu ff chillen en dan nog ff wat rommelen in huis en dan vind ik het weer best voor vandaag... Ligbed in de tuin, boek erbij tis welletjes! Liefs Silla
Nina...ik heb sinds 19wkn zwangerschap al last van mega veel vocht verlies! Soms is het zo erg (weer ff vies hoor sorry) maar alsof er sperma terugloopt zoveel. Maar tis geen vruchtwater... Het moet er echt waterig uit zien en zoet ruiken (is mij verteld toen ik dacht dat ik na mijn VP vruchtwater verloor) Maar als je twijfeld, ff VK bellen, mss dat je 2 dgn achter elkaar langs moet komen voor een echo om 't vruchtwater in je baarmoeder te meten. Heb ik toen ook gehad. Greetz
Maar je bent het nu wel kwijt? Anders (mocht je er vaker last van hebben), iets van lactulose kunnen halen via een receptje van de hh. Dan kan je iets makkelijker aar het toilet. Genietmaar lekker hoor in de tuin, denk dt je lijf dat goed kunt gebruiken. Volgend jaar is er weer een festival.
Dag meiden, Wat een heerlijk weertje NinaVI: afscheiding heb ik nu ook meer. Het kan natuurlijk ook zijn dat je wat urine verliest. dat is vrij normaal nu, zeker met de kleine die op je blaas drukt enzo. Als je bang bent dat het vruchtwater is laat je vk er naar kijken (onderbroek ff bewaren), die kan het herkennen (geloof aan de geur ofzo) en er is een testje dat ze kunnen doen dan weten ze het zeker. Patricia34 gefeliciteerd met je huwelijk Leuk dat je een mooie dag hebt gehad. Had het al gelezen in de lounge Niesje hoop dat Damian snel opknapt. Vervelend als je kindje ziek is. essie werk niet te lang door vandaag meid, lekker in de zon zitten straks Silla..au! Ken het dat doet zo'n pijn. wat Senn zegt lacutlose of magnesiumoxide (wel via de hh) die gebruik ik zelf en werkt erg goed. Verder weet ik het niet meer. Ik ga zo even naar de stad, moet nog een ketting hebben voor bij mijn jurk en daarna naar de notaris om de huwelijksevoorwaarden te tekenen. Allemaal genieten van het mooie weer Vrijdag schijnt ook mooi te worden...joepie hoef ik niet te verkleumen in mijn jurk
Patricia, veel plezier in de speeltuin/park! Beastie, mooie foto's! Niesje, hoe is het nu met Damian. Als je je zorgen maakt, moet je natuurlijk bellen. Beter te vaak bellen dan helemaal niet! Silla, doe rustig aan! Nina, ik kan je niet helpen, ik heb er geen last van! Maar ga idd maar lekker op tijd naar huis en dan nog even heerlijk chillen Sann, fijn dat alles goed was bij de vk. Essie, wat mooi voor de vrouw van je collega en voor je collega. Die hebben al heel wat te verwerken gehad! Mooi dat alles nu wel goed gaat. Senninha, slaap lekker! Christiea, jullie hebben idd geluk met het weer! Shop ze vanmiddag! Nou, mijn 'taxi' zal er zo wel zijn en dan ga ik ook lekker luieren en pootje baden. Tot later!
Zo wij zijn ook weer terug, was wel erggg warm in de volle zon en mijn voeten gingen steeds meer op die van een olifant lijken. Dus ben verstandig geweest en zijn al richting huis gaan lopen, want straks kan ik er niet meer opstaan van de pijn. Nu thuis, gelijk een zomerjurkje aangetrokken en loop nu op blote voeten op het koele laminaat..wat een heerlijk gevoel! Silla, jeetje ik ken het meid. De ene week heb ik nergens last van en de andere week heb ik er vreselijke last van! Ik ben helemaal idolaat op Feta kaas en heb vorige week een potje Feta kaas in olie gehaald. Hier eet ik er elke dag een paar van, met brood of gewoon een stukje komkommer erbij..en ik heb tot op heden nergens meer last van Daarnet belde mijn schoonmoeder, dat vanavond kraampjes in de stad zijn als de wielerronde voorbij is. Of we ook een rondje mee gingen lopen, nou weet het nog niet..ff kijken of mijn voeten nog wat gaan slinken anders kan ik echt geen stap zetten!
Lekker je eigen tempo gaan P'tries...als je vanvond het niet trekt gewoon lekker thuis blijven. Feta...mag dat weer wel? Ik weet me god niet meer welke kazen ik nou wel of niet mag. Maar thankx 4 the tip ga het zo ook maar ff halen. Mannetje is naar Bevrijdingsfestival. Het zal niet laat worden want hihihi IEDEREEN MOET MORGEN WERKEN! en hij niet! Maar ik had hem voortijdig al gevraagd om het zonnescherm alvast omlaag te doen (dat gaat onwijs zwaar) maar dan blijft het lekker koel in huis. Ohhh er is hier dagen niet stofgezogen door het heen en weer geloop met zaagmachines,dozen gevuld met piepschuim enz enz had het ook ff geen zin! Maar zelf kan ik het niet meer, dus ff met de bezem er doorheen zodat mannetje het morgen ff goed kan zuigen en dweilen maar HATJOE! Wat een stof! Nou ja nog ff doorbijten, kep er nog een klein wasje in zitten (keukendoeken) en als dat klaar is hang ik dat ff op een klein rekkie buiten en dan...RELAXING time voor Silly...ECHT WAAR!
Ja daarom, anders blijf ik gewoon lekker thuis chillen Ja hoor Feta mag je gewoon eten, is geen rauwe kaas..en het is lekker om te eten
Haai meiden, Ben bijna een week niet online geweest dus heb heel wat bij te lezen. Helaas vandaag weer hard aan het werk in een donkere studio dus geen tijd, ook niet om van het heerlijke weertje te genieten. Vrijdag naar de vlos geweest voor controle en alles was perfect zei ze. Ik maakte me een beetje zorgen of Kruimeltje niet te klein zou zijn, maar ze was helemaal gelukkig met de groei van m'n buikje en zei dat ik gewoon geen vet had. Dus alles wat je ziet is baby. Ahh, ben behoorlijk opgelucht joh. Afgelopen dagen druk bezig geweest met het kamertje en alles is nu zo goed als klaar. (op het kamertje dan he, de rest van de boot ligt helemaal overhoop) Hoop snel ff bij te kunnen lezen, en dat alles met jullie goed gaat. Voor diegene die vrij zijn vandaag; geniet ervan! Liefs, Pien
Dat is geen grapje van haar. Gewoon even blazen, zo testen ze ook mensen met een liesbreuk omdat er druk van onderen komt hierdoor Verlies je geen vocht dan is het geen vruchtwater..