Ik zat inderdaad te denken aan dat je niks moest voelen op je hand . Nooit 1 seconde aan gedacht dat het ging over het vruchtwater wat niet niet moest voelen. Hoezo onervaren!?
Goedemorgen En het belooft weer een heerlijke dag te worden. Super! 8) Ja, Essie je hebt wel wat aangericht met je aardbeien
Morgen dames! Zooo vanavond EINDELIJK naar ons ventje gluren..kan niet wachten! Andere dames die vandaag controle/echo hebben, succes en geniet ervan! Gisteren een heerlijke dag gehad, hier verderop is een plas met recreatiegebied en ivm bevrijdingsdag waren er allemaal activiteiten onder andere roofvogelshows. Dus ben met Björn in de auto gestapt, daar naartoe gereden en lekker in het zonnetje op het gras een plekje gevonden en naar de mooie vogels gekeken die rondvlogen. Papa is na zijn werk daar ook naartoe gekomen en hebben we er nog een tijdje met zun drieen cq. viertjes gezeten Al met al is iedereen lekker verkleurd! Wel weer een rotnacht achter de rug, ik had zon vervelende druk van onderen..alsof mijn vagina naar buiten werd geduwd (weet het ff niet anders te verwoorden ) dus paar keer mijn bed uitgeweest. Vandaag rustig aan met de keuken beginnen en na het eten richting de echo-mevrouw Vrijdag heeft mijn mannetje vrijgenomen en gaan we een dagje naar het strand toe, het liefst wil ik mijn zwangerschapsbadpak aandoen maar mijn mannetje wil dat ik gewoon mijn bikini draag. Normaal ben loop ik altijd in een bikini maar vind het zo raar met mijn dikke buik Dus gisteren even mijn bikini aangetrokken voor de spiegel, en dacht: ow my god, zo ga ik echt niet lopen! Dus op zoek naar mijn badpak in de kast...nergens te vinden! Dus dit riekt naar sabotage van de twee heren in huis 8)
Zo he wat is het nog rustig hier! Damian nog steeds flink ziek, had eigenlijk weer moeten werken vandaag, maar ik laat mijn ventje toch echt niet bij iemand anders als hij zo ziek is. Ik denk dat ik hem zo toch maar even in de buggy zet en een blokje met hem omga, wat frisse lucht kan geen kwaad denk ik zo. Patricia, het klinkt of je kindje al een beetje aan het indalen is. En spannend vanavond je pretecho, kijken of zijn wangentjes ook al aan het bollen zijn hihi
Ik heb de uitnodiging om deze doos op te halen gekregen bij het gratis tijdschrift Jonge Ouders wat je kon aanvragen.
Ach gossie, en nog wel ziek met het mooie weer Hopelijk word hij snel weer beter, moet zeggen dat het de laatste weken erg goed gaat met Björn *ff afkloppen*. Ja ik denk het ook qua indalen, maar hij is echt zoooo ontzettend druk. Heb nu ook echt het gevoel dat ik bont en blauw ben in mijn onderbuik, en vanmorgen toen ik opstond begon hij weer vrolijk verder te stompen dus heb nu een heel beurs gevoel daar zeg.. Veraatje, 32 weken vandaag!
Over indalen gesproken. De vlos heeft vorige week uitgebreid m'n buik gevoeld en zei dat de kleine al (met z'n koppie naar beneden) een beetje aan het indalen was! Volgens haar was dat heel mooi en niet te vroeg. Vind het eigenlijk toch wel maf, ben pas 28 weken. Naja. Hihi, zou je mannetje echt je badpak verstopt hebben? Wel een slimme actie van hem
He meiden, Jullie kletsen wat af hoor! Zozo! De aardbeien tip doet het goed haha! Iedereen starks verslaafd! Silla, fijn dat alles bijna klaar is! Wel rustig aan blijven doen he! Veraatje fijn dat je ook zo opgeschoten bent! Hier is het ook lekker genieten van het mooie weer! Lekker loungen! Niesje, beterschap voor je kleine man! Hopelijk voelt ie zich gauw weer wat beter! Patricia, veel plezier vnavond! Ik denk idd dat de mannen een plan hebben gemaakt.. Ingrid, dat is niet goed zo duizelig zijn.. Rustig aan hoor! Anne, fijn dat je erweer bent! Verder weet ik even nie meer.. Ik ben nu heerlijk 4 dagen vrij! Morgenochtend bloedprikken voor suikers.. Brr En dan volgende week heeft de VK de uitslag.. En krijgen we een extra groeiecho.. DOnderdag komen alle spulletjes van Babypark! En kan het kamertje ingercht worden! Leuk leuk!
Iedereen die vandaag een afspraak heeft succes en Patricia, veel plezier met je pretecho. Geniet er maar lekker van! Bij vochtverlies kun je inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen. Wat opvangen in een verbandje en laten checken (of inderdaad zelf even ruiken) of het urine of vruchtwater is. Heb zelf ook last van vochtverlies, maar 'gelukkig' is dat alleen maar urine. Lastig wel, maar niks ernstigs. Daar heb ik al sinds m'n eerste zwangerschap last van en ga ik na de bevalling wat aan laten doen. Vandaag wordt het ook weer een prachtige dag. Dat houdt nog lekker de hele week aan. Dus voor zover mogelijk lekker van genieten! Alleen jammer dat ik absoluut niet lang in de zon kan blijven. Ondanks factor 50+ en zonnepet komt er toch een zwangerschapsmasker door en ik heb meteen hoofdpijn wanneer ik te lang in de zon zit. Nou ja, we hebben een goede zonwering en een mooie parasol, dus kan ik toch nog lekker buiten zijn met onze dochter.
Dank je wel Inez! Tsja met dit mooie weer mis ik wel een lekker tuintje om in te zitten, balkon is wel lekker maar niet erg groot om lekker languit te liggen. Dus maak dan ernstig misbruik van mijn schoonouders hun tuin alleen heb k niet altijd zin om daar naartoe te gaan want je bent toch op visite..en is heel anders dan je eigen tuin te hebben. Maar goed, volgend jaar hebben we een caravan gekocht en kunnen we daar heerlijk naartoe als het mooi weer word Over het verdwijnen van mijn badpak..hhmmm mijn wraak zal zoet zijn
Veraatje...Happy 32 weeks! Patries...hihihi sabotage idd. Veel plezier vandaag! Penny...mss heeft de kleine nog wel ruimte om te draaien hoor. Die van mij lag ook koppie laag maar van de week voelde ik duidelijk dat ie weer anders lag... Niesje...beetje frisselucht kan idd geen kwaad hoor. Beterschap! Esther...geniet van je mooie vrije dagen en...het kamertje! Inez..Tijdschrift aanvragen? Hmmm kep me gewoon aangemeld op de site? Maar ik begrijp dat jij hem dus ook al hebt? Erg vaag...maar goed ik ben benieuwd wanneer ze reageren. Oeps uitkijken hoor in de zon. Ik moet zeggen ik zat zondag zonder enige bescherming (stom ik weet het) in de zon maarre niets. Toch gek...ben half surinaams maar kep bijna geen pigment. Maar goed kep nu wel een goede dagcreme gekocht met factor en ga me beter insmeren. Vandaag weer aan het kamertje beginnen. Zwevende plank ophangen, vandaag ff naar de Ikea spulletjes halen voor de inrichting (waaronder een stoel om borstvoeding in te geven)
Zo goedemorgen allen, Ik wil het niet over afgelopen nacht hebben en dan denk ik dat ik genoeg gezegd heb. Vandaag weer een gewone dag. Kinderen zijn naar school, mannetje is werken en ik ben lekker thuis. Moet geloof ik nog 8 afl. van ATWT kijken dus daar ga ik straks een start mee maken. Patries, veel plezier vanavond ik hoor het wel. Niesje, geef Damian maar een flinke knuffel en ik hoop dat hij snel weer opknapt. Inez, balen van dat zwangerschapsmasker. Doe maar voorzichtig. Anne, welkom terug. Esther, en niet flauwgevallen tijdens het prikken? Penny, ik zou ook blij zijn als die van mij ging indalen. Maar hij vindt het veel te leuk om salto's te maken in de meest rare houdingen. Soms denk ik echt dat hij er doorheen wil om weer anders te gaan liggen. Hoe bedoel je nu al eigenwijs. Veraatje, gefeliciteerd met je 32 weken. Ik begin ook steeds meer trekte krijgen in aardbeien en dan met heerlijk zelf geklopte slagroom.
Veraatje welke groep geef jij les? Er staat mij vaag iets bij van 5-6 maar door de dementie kan ik het ook ergens anders gelezen hebben.
*Inbraak* Minka, van harte GEFELICITEERD met je 30 weken vandaag! Weer een mijlpaal erbij! Andere meiden ook succes! X Neia *Uitbraak*
Senninha, hebben de kids bij jullie één week vakantie gehad? Of is het bij jullie een week eerder begonnen? Weer een slechte nacht achter de rug? Nu heb je even het huis voor jezelf, lekker op de bank en alle achterstallige afleveringen van ATWT kijken meid
goedemorgen... Hier redelijk geslapen... Heb Leroy belooft vandaag naar het zwembad te gaan en heb nu alweer spijt hhaha... Maar voor hem wel leuk en ik ga er wel een beetje zitten lezen ofzow en beetje in water dobberen...
Thanks! Ja gaat erg hard bij ons. Maar we hebben nog voor iedere dag een baby over ofzo. Dus we zullen de maand wel vol maken hoor. En de jongetjes moeten denk ik nog wakker worden, ja zijn altijd lui he?! X Neia
Sven heeft 1 week vakantie en dan in juni nog een week. Omdat hij in het speciaal onderwijs zit en de ruk (omdat we als laatste vakantie hebben) te lang is naar het einde hebben ze het opgesplitst. Dan hebben ze lekker in juni nog een weekje om bij te komen en dan is he nog ruim een maand. Jij valt toch ook onder regio midden? Dit was denk ik wel de slechtste nacht tot nu toe. Om had ik echt zo iets van laat ik er maar uit gaan want dit schiet toch niet op met die rug. Toch blijven liggen en zo waar tot aan de wekker even weg geweest.