Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Susi, GEFELICITEERD MET KYARA & REBECCA!!
    Hoop dat jullie snel met z'n allen naar huis mogen!

Heb dus even bijna een week terug gelezen, ppff. Er is nogal wat geschreven, en m'n hoofd is als een vergiet.

Wat dat indalen betreft. Ik voel de kleine ook echt heeeeel heeeel veel bewegen, maar heb het idee dat ie zo weinig ruimte heeft. M'n buik is echt heel erg hard en gespannen, je ziet precies waar het ruggetje zit want daar is het dikker. Van het weekend is hij nog wel een keer om z'n as gedraaid en de volgende dag weer terug. Maar verder is het toch echt 1 houding. Wel sneu eigenlijk, hij heeft maar zo weinig speel ruimte :rolleyes:

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dat terwijl het bij de april mama's juist anders om was, daar bleven de meiden juist zitten. Sommigen tot na 42 weken. :confused:

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker bubbelen :p
    Of heerlijk drijven in een grote zwemband (als de rug het toelaat). ;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar hoe dichter tegen mama aan hoe lekkerder toch? :D

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senninha, ja wij vallen ook onder Midden Nederland maar hier hebben ze twee weken achter elkaar vakantie. Vind dat wel jammer want die kids zijn zoooo moeilijk zoet te houden, had ook liever 2x 1 week vakantie gehad. Nu hebben ze aanstaande maandag natuurlijk nog een extra dag vrij ivm pinksteren, en dan die week daarna op woensdag vrij ivm een studiedag voor de leerkrachten. En dan tot de zomervakantie geen vrij meer.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Svenis woensdag vrij, maandag i.v.m. Pinksteren, 28 mei vrij, 9 t/m 15 juni vakantie, 25 juni vrij, 4 juli studie dag, 16 juli vrij.

Gelukkig dus nog genoeg rustdagen tussendoor en die heeft hij hard nodig.

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja als hij het nodig heeft is het zeker lekker dat het zo geregeld is.
    Björn is ook de laatste dag voor de zomervakantie vrij, dat is een calimiteitendag..als er in het schooljaar niets gebeurd, word deze dag standaard vrijgegeven op de laatste dag voor de zomervakantie.

Bleg moet zo nog boodschappen halen en een nieuwe batterij voor mijn mobiele telefoon, en ik heb dus echt totaal geen zin om mij aan te kleden en klaar te maken om weg te gaan :( Zit lekker in een oud zomerjurkje in een koele woonkamer..heb mijn deadline op één uur gezet, heb ik nog twee uurtjes om mij klaar te maken :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En niet vergeten de telefoon ook op te laden om te laten weten hoe de echo was. :)

Ik ga vanmiddag even naar Prental om te kijken hoe de foto's geworden zijn die ze gemaakt hebben tijdens de Mazzeldagen.

Patries, hoe goed helpt jouw voedingskussen als steun in je rug?

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Sennhia, morgen moet ik bloedprikken..

ML Veel plezier in het zwembad! Lekker even afkoelen!

Penny, Soms denk ik ook wel eens best zielig ligt hij/zij helemaal dubbelgevouwen.. Eerst heel veel ruimte en steeds minder.. Maar nog een paar weekjes en dan hebben ze alle ruimte!

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Even een klaagberichtje van mij hoor; hebben de meiden die ook niet meer mogen werken hier ook last van? Ik verveel me eigen kapot. Thuis kan ik ook niet heel veel doen i.v.m. die vroegtijdige weeen, maar voel me soms zo nutteloos pfffff.
    Weet dat ik het voor een goed doel doe, maar toch. Het is soms best frustrerend. Al lang blij dat ik 2 halve dagen per week mag werken anders werd ik helemaal gek. Ga zo maar weer even in de tuin liggen en dan straks een stofdoekje op de bovenverdieping er door heen halen.

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Morgen meiden,

Hier ff een illigaal berichtje van mijn werk, maar 't is ff rustig en ik was weer toe aan een mini-break :) .

Patricia heel veel plezier op het strand en natuurlijk ook met je echo vanavond!

Enne ML veel plezier in het zwembad. Een buitenbad met zonneweide was wel lekker geweest momenteel, maar die baden zijn nog vrij koud momenteel. Ik ben zelf ook niet zo'n fan van binnenbaden.

Senninha: aardbeien met vers geklopte slagroom: klinkt als een heerlijk toetje voor vanavond =P~ . Eens kijken of ik dat kan realiseren!

Niesje vervelend dat Damian ziek is momenteel en juist met dit heerlijke weer. Hopelijk is ie snel weer beter.

Hmmmm ik hoor van Penny dat de kleine dus ook vroeg kan indalen. Sinds dat iemand het over indalingsweeën heeft gehad en ik daarover heb gelezen, krijg ik de indruk dat ik daar misschien af en toe ook wel eens last van kan hebben (mede vanwege dit rare druk in mijn vaginawand de laatste 2 dagen). Maar dat kan ook psygisch zijn: je kent het wel: lees je iets, heb je er zelf ook ineens last van :( .

Nou ga weer ff aan het werk. Straks in de pauze de drukproef van het geboortekaartje ophalen. Ben benieuwd! Alleen jammer dat de proef op een A4-tje is i.p.v. op het kaartje zelf.

Tot later.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja als ik hem heb gekocht doe ik hem gelijk opladen, kan ik je op de hoogte houden vanavond :D

De voedingskussen vind ik persoonlijk een uitkomst als je last heb van je knieen, heupen, rug en buik tijdens het slapen of op de bank zitten. Ik sleep hem echt het hele huis door hahaha. Je kan hem in bed op verschillende manieren toepassen, waar je het meeste last heb. Ik heb hem het meeste tussen mijn knieschrijven en dan de rest ondersteund mijn onderrug en soms trek ik hem naar boven en dan leg ik hem onder mijn buik. Als ik in bed aan het lezen ben dan leg ik hem als een halve maan tegen mijn billen aan zodat mijn benen eroverheen 'hangen' erg comfortabele houding als je op je rug lig.

13. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Susi van harte gefeliciteerd met je twee meiden!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Meid breek me de bek niet open!
    Kep PRECIES hetzelfde!
    Nou en dat werken...ik ga niet meer...ik voel me zo "in de steek gelaten" door mijn leidinggevende/collega's (ik ben nu ruim 7 wkn thuis en ze hebben 2x contact opgenomen alleen omdat ze me nodig hadden meer niet) dat ik die 2 uurtjes echt niet "gezellig" ff komen buurten en k*tklusjes doen.
    Aan het begin deed ik er alles aan om hun niet tot last te zijn en dat ik gewoon wel wilde blijven werken maar waardering daarvoor ho maar!

Maar goed meis, dat nutteloze dat heb ik dus ook erg irri...
    Maar ik moet wel zeggen dat ik het nu met vlagen heb en dat ik me beter eraan kan toegeven dat ik minder kan.

Maar goed nog ff doorbijten en dan komt het allemaal goed.

ML, belofte maakt schuld hihihi.
    Ach meis tis toch heerlijk om ff met je zoon wat leuks te gaan doen. Je nestelt jezelf gewoon in de schaduw boekie erbij en lekker naar je kleine man staren hoe ie lekker in het water plonst!
    Geniet!

Kus

15. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoi hoi,

lekker aan het bijbruinen meiden?
    ikkuh wel hoor, lekker op stal aan het rondhobbelen met dit weer! mn humeur stijgt ook met sprongen als het zonnetje schijnt! :D

ik heb gisteren en vandaag weer even paard gereden, ging wel erg lekker in het zonnetje in de buitenbak! vandaag zelfs een galopje gedaan en dat ging best goed!
    moet ik wel de rest van de dag rustig aan doen, maar dat heb ik er wel voor over!

ik hoor net dat mn schoonzus, die een maand verder is dan ik, naar het ziekenhuis is vanwege haar bloeddruk. hij was steeds net niet hoog genoeg om naar het ziekenhuis te gaan. maar nu dus wel en haar eiwitten zaten op het maximum, dus ze moet nu sowieso 24 uur blijven en misschien gaan ze het inleiden!
    spannend!
    moet zeggen dat ik wel de kriebels krijg, het lijkt voor mij ook gelijk zo dihtbij1! we schelen maar een maandje! dus ben benieuwd en hou mn telefoon stand-by!

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo heb alles weer bijgelezen!
    ML: oow het lijkt me heerlijk om lekker te gaan zwemmen! Bij ons is het buitenbad niet open en het veld is ook niet toegankelijk :confused: Anders had ik me wel even lekker op het veld in een ligstoel geinstalleerd met een goed boek erbij!
    Patricia: veel plezier bij de echo en ik zou trouwens lekker een bikini aantrekken als ik jouw was..Lekker met je buik showen ;)
    Penny: gelukkig dat je afspraak goed was bij de verloskundige..altijd weer een opluchting.
    BD81: Ik verveel mij ook kapot in de dagen dat ik thuis zit. Voel me echt nutteloos en net een oud wijf. Kan niet te snel lopen, bukken gaat moeizaam en ga zo maar door. Ik voel me echt futloos ook.
    Patricia: waar heb jij dat voedingskussen gekocht? Ik wil hem denk ik ook gaan aanschaffen omdat ik gewoon niet weet hoe ik moet liggen in bed. En het is natuurljjk ook handig voor straks...
    Niesje: vervelend dat Damian ziek is zeg :( En dat met dit lekkere weer!

De baby ligt bij mij tegen mijn blaas aan lijkt het wel, heel irritant gevoel . Ook heb ik steken in mijn vagina, weet iemand wat dat kan zijn? Kan het te maken hebben met de indaling?
    Gister ben ik nog even dingen voor het geboortekaartje wezen wijzigen, wat een muts daar zeg.
    Mijn vriend en ik hadden dit gedichtje uitgekozen:
    Ogen als sterretjes,
    een mensje zo klein.
    Wat zijn wij gelukkig,
    Jouw papa en mama te mogen zijn.

Toen hebben ze dit erop gezet:
    Ogen als sterretjes,
    een mensje zo klein,
    Je gedachte nog verretjes
    wat zijn wij blij jou papa en mama te mogen zijn.

Ik weet echt niet waarom ze hem er op die manier hebben opgezet want wij hebben die bovenste uitgekozen en zo stond hij ook in het gedichtenboekje. Dus ik zeg tegen haar(met het boekje erbij) ''Wij hebben dit gedichtje uitgekozen en deze staat erop, dat zal waarschijnlijk een fout zijn. Maar ik wil dus DEZE(duidelijk wijzend naar het gedichtje) erop hebben. Dus ze zegt: ''Ja maar het is toch een gedichtje en dan rijmt er niks op sterretjes'' :confused: Dus ik zeg ''ja maar wij hebben deze uitgekozen dus DIE wil ik erop''. Zij weer: ''Ja maar dan klopt het gedichtje niet''. Dus ik echt heel bot ''Ja maar DEZE vinden wij mooi dus DIE willen wij erop hebben''! Nou en toen heeft ze na veel gezucht het gedichtje veranderd. Ik was zo geirriteerd. Wie is zij om zo maar een gedichtje erop te zetten omdat het dan rijmt? Pfff ik hou me hart vast of het nou goed gewijzigd word want het was nogal een oudere dame en die begon te kliederen op het proefje met een nogal onduidelijk handschrift. Maar ja 17 mei is de volgende proef klaar en ik ben benieuwd.
    Ga vanmiddag een kuurtje halen voor schimmelinfectie. Ik word helemaal gek van de afscheiding hier en al jeukt het niet en ruikt het ook niet hopelijk helpt dit. Straks ga ik lekker op het terras zitten met een vriendin en lekker van het zonnetje genieten.

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Patricia, wat een gedoe zeg... een badpak die verdwenen is? Zouden je mannetjes dat echt doen?

Niesje, vervelend zeg dat Damian nog ziek is.

Esther, lekker zeg even een paar dagen vrij en dan met dit weer! Heerlijk. Succes morgen met bloedprikken!

Inez, vervelend zeg een zwangerschapsmasker.

Silla, veel plezier bij de Ikea.

Senn, balen zeg dat je weer zo'n k*tnacht hebt gehad! Maar nu even lekker ontspannen tv kijken, ook lekker.
    Ik kan mij voorstellen dat het zo voor Sven lekker geregeld is, maar ik ben blij dat ik twee weken vakantie heb. Want anders had ik die tweede week toch gemist :D Wij hebben hier in het noorden vroeg vakantie, 29 juni.
    Ik geef les aan groep 3/4, ik zou misschien volgend jaar groep 5/6 doen, maar onze directrice wil dat ineens niet meer hebben :cry:

ML, veel plezier bij het zwembad! Soms zou ik willen dat ik een privézwembad had, ging ik vanmiddag ook lekker zwemmen!

Penny, fijn toch dat je je kindje zoveel voelt bewegen!

BD, lastig als je je verveelt! Sterkte ermee!

Essie, foei illegaal op je werk even forummen? :D Werk ze nog even!

Wat belachelijk zeg Kwebbels, jullie beslissen toch wat er op het kaartje komt?

Ik heb vanochtend even geshopt met mijn moeder. De laatste spullen (denk ik) opgehaald voor de baby en nieuwe schoenen gekocht die ik ook nog eens aankan :D Dat is tegenwoordig heel uniek!

18. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    krijg net een telefoontje dat mn broer en schoonzus niet zonder baby naar huis gaan! :D
    ze had nog geen ontsluiting, maar krijgt nu gel geloof ik ofzo, dus vandaag of morgen ben ik weer tante voor de 2e keer (mn jongere broertje heeft in november een kleintje gekregen)!

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahaha Kwebbels, wat een verschrikkelijk mens zeg. Jullie leveren wa aan en ze gaat het op eigen initiatief lopen veranderen.
    als het nou een positieve verandering is oke, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Nou ja. Ben benieuwd of het nu wel goed is.

Ik ga lekker even in de tuin liggen. Moet beetje bruin worden natuurlijk.

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Spannend zeg!

Deel Deze Pagina