Memoikke: wat spannend zeg BD81: ja raar dat ze dat doet ja inderdaad..Maar goed of het nou rijmt of niet wij vinden dit toch echt beter klinken. Dat ''gedachte nog verretjes ''past er gewoon niet tussén naar ons idee.
silla hoe voel je je nu niesje hoe is het nu met damian heeft het rondje lopen geholpen of heb je dat nog niet gedaan veraatje hoe is het met je been nu beastie mooie foto's van jullie uk bd81 sorry ik ken het probleem niet ben nog aan het werk en heb juist tijd tekort kwebbels inderdaad wat een muts zeg, maar het komt vast wel goed hoor memoikke spannend hoor en hou ons op de hoogte ml en patricia01 lukt het relaxen een beetje patricia34 nog van harte met jullie huwelijk
kwebbels idd heel raar dat zij jou gedichtje even wilden veranderen.. Belachelijk gewoon! Veraatje, ik vind het oom heerlijk hoor een paar dagen vrij.. Kan echt merken dat werken steeds wat zwaarder word.. Ik moet nog 4 weekjes werken.. een reeks van 4, 6, 5 en 3dagen.. ik werk nog steeds fulltime.. Na mijn verlof ga ik drie dagen in de week.. Lijkt me heerlijk! We hebben idd al vroeg vakantie hier in het noorden.. Bd1, wat vervelend voor je!
nou daar was ik dus weer. zondagavond na mijn berichten wou de internetverbinding gewoon echt niet meer en gister moest iki werken. heb nu dus weer even tijd maar ga zo lekker naar buiten relaxen. hopelijk met internetverbinding, maar daar wou ik het niet op gokken. gisteren dus vk controle gehad en alles was perfect. ben nog geen gram aangekomen de afgelopen 4 weken (ook niet afgevallen trouwens) heb er nu in totaal ook pas 3 kg bij. ons waterprobleem van zondag was pas om 8 uur verholpen en vervolgens lees ik dat ze dus water uitgedeeld hadden in de buurt. dus vandaag erachter aan gebeld met de vraag hoe dat zat en dat wij niks hebben gehad en dat ik wel met 2 kids een hele dag zonder water heb moeten doen. krijg ik als antwoord dat ze op de plek van de breuk het water aan belanghebbenden hadden uitgedeeld en dat je dus zelf moest uitzoeken waar dat nou precies was. op het moment van die storing gaven ze alleen een hele andere plek aan aan de telefoon dan daar waar ze stonden. dus mijn reactie op dat uitdelen was dus ook; dus bij zoiets moet ik maar gaan zoeken naar waar jullie zijn. ja zegt die man toen want wij heben onze handen al vol aan het lek en dat heeft onze prioriteit. : nou ja gelukkig gebeurt het niet al te vaak. en dan zag ik dat er heel wat aardbeien gekocht waren. ik vind ze DUUR. HIER IS EEN POND 4 EURO. ik zag ook dat we nieuwe mama's erbij hebben op de hyves. zouden diegene die nog geen berichtje daar hebben achtergelaten bij het voorstellen berichtje dat ook nog willen doen? ik kreeg gister weer een wij jonge ouders met reclame van de prenatal en daar stond een stoelverhoger in die ik met de mazzeldagen wou hebben. toen heb ik gevraagd of ze die weer kregen en of ik die dan kon bestellen. wat werd mij verteld NEE die kunnen we niet meer bestellen die zijn uit het assortiment. en nu hebben ze me dus 20% korting door de neus geboort. maar goed ik haal hem dus nog wel, want ik vind ze ideaal. ik lees ook iedere keer over geboortes van jullie vrienden/collega's kennissen. ook ik krijg regelmatig bericht nu van geboortes uit dat soort kringen en van mijn gym-groep erg leuk vind ik dat. er zitten gelukkig geen nare verhalen tussen, maar ook geen bijzondere/ rare verhalen. de enige waar ik ook echt op zit te wachten is van een vriendin van me. die is namelijk op mijn dochters verjaardag uitgerekend. ben dus zeer benieuwd. was er laatst niet iemand hier die ook een pakketje via de post had gekregen terwijl ze niet thuis was? we hebben het hier ook weleens gehad, maar gister was het ook weer zo laat hoor. ik kom thuis en zie ik achter het huis tegen de schuttingdeur een grote doos staan (groter als een chipsdoos) normaal vind ik dat al niet leuk, want je weet niet wat het weer doet. maar nu vond ik het helemaal niet leuk. want wij hebben momenteel geen slot op de schutting, omdat er een nieuwe deur inkomt nadat wij dus de afgelopen 2 wk de tuin gereorganiseerd hebben. de deur die er nu inzit zit maar met een plaatje vergrendeld die iedere knurft kan openen. en wat ik nog erger vond die doos is zo over de schutting heen gegooid. stel nou dat er wat breekbaars in zat. nou dat waren al mijn nieuwtjes en gedachten wel zo'n beetje sorry voor het lange verhaal.
Nog een keer een illigaal berichtje van mijn werk . Jeetje Kwebbels wat raar dat de drukker jullie rijmpje uit zichzelf omzet. Een rijmschema hoeft echt niet a b a b te zijn. En als het jullie wens is..... Memoiikke spannend hoor. Nou ik heb zojuist de drukproef opgehaald van het geboortekaartje. Op zich heel mooi alleen het fotootje van de 3d echo komt er niet zo mooi uit. Nou hadden we hem gelijk in de drukkleur laten drukken om de kleur te bekijken en juist in de drukkleur wordt de foto wat vlekkerig, terwijl hij in zwart/wit gewoon mooi is. Nou zeiden ze wel dat dit geprint is en het kaartje straks gedrukt wordt, dus dan is het hoogstwaarschijnlijk al minder. En ook de officiële drukkleur is straks net ff iets anders als de printkleur van nu, maar de garantie dat die super wordt, heb ik niet. Moeilijk dus. En ik ken manlief: die heeft in een fotozaak gewerkt, dus die begint vanavond gelijk te knorren .
Veraatje, werken jullie nog met Botjes boeken of is dat erg ouderwets tegenwoordig? Essie, jammer dat de foto niet zo mooi uitkomt. Hopelijk wordt het resultaat nog zoals jullie willen. Memoiikke, spannend hoor een kleintje erbij in de familie. We horen het wel als de kleine daar is. Kwebbels, raar hoor dat de de drukker zoiets doet. Jullie zijn toch klant en klant is toch koning zeggen ze? Is dit een drukker in jouw woonplaats of in de mijne? Lovelykids, fijn dat je internet verbinding het weer doet. En wat een gedoe zeg met dat water. Gelukkig gebeurt het niet iedere week. Zo zie je gelijk hoe afhankelijk we er van zijn en voor hoeveel dingen je het eigenlijk gebruikt. En mogen ze de pakketjes wel zomaar over de schutting heen zetten? Volgens mij moeten ze die bij de buren afgeven of anders later terug komen. Als het gejat wordt heb je nog geen bewijs ook.
Hi meisjes... Ben alweer vergeten wat er geschreven is...sorry. Ben KAPOT! Ff met mams naar Ikea geweest, kreeg ik de pinpas van mijn Peetoompje mee hihihi van hem hebben wij de stoel gekregen! Mijn moeder had de man v/d karretjes bij Ikea gecharterd om de doos in de auto te proppen en thuis hebben de heren hem gelijk naar boven gebracht. Echter in de tijd dat ik weg was....hebben ze NIETS gedaan. We waren vergeten om de afmeting van de plek waar de "zwevendeplank" boven de commode komt te hangen. Mijn mannetje is mss 5 cm langer dan ik dus ik had zo iets van...Nou skat dat had je zelf toch ook wel kunnen verzinnen maar goed tis weer teveel gevraagd om "zelf na te denken". Maar goed toen we terug waren gingen zijn "brunchen" maar toen ze klaar waren..bleven ze zitten. Nou niet dus hè...Hups ik de afmeting aangegeven (zoooo simpel) en de plank hangt nu als het goed is, ze kwamen net ff verslag doen,pfffffffff ook zo vermoeiend. Deze mannen van mij kunnen niet gewoon zeggen: "De plank hangt" neehhhhhhhhhh ik moet alle wiskundige berekeningen, welke schroeven en pluggen ze gebruikt hebben bla bla bla... Tis aan de ene kant heel lachwekkend natuurlijk maar ik heb dat vorige week dus ELKE dag gehad hihihihi. Maar goed ze maken die klussen vandaag maar lekker af want morgen...IS HET TIJD VOOR DE VROUWEN EN...gaan we soppen en wassen! En dan (op de muurstikker na...) is het AF!
goedemiddag meiden hier gaat alles lekker zijn gangetje. heb nu al 2 nachten heerlijk geslapen, alleen had ik gisteravond weer een aanval van benauwdheid in combinatie met vast zittende adem, vorige keer al getest op longembolie maar dat was t gelukkig niet dus t heeft echt te maken met een paar spieren in mijn rug niet echt prettig dus. moet vanmiddag toch naar de vlos dus dan ga ik t meteen weer met haar bespreken. waarschijnlijk komt t door t matras maar ik moet nog ff 2 weekjes geduld hebben want dan gaan we een heel nieuw bed kopen @BD81: ik ken ook het gevoel, ik mag niks en ik kan niks en soms verveel ik me ook te pletter hier in huis. wij hebben maar een klein balkontje dus daar kan ik ook niet op zitten dus ik ben de hele dag binnen. @kwebbels: vreemd dat ze t ijmpje zomaar zonder jullie toestemming veranderen, moet je wel lef voor hebben zeg, goed dat je er iets van gezegd hebt @niesje: hopelijk is damian snel weer opgeknapt. zo sneu om ziek te zijn met dit weer, geef m maar een dikke knuffel. @memoiikke: spannend zeg weer tante aant worden, hopelijk gaat t je schoonzus makkelijk af. @patricia01: veel plezier met de echo vanavond, hopelijk werkt die kleine knul van jou wel mee, voor mij was t echt een teleurstelling dat ze geen goeie beelden kon krijgen en ik dus terug moet komen verder in mijn zwangerschap. voor de rest weet ik niet meer wat er geschreven is. ik ga ff op spelpunt een potje bingo-en. geniet lekker van t mooie weer als je daar de kans voor krijgt tot laters groetjes susanne
En dan willen we foto's zien want na alle verhalen (je zou er een boek over kunnen schrijven) ben ik nu toch echt wel nieuwsgierig aan het worden.
Kwebbels ik heb de voedingskussen op de kraambeurs gekocht hier in het ziekenhuis. Maar ik heb ze ook bij Burgerhout gezien, dus in de grote babywinkels moet je zekers slagen Björn en ik hebben ons lekker geinstalleerd op balkon, twee stoeltjes en een tafeltje en hebben een paar potjes gememory-ed! Nu even een boterhammetje eten en dan terug naar balkon. Memoikke, succes meid kan mij voorstellen dat het bij jou nu ook gaat kriebelen We horen wel wat het is geworden en de naam enz he en natuurlijk een foto van de trotse tante!
Heb daar straks even op MP gekeken en ze hebben er 1 in De Meern voor 7,50 met hoes. Misschien voor die prijs toch nog wel de moeite waard voor die paar weken.
had net een verhaal getypt drukte perongeluk op vorige toen weer op bekijk bericht en toen stond er weer precies t zelfde verhaal als 2 blokjes erboven beetje vaag, komt hopelijk door de warmte haha
Voor die 7,50 zou ik hem wel nemen. Ik heb hem voor 32,50 gekocht incl extra hoes maar dat was een beursaanbieding. En na de bevalling is het ook een lekkere ondersteuning in bed of als je een voeding geef ongeacht fles of borstvoeding.
Ik heb ook zo'n voedingskussen, maar slapen doe ik er niet meer mee.... Tis zo'n gedoe als ik me moet omdraaien. Als mannetje al uit bed is oid dan wil ik het kussen er nog wel bij pakken maar als we met z'n 2 in bed liggen niet meer.