Hihihi Al lig ik in een Kingsize bed...mijn man heeft de irritante neiging om héél dicht tegen mij aan te liggen dus hoe dan ook tis en blijft een drama met omdraaien (had ik dus al vóórdat ik zwanger was hihi). Al duw ik hem van me af...2 sec. later ligt ie weer tegen me aan. Erg warm ook hoor, zeker met dit weer. Vannacht lag ik zonder dekens en mijn man lag tegen mij aan, helemaal ingepakt in het dekbed alsof het -10 graden was ofzo? hihi
Hahaha herkenbaar! Als ik het warm heb in bed kom mijn mannetje ook tegen mij aanliggen, en dat is echt een potkachel zowel 's winters en 's zomers. Ik heb vannacht wel 3x zijn dekens naar beneden gedaan want hij dreef haast uit bed terwijl ik boven het dekbed lag..en telkens trok hij hem weer terug over hem heen, nou dan niet Nu heb ik gelijk alles gewassen, dus vanavond weer een lekker schoon bedje!
Het echt mega warm in de babykamer! Ben blij dat we toch voor het verduidsteringsrolgordijn zijn gegaan. Ik denk dat ik vanavond de babykamer ga soppen want morgen wordt het ook dit weer en is het dus geen doen in die kamer! Maar goed gelukkig hoeft er niet veel gesopt te worden, ik moet zeggen dat in het kamertje de heren de boel telkens netjes afstoffen en aanvegen (muv de rest van het huis want daar doen ze dan weer lekker makkelijk over whahahaha maar goed het zij zo)... Ga nu maar ff uitzoeken wat mijn moeder kan uitwassen en ik (gaat sneller met 2 wasmachines)!
Bij ons is het een beetje andersom. Ik ben de kou kleum en mannetje heeft het snl warm. En met het weer zoals het nu is heb ik het lekker en hij veel te heet. En als ik dan tegen hem aankruip zegt hij gelijk ga terug naar je eigen helft ik heb het al zo warm, of je bent vies warm ga weg. Maar soms is het leuk om lekker irri te doen vooral als ik moe ben.
Bleg iedereen om mij heen is bevallen Voel mij nu wel een beetje remi met mijn dikke buik hoor..helemaal geen soulmates meer in de buurt. Terwijl ik jaloers naar kersverse mama met kinderwagens zit te kijken, zie ik ook weer jaloerse blikken terug..mijn vriendin mist haar dikke buik vreselijk en het getrappel Na mijn bevalling heb ik dat ook gehad, die onderonsjes..terwijl als je zwanger ben is het andersom en kan je niet wachten om te gaan wandelen met de kleine
Zeker met dit weer kan ik ook niet wachten om lekker met de kinderwagen te gaan wandelen... Maar goed nog ff meis en dan genieten wij ook dubbel en dwars!
Hahaha ik neem soms ook express extra ruimte in en krijg dan ook de opmerking: schruif eens een stukje op Waarop ik weer antwoord: HALLO! Wij zijn met zun tweeen, dus hebben recht op 2/3 van het bed
Moet zeggen, ik slaap nog steeds in pyjama en nu sinds afgelopen weekend onder het zomer dekbed. Manlief die slaap in een t-shirt en onderbroek. En dan vindt hij het gek dat hij het fris heeft 's nachts. Ik heb nergens last van. Niet dat ik afgelopen nacht veel geslapen heb, maar dat had gelukkig niets met de warmte te maken.
Ik zeg dan altijd, we zijn getrouwd in gemeenschap van goederen. Dus de helft van jouw bed is ook van mij.
Wij slapen eigenlijk altijd in ons Adam & Eva kostuum hihi. Alleen wanneer ik ziek ben heb ik een boxershort en hempje aan of als ik echt de griep heb...gewoon in een trainingspak whahahaha
Hahahahaha dat is ook een goede, maar dan eis hij ook de helft van mijn bed op..dus dan sta ik nog met lege handen en maar de helft van het bed hahahahaha Silla, is ook wel zo, maar dan lijken die 9 weken nog zooooo lang! Ik bedoel, ik vind persoonlijk de laatste 10 weken het langst duren..je gaat geen nieuwe dingen meer ondernemen. Ik heb het gevoel dat ik nu een beetje stilsta, en eigenlijk aan het wachten ben op de geboorte van de baby...snap je mij een beetje? Vind het moeilijk te verwoorden
Brrrrrr, koud. Zelfs al is het 35 graden, ik slaap dan in ondergoed maar moet een laken iod over mij heen hebben anders val ik gewoon niet in slaap.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik kan soms ook wel janken dat het zo lang moet "wachten" maar er zijn momenten dat ik alweer denk...oh nog ff en dan is ie er!
echt zo dan kom ik niet in slaap! Met dit weer heb ik alleen een boxershort aan (voor de afscheiding enz vind ik dat wat schoner) maar verder echt niets. Nu mijn boobs drastisch zijn gegroeid floepen mijn borsten ook steeds uit mijn hempjes en dat lig echt niet relax. Doe ik de linker erin, floep de rechter eruit