Heb ik dus geen last van want dan vindt ie he toch te warm, hi, hi. Ben nu ook wel aan het aftellen hoor en kijk al weer uit naar de dingen die ik nu niet meer kan. Ik mis op mijn buik liggen en omdraaien gebeurt in 3 etappes. Ik kan niet gewoon opstaan, ik rol echt uit mijn bed. Wil weer gewoon mijn sokken aan kunnen doen. Zelfs het huishouden mis ik omdat ik me stierlijk verveel in huis. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Gelukkig heb ik nog twee buurtjes vlak achter me wonen die zwanger zijn en 1 bevalt waarschijnlijk eerder en de andere ongeveer 6 weken na mij. Dus hier gelukkig nog wel zwangeren om mij heen. Ga morgen voor het eerst yoga doen. Kijken of ik nog wat nieuwe contacten kan opdoen hier want heb niet echt iemand om op terug te vallen nu een vriendin verhuisd is.
Nee, daar werken wij niet meer mee. Dat is eigenlijk wel zeer oud. Ik heb ze nog wel in de boekenkast staan, maar daar is ook alles mee gezegd. Gebruikt Sven ze dan? Ik kan mij nl wel voorstellen dat het speciaal onderwijs ze nog gebruikt.
Ja wel aangedacht, maar als ik straks na de bevalling weer terugval naar mijn cup B dan heb ik allemaal slobberhempjes waar dan ook weer mijn borsten uitfloepen ...dus dan maar topless in bed hahahaha vind mijn mannetje helemaal niet erg
Ik heb ze thuis en Sven kan deel 1 al lezen. Vanaf groep 3 gebruiken ze een leermethode die ze strak aanhouden. Vroeg me alleen af wanneer ze in groep 3 een beetje beginnen te lezen zoals Sven nu doet.
In groep 3 kennen ze voor de kerstvakantie ongeveer alle letters en kunnen ze vrij gemakkelijk mkm-woorden lezen (medeklinker-klinker-medeklinker). Na de kerstvakantie beginnen ze langzamerhand met het lezen van mmkm-woorden of mkmm-woorden. Ik weet zo niet wat voor woorden er staan in het eerste boekje of wat voor AVI-niveau het heeft.
Weet je wat je ook kan doen eventueel. Bij de Zeeman/Wibra what ever.. Van die (oude)mannen hemden en dan maatje S ofzo...Kost geen drol. Ik heb dan wat grotere hemden ivm Cup E maar die zitten ook lekker strak en als je ze zat ben...gebruik je ze als poets/klus doek! Ik had nl. oude van deze hemdjes en bij het shilderen heb ik de schouderbanden afgeknipt en als ik "knoeide" dan haalde ik de verf met mijn oude hemd weg (tip van mijn oma hihihhi)
Het zijn zinnen als: Kees loopt naar school. Kees loopt de school in en miep loopt de school in. De aap zit op het raam, op het raam in het boek. Pim zit in de kar en de aap zit in de kar.
Hoi dames, nou ik heb tot nu toe een ***dag gehad, moest voor een gesprek met mijn nieuwe leidinggevende naar zwolle toe. Ik zit nu al een paar weken in de ziektewet met bekkeninstabiliteit, heeft zij dus bedacht dat ik best wel kan gaan werken. Ik was zo kwaad Nu nog steeds trouwens, snap niet hoe ze op dat idee komt. Zit niet voor niks thuis maar blijkbaar denkt ze van wel. Morgen even contact opnemen met de fysio, eens kijken wat zij zegt. Heb ook het uwv al gebeld en die zegt dat ze me dan moet laten onderzoeken door een onpartijdige arts heb dat ook aan haar doorgegeven. Ben echt niet van plan om nu te gaan werken en het straks allemaal alleen nog maar moeilijker voor mezelf te maken. Heb ook al besloten dat ik dus echt niet na mijn verlof weer voor ze aan het werk ga, dus word straks hard zoeken naar een nieuwe baan. Baal nu zo van dat mens Sorry moest het even kwijt, zal straks de rest eens even doorlezen.
Dames, mannetje belde net dat hij klaar is met werken du ga even naar Utrecht naar de Prenatal om foto's te kijken. Tot strakkies.......
Balen meis, Fysio of arts zal weinig ervan zeggen. Tenminste dat had ik wel. Ik moet zelf mijn grenzen aangeven. Het enige wat de fysiotherapeut (tevens ook mijn schoonvader) zei; Zoveel mogelijk afwisselen met lopen en zitten (niet te lang staan en zitten dus). Maar toen ik door de pijn mega harde buiken kreeg c.q. weeën was het nog steeds zelf grens aangeven maar zodra de harde buiken kwamen rust nemen. Hoe dan ook, ik heb nog een paar keer 3 uurtjes gewerkt maar gezien mijn werk niet te combineren is met lopen hield ik het gewoon echt niet vol. Maar goed ik zou ook even contact opnemen met je ARBO...heeft mij erg goed gedaan! Sterkte meis
Silla, dat is ook een goed idee Moet er morgen toch even langs want ze hebben alle soorten Delial zonnebrandcreme-olie en spray in verschillende beschermingsfactoren in de aanbieding voor 2,99 dat is echt goedkoop! Senninha, veel plezier bij Prenatal! Laat je ons de foto wel even zien als je hem heb En ik sms je vanavond
Ik moet inderdaad 10 min zitten, liggen, staan en lopen maar ben receptioniste en moet gewoon op mijn plek blijven zitten. Nadeel is dat ik een uur moet rijden voor het werk en dat trek ik dus al niet, daarna is de kortste dienst die gedraaid moet worden 5 uur en dat is dus veels te lang. Heb het wel geprobeerd om 2 uur te werken maar dat was al geen succes. Ik wacht morgen wel even af en anders zorgen ze maar dat ik door een onafhankelijke arts van het uwv word beoordeeld en wil ik inderdaad opnieuw naar de arbo en bedrijfsarts.
Ik denk dat dit ongeveer halverwege groep 3 qua niveau zit. De zinnen zijn vrij lang, maar het zijn vooral mkm-woorden. Veel plezier bij de Prenatal. Wat ontzettend vervelend voor je, Ingrid! Wat zijn er toch veel bazen hier van ons die echt tegenwerken! Jammer hoor!
Het lullige is gewoon dat dit een nieuwe vrouw is die er nu misschien 2 weken werkt en hiervoor deed niemand moeilijk. Denk dat ze wat wil bewijzen, zou alleen niet weten wat.
FF een kort berichtje van mij.... sinds gisteren zit ik in het Ronald Mc Donald huis vlakbij het ziekenhuis... Zelf ben ik al redelijk goedf opgeknapt...maar een uur van huis af zijn...en de meiden hier vond ik maar nix...Dus het R mc D een paar weekies... Met de meiden gaat het ook goed..Ze doen het prima volgens de kinderarts..Waarschijnlijk(als alles goed gaat tenminste)mogen ze over een paar weken naar een ziekenhuis in de buurt...Dan ga ik ook naar huis... Gelukkig kan ik hier op internet...en kom ik weer vaker ff binnenwippen... Susi
hoi dames was ik weer even bij gyn was alles goed kleine loopt bijna 2 weken voor op de groei... Verder hebben we afgesproken dat ik met 38 weken a 38.5 een keizersnede krijg dus das ook al weer minder spanning...ik moest rustig aan blijven doen en dan hoe verder ik na het eind kwam steeds meer rust in lassen..... en dan 14-5 gewoon naar veloskundige en 5-6 weer bij gyn op controle.....dus dat loopt wel mooi..... even over het slapen wij slapen hier ook allebei gewoon in ons velletje en niks meer in de zomer onder een lakentje want zonder iets over me heen kan ik niet als ik na de meiden ga trek ik even wat aan en ype trekt dan vaak een shortje aan want die hoeven ons niet bloot aan bed te krijgen.... verder zal ik nog wel bij lezen;...gr heidi
nieuwe buikfoto kleine zit nu weer wat lager dus ik heb weer wat meer rust onder mijn ribben...gr heidi