Cool Patricia, ben erg benieuwd... Dus hij wou wel lekker meewerken in tegenstelling tot Mayron? Silla, ik had het ook hoor, toen het kamertje bijna af was moest ik meteen wassen en alles neerzetten enzow...
Mooie foto's Patries! Echt cool... Ik bleef de eerste dagen maar kijken naar de foto's, zal jij ook wel hebben
Haha jah ik kan ook niet meer wachten hoor, en sinds die echo ben ik alleen nog maar verliefter op die kleine haha, nou nog even
Scheetje he! Oowww ik ben zoooo verliefd! Ja ML onderweg naar huis bleef ik maar gluren naar de foto's hihihihi nu kan ik helemaal niet meer wachten om met hem te knuffelen! Senninha, het is een schitterende zwangerschapsfoto geworden! Die verdient zeker een plekje aan de muur.
Mooie foto's Patricia! Heel mooi koppie heeft jullie kleine Nilo. Senninha ook een erg mooie foto die van Prénatal. Susi heel erg fijn dat alles goed gaat met jullie meiden! En inderdaad over een paar weekjes lopen jullie lekker buiten met de wandelwagen. Mooie gedachte hoor. Bloem ik denk dat het qua kraamzorg ervan afhangt welk bureau je hebt. Mijn kraamzorgbureau wil wel de kraamkamer en de babykamer zien. Maar de babykamer hoeft niet af te zijn. Dus tja wat ze er nou exact wil zien, geen idee. Verder ben ik het ff allemaal kwijt, maar er waren 7 pagina's die ik moest bijlezen, waarvan vrij veel over "slapen". Ik slaap het lekkerst in mijn nachthemd: ik moet iets hebben waar ik mee kan "frutten". En dat vind ik heerlijk op mijn nachthemd. Nou hier verder manlief het proefdrukje van het geboortekaartje laten zien. Ik had dus echt het vermoeden dat hij niet blij zou zijn met het fotootje, maar hij vond het helemaal in orde . En ik had juist bakken commentaar van hem verwacht. Dus dat viel ook weer allemaal mee. Dus ik denk dat we het zo maar laten en dan hopen dat inderdaad de kwaliteit van het drukken straks beter is als de nu geprintte versie. En dat de juiste drukkleur ook nog wat verbetering zal geven.
Susi, wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Heidi, gelukkig dat de gyn weer accoord is gegaan met een keizersnede, zal een hele opluchting zijn, zeker als het grote beeb gaat worden. Ingrid, balen zeg zo'n baas. Senninha, mooie foto! Silla, hihi nou hopelijk heeft het ook zo'n slaapverwekkend effect op de kleine straks. Duikster, wat kunnen die dreumesjes dwars liggen he. Misschien een kies die aan het doorkomen is? Wauw Patricia, wat een lief koppie heeft ie, smelt smelt! Ik ben nog een flink stuk gaan wandelen met Damian vandaag, hij zat zo rustig in zijn wagen dat ik besloot naar de markt te gaan, aardbeien kopen , maar helaas betaal ik er nu de prijs voor. Normaal nooit last van mijn bekken of rug en nu kan ik dus amper nog een stap zetten. PFff doet echt zeer, hopelijk is het morgen weer over, maar ik zie op tegen het slapen.
patricia01 mooie 3d foto's hoor senninha inderdaad een mooie foto van de prenatal bloem het kan zijn dat ze de kamer inderdaad willen zien maar ik heb het bij de eerste zelf gehad dat ik twijfelde over bepaalde dingen waar ze andes helemaal niet naar gekeken zou hebben. dus stel je er niet teveel van voor denk dat ik maar naar bedje ga. over slapen gesproken dat doe ik alleen in een slip en onder een zomerdekbed het hele jaar muv de hele warme dagen dan alleen een laken/dekbedovertrek. maar goed welterusten allemaal
Sushi, wat super dat het goed gaat met jou en de meiden! Senninha, ik vind het ook echt een hele mooie foto! Ik zou 'm zeker ophangen. Patricia, kan me voorstellen dat je naar de foto's kan blijven kijken. Ze zijn echt cool! Ik heb nog niets gehoord van de kraamzorg. als ze volgende week nog niet gebeld hebben ga ik er maar eens achter aan. Over slapen gesproken. Ik heb ook meestal een t-shirt aan en lig het liefst onder tenminste een laken. Alleen toen ik in Australie was met ruim 40 graden was zelfs een laken te warm en vond ik het juist heerlijk om zonder laken of wat te slapen Vanavond de meubeltjes vd babykamer op zijn plek gezet. Ook ik moest natuurlijk alles gelijk inruimen terwijl alles nog gewassen moet worden.. Ga ook maar eens slapen. Morgen probeer ik wel weer illegaal op mijn werk mee te lezen LOL Lee
Ik heb zinkraamzorg. Er staat bij hun dat ze rond de 7de maand contact opnemen, dus kan inderdaad ook nog wel komen. Wacht nog wel ff af.
Ik werd gisteren trouwens gebeld door de kraamzorg en ze komen 21 mei, als ik het goed heb, langs om te kijken en alles door te nemen. Ben benieuwd of ze nog met dingen komen die ik nog in huis moet halen, kan het me haast niet voorstellen.
Morgen dames, Ben blij dat het tijd was om op te staan zeg, wat een beroerde nacht heb ik weer achter de rug. Heel de nacht draaien, uit bed om te plassen, weer draaien, even slapen en weer klaarwakker Ik voel mij nu niet moe ofzo, dus hoop dat k wel van dat beetje slaap voldoende rust heb gepakt. Zonnetje schijnt al heerlijk, dus dat maakt weer een hoop goed! Meiden die vandaag controle/echo hebben, succes! Meiden die moeten werken, werkse! Meiden die iets leuks gaan doen, veel plezier en have fun
Goedemorgen, Patricia, mooie foto's zeg! Ik kan mij voorstellen dat je helemaal in love bent! Balen dat je zo slecht hebt geslapen! Ik ben een beetje chaggie, ik voel me gewoon zo dik en opgeblazen en ik heb helemaal geen leuke kleding meer, enz... Ik denk dat ik maar eens ga poetsen, misschien voel ik me dan straks beter
Aahh Veraatje, ik heb het ook hoor..baal van mijn positiekleding, en vooral met dat mooie weer mis ik mijn eigen kleding. Nog een paar weekjes, en dan zijn we allemaal trotse mama's in onze eigen kleding