Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi nou meiden ik vrees dat ik ook niet echt happydepeppy ben vandaag.
    Mijn bil/heup doet nog echt megapijn en vanochtend werd ik om 6:15 al gewekt door Damian.
    Pfff ben wel blij dat hij normaal een lekker slaapkoppie is want als ik dit elke dag zou hebben GAAPPPPP
    Hij lijkt iets fitter maar hij ruikt nog steeds naar biobak uit zijn mond YUKKKK

En veraatje ik voel me ook zo walrussig vandaag. Valt me ook op dat ik zeer weinig echte zomerkleding heb die ik pas.
    Gisteren nog even in de winkels gekeken maar ik vind het echt zonde om nu nog wat nieuws te kopen, ik bedoel ik beval tussen de 6 en de 10 weken!
    Nog wel op marktplaats rondgespeurd maar er is een heel irritant vrouwtje wat mij steeds overbied bij alles grrrrrrr

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ben blij dat ik niet de enige ben en wat je zegt Niesje, het is gewoon zonde om nu nog wat nieuws te kopen! Maar mijn enkels zijn ook zo opgezwollen en pas alleen nog maar slippers en daar kan ik de hele dag niet op lopen!

Niesje, succes met je pijntjes en beterschap met Damian!

Ik mag hopen Patricia dat ik over een paar weekjes weer in mijn oude kleding pas :(

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb ook een Penny-actie te pakken :oops:

Ik wilde net haarlak in mijn haar spuiten, maar ik pakte de verkeerde bus en spoot dus deo in mijn haar :(

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Whahahahahaha voel me gelijk weer stukje beter :)
    Wat zal jij lekker ruiken vandaag :thumup:

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier gelukkig heerlijk geslapen. en voel me ook prima. maar nu heb ik ook helemaal geen dikke buik. dat wordt mij ook wel duidelijk gemaakt door iedereen. ik krijg nu iedere keer de vrag van goh ben je weer zwanger en hoever ben je. als ik dan vertel dat ik al op 30 wk zit dan zie je gewoon van die verbaasde blikken en dan de reactie goh dan ben je ook niet dik. en dat terwijl ik dus dikker ben dan bij die andere 2 zwangerschappen.

veraatje hoe werkt deo in je haar ;)
    en voor alle andere dames ik hoop voor jullie dat het zonnetje zijn positieve uitwerking krijgt op jullie vandaag en dat iedereen zich straks helemaal happy voelt.

tot later

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames goedemorgen,

Gelukkig vannacht wel lekker geslapen. :D

Patries, en ik wachten gisteren op antwoord, nadat we gesmst hadden.
    Rond 22.45 uur had ik zo iets van ga maar naar bed. Kijk ik op mijn telefoon was mijn inbox vol dus kon je berichtje er niet meer in.
    Lekker slim van mij. :) Maar zag bij het afsluiten van de pc de schittterende foto's van Nilo en kan me goed voorstellen dat je niet kon wachten om ze te laten zien.

Dat wordt wat straks als ze er echt zijn dan krijgen we veel spam met foto's. :)

Veraatje, jij houdt de muggen wel op afstand vandaag. :) ;)
    Maar moest wel lachen. :p

Lovelykids, ik had van de week juist het omgekeerde omtrent mijn buik. Of ik wel zeker wist dat het er maar 1 was. :rolleyes: :evil:

Niesje, vervelend dat je zo'n pijn hebt en dan ook Damian nog niet beter.
    Doe maar lekker ustig aan vandaag.

Dames die aan het werk zijn, werk ze, alleen wij kletsen wel door hoor. :) Dus ik hoop dat jullie het bij kunnen houden. ;)

Niels die gaat zo voor mij het voedingskussen halen voor die 7,50 dus daar kan ik mij ook geen bult aan vallen. Had gisteren even gekeken bij Prenatal en daar waren ze toch tussen de 45 en 70 euro. Nou dacht het dus even niet hè! :confused:

7. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedmorgen Meiden!

Veraartje, beter deo in je haar dan haarlak onder je oksel... ;)

Buddy wat balen dat Damian nog steeds niet lekker is.

Lovelykids ik heb juist het tegenover gestelde. Mijn vind mij veel te dik en denkt dat ik al op knappen sta. En dat terwijl ik nog maar 8 kilo ben aangekomen. Valt volgens mij wel mee.

Patricia, vervelend dat je zo slecht slaapt.

Wbt positie kleding betreft, ik had mazzel dat een vriendin van mij vorig jaar zomer zwanger was en al haar zomer positie kleding bij mij heeft gedumpt 8) Ik heb wel wat hempjes bijgekocht.

Veraartje wel een beetje rustig aan doen met poetsen he :D

Liefs,
    Lee

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Lovelykids, gelukkig heb jij een betere nacht gehad.
    En het lijkt wel of de hele wereld commentaar op je buik mag leveren als je zwanger bent, mensen vinden hem (te) klein of (te) groot.
    Eerst kreeg ik steeds te horen dat ik zo'n kleine buik had en nu mijn buik de laatste 2 weken is verdubbeld krijg ik steeds te horen, tjee dat word nog wat, je moet nog 8 weken horen.
    Als of ik het kan tegenhouden :rolleyes:

Senninha, ja die voedingskussens zijn reteduur. Ik heb zelf bij damian wel een hele dure gekocht. Maar voor de rest had ik alles cadeau gehad van familie dus dat kussen kon er wel van af ;)

Mijn humeur begint gelukkig weer wat te klaren, nu ik weer in beweging ben heb ik ook minder last van mijn heup.
    Nu alleen Damian nog, die zijn afgelopen hangdagen lekker aan het afreageren is en nu gillend in de deuropening zit omdat ik hem daar heb neergezet nadat hij mij in mijn gezicht gemept had :confused:

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is in ieder geal een teken dat ie aan de beterende hand is.
    Enne peuterpuberteit........ :rolleyes:

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Betrapt! :)

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :) Senninha dat is een blonde actie :) :)
    Ik had je gelijk terug gesmst in de auto hahahaha, zorg je wel dat hij volgende maand leeg is voordat er bevallingsnieuws op je telefoon komt :D
    Cutie he, vanmorgen werd ik wakker en MOEST gelijk weer ff naar dat lieve koppie gluren :D :oops:

Over de dikke buiken, bij mij kan je er echt niet meer omheen..mensen denken ook dat ik nog maar een paar dagen hoef te lopen voordat de bevalling zich zal aankondigen. Maar goed, waren we van het weekend bij de videotheek..staat daar zon muts : Goh is er een kindje onderweg? ... :rolleyes: Nee, de chinees is gisteren een beetje zwaar gevallen. Waarop ik een halflachende blik van mijn mannetje kreeg toegeworpen. Ik kan momenteel zo slecht tegen zulke opmerkingen arghhh

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Was wel een hele chinees dan! :confused: ;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb gisteravond direct mijn inbox geleegd, gebeurt mij geen tweede keer.
    Tsja blond dat klopt. :D

Gisteren kwam ik een collega tegen die ik heel lang niet had gezien van een vorige afdeling. Zegt hij goh ben je zwanger? Ik: ja maar nog maar 8 weken hoor. :) Kan je natuurlijk 2 ledig opvatten. ;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wel harig hoor. :)

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

goedemorgen, hier wel lekker geslapen...
    HEb gister een lekker kleurtje gekregen dus voel me meteen een stuk gezonder...
    Ga zo maar even boodschappen doen, want ik stel altijd alles uit en vanmiddag zal het wel te warm zijn...
    Sjah over die buik, mensen kijken me vaak met meewarige blik aan hahahaahah...
    Ach nog eventjes, vandaag alweer 32 weken, ongelooflijk zo hard als de tijd gaat zeg :confused:

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Susi, wat heerlijk voor jullie dat alles zo goed gaat met de meiden! En gelukkig maar dat je internet hebt, hihi, kan je ons mooi op de hoogte houden :p

Heidi, fijn dat de controle weer goed was. Je banner staat volgens mij stil, dus kan niet uitrekenen rond welke datum je de keizersnee zal krijgen, vertel vertel.

Patries, inderdaad geweldige echo beelden. Wat een snoepie joh.

Senninha, mooie buikfoto!

Essie, als je twijfelt over de proefdruk van het kaartje zou ik dat toch echt met de drukker bespreken. Het heet niet voor niets een proefdruk, volgens mij hebben jullie gewoon een printje gekregen. Een proefdruk is juist bedoeld om het uit eindelijke resultaat alvast te kunnen beoordelen.
    Ik zou erop staan dat de kwaliteit overeenkomt met het uiteindelijke kaartje. Stel dat je nu akoord gaat en de kaartjes blijken niet mooi dan zullen zei zeggen dat je de proefdruk wel goed genoeg vond. Vooral met foto's is en blijft het altijd lastig. Te klein bestand, te donker, licht of het bestand verkeerd verwerkt. Naja, succes!

Veraatje; zit je haar nog goed?

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo er is weer een hoop gekletst...
    Over slapen; ik moet echt onder de dekens liggen, gewoon iets om me heen hebben! Ik slaap nu wel met een shirt van mijn vriend omdat ik zo verschrikkelijk lek s nachts...En anders komt alles op het laken niet echt fris. Mijn vriend zei trouwens laatst verontwaardigt ''Niet dát shirtje aantrekken'' :confused: :rolleyes: (hij is helemaal shirtjes gek, kan geen winkel voorbij lopen zonder een shirtje te kopen. Word ik af en toe gek van omdat hij een heel weeshuis onderhand kan aankleden!)..Dat was een van zijn ''lievenlingsshirtjes''(wat trouwens elke week weer anders is. Ik hoor elke week de kreet uit de slaapkamer ''Waar is mijn lievenlingsshirtje nou?!?!?'' Tja over welk shirtje heb je het nou weer denk ik dan maar :) ) dus ik vraag waarom niet...Zegt ie ''anders komen er afdrukken van jouw melkborsten in te staan'' :confused: Lang leve de wasmachine haha..En ik ben heel klef s nachts. Als hij zich met zijn rug omdraait naar mij toe loop ik in me slaap een rondje om het bed en installeer me aan de andere kant :)
    Gisteren een heerlijke dag gehad. Met een vriendin lekker een terrasje gepakt en toen toch besloten om naar de lek te gaan. Het was heerlijk! toen lekker samen gegeten en daarna weer in onze woonplaats een terrasje gepakt! Toen kwam er nog een man vragen of ik nou de moeder was (van mijn vriendin) of dat we vriendinnen waren :confused: Zo oud zie ik er toch niet uit zeg :confused: (en dat terwijl mijn vriendin ouder is!) Beetje rare man :( Zit te twijfelen of ik vandaag weer lekker naar het water ga. En ow ja, mijn schoonmoeder denkt dat ik me misschien vergist heb in de datum omdat ik zo een grote buik al heb. En dat het waarschijnlijk eerder geboren word! :confused: Word een beetje gek van al die meningen en dingen die ze over mijn buik hebben. Ook dat wildvreemde mensen er gewoon aan gaan zitten :( De een vind mijn buik groot de ander vind het weer meevallen. Wat moet je daar dan mee zeg? Heb trouwens een lekker kleurtje gekregen gister! Ik word best moeilijk bruin dus daar was ik wel blij mee..

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Buddy! Happy 32 Weken!

Ladies ladies, wat zitten er hier toch een lolbroeken tussen, maar goed...dat moet de ladies die zich vandaag ff niet super voelen wel weer aan het lachen maken hihihhihi.

Ik ben vandaag weer het wasvrouwtje hihihi.
    Ben al het beddengoed aan het wassen (wieg + ledikant) man waarom mag het ene jersey hoeslakentje nou wel in de droger en de ander niet? Snap er geen "achterste" van! Maar goed neem geen risico dus alles wat in de droger mag laat ik apart liggen (gewassen) want dat gaat naar mijn moeder (onze droger is nl. stuk...thermostaat o.z.i.) Wel grappig hoor al dat spul...
    Kep het ook buiten hangen...straks gaat het zonnetje lekker schijnen en is het zoooo droog!

By the way...dekentjes...ik heb 2 dekentjes van Prenatal...alle 2 mogen ze in de droger.
    Kep een duo deken van Jolein...(dezelfde materiaal als de Prenatal) en die mag weer niet in de droger!
    HELP?! Ik ben echt zo'n muts met zuks...wat moet ik doen...

Ik heb nl. nu ook al de zenuwen over de gekleurde kleertjes die gewassen moeten worden, maar ik laat het mams wel doen hihihhi. Dan doe ik de "safe" gekleurde kleertjes.

Hihihi zo grappig...
    Het buurvrouwtje en haar dochter (3 jr) zitten gezellig in de tuin. Zegt het buurmeisje...Mama Zussie (hun rode poes) heeft babies in de buik...Heb JIJ gemaakt hè mama! hahahahaha
    Dus buurvrouwtje antwoord vragend: Oh ja is dat zo...?
    Jaha zegt de kleine...voor mij!
    Vind het erg grappig heerlijke kinderlogica.

19. kwebbels

Ow ja, nog iets stoms. De buurman kwam er van de week pas achter dat ik zwanger was.. :rolleyes: Achterlijk he, tja die man is er ook bijna nooit hoor maar in die 30 weken heb ik hem echt wel een paar keer gezien... :rolleyes: En nog een stomme actie: Ik ging mijn make up eraf halen met nagelak remover.. :rolleyes: En dan nog iets stommers(tja ik weet echt niet wat er allemaal aan de hand was dit weekend) Ik ging boodschappen doen en mijn vriend had zijn huissleutels in de auto liggen. Zijn auto sleutels lagen binnen(je voelt hem al aan komen zeker?) De reserve sleutel lag nog bij ons van de vorige keer dat ik mezelf had buitengesloten. Dus ik kom met me boodschappies thuis..Sleutels vergeten! :confused: En ja hoor lagen ze op de keukentafel. Schoonmaakster gebeld, zij heeft ook sleutels. Die was er niet en nam niet op. Oke...Vriendlief gebeld en die is toen maar over het dak heen geklommen want de achterdeur stond godzijdank nog open voor de katten... :rolleyes:

20. kwebbels

Siilla, Ik zou het er niet op wagen en dat ene dekentje niet in de droger doen. Ik ben zowiezo nooit zo een fan van de droger hoor.. Ik hang alles liever gewoon lekker uit. Al helemaal met dit weer!

Deel Deze Pagina