Over Penny acties gesproken. Ik had maandag m'n eerste pufles het centrum van een dorpje verderop. Bijna voor de deur van het leslokaal is een prachtig rond plein met parkeervakken en er stonden een paar auto's geparkeerd, dus ik ook Jeroens auto daar neergezet. Pufles was erg leuk, we hebben alleen maar gekletst en volgende week gaan we echt aan de slag. Maar goed, les was afgelopen dus ik stap de auto in en wil het plein afrjiden. Hebben ze opeens het plein afgesloten met grote rode palen die uit de grond waren gekomen! Ohhh, ik nog een rondje rijden, maar overal stonden bomen, paaltjes en bankjes zodat je er niet tussendoor kon! Echt heel flauw. Op een van de bankjes zaten twee meiden een ijsje te eten en die moesten natuurlijk heel hard lachen dat ik opgesloten zat. Voelde me zoooooo vreselijk voor l*l staan en radeloos. Uiteindelijk heb ik aan ze gevraagd of ze een uitweg wisten. Ze vertelde dat het de volgende dag markt zou zijn en dat daarom het terrein was afgesloten (wijzend naar een giga bord waarop dit vermeld stond) en dat er een andere auto precies tussen een iets scheve boom en paal was weggereden, maare.... die auto was wel wat kleiner. Ik heb al m'n moed bij elkaar geraapt ( je moet weten die auto is voor Jeroen heilig) en het is uiteindelijk gelukt om met ingeklapte spiegels tussen de boom en het paaltje door te komen. Scheelde echt 1 centimeter aan zij en onderkant want ik moest ook 3 stoepjes en een fietspad over. Man,man, man, wat een gek*t, zweet liep over m'n rug. Nou als dit geen Penny actie is
HAHAHAHAHA! Wat een heerlijk akties! En ik dacht dat ik een muts was hihihi. Douchen en mezelf in zepen met crèmespoeling voor je haar; Wax als bodylotion gebruiken; Boodschappen doen met een boodschappenlijstje en dan NOG dingen vergeten! In de ochtend een was in de wasmachine te doen en vervolgens er wanneer je naar bed gaat achterkomen dat deze nog opgehangen moet worden! Dussss ik ben gelukkig niet de enige! Over was gesproken...ga kijken of de 2e was alweer klaar is!
Silla, ik ben ook geen was-held hoor, maar tot nu toe is er met de spulletjes voor Kruimeltje nog niets mis gegaan. Ik heb nu 3 dekentjes en die heb ik gewassen op 30 en vervolgens even in de droger op lage temperatuur gedaan dat ze net nog een beetje klam waren. Ben bang dat ze zo hard worden als ik ze gewoon ophang. Ze zien er allemaal nog super uit en voelen heerlijk zacht.
Wat een dolle boel hier zeg Wat een geweldige actie van je Penny! Ik vind het knap dat je de auto eruit hebt gekregen, met mijn rijkunsten had er vast een kras op de zijkant gezeten!
Nahhhhhhhh Wat heb ik toch een lieve moeder...(ookal kan ik haar soms achter het behang plakken)... Gister allerlei spullen bij haar gebracht voor in de droger... Net de 2e lading gebracht en zou dan het andere mee nemen..Guess what heeft ze alles vannacht staan strijken. Tja zegt ze...ik kon niet slapen dus ik denk ik strijk het ff... Ik kom gewoon waslijnen/droogrekken te kort! Er zit nu nog 1 wasje in...dan nog de dekens en dan...al het kleding nog! Hihihhi ga de droogrekken die ik nu buiten heb staan maar goed in de zon zetten hihihihi (die nu pas in de tuin staat)...
meiden wat gebeurt hier allemaal: * deo in het haar, haarlak onder de oksels * make-up afhalen met nagelakremover (AU!?!) * parkeren tussen de paaltjes * inzepen met cremespoeling etc etc en dat allemaal op 1 pagina Ik ben er ook even stiekum vanaf het werk, heb echt geen zin vandaag, dus ben maar even bij gaan lezen hier. Maar kan niet alles bijhouden hoor! Controle bij de VK vorige week was goed, maar de baarmoeder was iets minder gegroeid, ik hoefde me geen zorgen te maken, waarschijnlijk was het over 2 weken weer bijgetrokken. Ik hoop dat dat ik de komende 2 weken enorm ga groeien Tot later
Geef niets hoor, kan er hard om lachen. Heb ook helemaal geen zin om te werken met dit weer... pfff nog vandaag en morgen en dan nog twee weken van 3 dagen en dan... eindelijk verlof! Hopelijk blijft het weer goed!
he meiden, Patricia wat een mooie man in je buik! Echt gaaf! Veraatje ik herken je baaldagen met kleding enzo! Bah wat kan ik me soms onaantrekkelijk vinden. Eerst had ik ook zoiets van voor die laatste weken koop ik niets nieuws meer, maar later bedacht ik me dat ik waarschijnlijk na de bevalling ook niet meteen eigen kleding aan kan hahahahaha dus voelde me niet schuldig om paar nieuwe dingetjes te kopen! We hebben gisteren een borstvoedingscurcus gehad was erg leerzaam! Zometeen naar de verloskundige en ga toch vragen of ze voor de zekerheid niet kan controleren of ik geen vruchtwater verlies! Ik denk het niet maar zou mij wel meer rust geven! liefs Nina
Nina... Bij deze online shop kun je inlegkruisjes kopen die verkleuren als je vruchtwater verliest of een infectie hebt... http://www.premom.nl/ Ga vervolgens naar Zwangerschap De bestellingen gaan daar altijd heel snel...kocht hier nl. altijd mijn zw.testen. Sterkte vandaag
zow even m'n boodschappen gedaan... Vanavond staat er mie op het menu.. Ze hadden trouwens een leuke aanbieding bij de Super, ook voor jullie als ik dat zo gelezen heb de afgelopen dagen, 1 bak aardbeiden voor 2,59 met gratis bij elke bak een bus slagroom Ik heb meteen 2 bakken en 2 bussen meegenomen en natuurlijk ook beschuitbollen, is echt lekker met aardbeien
Ohh ik zie in het blad "Wij Jonge Ouders" een kortingsbon van zwitsal van 20% Superrrrrr... Ik haal overigens niet alles hoor... Super leuk hihihih goodies goodies goodies... Als mijn 4e was klaar is ga ik snel ff naar Beverwijk hihihi.
Hihi dat had ik me ook vandaag bedacht, dus ik ben net lekker wezen shoppen. Toch weer 60 euro uitgegeven maar vind dat ik er toch redelijk wat voor gekocht heb, 2 tshirts, een strak zwart zomerjurkje en een topje daar kan ik mooi weer alle kanten mee uit