ik kan de 5 spin maar dan moet ik wel een goede gladde vloer hebben. en een dubbele illusion is mijn moeilijkste trick. op welke club heb jij gezeten (als ik t goed begrepen heb.) ik doe t nu 13 jaar. van mijn 5 tot 17de gedaan en toen 5 jaar vanwege pfeiffer ertussen uit geweest en nu net een jaartje weer bezig met opbouwen. gelukkig heb ik niet te lang hoeven trainen om weer op mijn nivo terug te komen. ik ga 6 weken na de bevalling weer beginnen met trainen om volgend jaar weer wedstrijden te draaien zodat ik in 2010 weer met t NK mee kan doen. , want ik mis t nu wel heel erg hoor groetjes susanne
Jah ik wil ook een cruiser met m kopen alleen wilt ie een mtb, weet alleen niets van inches enzow af wat hij nodig heeft dus morgen maar eens even naar de fietsenwinkel en dan maar verder kijken naar een leuke aanbieding....
op youtube staat mijn twirling1baton van t NK dit jaar moet je ff zoeken onder susanne wielenga was toen 12 weken zwanger haha. mijn kindje heeft al vreemde rondes gemaakt in mijn buik groetjes
hebben jullie zon speciaalzaak in de buurt? tegenwoordig kun je ze vrij goedkoop krijgen bij zon cruiser. chopper zaak. mijn wielen zijn 26 inch, de meest gangbare maat ook. veel plezier met uitzoeken van zon fiets. ik raad wel aan om voor versnellingen te gaan. hoef je je best niet te doen om vooruit te komen haha groetjes
Jah in DenHaag zit er 1. Die hebben neit superveel maar jah... Ach op internet kan je ook best veel kopen... Ja Leroy is 1.64 dus die zal dan wel 26 inch moeten hebben...
Hallo meiden, Ik heb gisterenmiddag/avond in het ziekenhuis gelegen dus dat was ff schrikken. Gelukkig lijkt alles goed te gaan met ons baby-tje. Zal ff kort "proberen" .. uit te leggen what happend. Vrijdag J.L. kreeg ik ineens rare steken aan t onderkantje zeg maar (had het er hier al eerder over meen dat Patricia het ook had), maar goed had zoiets van: Vast met indalen te maken. Zaterdag rustig aam gedaan en ging iets beter. Wel had ik (en las het ook een 2 tal dagen geleden hier mee ) een beetje vochtverlies. Heb de hele zwangerschap al steeds infectie's aan blaas en urine-wegen en in combi met druk op blaas (dacht ik) misschien een beetje urine-verlies. Maar ineens las ik hier over vruchtwater verlies en tja... Test/ tip gedaan van blazen op hand en idd beetje verlies. Gisterenmiddag VK gebeld en ze dacht toch ook eerder aan urine , ze stelde voor dat ik "weer" eens urine zou inleveren bij HA. Enfin, gisterenmiddag eerst naar ZH bloed al laten nemen om te testen op suiker en ijzergehalte, toen urine inleveren bij HA en uur laten werd ik opgebeld door assistente dat ze suiker in m'n urine hadden gevonden 15 min later werd ik door de HA zelf gebeld dat ik Ala Minute (mocht me niet eens meer douchen) naar het zh moest en daar en daar moest melden bij die en die Gyn omdat ze dacht dat ik vruchtwater verloor. Wij (zonder vluchttas want die heb ik nog niet klaar ) naar het ZH . Aan CT gelegd, bloeddruk contstante meting (iedere 5 min) een echo (om te kijken of er genoeg vruchtwater voor de kleine is) en inwendig onderzoek met eendebek. Ik mocht weer naar huis gelukkig, want m'n vliezen zijn niet gebroken. Moet de boel wel in de gaten houden en na t weekend weer langs bij VK. Was echt ff schrikken! Ben er nu nog meer op gewezen dat ik gewoon alle dingetjes verder in orde moet maken en per definitie de tijd ervoor heb met m'n verlof. En rustig (er) aan moet doen. Wilde ff m'n verhaal kwijt bij jullie. Liefs Mirre
Jeetje meis, das schrikken. Gelukkig ben je goed door de mangel gehaald en ben je weer thuis. Sta je nu onder strengere controle?
Jee, Mirre dat is inderdaad even flink schrikken! Gelukkig ben je nu goed gecontroleerd en houden ze het vast goed in de gaten. Intussen moet je maar even rustig aan doen!
haha leroy is bijna groter als mij. grappig. op zich heeft t niet veel te maken met lengte maar met wat je mooi vind. mijn vriend die heeft 24 inch eronder zitten met extra brede banden(fatti-o van electra cruiser) en nog een extra gebogen voorvork zodat ie lekker laag over de grond kan scrapen. t enige wat ik afraad is een lowrider. die zij niet te handhaven(krengen zijn t haha) je moet gewoon kopen wat lekker fiets en lekker zit. want daar heb je tenslotte t meest aan groetjes susanne
jemig mirre doe rustig aan. gelukkig ben je goed gecontroleerd en mag je na t weekend weer terug komen bij de VK groetjes susanne
Heb niet superlang getwirlt, 2 jaar. Ik zat bij Kolibrie Den Haag. Maar dan praat ik over 14 jaar geleden hoor, weet niet eens of ze nog bestaan. Ben al zo lang weg uit Den Haag.
ja die bestaan nog steeds, wat grappig. die komen wij geregeld tegen op wedstrijden ze doen t ook wel goed in de top 25 van NL ik ben begonnen bij the twirling girls toen over gestapt naar twirlverening vitality toen naar de tamarindas en daarna weer terug naar the twirling girls alleen was mijn nivo te hoog voor hun dus toen ben ik weer terug gekomen bij vitality. doe solo 1 baton dance twril en duo. daarnaast zit ik in t largeteam en pomponteam groetjes susanne
Schrikken Mirre... Nou je hebt me in elk geval overtuigd maar eens een vluchttas samen te gaan stellen
Hoi meiden, hier komt ff een ego berichtje van mij, want ik ben nogal sad momenteel en ik moet het kwijt. Zojuist eindelijk de moed bij elkaar geraapt om op mijn werk nog eens te beginnen over minder werken na mijn verlof. Nou om een lang verhaal kort te maken: dat zal bij ons in de firma niet tot nauwelijks gaan. Sowieso kon er momenteel absoluut niks worden toegezegd aangezien ons bedrijf in een verkoop zit, is er sowieso al niet te zeggen wat de toekomst van het bedrijf is (en wat een eventuele nieuwe eigenaar wil). In het ergste geval zouden ze het gewoon op een rechtzaak kunnen laten uitlopen en omdat wij super onderbezet zijn (de schuld van mijn baas natuurlijk omdat hij de tent zo kaal mogelijk wil verkopen), zal een rechter ze allicht nog wel eens in het gelijk kunnen stellen: dat het het bedrijf financiële schade geeft als ik minder ga werken en dan heb ik niet meer het recht op minder werken. En omdat ik op zich (financieel gezien) best nog wel een aantal dagen wil blijven werken (3,5 tot 4) is het hoogstwaarschijnlijk niet te doen om een gek te vinden die naast mij voor 1,5 of 1 dag gaat werken. Wel is er gezegd dat er alles aan gedaan zal worden om tot een oplossing te komen, maar daar schiet ik nu niks mee op. Dus al met al, voel ik me zo klote momenteel. Zet je je daarvoor zoveel jaar in en draai je zelfs elke dag een half uur langer door (ONBETAALD wel te verstaan) om vervolgens dit te krijgen. Oké er is wel gezegd: we zeggen niet definitief dat het niet kan, maar het zal heel moeilijk worden en we willen je echt niet kwijt............maar wat koop ik daar voor. Nou ik moet in elk geval mijn verzoek tot minder uren werken schriftelijk gaan indienen en dan afwachten............ . Dat was mijn ego berichtje van nu.
Jeetje Mirre, da's inderdaad schrikken zeg. Maar gelukkig is alles oké. Doe lekker een beetje rustig aan.
Nou die stress is erg bevorderlijk. Ik hoop dat ze een oplossing hebben, maar goed daar heb je nu niets aan en die onzekerheid gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Ik heb net even hun site opgezocht. Maar het hele A-team is er niet meer. Ook de jongens niet. Misschien ken je ze wel want zoveel jongens zijn er niet die twirlen. Ik heb nog wel altijd mijn baton bewaard.
Mirre doe je rustig aan meid! Was wel even schrikken zeker. Wat betreft voorkeur.... stiekum had ik dat ook wel. Kan er niets aan doen maar dat is het gevoel nu eenmaal. Gelukkig hadden we beide een voorkeur voor een jongen en ziet het er naar uit dat het een knulletje wordt Nou meiden ik ga op weg naar mijn eerste pufles. Hoop dat het leuk is want normaal is dat dus echt niets voor mij haha. Verhaal horen jullie morgen!