Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo Silla jij bent er vroeg bij.
    Ik heb ook geen fantastische nacht achter de rug, Damian is flink aan het spoken geweest, met als hoogtepunt dat hij om 3 uur vannacht moest overgeven, arm ventje, het duurt nu wel erg lang.
    Ik moet vandaag echt een paar uur werken dus mijn moeder komt oppassen, maar echt fijn vind ik het niet om hem achter te laten.

Veraatje, hopelijk voel jij je weer wat happier vandaag.

Ik ben de naam even kwijt van degene met heftige hoofdpijn, maar ik hoop dat het vandaag over is.

Mirre, meis, jeeh dat was even schrikken, hopelijk was dit een eenmalig iets en kun je zonder problemen tot het einde verder.

Patricia, rustig aan meis, misschien iets te veel in de zon gezeten?

Weet niet meer wie het over dat zwarte jurkje van de prenatal had maar hij is idd 19,95 hihi
    Ik heb een dun sjaaltje boven mijn buik gebonden en het resultaat is er fashionable al zeg ik het zelf hihi

Nou meiden ik ga me klaar maken voor vertrek, tot vanavond!

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen,

Bloem, ben benieuwd naar de foto's!

Essie, wat ontzettend vervelend voor je! Ik hoop dat er snel een oplossing komt waarmee je kunt leven!

TuttiFrutti, fijn dat je er weer bent! Bijzondere gebeurtenissen... van Vergo heb je al begrepen en ook Susi is inmiddels bevallen van twee dochters. Daarmee gaat het goed!

Silla, jij bent er vroeg bij! Volgens mij ben je ook veel te druk in je hoofd en gun je jezelf geen rust! Doe vandaag effe rustig aan! Ik hoop in elk geval dat je mandjes vandaag aankomen!

Niesje, werk ze vandaag!

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames,

Hier een stukje beter, gisteren onder toezicht van mijn mannetje een koude douche genomen..bbrrr koud maar voelde mij wel een stuk beter! Daarna languit op bed boven de dekens en TV gekeken.

Op een gegeven moment riep Björn vanuit zijn eigen bed papa naar hem toe, en kwam mijn mannetje met grote ogen onze slaapkamer binnen strompelen met de mededeling: Uuhhh schat, ik vermoed dat Björn de waterpokken heeft! :confused:
    Dus mama zich uit bed gehesen, hij had alles al lekker opgekrabbeld in zijn slaap.. :rolleyes: Björn onder de douche gezet, alles drooggedept en Metholpoeder erop gedaan en weer terug in bed gestopt. Nu maar even afwachten, ik heb gelezen dat als je kind waterpokken heeft en jij heb hetzelf gehad als kind dat je ongeboren kind er dan immuum voor is..maar zal zo even voor de zekerheid de dokter bellen. Tsja en dan? Kan hem moeilijk 2 weken op balkon zetten :(

Mirre, dat is schrikken meid! Doe rustig aan, en ik zou zeker je vluchttas in orde maken..iedereen verklaarde mij ook voor gek, maar ik heb hem ook al 1x moeten gebruiken in deze zwangerschap..dus beter te vroeg klaarzetten, dan misgrijpen als het nodig is!

TuttiFrutti, welkom terug meid :D

Meiden die controle/echo hebben vandaag, succes en geniet ervan!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames goedemorgen,

Gisteren mijn eerste yogales gehad.
    Was op zicht wel aardig.
    We hadden een klein clubje alleen een aantal oefeningen kon ik niet meedoen vanwege mijn rug. :(

De nacht is redelijk geweest want mannetje heeft nacht en das toch altijd even wennen dat hij er niet is. Dan wordt ik bij het minste geringste wakker omdat ik op de een of andere manier nog lichter slaap dan ik normaal al doe.

Tuttifrutti, tuurlijk zijn we je niet vergeten. We hebben het zelfs over je gehad even geleden omdat je gemist werd. Veraatje heeft de belangrijkste dingen vertelt en verder (even afkloppen), geen schokkende dingen.

Silla, ook dat je nu weer even lekker ligt te slapen.
    Zou wel fijn zijn hè als je mandjes vandaag komen. :D

Niesje, vervelend dat Damian en jullie daardoor ook een rotnacht hebben gehad. Misschien is een dagje werken wel even een lekkere break. Want dagenlang met een ziek kind thuis zitten breekt je ook op. :(

5. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Goedemorgen,

Ik heb een neefje! :D
    Hij heet Jamy en is gisterenavond om 10 uur geboren. Gewoon een normale bevalling, gelukkig geen keizersnee, dus dat is mooi!

ik ga straks even op bezoek!

veel succes vandaag allemaal meiden.
    en meiden die slecht slapen, ga even lekker buiten slapen vanmiddag! heb ik ook gisteren gedaan! :D

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Maaike van harte gefeliciteerd met je neefje :D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries, als je het zelf hebt gehad kan het geen kwaad.
    Tijdens de zwangerschap is het gevaarlijk voor de 20e week en de periode 5 dagen voordat je bevalt en de 2 dagen erna.
    Maar ik ga er niet vanuit dat je plannen in die richting hebt hè? ;)
    Beterschap voor Björn als hij daadwerkelijk de waterpokken heeft.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met je neefje! :D

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lisette gefeliciteerd met je 23e verjaardag.
    Een fijne dag toegewenst maar dat zal vast wel lukken met dit prachtige weer.
    :p

Chris, nog een nachtje slapen! :)
    Alvast heel veel geluk gewenst voor morgen. :({|=

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Kwebbels:“En ow ja, mijn schoonmoeder denkt dat ik me misschien vergist heb in de datum omdat ik zo een grote buik al heb. En dat het waarschijnlijk eerder geboren word!”

Hihi zowel op mijn werk als m’n oma was het opgevallen dat m’n buik nu een stuk ‘lager zit’ dan een paar weken geleden. En nu ineens begint m’n moeder hem ook te knijpen dat ik dadelijk 4 weken te vroeg beval en dat zij dan in Denemarken zitten ofzo…
    En dat terwijl m’n schoonzusje dat alleen maar hoopt, omdat zij 1 dag voor de uitgerekende datum juist op vakantie gaat naar Kos.

@silla: herkenbaar die ‘wasstress’ ;) ik ben ook zo bang dat ik de nieuwe spulletjes al verknal voordat de baby geboren is ;) .

@nina: Fijn dat alles gewoon goed was bij de vlos. En toch ook wel prettig dat de kwaaltjes veelal veroorzaakt worden door dat de baby al helemaal ingedaald is!

@inez: He wat naar van je bloeddruk, ik kan me voorstellen dat dat even flink tegenvalt als je het niet voelde verder… Hopelijk is het over 2 weken weer een stuk beter, ook al is het dan met behulp van de medicijnen.

@lovelykids: Ik had het topic over de voorkeur en de teleurstelling ook gelezen. Kan soms erg boos worden op de supernegatieve reacties die sommigen dan neer zetten. Omdat je je gevoel zo moeilijk uit kan zetten, ook al wil je sommigen dingen helemaal niet voelen.
    Maar hier dus ook wel een voorkeur. Maar ik ging er daarom steeds meer op rekenen dat het juist dat niet zou worden. Om me zelf maar vast voor te bereiden zeg maar. Dus toen het uiteindelijk wel bleek te zijn wat ik in eerste instantie wilde, was het alsnog even wennen, maar ik vond het wel super  , heb er stilletjes van genoten. Stilletjes omdat m’n ouders bij de echo bij waren en later die dag ook mee geweest zijn naar de 9 maanden/huishoudbeurs.

@bloem: over die positiebroeken: Zit er bij jou geen band en knoopje in, waardoor je de buikband iets strakker kan zetten, zodat hij niet afzakt? Dat helpt een stuk vond ik! Hoewel ik dat dus eerst ook niet wist ;)

@mirre: jemig meid, dat is wel erg schrikken zeg, zeker als je zo halsoverkop dan ineens weg moet! Nouja, je hebt nu gelukkig wel zekerheid dat het nog goed is en dat je dus nog geen vruchtwater verliest, maar wel even stressen zeg!

@ilse/tuttifrutti: Welcome back  ik miste je al !

@maaike: Gefeliciteerd met je neefje!

Verder gaat het hier dus z'n gangetje, kep het idee dat de baby behoorlijk laag ook wel zit, af en toe een schop nog, maar veelal een paar billen -denk ik- die van links naar rechts over m'n buik draaien en dan flink omhoog komen! Gelukkig geen trappen in m'n ribben meer gehad. Dus dat valt allemaal nog erg mee.
    Verder heb ik gisteren m'n man nog even wat foto's laten maken ;) ik vond die foto's van de prenatal zo mooi die ik zag, even van mezelf ook weer hihi. Ik zal er zo eens een paar plaatsen. Wel niet zo mooi uiteraard (m'n haren zaten ook verschrikkelijk) maar, vooruit, voor het fotoalbum weer een buikfoto :) .

Zo en nu duik ik zo m'n bedje weer in.. ik ben er om 6.30 uitgekomen en stort nu weer in (daar hield ik al rekening mee) dus nog even slapen tot 10.30 en dan kan de dag echt beginnen :) . Hoewel ik nog wel moet gaan zoeken naar wat ik aankan. Ik heb maar 2 korte broeken en 1 jurkje, maar dat jurkje (geen positiejurkje) is eigenlijk net te kort... en 1 van die korte broeken daar heb ik geen shirt op ;) maar oke. Allemaal een fijne dag gewenst :)

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Memoiikke, gefeliciteerd met je neefje!

Patricia, vervelend van die waterpokken. De kids van mijn zwangere vriendin hadden het ook en zoals Senn als zei, het kan niet echt kwaad.

Senn, begrijp wat je bedoelt. Als mijn man er niet is, slaap ik ook veel lichter.

Lisette, gefeliciteerd met je verjaardag!

Athina, slaap lekker

Heeft iemand toevallig het adres van Susi? Wil eigenlijk wel even een kaartje sturen.

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Hier onrustig geslapen, omdat van vandaag al onze spulletjes komen! Voel me net weer kind.. Sliep ook altijd heel onrustig als ik jarig was haha..

Verder alles terug gelezen, zal kijken wat ik onthouden heb..

Susi, Fijn dat alles goed gaat met je en met je meiden!

Foto's prenatal, ik heb er ook 1 genomen.. Weet alleen niet hoe ik die hier neer moet zetten.. :(

Ik las heel wat pagina's over slapen.. Ik slaap alleen in een onderbroek, moet nog wel op pad voor een nachthemd voor naar het ziekenhuis..

TuttiFrutti, fijn dat je er weer bent!

Niesje en Patricia, beterschap voor jullie mannetjes!

Essie, wat een rotsituatie zeg! Hoop voor je dat het allemaal goed komt! Knuf voor je!

Silla, doe je het wel een beetje rustig aan?

Athina, mooie buikfoto's hoor!

Patricia, wat een ontzettende lieve foto's!

Verder weet ik het echt niet meer.. :oops:

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
  14. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje, nee die bordjes kende ik nog niet. :)
    Heb helaas het adres van Susi niet.
    Maar weet misschien wel iets om het te achterhalen. ;)

Athina, mooie foto's hoor!
    En wat is het kamertje mooi geworden.
    Ik zie dat je ook geslaagd bent voor een kast. :p
    Ik hoop dat je nu weer lekker ligt te slapen.

Esther, je kan de foto inscannen en dan uploaden net als bij de andere foto's.

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Athina, mooie foto's!

17. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen allemaal,

Bedankt meiden, ben ook blij dat ik er weer ben. Het is hier erg druk geweest met het kamertje en alles, maar even met jullie over de dagelijkse "kwaaltjes" kletsen miste ik toch wel hoor :D

Ja van Vergo had ik begrepen echt heel heftig...

Hier gaat alles goed, volgende week met de aankomende opa en oma's naar de pretecho, dus ben heel benieuwd!

Ik begrijp dat er wat mensen zijn die onrustig slapen, komt dat door je buik die in de weg gaat zitten? Ik moet wel om de haverklap plassen 's nachts *zucht* ;)

Maaike gefeliciteerd met je neefje!

18. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Zeker een mooie foto Athina en wat een schattig kamertje heb je echt, heel gaaf!

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Athina, wat een mooi lief buikje heb jij zeg! :D
    En het kamertje is schitterend geworden! Maarre nu staat er in de lijst een :-# achter jou naam, is dat nog wel van toepassing ;)
    Ik weet nu al van twee :-# wat het geslacht is :)

Mag om 10.00 uur even langs de dokter komen, toch wel makkelijk als hij bevestigd dat het waterpokken zijn. Dan kan ik bijhouden wel kinderziektes hij heeft gehad en met welke leeftijd. Dit word de eerste kinderziekte voor hem, hopelijk heeft hij niet zon pech als mama want ik heb alles twee keer gehad :)
    Daarna even langs het gemeentehuis met mijn schoonmoeder voor een parkeervergunning bij hun voor de deur. Normaal betaal je daar € 2,00 per uur, maar met een parkeervergunning betaal je € 42,50 per jaar..dat scheelt heel wat centjes :confused: enige nadeel is dat je ieder uur even je parkeerschrijf moet verzetten, maar dat is een kleine moeite want meestal kan ik voor de deur parkeren.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje, mis alleen het huisnummer nog van Susi.

Deel Deze Pagina