Gister naar de pufcursus geweest zoals mijn vriend het noemt Best leuke groep. 7 meiden varierend van 26 - 36 jaar. Allemaal eerste kindje, dus dat is wel leuk. Hebben eerst wat kennis gemaakt en aan het einde van avond nog wat oefeningen gedaan. Volgende week is bekkenbodemspieren aan de beurt en de week erna pufles. De 4e les is speciaal voor de partners (oh wat is mijn vriend daar blij mee ). Cursusleidster is ook een leuke vriendelijke vrouw. Vond het dus wel leuk. Nu kijken of we er straks ook wat aan hebben. Om 11u komt de kraamzorg voor intake en om 16u moet ik bij de VK zijn. Hopelijk ben ik niet te veel aangekomen anders krijg ik een aanvullend suikeronderzoek (ik haat naalden! ). Even afwachten tot we vanmiddag daar zijn geweest dus. Heb niet het gevoel dat ik nu zo heel veel ben gegeroeid sinds laatste controle, maar ja dat kan alleen de weegschaal maar bewijzen.
Dat heb je snel gedaan! BD, succes vanmiddag bij de vk! Ik moet straks naar de vk (9.45 uur) en daarna komen twee nichtjes op de koffie en vanmiddag laat ik mij even verwennen door de kapper!
HIHI dank je wel, ja heerlijk hè... Stiekem deed ik dat al vanaf de 20 weken maar nu wordt het wel heel echt... Succes degene die naar de verl. moeten. Vera ga je nog iets bijzonders doen met je haar?
Morgen meiden, De dag is pas enkele uren oud, maar ik ben nu alweer helemaal kapot. Ik heb echt zowat stokjes nodig om mijn ogen open te houden. Het was gisteren nogal erg laat door alle gebeurtenissen van gisteren, omdat we eens een heel goed financieël kostenplaatje hebben opgemaakt m.b.t. wat de doen. Nou dus ik was al helemaal leeg toen ik naar bed ging om 0:30 uur. Had ik ook nog eens last van een snurkende man , een vreselijk trappend kind en ik kon maar geen houding vinden. En vanochtend ook nog eens een half uur eerder wakker omdat er een monteur voor de lekkende verwarming zou komen. Ben benieuwd hoe ik de dag door ga komen. Patricia vervelend dat Björn de waterpokken heeft en hopelijk is jullie Nilo inderdaad immuun hiervoor. BD81 en Veraatje veel succes bij de VK! En ............ (heel erg sorry, maar ik ben de naam ff kwijt ) heel erg gefeliciteerd met je neefje. Nou tot later zou ik zeggen.
thx voor de reacties , zo ik ben er net weer uit . Zo dadelijk even douchen enzo en dan maar naar het winkelcentrum, even kijken of het rustig is bij de kapper (ik zie trouwens dat er meer gaan hihi, ik ga het alleen korter laten knippen, nix bijzonders) en misschien toch nog maar even kijken bij de miss etam voor een rokje ofzo. @patricia: Jullie mogen het ook wel weten hoor, het is meer dat als iemand ineens ontdekt van m'n familie dat ik athina ben dat ze dan niet die lijst zien en gelijk weten wat het wordt. Vandaar was ook dat tekentje bij mij. Jullie mogen het wel weten, maar dus liever niet op de lijst. Hoewel ze nu dus eigenlijk alleen maar in het album hoeven kijken haha, maar oke. Ik laat het maar zo. Het is nog maar 2 maandjes .
BD en Veraatje, succes vandaag bij de VK. Ik ben inmiddels over de eerste schrik heen dat m'n bloeddruk weer te hoog is. Ik ben welliswaar bekend met een te hoge bloeddruk, maar ik had en heb nu totaal geen klachten die zouden kunnen wijzen op een te hoge bloeddruk. Maar hopen dat het allemaal meevalt en dat wat meer rust (voor zover mogelijk met een 2-jarige peuter in huis) en de medicijnen meehelpen de bloeddruk weer omlaag te krijgen. Voordeel is wel, dat we nu weer extra vaak naar de kleine kunnen kijken, al had ik daar als gyn-klant al geen klagen over.
Memoiikke, gefeliciteerd met je neefje... Vervelend Patricia, waterpokken, hopelijk blijven de bulten een beetje bescheiden... Michelle kreeg de waterpokken toen Leroy een halfjaartje oud was en die kreeg het toen ook meteen... Lisette, gefeliciteerd... Hier even een klaag, na dagen van redelijk slapen een kutnacht! Zow lag bijna te janken zow moe was ik maar die buik zat zooooow in de weg en was onwijs hard, geen lekker gevoel... Moest ook steeds naar de wc, dus dan was het weer: pfffff, op de zij rollen met moeite en dan maar proberen omhoog te komen mahjah dat gign dus de hele nacht zow door, die kleine ligt duidelijk op mijn blaas de laatste dagen GRMBL... Vanmiddag maar even lekker liggen Ga nu met Leroy de stad in, even kijken wat voor maar fiets hij nodig heeft en spelletjes voor zijn wii halen...
Hi Meisjes! Ik heb nog ff een paar uurtjes geslapen hihihi op de bank wel te verstaan. Maar ik zie dat er alweer flink bijgeschreven is. Maaike gefeliciteerd met je neefje! Lisette gefeliciteerd met je verjaardag! P'tries...sterkte bij de HA, ik hoop dat je je geen zorgen hoeft te maken over Nilo. Verder.uhhh eps: vergeten... Vandaag wordt een rustige dag...denk ik hihihi. Mannetje gaat nu onze was doen tis weer heerlijk weer dus de helft kan naar buiten, de andere zaken in de droger bij mama en de rest naar zolder en dan hoop ik dat de wasmand weer helemaal leeg is. De laatste dgn liepen wij alleen in kluskleding dus veel hebben we niet vies gemaakt. Kep ook de tijdschriftenbak uitgezocht vanmorgen vroeg...heeft er iemand nog interesse in "Oude" (2007 - Maart '08) LINDA magazines, ouders van nu enz enz. want anders gooi ik ze weg. Stuur maar ff een PB. Moet overigens wel ff nieuwe slippers halen, de mijne lopen niet lekker meer, loop nu op die van Hugh maar dat ziet er niet uit hihihi en met dit weer zou hij deze natuurlijk het liefst zelf aan willen. Dat zwarte jurkje bij Prenatal...heb ik in het "Grijs" gekocht. Kep al zoveel zwart en met dit weer lijkt me Grijs dan weer prettiger, alleen die melkflessen van een benen! WALGELIJK! Maar goed mss een legging ofzo want ik denk dat de boven benen sowieso lang elkaar gaan schuren. Nou ga maar eens een boodschappenbrieffie schrijven mss dat ik Hugh ff lief aan kijk dat hij de boodschappen gaat doen hihihihi. Ladies die voor de "APK" gaan...have fun! Nou adios ladies...
hey dames, hier eentje die de hele dag moet werken met het mooie weer....en dan morgen ook nog...pas zaterdag genieten van het mooie weer en dan zondag naar de beide moeders..... heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.....erg he
Haai meiden, TuttiFrutti fijn dat je er weer gezellig bij bent en dat alles goed gaat. 'We zijn nu natuurlijk ook wel heel benieuwd hoe jullie kamertje eruit ziet he! Mirre, jeetje meis, da's schrikken! Hoop echt dat het eenmalig was en dat alles nu weer goed gaat komen. Wel fijn dat ze je nu extra goed in de gaten houden. En ja die vluchttas..... daar ga ik vanavond ook maar aan beginnen. Patries, heb je vandaag geen last meer van duizeligheid? Memoiikke, GEFELICITEERD MET JE NEEFJE JAMY!! Athina, mooie buik meis! En jullie kamertje is ook zo leuk geworden met alle elfen en die gave gordijntjes. Essie, wat een geklooi met je werkgever joh, echt balen. Hoop dat ze toch echt hun best gaan doen om een oplossing te vinden. Ze willen je niet kwijt, nou dan mogen ze best meedenken hoe het voor jou haalbaar blijft! Meiden die zo voor controle moeten succes. Hier weer veel te druk. Jeroen moet veel overwerken en vervolgens moet hij 's avonds in huis klussen om alles af te krijgen. Hij is nu een grote schuifdeur kast in onze slaapkamer aan het maken maar omdat echt alles in de boot scheef is zijn er weer behoorlijk wat hindernissen. Ik ben bezig met het aanvragen van vergunningen om de tuin en schuur te gaan doen. Moet in 4 voud naar de gemeente en in 3 voud naar het Hoogheemraadschap. Allemaal van die bouwtechnische tekeningen en abracadabra teksten ppff, word er gek van. Op de zaak is het ook mega druk en helaas heb ik net te horen gekregen dat ik zaterdag ook moet werken . Ehh, maar verder ben ik eigenlijk heel vrolijk hoor zou alleen zo lekker zijn om af en toe even niets aan je hoofd te hebben.
Essie, wat rot dat je ook nog eens slecht hebt geslapen. Succes vandaag meid! Inez, dat is idd weer een voordeel. Ik zou ook wel eens naar onze kleintje willen kijken. Liesje, succes met werken. Dat zal idd wel niet meevallen met dit weer! Penny, succes met de drukte! Bij de vk was alles goed. Bloeddruk was prima en ik was zelfs een halve kilo afgevallen (lang leve de zomerse kleren! ).
Nou het is maar wat je lekker noemt. Kan nergens heen met mijn verrotte rug en astma, zeker nu het zo warm is. Was liever aan het werk geweest.
ja dat is weer een andere kant, sorry zo had ik het nog niet bekeken... ik kan nu nog goed tegen de warmte en zou gewoon graag buiten in het zonnetje zitten....
Kan me voorstellen hoor. Als ik gewoon aan het werk zou zijn had ik ook liever thuis gezeten in de tuin om van het mooie weer te genieten. Daarom zei ik het ook met een knipoog.