Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    nou..GEVONDEN!

Tsssssssssssssk ben al vanaf 20:00 uur aan het zoeken, ligt het in de linnenkast van mijn man :confused: ?
    Erg bizar maar ben blij dat ik het gevonden heb hihihi.

Nu maar mannetje ff knuffelen want de hormonen gierden door mijn lijf dus was errug kribbig... :oops:

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja hoor hebben wij weer. Mijn achternicht is bevallen: 32 weken, een dochtertje, weegt ongeveer 1.350 gram. Ze had zwangerschapsvergiftiging en een hele hoge bloeddruk dus ik denk dat ze het kindje hebben gehaald (maar dat weet ik niet).
    En nu komt het: ze hebben dezelfde naam :( . En nu is het aan mijn moeders kant en die kan nogal moeilijk doen, zeker omdat ze het lullig kan vinden t.o.v. haar nicht (wat dus weer de moeder is van mijn achternicht), als we met dezelfde naam komen. Wat dus niet origineel lijkt, maar wel is, want wij hebben de naam al een aantal weken vaststaan voor onszelf.

Maar manlief had echt al zoiets van: we zien je achternicht nooit, dus daar trek ik me echt geen bal van aan. En de nicht van je moeder, zien we 3x per jaar dus als ze dan echt moeilijk wil doen, moet ze dat maar doen.

Kijk het verhaal wordt natuurlijk anders als het kindje mocht overlijden.........maar daar gaan we niet van uit.

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    eerst even Christiea een hele fijne dag wensen morgen!
    dan even kijken of ik bij kan lezen of dat mijn ogen toch al echt dicht gaan vallen....in geval van het laatste ga ik morgen proberen in mijn pauze op het werk bij te lezen..

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    memeoiike gefeliciteerd met je neefje!

patricia: vervelend waterpokken. Oud huismiddeltje is een bad met havermout....schijnen de pokjes sneller van uit te drogen en de jeuk te verzachten..

pff Penny: klinkt alsof jullie nog flink wat te doen hebben rond de boot.

pff vluchttas...ik wacht er toch nog even mee. Misschien kop in het zand steken, maar ik vind 36 weken daar vroeg genoeg voor.

ML ik zou een speen t.z.t. gewoon effe uitkoken of in een sterilisator meenemen, dan weet je zeker dat hij goed is als je hem gaat gebruiken.

bevalkleren/bigshirts...baal vaak dat er dan van die dingen opstaan als betty boop en zo. Daar wil ik me nu net niet mee associeren..

Esther: weer een mijlpaal gehaald! En Sann jij ook al bijna klaar lees ik..

Mirre wat balen van je suikers! hoop dat het met het dieet gaat lukken, want chronische suikerziekte wil je er al helemaal niet aan over houden..

Kwebbels: klinkt als een lekker relaxed dagje!

essie: lijkt me inderdaad een dubbel gevoel om zo te zitten in de sollicitatiegesprekken. en wat een (naar) toeval dat jullie achernicht precies dezelfde smaak heeft qua namen als jullie.
    Hier bevallen ook nog wat bekenden voor mij de komende weken, dus hoop dat dat bij ons geen probleem gaat zijn...

Nou ik ga lekker slapen. Vandaag in elk geval weer een betere dag gehad dan de afgelopen dagen. Met een uitgeslapen ukje is het leven een stuk gezelliger dan met een chagrijnig mannetje wat bij elke stap die je doet het op een kwijken zet...Op zulke momenten vroeg en vraag ik me wel eens af waarom ik ook alweer een tweede wilde...Maar vandaag wist ik het weer helemaal...

5. dag lieve meiden,

Heb sinds gisterochtend geen mail meer gezien, moest een hoop terug lezen :) en ben alles alweer kwijt :D
    Morgen is het zover, de zenuwen beginnen nu wel bij ons te komen hoor :)
    Vandaag mijn jurk opgehaald en die hangt bij mijn ouders.
    Morgenochtend brengt Miq mij en Steijn naar mijn ouders en hij gaat naar die van hem.
    Hij komt dan rond half 2 bij ons en gaan we ongeveer 45 min later richting de trouwlocatie.
    Uitgebreid verslag krijgen jullie van het weekend en zal dan wat foto's plaatsen. ;)

Allemaal een fijne dag morgen and wish me luck.

x Chris

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Heel veel geluk morgen Christiea

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    haha Silla herkenbaar soms denk ik echt dat ik achterlijk aan het worden ben.
    Of ik geef mijn dochter van 2 de schuld :) vanmiddag was ik me foon kwijt dus ik zeg tegen haar waar is mamma der telefoon, ze kijkt me echt aan van hoe moet ik dat nou weten :) lag die gewoon op de boekenkast.

@ Essie: als jullie die nicht bijna niet zien zou ik lekker de naam geven die jullie in gedachten hebben.
    Wel heel naar dat ze zo vroeg is geboren ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Meiden geen last van de warmte? Ik niet hoor vindt het heerlijk.
    Ik denk dat de kleine is gedraaid, mijn buik is een aantal dagen flink tekeer gegaan en ik heb het idee dat de billen boven tegen mijn ribben liggen.
    Beetje rot gevoel soms maar goed of het echt zo is zien we de 15de.
    Verder begon ik me vandaag echt depri te voelen.
    Ik zag wat oude fotos van 3 jaar geleden en wat een mooi slank lijf ik toen had :( toen dacht ik DAMN! komt dat ooit nog terug?
    Ik heb echt eet buiten op dit moment dus de kilos zullen er wel weer aan zitten.
    Geniet van de zon dames, voorlopig blijfthet nog mooi weer en in Belgie is het het warmste in Europa :D ik zit goed hier!

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen!

Christiea, een hele fijne dag toegewenst!

Lee, succes bij de gyn.

Essie, wat een vervelende situatie! Maar als jullie die naam ook heel mooi vinden, dan moeten jullie jullie kindje gewoon die naam geven.

Mila, ik herken dat gevoel! Ik hoop dat ik mijn lijf terug krijg, maar ik ben er soms bang voor....

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ladies goodmorning,

Christiea heel veel geluk gewenst voor vandaag en de rest van je leven natuurlijk.

Lee, succes bij de gyn.

Essie, balen joh van de naam.
    Maar als alles goed blijft gaan en zoals je zegt dat je ze maar 1 keer per jaar ziet zou ik zeker de naam houden. En als anderen daar een probleem mee hebben is dat hun probleem. ;)

Kwebbels, geniet ze van je dagje langs het zwembad.

Silla, klinkt een beetje als een Penny actie i.c.m. dementie! :)

MvP, alvast gefeliciteerd met je mannetje voor morgen.

Veraatje, geniet je nog steeds van je vakantie?

Patries, hoe is het met Björn?

Bd81, fijn dat alles goed was bij de vk.
    En 11 kilo vind ik reuze meevallen hoor.

Mirre, das balen dat suiker dieet.
    Gelukkig ben je al en heel eind en heb je het niet vanaf het begin.
    Hopelijk is het niet blijvend.

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    ten eerste:

Christie, ik wens jullie een superfijne dag toe en alvast gefeliciteerd!!!

Patricia, hoe is het met je zoon? Erg last van de jeuk? Zat me net af te vragen hoe het toen is afgelopen met die fotoshoot. Je hebt het misschien wel al eerder verteld maar zou het echt niet meer weten.

Essie1979, balen dat je achternicht dezelfde naam heeft gekozen, zorgt er toch weer voor dat je alles moet overdenken.

Silla, dit soort dingen heb ik dus voortdurend, alles wat op de automaat gaat word vergeten.

mamavanperine, alvast gefeliciteerd met je man.

En mila, ik denk ook weleens van komt het ooit nog weer goed met mijn lichaam. Ik was bij mijn eerste zwangerschap redelijk snel weer in vorm, toen Damian 9 maanden was woog ik zelfs 5 kilo lichter (lang leve de borstvoeding!)
    Maar nu is mijn buik al net zo groot als dat ie was bij Damian op het einde en nu moet ik nog ruim 7,5 week, pfff heb echt het gevoel dat ik straks een hangzakbuik heb als een kangaroe.

Zo ik ga even wat boodschapjes halen nu het nog niet zo warm is. Damian gaat gelukkig een stuk beter, koorstvrij, word alleen nog 3 keer wakker 's nachts omdat zijn neus dicht zit en hij neusje wil vegen.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niesje, fijn dat het met Damiam weer de goede kant uit gaat.
    Zou nu ook wel boodschappen willen doen maar moet tot vanmiddag wachten totdat mannetje wakker is. Kan ze helaas niet zelf sjouwen. :(

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Balen dat je zoveel pijn hebt, neemt toch wat van de glans van zwanger zijn af zeg maar.
    Maar ik til een zware tas ook niet zo makkelijk meer hoor, maar Damian zit nog in een buggy dus ik kan heel veel onder in de wagen kwijt, dat scheelt een stuk.

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik geniet echt volop van mijn vakantie. Doe alleen maar dingen waar ik zin in heb (dus vooral luieren in de zon met een boekje :D ), moet alleen helaas nog steeds wat voor school doen, maar dat komt nog wel!
    Het wordt alleen zo wel lastiger om straks weer te beginnen, ik heb nu al zo'n vakantie/verlof gevoel over mij heen en dan moet ik mij straks weer omschakelen!

Balen dat je nu geen boodschappen kunt doen, ik wacht ook tot vanavond hoor, want het is toch makkelijker met man erbij!

Niesje, fijn dat het weer wat beter gaat met Damian!

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Boodschappen heb ik al in geen maanden gedaan. :(
    Ik ga soms wel mee maar meer om te kijken of alles meekomt wat op het lijstje staat en om te kijken waar ik zin in heb om te eten.

*** BUDDYNIEUWS ***

Patries ligt al een dag plat op bed met een beknelde zenuw of spier.
    Ze heeft veel pijn en kan zich niet omdraaien en lopen.
    Het trekt van haar onderrug naar haar been.
    Vanmiddag komt de dokter.

Oma is gisteren met Björn naar de hh geweest en hij heeft inderdaad de waterpokken.

*** EINDE BUDDYNIEUWS ***

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ligt het aan mij of is de site zo traag en ligt hij er telkens uit? :rolleyes:

16. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Patries, wat ontzettend vervelend meid!
    Sterkte ermee en ik hoop dat je snel opknapt!

Senn, zonet vond ik de site ook zeer traag!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee hoor heb ik ook! :rolleyes:

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

het is gelukkig alweer bijna weekend! ik heb zo'n zin om te genieten van het mooie weer!

het is heel gek maar ik heb maar 1 voet dik, kan misschien ook komen door de muggenbult die ik erop heb, ik heb altijd van die superallergische reacties daarop...

wat balen voor patries zeg....bah

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij mij deed de site ook vaag en ik was ook uitgelogd. Maar jah...

Klote Patricia, hopelijk is het iets dat snel verholpen kan worden :(

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Chris..veel plezier morgen!
    Niesje...fijn om te horen dat het beter met Damian gaat.
    Patries...balen meis, vond 't gister idd frappant dat je niet 1x online geweest was. Heel veel sterkte!

Poeh wat is het weer warm, ik dacht nog ergens (andere) slippers te hebben. Wonder boven wonder vond ik deze in 1x (hihihi) maar....pas ze niet meer!
    Benen blijven aan de dikke kant, ook mijn handen doen zo'n vreselijke pijn...het lijkt wel op reuma ofzo...erg vaag.

Vandaag gaat het UWV me tussen 14:00-16:00 uur bellen, nou ik ben benieuwd wat ze te melden hebben.
    Ik houd me vandaag in elk geval ECHT ECHT ECHT rustig!

Dikke kus

Deel Deze Pagina