Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Susanne, dat heb ik ook hoor dat het kontje of hoofdje flink naar buiten geduwd wordt. Ik leg meestal juist mijn hand op die bult. Kan echt geen kwaad hoor. Vaak gaat uk daar juist op reageren.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die van mij is ook een echt dwarsligger en vaak ook met het hoofd tegen mijn ribben. Ik duw hem vaak weg als hij echt op een irritante plek zit.
    Hebben ze geen last van hoor. Dat komt door het vruchtwater die het duwen opvangt.

3. Ook die van mij voel ik vaak aan de rechterkant. En dan moet ik hem/haar gewoon wegdrukken omdat het irri wordt.
    Volgens mij kan het geen kwaad hoor..

Maar nog ff mijn vraag: is er nog iets gebeurt in de tijd dat ik op vakantie ben geweest?

liefs wendie

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Patries, meis wat kl*te voor je. Hoop dat je snel opknapt. Helemaal nu Björn de waterpokken heeft. Sterkte.

Christea, inmiddels zal je al een mooie ring om je vinger hebben, maar heel veel geluk, liefde en plezier vandaag en voor altijd als de vrouw van .... hihi. (Fijne huwelijksnacht ;) )

Silla, gefeliciteerd met LOLLIFANTJE! haha, eindelijk.

In ben vanochtend even naar Den Haag geweest om te winkelen voor de zaak. Lekker een rokje aan en m'n nieuwe knal roze strakke blousje. Stap ik de Bijenkorf binnen zie ik in een spiegel een klein vlekje op m'n blouse. Ohh, nee he, een lekkende tiet. Maar het was pas de eerste winkel van een lange lijst die ik af moest. Naja, een klein vlekje is niet erg, maar na 10 minuten zag ik in een andere spiegel dat t vlekje een beetje heel veel groter was geworden Whaaaa! :confused: Niet cool, echt niet cool. Dus ik snel bij de bijenkorf naar de plee. Deppen met water, en toen zat er natuurlijk een natte plek van 10 bij 10 cm!
    Inmiddels was door het drukken en bewegen m'n andere borst ook vrolijk mee gaan doen en daar dus ook en vlekje. Oohh, ik baalde zo. Uit eindelijk heb ik maar m'n blouse uitgetrokken, m'n bh vol gestopt met stukjes wc papier, de vlekken uitgespoelt onder de kraan en onder de handen droger geprobeerd alles weer droog te krijgen. De WC juffrouw keek me een nogal vreemd aan, ben ongeveer een half uur bezig geweest. Het is een beetje rare stof die ook niet in de droger mag dus de delen die nat zijn geweest bleven iets donkerder, maar het was wel weer min of meer toonbaar. Naja, vanaf nu toch maar iets in m'n bh stoppen om het op te vangen. :oops:

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    lekker he penny lekkende boobs. ik heb er gelukkig geen last van. alleen als er teveel druk op staat. door bijvoorbeeld op mijn buik slapen.

hebben jullie ook zon last van jullie stuitje. ik heb gister ff een uurtje gefietst maar mijn stuitje doet zo zeer als de hel. en ik heb t ook nog een kei-warm niet leuk meer, heb de neiging om in de koelkast te gaan zitten

ik blijf maar klagen vandaag :oops:

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan jij dat nog dan? :confused:

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik blijf lachen om je acties. :)
    Ik denk dat zoogcompressen een uitkomst zullen zijn (en een paar reserve in je tas ;) ).

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahahaha Penny! Ik lees nu pas je verhaal goed hihihihi.
    Ik had een nieuw shirtje gekocht en zoogcompressen als ik toch al in de bijenkorf was hihihhi
    Wat een aktie weer...
    Dusss wat hebben we van deze aktie geleerd? Zoogcompressen aanschaffen! ;)
    Sterkte meis!

Ik ga naar de BBQ, kep er werkelijk geen kracht voor maar goed hopelijk begrijpt mama wel dat ik het niet laat ga maken!

Dikke kus voor jullie allen!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Eet smakelijk Sil.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Geen gekke dingen behalve dan nu met Patries even maar dat had je waarschijnlijk al gelezen.

11. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Dit doet de kleine van ons ook heel.
    Lijkt wel alsof het iedere dag meer wordt en dan duw ik hem/haar een beetje terug omdat het zo drukt tegen mijn ribben.
    Ik denk trouwens dat het de billen zijn want ik denk dat het met het hoofdje al naar beneden lig.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hey penny,
    ik moet bekennen dat ik daar nu ook wel een beetje bang voor ben. Ik heb het pas 1 keertje gehad, maar toen ontdekte ik het toevallig toen ik m'n bh ging verwisselen -van wit naar zwart- vanwege de kleren die ik er overheen droeg. Dus voor het echt erg was. En eigenlijk heb ik het verder nog maar 1 keertje een klein beetje snachts gehad.
    En normaal is het wel balen, maarja, jas dicht en niemand die het ziet.. maarja, nu draag je alleen maar dunne, zomerse kleding.. dus dan valt er weinig meer te verbergen... Idd pads mee, en dan maar hopen dat als het nu opgehouden is, dat je het een volgende keer heel erg snel ontdekt...

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahaha Penny, moet er stiekum wel beetje om lachen, maar kan me voorstellen dat het wel erg vervelend is.

Vandaag ging ik de foto bij de prenatal ophalen. Kom ik om 1 minuut over 1 aan zijn ze met lunchpauze :evil:
    Heb ik daar 20 minuten voor gereden! Dus ik pissed natuurlijk. Moest tot 2u wachten tot ze er weer zouden zijn, nou dat heb ik dus niet gedaan (had gewerkt en had het wel ff gehad). Gelukkig moest mijn vriend in Breda zijn dus heeft hij alsnog de foto opgehaald.
    Het is een foto in Sepia kleur, erg mooi! In het kleur had het absoluut niet mooi geweest, maar Sepia was eigenlijk wel erg mooi!
    Heb er maar 1 genomen (de gratis natuurlijk :oops: ), maar wel leuk om te hebben.
    Zal proberen binnenkort foto van die foto te maken en in mijn album te zetten.

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje gaat niet lekker met Patricia.
    Zeg met weeïg gevoel, bedoelt ze daar ons type van weeën mee of degene van de uitdrukking? If you know what I meen.
    Ik er trouwens nog nieuws over haar? Of moest ze morgenvroeg evt. naar het ziekenhuis?

15. Heb ff een poll geplaatst onder babynamen..
    Welke schrijfwijze heet ie.

willen jullie ook ff reageren?

liefs wendie

16. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Gedaan :)

17. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nog steeds geen nieuws over patries? Ik hoop maar dat het goed met haar gaat!

Ik ga zo ff naar een vriendin voor mijn nagels. Krijg ik weer mooie acryl nagels. Denk dat ik maar voor een leuk zomers kleurtje ga!

Tot later!

Lee

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries komt zo zelf even online.
    Hubbie is even de laptop aan het opladen.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gestemd. :D

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn te zien dat je weer online bent Patries.
    Heb me vandaag toch wel zorgen gemaakt. :(

Deel Deze Pagina