Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik hoef niet rustig aan te doen, want ik kan mijn bed niet uit arghhhh 's morgens staat de zon vol op ons slaapkamerraam en die is echt megagroot dus denk dat het hier nu al een graad of 30 in de slaapkamer is! :confused: :( Mijn mannetje gaat zo even snel naar de stad om een grote ventilator te kopen want ik weet mij geen houding aan te nemen in bed, drijf er haast uit! Klein is wel ontzettend druk bezig in mijn buik en dat is zeker een grote geruststelling..hij maakt het in ieder geval nog prima daarbinnen.
    Als Manuel terug is, ga ik even douchen en proberen op de loungestoel op balkon wat te zitten..dat ik toch even de zon in mijn toet heb staan want ik zie nu net zo wit als een laken.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik heb heel snel ff bijgelezen, maar ff geen tijd meer om te reageren, want we gaan nu weg voor het PV uitje.

Prettige zaterdag allemaal en misschien nog ff tot vanavond.

3. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jippie, de 30 weken zijn ook hier bereikt..

Verder nog niks gelezen, wou eerst dit even hier neerzetten :) :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd, met je 30 weken.
    Nu lekker gaan aftellen. :D

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Misspiggle, gefeliciteerd met je 30 weken!
    Nog maar heel eventjes te gaan!

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zooooo wat rustig hier, iedereen is lekker van het weer aan het genieten denk ik.
    Vanavond gaan we (volgens mij met half nederland hihi) lekker BBQ-en.

Ik krijg gewoon net 2 geboortekaartjes binnen, mijn nicht en mijn vriendin zijn allebei bevallen van een zoontje, Cornee en Fen.
    Ohhhh ik wil ook weten hoe mijn ukkie eruit ziet, ik weet het is nu nog te vroeg, maar ik begin zo langzaam aan toch wel nieuwsgierig te worden (plus de buik begint nu echt in de weg te zitten)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Half Nederland inderdaad.
    Hier gewoon aardappels met bloemkool en een sausijs. :D

Gefeliciteerd met je nichtje en je vriendin.

8. Hey..

Het is echt zeer rustig. Maar wel lekker makkelijk om bij te lezen.
    Ook ik ben deze week de 30 grens voorbijgegaan.

Wel lekker hoor!

Geniet maar ff van het zonnetje allemaal.. Ik ga zo ff ijsje eten.

Liefs Wendie

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nu klinkt het dan dichtbij hè als je zegt nog 9 weken en een paar dagen. :)

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Christie wat fijn dat je dag mooi is geweest! kan me wel voorstellend at je die schoenen uitgeschopt hebt! Hier zijn de enkelgewrichten inmiddels niet meer te zien..een dikke bende.

Patricia: hoop toch datje snel weer van je bekenelde zenuw af bent, want dit klinkt echt als drama, zeker met dit weer.

Gisteren werd onze BBQ wat uitgesteld....mijn vriendin belde op dat ze gisterochtend was gaan zwemmen met haar zusje en dat die weeen had gekregen in het zwembad...was vandaag uitgeteld. Dus toen zijn ze maar aan gaan kleden, maar in de kleedkamer kwamen de weeen al zeer heftig. Mijn vriendin heeft haar zusje (mijn VK trouwens) naar huis moeten duwen op de fiets, omdat ze echt een weeeenstorm had. Gelukkig was mijn andere VK nog net op tijd bij haar, binnen 3,5 uur bevallen van haar eerste. Dus mijn vriendin is gisteren rond 17.00 eerste nog even op kraamvisite geweest. Daarna wel heerlijk geBBQ-ed. Zij vond het wel heel bijzonder dat zij een groot deel van de bevalling van haar zusje heeft meegemaakt. Andersom was dat meer normaal...Op het kraambed kreeg mijn vriendin de vraag om peettante te worden van haar nieuwe nichtje. Tuurlijk wilde ze dat. Aangezien wij dezelfde vraag aan haar hadden, hebben we die ook maar gelijk gesteld. 2x op een dag tot peettante gevraagd worden had ze echt niet verwacht! was dus wel erg leuk. Overigens zijn zij en haar man ook al peetouders van onze Nick.

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hallo ladies

ben weer terug. Het was echt niet uit te houden op de camping zo warm pfff...:confused:

zullen wel meer last van hebben nu maar behalve mijn voeten houd ik nu echt overal vocht vast! en de buik gaat goed in de weg zitten! Heb er nu zoveel zin in! nog even geduld....

Ik ga wel even teruglezen maar er zijn ruim 70 pagina's bijgekomen dus ik kan niet reageren. Is er misschien iemand die mijn een kleine update wil sturen van de belangrijkste dingen?

Liefs Nannie

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Monkeylove, dat was inderdaad voordelig shoppen zo.

Christiea, gefelliciteerd en fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!

Vrijdag hebben we nog weer even uitgebreid kunnen loeren naar onze kleine uk. De pretecho was weer leuk, maar over 2 weken mogen we nog weer op herhaling. Ook deze keer werden handen, armen, voeten en benen in de strijd gegooid om het smoeltje maar niet te hoeven laten zien. Dus hopelijk werkt onze kleine uk dan beter mee en anders hebben we gewoon nog een keertje extra mogen loeren. Nooit verkeerd.

We zijn inderdaad erg blij dat m'n bloeddruk weer gedaald is. Maar spannend is het wel, aangezien ik gedurende m'n eerste zwangerschap ook de laatste 7 weken een veel te hoge bloeddruk had en ik de laatste dagen voor de bevalling was opgenomen omdat ik me niet meer zo heel erg geweldig voelde. Hopelijk komt het deze keer niet zo ver.

Iedereen fijne dagen nog. Het blijft nog even mooi, al wordt het gelukkig wel weer iets minder warm.

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Pffffffffff ik voel me brak zeg, weer amper geslapen vannacht, het begint me nu op te breken.
    Ik ben moe!

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Hier redelijk geslapen, de warmte begint me aardig op te breken.

Niesje, ik snap hoe je je voelt meis.
    En geloof me als je straks een nacht goed slaapt voel je je nog brakker omdat je lijf dan pas voelt hoe moe het daadwerkelijk is.

Inez, nog in je buik en nu al zo eigenwijs. ;)
    Voordeeltje dat je over een paar weken wel nog even kan koekeloeren.

Nannie, balen joh dat het op de camping zo warm was.
    Over de update.
    Niet zo veel gebeurt, wat ik me kan herinneren.
    Met de meiden van Susi gaat het nog steeds goed (met wat we als laaste bericht gehoord hebben).

Duikster, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin.
    Wel een vlotte bevalling voor een eerste.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wil iedereen voor vandaag een hele fijne moederdag wensen.
    Sommigen van ons zijn dat al en anderen zullen over een paar weken een kleintje in hun armen hebben.
    Maar eigenlijk zijn we allemaal al moeder, want iedereen heeft zorgen om de kleine in de buik en zorgen doen we al vanaf dag 1 dat we weten dat we zwanger zijn. Daarom de wens voor iedereen.

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames,

Hier even een kort bericht vanuit bed..
    Vanmorgen om 06.30 uur :confused: ontbijt op bed gehad van mijn lieve knul :D en mijn moederdagcadeautje wat hij op school had gemaakt..was sooo ontzettend lief! Maar om zwart voor zeven zaten papa en mama dus klaar wakker en meneer was dus gewoon teruggegaan naar bed en lig nog steeds te slapen :)
    Hij zat vanmorgen wel met mij mee te eten op bed, en slikte per ongeluk zijn tweede loszittende tandje in..huilen van verdriet, en opeens..MELK! Het liep zo uit mijn borsten op mijn buik hahaha heel het dekbed onder. Dus zelfs als Björn zo zielig gaat huilen begint het toeschietreflex al :)
    Hier nog niet veel verandering, behalve dat de pijn nu wel weg is..zolang ik niet ga lopen :( Heb gisteren echt zitten huilen op bed van ellende, ben het helemaal zat. Kan al een paar dagen niet lopen, lig met die bloedhitte op bed en die dikke buik werk ook niet mee..heb het gevoel dat ik nu ongeveer doorlegplekken aan het creeeren ben!
    Maar goed genoeg ego-berichtjes van mij!

Wil jullie allemaal een hele fijne moederdag toewensen voor diegene die al kids in huis hebben, en de rest natuurlijk bij hun ouders cq. schoonouders!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O lieverd toch, hier heb je een dikke cyberknuf van mij!

Moest wel lachen hoor om je toeschietreflex verhaal. :)
    Heb er gelukkig nog geen last van.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goodmorning 8)

Niesje, gefeliciteerd met je nicht en vriendin!
    Balen dat je zo slecht hebt geslapen, kun je vandaag overdag niet nog even slapen?

Duikster, gefeliciteerd met je vriendin!

Nannie, welkom back. Senninha heeft je al op de hoogte gesteld!

Inez, mooi dat je hebt genoten van de pretecho ondanks dat jullie uk weer zichzelf niet bloot gaf! Hopelijk lukt het de volgende keer!

Patricia, ik kan mij voorstellen dat het absoluut geen pretje is met dit weer in bed. Sterkte meid!

Ook ik wil iedereen een fijne moederdag toewensen! Ik kan niet wachten tot volgend jaar, want dan ben ik toch 'echt' moeder!

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    ML: dat is leuk shoppen zo! Ik zeg het altijd wel eerlijk, maar als ze zelf niet opletten of ze behandelen je onbeschoft dan denk ik "eigen schuld, dikke bult"! Dus jij gaat van de week terug en kijken of weer de zelfde achter de kassa staat :)

Christea: Gefeliciteerd meid. Weer zat in ieder geval mee! Ik ben benieuwd naar je foto's.

Patricia: als je rust groeit de baby erg hard (krijgen ze meestal een vroege groeispurt), dat had ik ook toen ik net uit het ziekenhuis kwam. Buik zie je dan dus met de dag groeien. Een troost... na paar weken stopt het oko wel gelukkig hoor haha. Buik zal nu niet meehelpen bij jouw klachen. Sterkte meid en laat je maar lekker verwennen.

Vanochtend moest mijn vriend weg dus heb hele dikke kus gehad en kus op mijn buik, maar hij vond me nog niet echt moeder dus had geen cadeautje gekocht. Nou dat hoeft ook niet hoor. Hij is de afgelopen weken zo lief geweest dat ik met een knuffel ook meer dan tevreden ben.

Gister lekker dagje bij mijn ouders op de camping geweest. Lekker in zo'n opblaasbadje gezeten en beetje liggen zonnen. Heerlijk. Daarna nog lekker uit eten. Nou was echt even bijtanken zo'n dagje.

En vandaag...... 30 weken!!!!!!!! :D
    Al weer 9 weken na mijn ziekenhuisopname en nog niet bevallen, jippie!

20. Hey Bd81. Gefeliciteerd met je 30 weken!

Patricia, 'k heb medelijden met je.. Niet echt leuk dat je uitgerekend nu op bed moet liggen.
    Jullie hebben ook geen tuin ter beschikking?

vandaag lekker rustig dagje denk ik maar...

Liefs Wendie

Deel Deze Pagina