Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen meiden!

Christea, mooie foto’s zeg!

Niesje, mijn buik heeft de laatste week ook weer een groeispurt gemaakt geloof ik. Vind ‘m echt behoorlijk mega!

Patries, balen dat het nog steeds niet is weggetrokken. Wordt het wel al wat minder?

Knuffelkonijn, leuk dat je vandaag de box krijgt!

Jeetje, de juni mama’s al aan het bevallen. Dan gaat het inderdaad wel heel snel ineens…! Ben benieuwd wie van ons de eerstvolgende zal zijn!

ML en seninnha, wat een rare dromen weer!

ML, de kittens zijn echt schattig zeg!

Familie BBQ was erg gezellig gister. Iedereen vond het erg leuk om me met dikke buik te zien en ze waren het er allemaal over eens dat ik erg mooi zwanger ben. Kijk da’s nog eens leuk om te horen. Vandaag weer een familiedagje, maar dan de familie van mijn mannetje. Twee van mijn neefjes zijn tijdens onze vakantie jarig geweest en we hebben 2 supersokers (schrijf je dat zo?) voor ze gekocht. Daar zullen ze met dit weer vast heel blij mee zijn LOL

Geniet allemaal van de 2e pinksterdag en het mooie weer!

Liefs,
    Lee

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik lig vooralsnog plat op bed, alleen om te eten, laptoppen enz ga ik even zitten maar na een minuut komt de pijn weer opzetten..dus schruif ik weer onderuit.
    Douchen moet ook in een sneltempo gebeuren anders krijg ik gelijk weer een geheel doodgevoel in mijn been en zak ik er steeds doorheen :( Zo kwakkel je de gehele zwangerschap een beetje door, en zo lig je gewoon half verlamd op bed pppfff. Nou liever thuis dan in het ziekenhuis!
    Het is alleen erg vervelend dat het alleen liggend een beetje uit te houden is, kon ik nou b.v. zitten dan zou dat al een hoop schelen want dan zou ik nog in de woonkamer of balkon kunnen zitten..maar dat gaat gewoon nog niet zo lekker.

ML, wat een schattige kittens heb je zeg! *zwijmel*
    Christiea, wat een prachtige bruid was zeg, en je mannetje natuurlijk een mooie bruidegom :D Fijn dat jullie zo mooie dag hebben gehad, en wat is een Steijn een lekker ventje zeg!

Veraatje, nou een mooi portret van Orlando Bloom op ons plafond is niet mis ;) Denk alleen dat Manuel er niet blij mee zou zijn :) :)

Björn waterplokken (zoals hij het noemt) zijn op zijn top hihihi we laten hem wel heel de dag thuis in zijn boxershort lopen, en lekker in de zon. Verder lekker rijkelijk inpoederen met Methol hihihi maar hij heeft gelukkig geen hoge koorts ofso! Morgen begint school weer maar hij kan toch gewoon naar school? Ik heb ooit gehoord dat als de waterpokken zich heeft openbaart dat het besmettingsgevaar dan al haast weg is voor anderen..klopt dat?

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Als de blaasjes uit gaan drogen kan je Björn gewoon naar school doen...
    De incubatietijd is geloof ik 2 weken vboordat het losbarst dus hij is in elk geval niet besmettelijk meer voor zover ik me kan herinneren :p

Hebben ze gezegd hoelang het kan gaan duren Patricia of is dat echt afwachten...
    Wel minder hoor, als het nu lang gaat duren kan je dan niet voor zolang een bed ofzow in de woonkamer neerzetten :( Ik hoop in elk geval dat het vandaag nog voorbij is mahjah dat zal wel niet gaan lukken...

4. monkeylove

Dat Juni al begonnen is man... pfff... Ik weet nog dat wij ons aanmelden en toen augustus kwam dacht ik owkee wij zijn niet meer de rookies...
    Tis echt niet normaal, over een maand zijn wij echt aan de beurt, dan gaat het aan de lopende band :)
    Iemand trouwens nog wat gehoord van Susi?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries, volgens mij is Björn alleen nog besmettelijk als er nieuwe blaasjes bij komen en hij nog blaasjes heeft die niet ingedroogd zijn.
    Het vocht in die blaasjes is nl erg besmettelijk voor anderen.
    Als alles ingedroogd is is hij niet meer besmettelijk en kan hij gewoon weer naar school.

Hij heeft natuurlijk nu net twee weken vakantie gehad dus kan het zijn dat de kinderen er in de klas niet mee in aanraking zijn geweest.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja, een gek idee hè.
    En dan als het 1 juli is krijgen we allemaal succes voor de laatste loodjes gewenst e.d. en gaan ze allemaal met ons meelezen zoals wij nu ook bij anderen doen.

Heb trouwens niets meer van Susi gehoord.
    Misschien haar buddy?

7. monkeylove

Hmz... geen nieuws is goed nieuws...

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ga even lunch maken.

Laatste 2 wassen zitten in de droger dan is dat straks ook weer klaar.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Ff een snel berichtje van mij, want het is veels te lekker weer om binnen te zitten.

Christiea mooie foto's hoor van je bruiloft. En inderdaad die 1ste foto met je buik is erg mooi!

ML wat een scheetjes zijn de kittens!

Patricia balen joh dat je nog steeds zo'n last hebt, hopelijk neemt het snel af.

Hmm juni mama's die nu ook al bevallen. Is ook dat niet nog een beetje vroeg? Komt voor ons inderdaad ook wel erg dichtbij dan, al sta ik pas voor rond eind juli.

Nou ik weet het even allemaal niet meer hoor, ik heb alles gelezen maar het principe "ene oor in, andere oor uit" is helaas een beetje van toepassing geworden, vrees ik.

Oh ja ik zal inderdaad woensdag of donderdag wat fotootjes van de babykamer plaatsen hoor (en misschien zelfs dinsdag al als ik tijd heb). Ben benieuwd hoe de gordijntjes staan morgen.

Nou ik ga naar het tuincentrum zo, dus ik spreek jullie later weer.

10. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij. Ik heb internet en lees ook mee, maar ben heerlijk bezig met van alles in en om het huisje, druk druk druk dus ;)

ML moet even zeggen wat een fantastisch kamertje heb je! Echt super leuk geworden. En die kittens, je zou er zo 1 bij nemen, wat een schatjes...

Ik zag dat er ook al een topic voor januari 2009 is, wat gaat de tijd snel zeg. Leuk dat de Juni mama's al aan het bevallen zijn, wij zijn echt strakjes aan de beurt...

Patricia wat naar dat je zo aan je bed gekluisterd ben met dit mooie weer. Wel fijn dat die kleine nog even blijft zitten, maar ja leuk is anders. Sterkte ermee, gelukkig is er internet ;)

Christiea nog gefeliciteerd met je huwelijk ga zo eens even kijken naar je foto's, ben benieuwd.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met Susi haar meiden gaat... Hopelijk gaat het allemaal goed.

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Leuk trouwens dat ik al bij meerder die 3d foto's voorbij zie komen. Wij gaan morgen een pretecho laten maken en alle opa en oma's in spé gaan dan ook mee. Kijk er erg naar uit. Zit me te lekkere bij jullie mooie plaatjes, dat wij dat morgen ook mogen zien echt super!

Christiea mooie foto's! Mooie jurk had je aan, heeft wel wat zo'n zwangere bruid!

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

blijf met lezen even steken op pag 1183 maar wou even melden dat ik op de beide polls gestemd heb

patricia zag dat je weer wat te verduren hebt (gehad, weet ik nog niet) maar hoop wel voor je dat je je nu weer wat aan de beterende hand voelt

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    hoi meiden, zat me te vervelen op het terras dus heb lekker de laptop erbij gepakt.
    Meteen even gespiekt bij de juni mama's, jeeh de eerste al geboren.
    Zag ook dat iemand daar een lijst had gemaakt van de meiden die vroegtijdig moesten afhaken, wat mij ook nieuwsgierig maakte hoe het ging met de meiden die bij ons helaas eerder afvielen.
    En zag al heel snel dat er één is die nu heel pril zwanger is namelijk Mollyvg, meis gefeliciteerd!
    Voor wie ook nieuwsgierig is:

*Go4Baby, 13,1 weken zwanger
    *Goudvis22, helaas nog niet zwanger
    *Freesia, 20,5 weken zwanger
    *Caro73, helaas nog niet zwanger
    *Triessie, 16 weken zwanger
    *Keniaantje, niet meer online geweest sinds mk
    *Marieke15, helaas nog niet zwanger
    *Jusi, helaas nog niet zwanger
    *Jootje24, 13,4 weken zwanger
    *Daisy1975,28 weken zwanger van tweeling
    *Joyce02, helaas nog niet zwanger
    *Kimmy1980, laatste bericht in december
    *Pat, helaas nog niet zwanger
    *Sarake, helaas nog niet zwanger
    *Joki, helaas nog niet zwanger
    *Mollyvg, 4,1 weken zwanger
    *Phantasia, laatste bericht in december
    *Thura, helaas nog niet zwanger
    *Meisje0123, helaas nog niet zwanger

14. Zo, dat zijn er ook alweer aardig wat.

Ff vraagje:

Ik heb sinds een paar dagen last van mijn linkervoet. Hij is op vakantie beetje verbrand geweest :oops: , maar sinds die tijd heb ik het idee dat mn voet elke keer wat roder/blauwer wordt, maar niet echt heel dik ofzo.
    Wat kan dit zijn?

Liefs Wendie

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    ML, niemand kan mij vertellen hoelang dit kan duren :(
    Kan morgen wegtrekken maar ook nog tot de bevalling blijven, de kleine knelt precies een zenuw van mijn bovenbeen naar mijn bil naar mijn onderrug af. Dit is gebeurt tijdens het indalen.

Sommige van de meiden die vroegtijdig zijn afgehaakt heb ik nog wel contact mee over de PB. Sommige hebben er bewust voor gekozen om even te stoppen en alles op zijn beloop te laten, maar duimen dat 2009 voor hun een heel mooi jaar gaat worden!

Bedankt voor jullie reacties over de waterpokken! Hij heeft nog wat kleine blaasjes die nog niet zijn uitgedroogd, vind het zo rot om hem gelijk na de vakantie ziek te melden..kijk vanavond even aan of er nog nieuwe bij zijn gekomen en anders bel ik morgen voor schooltijd nog even met school zelf.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bedankt voor je moeite Niesje.
    Fijn te lezen dat een aantal weer in verwachting zijn.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Iedereen krijgt trouwens de hartelijke groeten van Vergo.
    Ze leest nog steeds mee met ons wel en wee maar het is te zwaar om iedere keer te berichten.

Gisteren was voor haar een heel zware dag.
    Eerste keer moederdag en dan zonder je kleintjes.

In juni gaat ze even lekker met Dennis er tussenuit om de boel de boel te laten.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes...

Patries...sterkte meis, vind het zo lullig voor je...
    Mss een bed in de woonkamer is geen slecht idee?

Chris...mooie foto's meis!

ML....*cute* pic's !

Verder vergaat het iedereen wel goed geloof ik...
    Muv..last van de warmte/buik en nachtmerries.

Ik had vanmorgen een beetje bloedverlies?! Ik heb dus bijna de hele dag plat gelegen (beetje 'n gewoonte na alle MK's, want ik werd er toch wel een beetje nerveus van). Het is nu over maar de schrik zit er wel in...ik houd gewoon niet zo van zwangerschap in combi met bloed (maar ook dat komt door mijn MK verleden).
    Verder voel ik me erg lamlendig, ik kan gewoon niets leuks doen want als ik uberhaubt beweeg zwel ik op als de "alter ego" v/d "Nutty Professor!"
    De mandjes worden morgen verzonden. De winkel had van de leverancier de verkeerde kleur wandmandjes gekregen maar die mag ik gratis hebben en zodra de juiste kleur binnen is worden deze doorgestuurd. De overige mandjes ontvang ik dus deze week! En dan.......komen de pic's van het kamertje hihihihi.

Oh ja...heeft iemand nog zo'n "Hoe-maak-ik-een-babyledikantje-op"instructie...en ik heb een duo deken met dekbedovertrek dus ik neem aan dat de instructie dan hetzelfde is?

Dikke knuf

19. monkeylove

Ik heb sinds een paar uur steeds pijn onderin mijn buik... Heb ik wel vaker maar dit is toch anders, wel even in de gaten houden :(
    Voel me ook heel raar, nou jah, zal wel niets zijn mahjah ahhaa...

20. monkeylove

Hmz bloedverlies Silla, minder dus...
    Maar meer hebben het gehad hier en gelukkig bleek er niets aan de hand... Hou het in de gaten en mocht je echt twijfelen gwoon bellen naar de VK... Beter een keer teveel dan te weinig bellen...

Deel Deze Pagina