Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

je man klinkt als een hele lieve kerel Patricia, hij zorgt echt goed voor je, zoals het hoort...

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nee hebben ze niets over gezegd, ik kan een fysio aan mij laten sjorren en trekken maar ze zeggen ook eerlijk dat het geen ruk hoeft te helpen en misschien alleen erger daarmee kan worden..

Hahaha speciaal voor mij overkomen, dat zou wel heel erg lief zijn he ;)

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook een nieuwe buikfoto geplaatst, gisteren na het douchen gemaakt..ik lig namelijk in mijn bikini in bed hahaha veels te warm om maar iets aan te hebben en ik wil ook niet topless in bed liggen omdat Björn in en uit de kamer loopt..dus dan maar in bikini ;) toch nog een beetje de zomer in mijn bol.

Bd, je heb een schitterende buik hoor!

ML, ja ik ben echt met een hele grote schat getrouwd! Laat hem ook nooit meer gaan hihihi jou dag komt ook ooit eens hoor meid :D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mooi buikje hoor Bd81.
    En eet maar lekker waar je zin in hebt doe ik ook. :oops:
    Weet niet of er een tijd voor staat met dat bedzeiltje.
    Ik leg hem op bed als ik het bed ga verhogen en dat is in week 36.

ML, nog geen kraampakket? :rolleyes:
    Dit stond op hun site:
    Tegelijkertijd kunt u aangeven of u een kraampakket wilt ontvangen. Het kraampakket wordt verstrekt bij de Beperkte-, Uitgebreide- en Plus Aanvullende Verzekering (niet bij het Jong & Zeker en Vitaal & Zeker Pakket). De inhoud is samengesteld in overleg met verloskundigen en bedoeld voor aanstaande moeders die klinisch, poliklinisch of thuis bevallen. Het kraampakket wordt uiterlijk in de 34ste week van uw zwangerschap bij u thuisbezorgd. In het kraampakket ontvangt u ook een heel praktisch cadeau van VGZ: de unieke Zoë Luiertas! Bekijk hier de volledige inhoud van het kraampakket

Patries, dat is ook de reden waarom ik geen fysio heb gedaan.
    Geef mannetje maar een dikke knuf van me voor alle goede zorgen.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij hebt ook een mooie buik hoor.
    En als ik dan naar die van mij kijk, dan zit die van jou een stuk lager.
    Zei je nou dat het kwam omdat die kleine aan het indalen is?

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Juist en ik hoef niet nog meer pijn te hebben hoor...dan maar in het ergste geval nog een paar weken plat op bed! En het kan net zo goed dat het morgen weg is, ze zeiden ook: jij heb gewoon domme pech dat de kleine verkeerd is ingedaald (voor mij dan) en precies op die zenuw lig te drukken met zijn gewicht. Maar kan best dat hij nog draai (met zijn rugzijde) en dan van die zenuw afkomt..nou dan is er niets meer aan de hand volgens het ziekenhuis, maar last zal ik blijven houden tot aan de bevalling. Gewone domme domme pech voor mij!

Zal het doorgeven aan hem! :D

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja bij Björn zag je bij mij ook duidelijk het verschil toen hij eenmaal was ingedaald, en bij Nilo nu ook. Als ik een foto pak voordat hij was ingedaald zat hij ook hoger bij mij, toen liep mijn buik bol vanonder mijn borsten, en nu niet meer..maar misschien verschilt dat ook per vrouw of het duidelijk te zien is, dat weet ik niet eigenlijk :(

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mooie buik Patries!

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel ML :D

Senn, kijk maar naar de foto in mijn album van 30 weken..een totaal andere vorm van buik. 30 weken was het echt een voetbal-buikje :)

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje wat gaan er er mooie buikfoto's buikfoto's voorbij!

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedenavond dames :D Wat een weeertje toch he :D heb wel het gevoel dat ik de enige ben die er geen last van heeft en het heerlijk vind.

Patricia ik hoop dat je snel wat opknapt want voor jou zal dit weer echt rot zijn, zoiezo de hele tijd liggen is niet niks :(

Susi, wat fijn dat het zo goed gaat met je meiden, heerlijk van ze genieten ;)

Verder heb ik allemaal prachtige buiken gezien :D ik zal er binnenkort ook eens een maken, ben alleen nooit tevreden :oops: . Ik heb ook nog steeds die foto van prenatal die ik moet laten zien he :oops:

Morgen moet ik weer een b12 spuit halen bij de dokter, kan echt merken dat ik hem weer nodig ben zeg (en ik ben niet eens een vegetarier :S )

Verder schiet het inderdaad al op, de tijd vliegt voorbij heb ik in de gaten, wat me ook wel een beetje nerveus maakt... Maar snel de laatste dingetjes kopen ;)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb dus al die beknelde zenuw vanaf week 9.
    Ze zeiden eerst o dat is binnen een paar weken over.
    Daarna dat het over zou zijn rond de 20 weken.
    En nu durven ze niets meer te zeggen en gaan ze maar van het ergste uit dat het pas na de bevalling over is.

Gelukkig is het niet zo erg als bij jou nu dat ik alleen maar plat kan liggen.
    Het kan wel per uur verschillend zijn.
    Toen ik voor het eten met de kids even naar de speeltuin ging, was het weer raak. Ik kon maar hele kleine stapjes doen anders verging ik van de pijn.
    Niemand mag mij ook overeind helpen want bij het minste geringste is een net verkeerde beweging al erg pijnlijk. Dus hou ik liever zelf de controle.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.861
    3.373
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    @ml: Ik heb hem 3 of 4 weken geleden al gehad van de VGZ... Je kan natuurlijk altijd even bellen en checken.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja das zeker een verschil.
    Ik heb af en toe he idee dat mijn buik aan mijn ribben vast zit zo hoog. :(

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bloem succes bij de dokter morgen.
    Fijn dat je wel kan genieten van het mooie weer. :D

Dames ik ga afsluiten voor vandaag.
    Gaan we morgen de 1200 pagina's vol maken?

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ow ja, Niks aantrekken hoor van die opmerkingen Athina. Maar ik zou me ook ergeren hoor denk ik als het er niet bij 1 blijft. Maar je hebt iig een hele mooie buik :D net of je een voetbal ingeslikt hebt :)

En het prenatal jurkje is echt een hit lees ik wel, hihihi.

En degene met de voeten, ik weet niet wat het is sorry.

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Veraatje: mijn man werkt bij de brandweer. In principe in een bureaufunctie, maar hij heeft een week per vier weken oproepdienst. Maar bij hele grote incidenten worden ze soms extra opgeroepen. Gisteren was er brand in een verpleeghuis in zevenbergen en hij heeft daar bij moeten assisteren...
    Lekker genoten van een echt vrije dag vandaag?

shennina aparte droom hoor!
    enne thanks voor je update van Vergo.

mooie foto's Christie

NIesje: hier ook een flinke buik hoor. Ziet er ook heel anders uit dan bij Nick rond deze tijd.

ML lief die kittens!

Lee hebben jullie mee mogen genieten van de supersoakers?

tutti frutti veel plezier morgen bij de 3d echo's

Niesje: ik zie gelukkig al weer een aantal zwangeren in het rijtje! en mollyvG weer pril zwanger. Spannende tijden.

Susi wat heerlijk dat het goed gaat met je meiden. Ik hoop dat ze goed groeien zodat jullie snel je op mogen gaan maken om naar huis te gaan.

Veraatje: misschien even in een badje met koud water...maar verder veel drinken en pootjes omhoog. Ik doe met je mee. Ik pas zelfs mijn tevasandalen die op alle mogelijke manieren verstelbaar zijn, nauwelijks....grrr...

ik zag ook weer meerdere mooie buikfoto's.

mmm morgen weer werken. Daar heb ik echt geen zin in. met dit weer zal het vast belachelijk warm zijn daar. maar ja, wat moet dat moet he...

Vannacht leek het wel 'oorlog' in mijn buik. ook errug slecht geslapen dus. ukkie was voortdurend aan het trappen/duwen en doen, dus ik hoop dat uk niet met koppie naar boven is gaan liggen, want ik was net zo blij dat uk al met koppie naar beneden lag. Ik voel het trappen nu wel op iets andere plekken, dus we zien wel. Volgende week vrijdag pas weer naar de VK dus dan weten we meer.

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Senn, Patries en Duikster bedankt voor de tips! Ik zal maar eens beginnen met het proberen van een bad, al die andere spulletjes die jullie noemen heb ik natuurlijk niet in huis ;)
    Ik vraag me nu al af welke schoenen ik morgen aan moet gaan doen.

Wat een prachtige buiken zag ik voorbij komen. Patries het verschil met 2 weken geleden is echt duidelijk te zien!
    Ik ben nog steeds niet zo trots op die van mij, vraag me niet waarom :D

Wij gaan ook vanaf week 36 het bed klaarmaken in de kamer. Ik weet nog niet of we hem daadwerkelijk al opzetten, want de vk zei dat als mijn weeën beginnen mijn man nog alle tijd had om hem in elkaar te zetten. Ik weet alleen niet of ik daar tegen kan. Ik wil graag alles klaar hebben.

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dan moet ik morgen wel veel bijlezen! :D

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Susi, wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat met de meiden. Hopelijk mogen ze snel naar huis.

Patricia wat een pech dat de kleine op zo'n manier is ingedaald. Hopelijk draait hij alsnog snel zodat je er minder last van krijgt.

Monkeylove, ik ben ook verzekerd bij VGZ en afgelopen week heb ik het kraampakket van ze gekregen. Je zult hem vast snel krijgen en anders even een belletje naar ze doen.

Wat een mooie buiken zijn er weer voorbijgekomen.

Deel Deze Pagina