Hee hallo, Wat een mooie buikfoto's komen er langs zeg! Zal binnenkort ook maar weer eens wat gaan plaatsen! Sushi, heerlijk dat het goed gaat met je meiden! Hier weer een druk dagje gehad. De supersoakers waren een grote hit bij mijn neefjes! Daarna bij mijn andere schoonzusje nog staan verven in haar nieuwe huisje en gegeten bij mijn schoonouders. Zijn nu net thuis en ik ben behoorlijk gaar. Ga dus maar ff badderen en naar bed. Morgen weer werken helaas.... Truste! Lee
Avond meiden, Snel nog ff bijgelezen voor ik naar bed toe ga. ML, Bd 81 en Patricia: mooie buiken hoor. Veraatje ook hier echt zo'n flutdag gehad sinds de terugkomst van het tuincentrum. En ook hier de indruk dat mijn voeten nogal opgezwollen zijn. Bd81 zat in jouw kraampakket geen soort van gebruiksaanwijzing? Bij zat er een lijst bij met wat alles was en waarvoor/wanneer je iets gebruikt. Mijn pakket is trouwens van CZ. Ook op de site van CZ staat diezelfde info weer, dus allicht dat jouw verzekeraar ook zoiets heeft. Nou ik ga naar bed. Enne graag niet overdag al die 2000 pagina's passeren, want dan is het voor ons werkenden niet meer bij de houden. Ik denk dat ik morgen ook maar es ff langs het ZH ga rijden om nog wat bloed af te laten tappen voor mijn antistoffen onderzoek. En anders uiterlijk woensdag. Nou meiden trusten allemaal en tot morgen.
Morgen dames! Hier weer vroeg leven in huis, want school begint vandaag weer. Papa was al vroeg uit de veren en heeft alles geinstalleerd op bed voor mij hihihi Björn heeft er helemaal zin in om weer naar school te gaan en al zijn vriendjes en vriendinnetjes te zien..zal wel rustig zijn in huis zeg Het is wel raar want nu word alles de laatste keer voor "de" bevalling Van de week zei ik tegen Manuel, over een maandje nog even naar de kapper voordat ik moet bevallen. En nu vroeg Björn vanmorgen, wanneer heb ik weer zoalng vakantie? Nou over een paar weken, en dan is je broertje ook geboren..hihihi dan klinkt het allemaal zo onwerkelijk dichtbij! Meiden die vandaag controle/echo hebben, succes!
Goedemorgen! Ik meld me weer vanaf het werk Jippie, heb er zin in Heerlijk zo'n school met een plat dak! Iedereen een fijne dag toegewenst en zoals Essie al zei: niet te veel kletsen! En voor iedereen die op controle moet of een echo krijgt: veel plezier!
Hier ook een berichtje vanaf het werk. Had ik eindelijk internet (via de buren) , gaat de laptop stuk! Nu dus al 13 weken geen internet ! baal baal. Sil, ik was even benieuwd hoe het met je handen is, ik heb hetzelfde denk ik, vocht vasthouden in de pols waardoor de zenuwen afgekneld worden (carpaal tunnelsyndroom) Hebben er hier nog meer mensen last van? het is een echt zwangerschapskwaaltje, maar o zo lastig. "gelukkig" is links erger dan rechts, links knelt af vanaf de elleboog en ik kan mielijk iets vasthouden. Iedereen weer veel sterkte met werken en thuis na deze mooie vrije dagen! Groetjes Minka
Hi, Balen van je laptop! De buurvrouw van mijn moeder zei ook idd dat het Carpaal Tunnelsyndroom kon zijn? Heb jij het ook? Hoe ga je ermee om, heb je ook een polsbrace om o.i.d. ... Ik heb het echt alleen in de hande en af en toe steken in de pols. Vanmorgen kon ik niet eens mijn handen gebruiken om op te staan! Nu gaat het wel weer maar mijn handen voelde heel strak en pijnlijk aan. Ik ga zo ff de HA bellen. Ladies die vandaag controle hebben...Good luck! Groetjes
Ik heb dit pas sinds donderdag, links is vanaf mijn elleboog, rechts vanaf de pols. Kan bv geen telefoon vasthouden, kaas snijden en autorijden is ook lastig. Gewoon het tintelen en "slapen" van de handen / vingers Ik doe er in principe (nog) niks aan, voordat je zo'n brace hebt ben je al weer een paar weken verder. Als het goed is gaat het na de bevalling vanzelf weer weg (ik hoop met slechter weer dat het ook wat minder gaat worden) Ik ben benieuwd wat je HA vanmiddag zegt! sterkte en succes
Dames goedemorgen, Een aantal al weer lekker aan het werk lees ik. Essie die 2000 gaan we echt niet halen hoor vandaag. Misschien wel de 1200 pagina's. Ik heb mijn eerste Penny actie te pakken. Altijd na het douchen smeer ik mijn haar in met een Andrelon crème om alle klitten eruit te krijgen en het makkelijk kambaar te maken. Dus ik zoals altijd 6x duwen op dat pompje. (Ondertussen in mijn hoofd heel druk bezig wat er aan boodschappen gehaald moet worden en waar mijn oorbellen zouden kunnen liggen) Ik vond het spul al zo vloeibaar op mijn hand maar dacht, ach dat komt door het warme weer. En ik lekker smeren in mijn haar en had zo iets van hier klopt iets niet. Het ruikt anders dan normaal. En toen viel het kwartje. Had ik de HANDZEEP voor haarcrème aangezien. En schuimen joh in mijn haar. Uitspoelen in de wasbak was geen succes want dat trok mijn rug niet. gelukkig was Niels thuis en die heeft mijn haar in de douchbak staan uitspoelen. Toen ik hem zij dat dat mijn eerste Penny actie was keek hij me raar aan. Weet hij veel waar we het hier over hebben op het forum. Silla, succes bij de hh vanmiddag. Minka, balen meis van je laptop. Veraatje, je kan nu wat vaker tussendoor bijlezen toch? Patries, lekker hoor voor Björn dat hij weer naar school kan. Bij jou nog geen verbetering?
Whahaha Sen! Wat een heerlijke "Penny Aktie"! Dat maakt het zwanger zijn toch weer heerlijk! Dikke knuf
hey dames, hoe is het hier? ik heb verder nog niet bijgelezen...iedereen lekker genoten van het mooie weer of zijn er een hoop dames die last hebben van vocht?
Heerlijk, die penny acties.. Hier weer redelijk geslapen.. Mannetje is weer naar het werk toe.. Vannacht zo raar gedroomd joh: Droomde dat mijn broertje in verwachting was van een PC! Nou, vreemder kan je het niet hebben volgens mij. En hij was bevallen en het heeft hem geeneens pijn gedaan! Ach ja, wat je al niet droomt... Nou, fijne dag allemaal. Liefs Wendie
Wel veel binnen gezeten vanwege mijn astma en rug maar gelukkig geen last van vocht. Gelijk even afkloppen. Heb jij een beetje kunnen genieten? BTW van harte met je 4000e bericht! Dan moet ik nog even doorkletsen.
Goedemorgen meiden, Hier ook een berichtje vanaf mijn werk.. Nog 6 dagen te gaan..... Ik lees weer een aantal leuke dromen en penny acties! Bij mij beperken de penny acties zich nog tot het vergeten aan te zetten van de wasmachine en ijsblokjes op het aanrecht laten staan.. Silla, succes bij de HA vanmiddag. Grt, Lee
ik heb nog wel aardig kunnen genieten van het mooie weer....(nog) geen last van vocht gelukkig.... dankje, dat je dat opvalt dat ik al bij de 4000 ben hihihihi ach het gaat best wel makkelijk
Tjonge wat gaat de tijd hard vandaag. Ben al uren op, maar kep nog niet eens gegeten? Hmmmmmmmmmmmmmmm verslavend hoor dat i-net!
goedemorgen, ook hier al weer even op! vanmiddag naar de vlos, om 13.55. vanavond laatste keer gym! ga ik vertellen dat mn schoonzus (daarmee ging ik samen naar gym) al bevallen is! mn schoonzus en haar zoontje mogen vandaag uit het ziekenhuis! alles gaat naar wens! ML wat zijn die katjes van jou toch snoepig! het blijft verleidelijk! nou ik ga nog ff genieten van t zonnetje! doeidoei
Zeker Wat een geweldige actie weer van je! Dus je haar ruikt nu ook extra lekker? Silla, succes bij de HA! Knuffelkonijn, wat een superrare droom! Ik moet er persoonlijk zelf niet aan denken, een pc.... Memoiikke, succes bij de vos vanmiddag!