Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Hier even weer een berichtje van mij.. Heb net 3 vroege diensten gedraaid.. (om 7:15 uur beginnen)
    En dat viel me niet mee.. Heb ook heel slecht geslapen afgelopen nachten maar goed..
    Vanmiidag nog een late dienst en dan lekker drie daagjes vrij!

Nog twee daagjes en dan weten we de uitslag van het bloedprikken, en krijgen we onze extra groeiecho.. Ben wel zenuwachtig hoor..

De kleine is lekker druk en beweegt veel heen en weer.. Dan heb ik mijn hand op mijn buik en gaat het helemaal tegen mijn hand aandraaien.. heerlijk gevoel.. (nit altijd) Mijn buik golft dan helemaal haha..

Ik zal even kijken of ik van de week foto's van de babykamer erop kan zetten! Moet elek dag gewoon even spieken.. :oops:

nu zal ik eens kijken wat ik allemaal onthouden heb..

Patricia, vervelend zeg dat je niks kan.. bah!

Ml en Bd1 en patricia, mooie buikjes hoor!

Veraartje en misspiggle fijn dat jullie een stagaire hebben! Kun je het even wat rustiger aan doen!

Buddy wendie, ik zou het niet weten van de voet sorry..

Silla, succes bij de HA!

Christie wat een mooie bruidsfoto's!

ML, Lieve kittens~!

Susi wat geweldig dat het zo gaat met de meiden! Heerlijk!

2. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zit ook nog te twijfelen of ik dit nu wel of niet zal doen. Ben benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft.

Lee

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben ook (nog) niet geweest. De laatste keer konden we niet en ik heb eigenlijk nog niet verder gekeken... Vanavond info avond in het ziekenhuis, even kijken of ze daar nog wat info geven over borstvoeding en dan nog het boekje doorlezen wat ik vandaag gekregen heb van de kraam over borstvoeding en dan maar beslissen wat ik doe ;) , of ik nog hard op zoek ga of niet.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    :(: Misschien heb je het al vermeld, maar is er speciale reden waarom je in het totaal 69 uur kraamzorg gaat krijgen? Er is toch een max. van 49 uur? In snap het even niet of ik heb iets gemist :oops: .

5. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi dames een hoop moeten bijlezen vanaf vrijdag!

ik moet zeggen dat ik het warme weer en werken erg slecht trek! Gelukkig is dit mijn laatste week!
    Ik heb vooral in de morgen een erg benauwd gevoel!

mispiggle ik heb vorige week die borstvoedingsavond gevolgd. mijn man en ik vonden het erg fijn dat we geweest zijn! veel info waar ik wat aan had!
    Patricia echt klote die verplichte bedrust!
    mooie buiken gezien meiden!
    Susi fijn dat je meiden het goed doen en je eigen kleren al wauwie!

herkennen jullie dat je ineens heel veel dingen in huis af wilt hebben en dat je er gewoon chagerijnig van wordt?

xx nina

6. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Het was meer een "ik MOET alleen", want manlief had geen tijd.
    Maar goed alsnog ben ik GEGAAN. Hij had evt. wel tijd om morgen in de pauze mee te gaan, maar toch koos ik om alleen te gaan.
    Alleen wat minder is, dat ik die anti RhD prik volgende week bij de VK wel alleen moet gaan halen: vooralsnog kan hij niet mee. En waar ik vorige week nog de "wat-nou-prik, kom-maar-op-bui" had, begin ik hem nu toch wat meer te knijpen nou het bijna eraan zit te komen :( .

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou niet zo zeer dat alles af moet zijn, maar meer dat ik me ineens aan alle rommel in huis ga irriteren, waardoor mijn humeur ineens flink naar beneden knalt. Die rommel ligt er dan al veel langer, maar ineens zie ik alles en komt het me de neus uit :x .

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ben zo verzekerd dat ik 20 uur extra kraamzorg krijg... Ik geloof dat alleen VGZ , het gezin en zeker pakket dat heeft.

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi en dan INEENS moet het opgeruimd worden, terwijl ik daar zelf eigenlijk de puf helemaal niet voor heb...

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Inderdaad dus dan begin ik weer te knorren op manlief dat "we" moeten gaan opruimen. Gevolg: manlief weer boos, want hij kan er ook niet altijd iets aan doen.

11. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Als ik jullie buiken zie en jullie verhalen lees..begin ik mijn buik zo te missen...pfffff...Achteraf was het een heerlijke periode...dat gewiebel van de kindjes in de buik,en het reageren van hun op alles..Dus dames...geniet er vooral van.... ;) ...tis zo weer voorbij... :(

Gisteren was ik Rebecca aan het verschonen in de couveuse toen ze ineens hele erge aandrang had.Het spoot er bijna uit de poep...de halve couveuse door.Alles kunne verschonen.Rich en ik lagen in een deuk...Rebecca een blik van..Zo das eruit en dat was een lekker gevoel...lolll
    Vanmiddag gaat één verpleegkundige me op de afdekling neonatologie me leren hoe ik hun kan masseren...baby massage bij prematuren dus...
    Heb al een sutk op DVD gezien...en het lijkt me super om te doen...

Susi ;)

12. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Meid, ik kan me voorstellen dat je die momenten mist..
    Wat een heerlijk actie van de kleine meid! :p
    Succes met het leren van Babymassage!

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Meiden, Foto's van ons kamertje/ kinderwagen staan in mijn album!

14. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Zo jullie hebben weer lekker gekletst de afgelopen dagen!

Chris, klinkt als een heerlijke huwelijksdag! En onder die mooie lange jurk kunnen ze je blote voeten toch niet zien ;)
    Super dat de ballonvaart zo leuk was. Heel veel sterkte donderdag voor je vader.

Senninha, ik schoot helemaal vol toen ik je moederdag wens voor ons allemaal las. Blijf het onwerkelijk vinden dat ik straks ook een MOEDER ben!
    Welkom trouwens bij het "Penny acties team"! hihi

Tutti Frutti, veel plezier en succes vandaag bij de pretecho.

Silla, brrrr bloedverlies kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Is het nu helemaal over?
    Succes bij de HA straks voor je handen.

ML. is de pijn in je onderbuik helemaal verdwenen?
    Dat jurkje van de H&M heb ik ook gekocht. Roze met witte stippen en blauw. Zijn echt zo leuk.

Susi, heerlijk om te lezen dat alles goed gaat met jullie kersverse gezinnetje! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis.

Veraatje, heeft het voetenbadje geholpen tegen je dikke voeten?
    Ik doe elke avond een wisseldouche nemen op m'n benen en voeten. Is even doorbijten maar daarna voelt het echt heerlijk, alsof je het bloed echt voelt stromen.

Knuffelkonijn je broertje zwanger van een PC! Haha, hoe kom je erop. Is hij een Wizzkid ofzo?

Arme Patries, vind het zo sneu voor je! Zou ook helemaal kriegel worden hoor. Slik je nog pijnstillers?
    Vraag me trouwens af ( ajb nu niet heel hard gaan lachen :oops: ) of het misschien een beetje zou helpen als je even op je kop gaat staan? Misschien verandert de kleine dan een beetje van houding. Weet niet of je daar lichamelijk toe in staat bent. Naja, misschien is het wel een domme blondjes redenatie, maargoed dat ben ik nou eenmaal :D

Hier gaat alles z'n gangetje. Als ik julie zo hoor mag ik zeker niet klagen. Ben blij dat ik weer aan het werk ben met de airco aan want op de boot was het de afgelopen dagen steeds 31 graden binnen. Jeroen is nogsteeds hard bezig met een grote inbouw schuifdeur kast, elk plankje moet apart gemeten en gezaagd worden omdat alles zo scheef is :( maargoed het wordt echt heel mooi.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Esther, mooi kamertje hoor!

Susi, ik lag in een deuk om Rebecca's actie. :)
    Ik weet dat ik mijn buik niet zal missen.
    Veel succes met de babymassage.

Opruim woede, uhhh nee dat heb ik niet.
    Heeft er misschien ook mee te maken dat ik het altijd wel opgeruimd heb omdat ik slecht tegen rommel kan.
    Ik wordt met name chagi van mezelf omdat ik zo veel in huis WIL doen maar mijn rug het niet toelaat. :(

Kreeg net het briljante idee om maar eens mijn vluchttas in te pakken.
    Op een paar dingetjes na is dat ook weer klaar.

Lee, ik heb nooit een cursus borstvoeding gedaan.
    Moet zeggen heb ook maar 5 weken borstvoeding gegeven aan Sven en bij Maarit helemaal niet.

16. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een heerlijk kamertje Esther! Heel mooi geworden.

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Penny, mag ik wel zachtjes lachen om wat je aan Patries vroeg? :)

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    884
    113
    Noord Holland
    goededag dames

jeetje patricia, nog steeds niet van de pijn af. sterkte ermee en ik hoop dat t snel weer over is.
    susi, wat tof dat je dames t zo goed doen, echt een opluchting. en die actie van rebecca ik lag helemaal in een deuk van t lachen. wat een actie zeg haha.
    ik heb ook hele mooie buiken voorbij zien komen. ik zal van de week er weer eentje in mijn album zetten.
    voor de rest weet ik t niet meer.

wij zijn van t weekend erg druk geweest, zaterdag dolfinarium, zondag moederdag in almere en gister moederdag in tilburg. al met al erg vermoeiend maar erg gezellig. moet wel zeggen dat ik zaterdag met dikke handen en voeten in de auto zat, wat waren die dik en pijnlijk zeg :confused: was mijn eerste keer dat t mij opviel dat ik vochtvast hield.

en vanavond naar de infoavond over bevallen in t ziekenhuis, ben wel blij dat die gegeven worden, weet je toch een klein beetje waar je aan toe bent he.
    nou ik ben er later weer

groetjes susanne

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Athina: ik krijg ook minder uren. Ze hadden mij 49 uur toegezegd maar krijg er nu maar 44. Dit inderdaad i.v.m. de vakantiedrukte dus ja. Mocht er meer nodig zijn dan krijg ik dat natuurlijk wel, maar in eerste instantie doen ze het zo. Ze komen eerst 3 dagen van 7 uur, dan 2 van 5 uur en zo bouwen ze het af. Ach er is altijd wel iemand in de buurt hier dan kan helpen hoor, dus dat komt helemaal goed.

Essie: You go girl. Ik moest vanochtend ook bloed laten prikken. Verschrikkelijk vind ik dat. Was het nog hartstikke druk ook, dus moest ik heel lang wachten. Ging ik nog bijna van mijn stokje hahaha. Stresskip ik hoor. Kan niet tegen naalden!

Misspigle: over 2 weken heb ik een cursus borstvoeding. Is 1 avond van 3 uur en daar vertellen ze je de belangrijkste dingen. Ik ga BV gewoon proberen en mocht het niet lukken, dan heb ik er in ieder geval alles aan gedaan denk ik maar. Vind wel fijn om enigzins er op voorbereid te zijn.

Susi: leuk babymassage. Ik heb nu zwangerschapsgym en na bevalling komen we allemaal terug voor 4 lessen (postnatale gym) waarvan we 1 les babymassage krijgen. Lijkt me erg leuk!

20. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    susi: wat heerlijk joh, dat ze je gaan leren hoe je je meiden kan masseren! Dat lijkt me echt zoiets moois! En zeker nu ze nog zo klein zijn!
    Leuk om telkens je berichtjes te lezen, hoewel ik me kan voorstellen dat het afgelopen week even schrikken was toen kyara ziek was, maar fijn dat ze alweer goed opgeknapt is!

Share This Page