Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :) Penny hahaha je bent wel creatief aangelegd!

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi girls,

Leuke kamer Esther en Susi fijn om te horen dat het nog steeds zo goed gaat!

Ik ben net wakker....na mijn late ontbijt ging ik maar ff zappen maar ben vervolgens dus ik slaap gevallen.
    Ben blij dat Hugh het zonnenscherm omlaag gehouden heeft (omdat ik zo'n last van mijn handen heb) want vanmorgen was het bewolkt maar nu schijnt het zonnetje!
    Maar tis niet TE warm zeg maar! Heerlijk gewoon!

Liefs Silla

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Susi, fijn om van je te horen, wat een enerverende tijd moet dit wezen voor jou.

Lee, verven in andersmans huis met dit weer, je lijkt wel gek ;) Kon je niets leukers bedenken?
    Nog 6 daagjes werken, lekker hoor! Met deze mee geteld hoef ik er nog maar 3.

Patricia, gek he we zitten echt in de aftelfase nu.
    Zelfs mijn banner zit al bijna aan het einde. IEhhhh het word steeds echter nu.
    Kan me voorstellen dat je bloedjechagerijnig word van je bedliggerij. Gelukkig kent je mannetje je al langer dan vandaag ;)

Minka en Silla, wat vervelend zeg van die pijnlijke handen. Hopelijk is het een kwaaltje van korte duur.

Senninha, haha leuke penny actie!

Veraatje, sterkte bij de dierenarts met je kat.

Misspiggle, als je nog geen ervaring hebt met borstvoeding geven dan zou ik een cursus of voorlichtingsavond zeker doen.
    Ik dacht ook hoe moeilijk kan het zijn, maar dat viel toch wel even tegen. Ik had nooit stilgestaan bij regeldagen en hoe je moet afkolven, voeden op vraag of schema etc.
    Een site/forum die mij toen heeft geholpen was www.borstvoedingsforum.nl

Zo en dan ga ik nu weer braaf doen of ik aan het werk ben, heb er helemaal geen zin meer in, ben er eigenlijk ook echt klaar mee, alle clienten zijn overgedragen, mijn vervangster is al begonnen.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Susi, leuk om weer van je te horen. Mooi dat het goed gaat met de meiden, en die Rebecca is er eentje zeg!

Esther, wat een mooi kamertje!

Penny, ja met airco is werken wel weer heel fijn!
    Ik heb gisteravond ook een wisseldouche op mijn voeten gehad, en ik vond het heerlijk. Vandaag ook minder last van de voeten.

Zo Senn, wat een briljant idee! Ik moet nog steeds mijn vluchttas inpakken. Zelfs mijn man begon er afgelopen weekend al over te vragen.

Silla, succes straks!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Verveel je je dan niet? Want in principe hoef je dus niets meer te doen, is het alleen de 6 dagen nog uitzitten?
    Dus een goed boek meenemen de volgende keer?

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

hi

zit nu buiten alles net bij te lezen maar ben al veel weer kwijt. er blijft gewoon ff niks hangen.
    weet wel dat er weer mooie foto's langs zijn gekomen.
    en susi wat heb jij goede berichten zeg fijn ook dat kyara weer aan de beterende hand is.
    voor de dames met klachten sterkt/beterschap

zelf ben ik erg lui momenteel en heb ook steeds last van het indalen. verder gaat alles prima.
    nou sluit weer ff af hier

liefs

7. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoihoi,

ben weer goedgekeurd bij de vlos!
    bloeddruk blijft keurig laag, 115/ 65 dus das mooi!
    ook zat ik goed op groei!
    Er was een stagiaire, was wel leuk die ging helemaal vertellen hoe het kindje ligt!
    koppie ligt los in het bekken! dus mooi naar beneden, en mn vermoeden van waar het konte zit klopt ook! :D

kreeg ook al een beladvies boekje mee en een evelop voor de hielprik! komt wel errug dichtbij nu! AAAAH spannend!

@ penny: haha moest toch wel lachen hoor om je opmerking! maar ik heb een mn maand geleden nog op mn kop in het zwembad gestaan (handstand) en kindje veranderde niet van positie, maar misschien scheelt het dat dat in het water was!

@ patricia: heel veel sterkte ermee, ik heb het in het begin ook gehad dat er een zenuw klem zat en nu soms nog als het kindje verplaatst, maar dat is geen pretje! mijn been blijft dan gewoon staan en komt niet mee!
    STERKTE!

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja heel erg :) !

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Maar ook jij hebt het weer overleefd :thumup: .
    Hier in het ziekenhuis was het inderdaad ook zo vreselijk druk. Toen ik kwam, waren ze bij nummertje 65 en ik kreeg 82. En met 5 prikkamertjes in gebruik, heb ik nog een half uur moeten wachten voor ik weer klaar was.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuk kamertje hoor! En inderdaad de bekleding van de wandelwagen is erg lief!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kan me voorstellen dat je de meiden in je buik een beetje mist. Al moet ik heel stiekem ff zeggen dat ik momenteel een bui heb dat ik het ff helemaal zat ben :oops: , maar dat zal vooral aan de hitte liggen.
    Leuk trouwens babymassage: veel plezier.
    (en hopelijk heeft Rebecca niet meer van zulke acties, want de couveuse moeten opruimen, lijkt me niet zo grappig).

12. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Susi, veel plezier bij de babymassage vanmiddag, lijkt me geweldig om te doen.

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes,

Ben terug van de HA...en
    IK MOET NAAR DE NEUROLOOG IVM CARPAAL TUNNELSYNDROOM grrrrr. Gelijk poli. neurologie gebeld kan ik er pas op 6/6 teregt. De HA schrok toen ik zei dat ik er al weken last van had, maar omdat ik jaren aan vechtsport gedaan heb (Tea-kwon-do & Kickboxen) heb ik een vrij hoge pijngrens in mijn handen dus kon ik ermee "leven" zeg maar. Maar nu wordt het gewoon gevoelloos en ik kan me 's nachts niet afzetten v/d pijn. En ze vind het nogal wat als ik daarmee nog es 8 wkn moet lopen.
    Tevens moet ik morgen mijn urine inleveren bij de HA ivm het bloedverlies wat ik (alleen) gister had. Ook heeft ze mijn suiker gecheckt deze was 4.3 dus perfect.

Maar wat irri zeg...
    Zo wordt de zwangerschap er niet leuker als ik ook nog es met spalken moet rondhobbelen. Nog ff en ik kan een invalideplek gaan aanvragen, scootmobiel van mijn moeder lenen en een electrische rolstoel aan laten meten. My goshhh baal echt als een stekker! Waarom win ik niet gewoon een leuke prijs in de Staatsloterij of Postcodeloterij...geen hoofdprijs maar gewoon dat ik kan "pootjebaden" in het geld hihihhi. Dat zou de zwangerschap leuker maken hihihihi.

Maar goed ik lach als een boer met kiespijn maar vind het gewoon echt niet leuk. De eerste trimester van de zwangerschap alleen maar spanning, begin van 2e trimester...spanning van alle onderzoeken en daarna tot op heden...alleen maar aftakeling van het lijf! Grrrrrrrrrrrr.
    Sorry voor me geklaag hoor maar baal zo! Ik kon eindelijk ondanks de dikke benen en rug-/beenklachten me erbij neer leggen maar nu komt dit er ook nog es bovenop! Nou ja...weer een aktie...mezelf er maar weer bij neerleggen!

Greetz

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn maaike :) . Ik ben ook net terug en mijn bloeddruk was bijna gelijk aan de jouwe ;) 115 om 70 :) gaat prima dus. En ook hier een stagaire, maar hier eentje die niet zo heel veel vertelde ofzo.
    De vlos zelf zat er een beetje achter, maar vertelde wel dat we nu gelijk een afspraak gingen maken voor over 4 weken ook, dan kon eventueel de partner mee als we dat zouden willen, omdat ze dan wat meer info ging geven over het bel-advies en over de hielprik ;) dus wat jij nu hebt gehad, krijg ik dus met 36 weken. Hier wordt er dus echt wat meer tijd voor ingepland van te voren. Ik weet niet of dat bij jou ook zo was vandaag?
    maar oke, weer goedgekeurd dus en ze gaf hier ook nog aan als ik last kreeg van het indalen dat ik gerust een paracetamolletje mocht pakken. Nou doe ik dat toch wel, want ik merk dat 1tje al best wel verschil maakt, dus dan vind ik het niet zo erg om te doen. Maar toch prettig als het nog even gezegd wordt.

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    He ladies,

Wat goed om te horen dat jullie weer perfect door de APK door zijn gekomen!
    Maarre gaan we de 1200 nog halen vandaag hihihhi

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Aahhh arme Silla :( Heb het met je te doen meid!
    Tsja ik vind deze zwangerschap ook vies tegenvallen hoor, van mij mogen echt die 9 maanden gestolen worden...ben daar ook heel eerlijk in! Sommige vinden het gewoon helemaal geweldig om zwanger te zijn, maar ik heb liever dat mijn mannetje mij zwanger maak en dat ik een dag later mag bevallen!

Net een telefoontje van mijn moeder, er staat echt een supergave caravan te koop bij hun twee laantjes verder met alles erop en eraan. Voor "maar" 3000 EUR zeg ze er nog even achteraan, maar 3000 EUR? :confused: :rolleyes: Ja als je het snel zegt is het niets hahahaha
    Baal er wel van, want het lijk mij heerlijk om in de weekenden daar te zitten in plaats van een flatje, maar we hebben nu FF niet 3000 EUR om neer te leggen. Ik word dan helemaal enthousiast, maar moet gewoon ff geduld hebben tot de wintermaanden dan hebben we onze spaarcentjes weer op niveau en zijn de prijzen ook een stuk lager omdat de mensen dan hun caravan willen verkopen voordat het nieuwe staangeld betaald moet worden.

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden die goed door hun APK zijn gekomen vandaag, geweldig :D
    Ik moet over 2 daagjes weer bij mijn grote vriend langs..ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen nu ik hele dagen op bed lig hahhahaa

Zitten we al op de 1200...? puf puf

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij willen ook nog steeds een caravan.
    Maar ja de centjes hè.

Nog 4 berichten en dan de 1200e pagina. :)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij hebben net hier de eerste regendruppels te pakken.
    In ieder geval wel even lekker voor de tuin als het door zou zetten.

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Sil, meis het zit je ook niet mee hè?
    Kun je niet naar een ander ziekenhuis waardoor je sneller naar de neuroloog kan?

Fijn dat iedereen weer door de APK is gekomen.

Share This Page