Patries, grappig hoor een caravan! Maar mss idd ff doorsparen. Sen, ik ga morgen weer naar de HA mss dat zij kan regelen dat ik eerder kan, want ze had al voorspeld dat het lang zou duren. Maar goed kep de afspraak voor de zekerheid toch gemaakt beter iets dan niets.
Ik moet alleen nu ff boodschappen doen hihihihi. Dus ik moet je weer in de steek laten Sen... Nou Adios!
6 juni is ook dan nog echt een eind weg. Ook je ziektenkostenverzekeraar is er om te bemiddelen dat je sneller terrecht kan.
Fijn dat je toch nog rekening met ons houdt Silla, wat ontzettend balen voor je! Ik heb dat ook Patricia, en dan heb ik het nog niet eens zo zwaar als jij. Maar ik vind 9 maanden ook veel te lang! Memoiikke, fijn dat alles goed was bij de vk.
Lekker hoor Patricia. Zowel mijn ouders als schoonouders hebben een eigen sta caravan en dat is toch echt wel een beetje vakantie als je daar heen gaat. Je bent echt even weg al is het misschien nog zo dichtbij, maar kan me voorstellen dat 3000 euro nou niet zomaar uit de lucht komt vallen! Was het maar zo Zo he 1200 pagina's al weer. Wat een geklets! Wordt wat als straks iedereen thuis is.... Silla sterkte meid!
Denk alleen niet dat we het record van de februari mama's gaan verbreken. Die zaten bij sluiting ergens op de 3700 nog wat.
Ey was ik ook ff... Druk daggie achter de rug... Kraamzorg heeft vandaag contactmet me opgenomen en komen morgen om 12 uur een intake doen... Ik heb in principe recht op meer kraamzorg omfdat ik er alleen voor sta, maar ik heb het liefst dat ze rond half 9/9uur komt en dan tot een uur of 2 of 3, maar goed, dat bespreek ik morgen wel... vrder voel ik me, ondanks de moeheid, redelijk goed, hopen dat dat zo blijft till the end... Er is weer een hoop geschreven, zag een leuk kamertje voorbijkomen en verder weet ik het niet echt meer
Jee, dat is idd wel veel, maar we komen toch vast wel in de buurt! Maar ja, wij hebben mooi weer en zitten dan meer buiten en die februari-mama's zochten natuurlijk de warmte van de pc op!
Da's minder Silla. Mijn moeder heeft dat ook gehad. De doktor wilde haar toen gelijk naar het ziekenhuis sturen om het dak van de carpale tunnel, die de verbinding vormt tussen de pink en duim, door te snijden, maar omdat mijn moeder dat nogal rigoreus vond, heeft ze eerst een spalk gehad en daarna diverse injecties, die uiteindelijk hebben geholpen. Maar hoogstwaarschijnlijk is de jouwe zwangerschap gerelateerd en is die operatie gelukkig niet nodig.
Nou dat lijkt me toch ook behoorlijk pijnlijk als je buik in tijd van 1 dag naar het niveau 9 maanden moet groeien . Ik weet niet of dat nou wel de oplossing is hoor .
Zo, de 1200 alweer! Gaat snel hoor. Volgende week woensdag mag ik weer voor de APK, Heb vandaag de dokter gebeld over mijn blauw aanlopende voet. Mag er morgen om 8 uur al heen! Trouwens Silla. Het wil nog weleens werken om een afspraak bij een ander ziekenhuis te maken. Mijn man moest over 4 maand pas voor een uitgebreid onderzoek door de reumatoloog hier in het ziekenhuis en toen heeft hij gebeld en in een ander ziekenhuis kan hij morgen al terecht! Dus werkt meestal wel volgens mij... Patricia, ik heb echt medelijden met je.. Is er niemand van ons die dichtbij je woont en je ff kan vereren met een bezoekje? Liefs Wendie
Ahhh, werkdag zit er weer op! Nu lekker naar huis en heerlijke Taco's maken, mmmm heb er de hele dag al zo'n zin in. Eet smakelijk voor iedereen en een hele fijne avond. Liefs, Pien Oja, vergeet het steeds door te geven, maar moet morgenochtend voor controle naar de vlos! Kan niet wachten!