Heey dames, er is weer lekker veel gekletst. Heb niet alles bijgelezen, heb het namelijk afgelopen paar dagen erg druk gehad. Susi: fijn dat het goed gaat met je 2 meiden! Ik hoop natuurlijk dat het met de rest ook goed gaat en Patries lig je nou nog steeds op bed Balen meis... Hier gaat op zich alles wel goed, alleen gaat nu alles echt in de weg zitten..Ook heb ik afgelopen paar nachten niet lekker geslapen. Kan me draai niet echt vinden en het is zo verschrikkelijk warm. Ook heb ik de hele tijd rotdromen. Ze gaan voornamelijk over dood Bijvoorbeeld dat mijn ouders mijn zusje willen vermoorden. Of dat ik zelf vermoord word. Ik weet niet wat dat te betekenen heeft maar fijn vind ik het niet Ook lekken mijn borsten gigantisch Het druipt er echt uit lijkt het wel. Best vervelend. Mijn ventje is vandaag weer weggegaan, die is trouwens aan het informeren bij een ander bedrijf voor werk. Waarbij hij dus vaker thuis is. Niet elke avond maar wel meer als dat ie nou is..Dus hij wilt het echt nog steeds en ik durf nu ook wel blij te zijn omdat ik weet dat hij het dus echt wilt. Ik voel de baby ook echt de hele dag door. Ze draait heel veel lijkt het wel...zijn babys in deze periode nog zo actief met draaien enzo? Soms heb ik het gevoel dat ze aan het indalen is maar dan zou ze met het hoofdje naar beneden liggen toch? Of hoeft dat niet? Ow ja we gaan een laptop aanschaffen, want ik zit bijna niet op deze computer (ja nu ik zwanger ben wel meer, voornamelijk hier) maar verder doe ik er weinig op dus vind het zonde om zoveel ruimte in beslag te laten nemen door de computer. Heeft iemand tips waar ik op moet letten en welke merken zijn aan te raden en welke niet?
Vandaag een CTG gehad in het ziekenhuis..... voelde al 2 dagen de baby niet tot nauwelijks en dat terwijl het een echte druktemaker is. Gelukkig was 't CTG goed .
er was van de week iemand die vertelde dat de VK had gezegd dat er alle tijd was om de meubels in elkaar te zetten als je weeen waren begonnen. Was er alleen vergeten op te reageren, maar hoe weet je VK in vredesnaam hoelang je over je bevalling gaat doen? Ik ben met Björn in 5 uur bevallen, en in die 2 uur dat ik thuis was had ik alle steun van mijn man nodig om mij door de weeenstorm te leiden..had hem vermoord als hij dan op zijn gemak de meubels in elkaar was gaan zetten
Ramoontje, fijn dat alles goed was! Dat van die meubels in elkaar zetten als de weeen begonnen zijn lijkt mij ook niet echt een slimme zet. Je weet inderdaad toch helemaal niet hoe lang en hoe het uberhaupt gaat verlopen.
Hello1 Essie leuk kamertje hoor Ik ben net even naar pelgrimshoeve geweest, dat is zo'n eeeh soort kringloop. Maar ik was al lang op zoek naar een stang voor de hemel boven de wieg (Zit tussen een hemel en een klamboe in met belletjes )maar is moeilijk te vinden. En voor 5 euro stond er zo'n stand Staat echt lief... Verder even afplakfolie voor m'n badkamerraam gekocht. Had het eraf gehaald met de verbouwing en de overbuurvrouw bejubelde mijn geweldige douchegordijn haha gauw maar weer afplakken...
Hoorde net dat een kennisje van me die nu 20 weken zwanger was vanacht een miskraam heeft gehad . Vriend gebeld, want die was uit eten, en die wist natuurlijk meteen hoe ik me voelde (niet druk maken he schat....) Oneerlijk soms hoor! Heb uit frustratie net maar een hele bak aardbeien opgegeten. Moest mezelf even ergens mee troosten.
Hai Dames, bezoek uit nl is inmiddels geariveerd. En heb vanochtend mijn eerste natte puf-les gehad in het zwembad. Hoe het was? ik vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan, aan de oefeningen, de meeste doen we als we A+B halen. Het enige leuke wat het was is dat het in het water was en de laatste 15 min was het ontspannen met drijfhulpmiddelen....nou ik kan echt niet ontspannen met drijfhulpmiddelen. Dus die zooi op de kant gemikt, hoofd op de rand van het zwembad gelegd en ben lekker in het zonnetje weggedoezeld. 15 min waren zo om. Verder is het ook hier loeiwarm maar als het goed is krijgen we vanavond of morgen een flinke onweersbui. Kan het lekker afkoelen.....
Ik las het net ook bij de juni mama's gatsie! Kippevel weer meteen.... Ga het voorlopig maar alleen hierbij houden dan kan ik ook geen erge dingen lezen. Ik ben soms echt wel eens bang dat er straks iets met de kleine is als ie geboren word of dat het misgaat ofzo, terwijl ik normaal eigenlijk heel nuchter en positief ben. Hebben jullie dat ook?
Tja, dat was mijn VK! Maar goed, ook al ga ik er van uit dat ik de langst durende bevalling heb (kan het alleen maar meevallen), maar dat bed staat er echt wel van te voren Anders ben ik niet rustig! Echt vreselijk zeg bij de juni-mama's! BD, wat erg zeg!
Mijn hemel het zal je maar overkomen, in de laatste weken van je zwangerschap en dan zon oneerlijk iets vreselijk! Heb ook even een berichtje achter gelaten bij de juni mama's..dit is te tragisch voor woorden!
Jeetje wat een vreselijk nieuws bij de juni mama's. Niet echt leuk om te lezen. Ik zal proberen om mezelf niet teveel zorgen te gaan maken, want ik doe dat nogal gauw na zoiets. Maar het hakt er wel ff in. En we hadden hier juist zo'n geslaagde avond: mijn schoonzus en zwager "zijn zwanger". Of beter gezegd: hun adoptie is nu volledig goedgekeurd en binnen 8 weken kunnen ze naar hun kindje toe. Dat was dus echt super nieuws!
Essie1979, gefeliciteerd met je schoonzus en zwager! Wat super leuk voor hun! En voor jullie. Heeft jullie kleine een leuk nichtje of neefje om mee op te groeien. En inderdaad niet te veel zorgen maken. Het kan gebeuren maar de kans is heel klein! (zeg ik ook steeds tegen mezelf vanavond)