Morgen dames! Hier weer vroeg wakker, beetje onrustig geslapen..weet niet waardoor, heb niet gedroomd ofso (naar mijn weten). Ik hoorde buiten allemaal herrie om 07.00 uur, dus mannetje is even gaan kijken Ze zijn de steiger hier aan de overkant aan het weghalen! Dus EINDELIJK zijn ze klaar hihihi.
Of ze hebben zoiets van dat lekkere zwangere ding zien we niet meer dus laten we de boel maar afbreken. Ga even terug lezen, las iets dat er bij de juni mama's was gebeurt.
Ik heb trouwens via HEMA software gedownload om zelf een fotoalbum samen te stellen. Hier wil ik alle buikfoto's, babykamerfoto's en echofoto's in laten afdrukken. Je kan ook op elke pagina tekst erbij zetten, erg leuk! Ben gisteren alvast begonnen van week 4 (foto zwangerschaptest + buikfoto) tot aan week 32. Hoef ik na de geboorte alleen nog week 33 tot "geboorte" erin te zetten en te versturen! Ik heb gewoon een gemiddeld album genomen en dan ben ik iets van 20,00 kwijt..dat is geen geld. En het is makkelijk omdat je hem tussentijds kan opslaan, na de geboorte heb je toch geen tijd om alles van de gehele zwangerschap bij elkaar te zoeken Misschien een tip voor de dames die ook een zwangerschapsboek willen maken
Die boeken van de hema zijn handig (jammer genoeg best wel duur) Ik ben nu bezig om een fotoboek te maken van Damian van 1 tot 2 jaar, lijkt me ook wel een mooi klusje voor mijn verlof volgende week.
Goedemorgen! Hier weer vreselijk geslapen Ik ken die boeken van de Hema, ze zijn echt heel goed. Ik heb er eentje samengesteld met onze trouwfoto's! Fijne dag allen en niet te veel kletsen hoor
Ik heb zoiets gedaan via de Blokker. Heb een album gemaakt n.a.v. het 35 jarig huwelijks feest van mijn schoonouders vorig jaar. Het resultaat was super en het blijft veel langer goed dan wanneer je foto's inplakt.
Dat is ook een leuk idee Niesje! Klopt wel, HEMA weet de prijzen wel maar ze komen uit verschillende testen wel als beste eruit. Dan betaal ik liever iets meer en dat het fotoalbum heel lang meegaat dan dat je hem na een paar jaar kan weggooien, toch.. Van Björn heb ik ook veel foto's maar de eerste 2 jaar hoofdzakelijk met een gewone camera gemaakt en afgedrukt misschien moet ik ze een keer inscannen en ook laten bundelen!
Balen meis dat je zo slecht hebt geslapen. Kletsen , doen we dat dan? En zeker toch niet onder werktijd?
Balen Veraatje dat je zo slecht geslapen heb, hopelijk kom je je werkdag een beetje door, werk ze! Brrr voel wel dat het weer wat frisser word, maar gelukkig schijnt de zon nog. Ik moet straks nog naar de kwantum om gordijnen uitzoeken en te bestellen voor Damian's kamer.
Hopelijk slaap je vanavond wat beter Veraatje hier is de zon ook aanwezig, maar merk dat het wel frisser is! Eindelijk! De slaapkamerraam staat open, en sinds dagen voel ik een coole bries door de kamer heentrekken. Senn, morgen je 5-jarige trouwdag!
Jaaaa, alweer 5 jaar. Jee wat is de tijd snel gegaan. Niels die heeft vroeg morgen, Sven zit op school en Maarit op het KDV. Gelukkig komen er morgen twee collegae een bakkie doen en zij nemen lekker taart mee. Heb ik in ieder geval iemand om het mee te vieren.
Idd kletsen onder werktijd kan écht niet De albums van Hema zijn echt van goede kwaliteit. Uiteindelijk hebben wij onze trouwalbum nog eens 2 keer besteld voor beide ouders. Ach ja dat slecht slapen.... gelukkig hoef ik vandaag maar halve dag. Alhoewel de jaarbestelling is gisteren ook binnengekomen, misschien dat ik die vanmiddag nog even ga opruimen. Senn, wow 5 jaar alweer! Gaan jullie ook nog iets met z'n tweeën doen? Nou, ik ga even wat toetsen afnemen, dus tot later!
Dat is een goed teken als de jaren snel zijn gegaan Hhmmm lekker taart eten! Vrijdag kwam er een collega van Manuel voorbij, iedereen op de zaak had een moederdagtaart gekregen..met lekkere marsepein erop en aardbeienjam in het midden..JUMMIE!
Goedemorgen allemaal Hier echt heerlijk geslapen, wel kort maar goed ik ga zo nog even een uurtje terug want heb net staan wachten bij de trams hier maar die rijden ook niet ivm de stakingen. En ik ga niet op de fiets want dat is nu met me zwangerschap gewoon niet te doen. Als ik naar me familie 20 minuten verderop fiets heb ik al de hele dag last van mijn bekken...Ik heb het ook gelezen bij het juni-topic, verschrikkelijk zeg Senninha: leuk hoor alweer 5 jaar getrouwd morgen Dat boek van de hema ga ik gelijk even bekijken! Ik heb namelijk verschrikkelijk veel foto s op de computer staan en zou ze ook graag willen inplakken.
Jasses, wat een akelig verhaal bij die junimama's. Ik wil dat soort dingen helemaal niet lezen. Marja, als er een verwijzing naar staat vraag je je toch af wat er gebeurd is. Brrr, ben wakker geworden met een wat stekend pijntje rechts in mn buik en maak me nu gelijk een beetje zorgen.
Hello, kom net bij de VK vandaan en alles was goed. Bloeddruk was netjes, urine netjes, 2 kilo aangekomen (Nu in totaal 9 kilo) Alleen kon ze de ligging niet voelen omdat mijn buik vrij hard is, maar dat probleem had ik bij Mi en Lee ook en destijds kwam dat door mijn buikspieren, kan me niet voorstellen dat dat nu ook zow is hahahaahaha.... Mahjah als ik niet naar de geneacoloog had gemoeten had ze me gestuurd voor een echo hoe die ligt maar jah, moet toch naar het ziekenhuis. Maar denk dat ie nog wel met zijn koppie naar beneden ligt en dat dacht zij ook... We zullen het zien
Hoew zat dat bij jullie toen met kraamzorgintakegesprek? Gingen ze alleen een gesprek aan of ook echt het kamertje controleren... Ze komen hier om 12 uur dus ga maar eens dweilen