Ik heb 2 pakken uit dse blije doos, maar Mayron is iets kleiner als geminddeld dus die past er wel in denk ik... En anders laat ik wel een pak kopen, zo gebeurd
Poeh ben alweer kapot! Ben vanmorgen op de fiets naar HA geweest (3 straten verder), toen naar de bakker, dierenwinkel en naar de Plus (mijn zuivelverslaving in tackt houden, kep gister 2 ltr. melk gedronken!) en nu net ff een was (dekbedovertrek) opgehangen. En ik heb het gevoel alsof ik een 12 uurs dienst (wat ik vroeger wel eens werkte) gedraaid heb!
Hahaha Silla, ik zou dan één pak Newborn en één maat groter aanschaffen..als je een grote baby heb, dan heb je wel een pak newborn over maar goed beter over dan niet in huis hebben. Maar je bevalt toch in het ziekenhuis, dan zou je mannetje ook eventueel even een pak luiers kunnen halen voordat jullie naar huis komen. Zolang je in het ziekenhuis lig krijg de baby van hun luiers en dan weet je gelijk de goede maat
Oja duhhhhhh ik beval idd in het ZH. Nou mooie eerste taak voor papa idd whahaha. Tja mijn moeder zei dat je ong. kunt uitrekenen wat je kindje gaat wegen als het geboren wordt. Het geboorte gewicht van de daddy2be en mommy2be bij elkaar optellen en delen door 2. Bij mijn moeder kwam het bij mij (iets lichter!) uit dan berekend. Mijn moeder was 8 pond bij haar geboorte en mijn vader (schrik niet) bijna 12 pond (groeide op tot slanke man hoor, alleen naarmate hij ouder werd, werd ie pas dikker en nu noem ik hem bouddah hihihi, alleen ben ik nu dikker dan hij!) en ik was ruim 9 pond dusss reken maar uit! hihihihi
Dat zou betekenen dat onze 2600 gram zal wegen, Björn woog 2950 gram dus 350 gram zwaarder. Hoop dat de kleine toch ook wel min. 3000 gr gaat wegen
ik was zelf 8 pond, maar mijn vriend is met 29 weken geboren dus ik denk niet dat ik aan de hand van dat geboortegewicht kan berekenen hoe zwaar ons kindje zal worden.. Ik ben druk bezig met het foto boek Echt heel eg bedankt voor de tip Patricia! Ik ga een paar hele leuke boeken in elkaar flansen.
Hoi, ben ik ook weer effies. Ik heb niet zoveel aan verzorgingsproducten in huis: Zwitsal shampoo Zwitsal haarlotion Natusan badcrème Calming Bepanthene billencrème Billendoekjes newbornluiers (2 pakken) Meer gebruik ik toch niet. Silla, je alvast een pak luiers halen van 3-6 kilo (die komen toch wel op na de newborn) Fijn dat iedereen goed door de APK is gekomen. Wij gaan morgen verders niets leuks doen want mannetje moet tot 16.30 uur werken en de kinderen om 19.00 uur naar bed. Ach maakt ook niet uit. Een aantal weken geleden hebben we van onze schoonouders een leuke surprise autotocht gehad met een High Tea. Morgen ga ik lekker koken. Nee als we 12 1/2 jaar getrouwd zijn dan wil ik wel wat leuks gaan doen. Wat weet ik nog niet. Hoe het met de nacontroles zit alsje bij de gyn loopt weet ik niet. Heb tot nu toe alleen bij de vlos gelopen.
Bleh, ik voel me helemaal niet lekker zeg. Ben misselijk en lamlendig en mn darmen zijn van slag. Uk is ook erg druk de hele tijd, dus mn buik voelt helemaal niet lekker. Er zal toch niet nu al iets aan het rommelen zijn daarbinnen of kunnen het iets van oefenweeen zijn. heb geen idee hoe dat allemaal aan moet voelen.
Haai meiden, Nannie; nog maar 1 dagje werken ahhhhh super joh. Essie, super lief kamertje. Woezel & Pip zijn echt zoooo leuk. Gefeliciteerd trouwens met het adoptienieuws van je zwager en schoonzus. Binnen acht weken, hihi misschien "bevallen" jullie dan wel tegelijkertijd! Ramoontje, hele geruststelling dat de CTG goed was, kan me voorstellen dat je je zorgen maakte. Mama van Perine, lijkt me eigenlijk heerlijk om pufles in een zwembad te krijgen. Kon het hier in de buurt niet ontdekken, anders had ik dat zeker ook gedaan. Veel plezier met de visite. ML, succes straks bij de kraamzorg intake en lekker dat het bij de vlos weer goed was. Ik moet zo om 11 uur. Maar ze zitten 1x per week in het pand direct achter onze zaak, dus echt nog geen minuut lopen. Merk trouwens dat ik niet meer zo goed voorover kan zitten, dan ga ik automatisch een beetje scheef zitten hihi. Nog ff snel tandjes poetsen en dan ga ik , tot zo!
Sann ik heb ook wat jij hebt..voel me suf en lamlendig, heb veel last van maagzuur en ook mijn darmen zijn van slag. Ik heb ook vaak steken aan de onderkant van mijn buik, vlak bij mijn schaamstreek zeg maar. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken pff..en de melk spuit er nog steeds uit lijkt het wel.
bij mij belt de kraamzorg 4 weken van te voren voor een intake gesprek. Dus dat duurt nog ff. Ik heb van mijn schoonzus nog 2 pakken newborn luiers gekregen en ook nog 1 uit zo n doos dus die heb ik er nu wel genoeg.
Jeetje wat wordt er nu inene veel gekletst hihihi. Kep het ene berichtje nog niet gelezen of ik zie in mijn ooghoek alweer een melding binnen komen hihihi Ik blijf maar ff achter de PC want als ik nu op de bank ga zitten...stort ik in en bel ik dus never on time de HA! Maar wat gaat de tijd langzaam!
Ik hoop vandaag mijn mandjes te verwachten! Tenminste...Babyonline had beloofd het gister te versturen dus dan hoop ik dat het vandaag aan komt! Zodra het er is dan speurt ik gelijk naar boven hihihi.
Wel moeilijk hoe ik die foto boeken in moet delen. Welke fotos waarin zeg maar. Bij het boek ''zwangerschap'' is het makkelijk natuurlijk...Maar waar moet ik die andere foto s in plaatsen? Zoals een dagje naar de efteling. Pasen bij schoonouders. Kerst. Verjaardagen. Allemaal in 1 groot boek of allemaal kleinere boekjes? Moeilijk hoor