Ik zou idd het verdelen in een aantal boeken bijvoorbeeld; - Zwangerschap; - Dagjes uit; - Feestdagen; Of zoiets hihihhi
Klinkt leuk zeg kwebbels die fotoboeken. Succes ermee. Ik zal zo s ff een lekkere warme douche proberen. Het liefst dook ik terug mn bed in, maar moet vanmiddag nog naar de fysio dus das niet handig. Ik heb een paar foto's van ons kamertje in mn album gezet.
Bij mij gaat het allemaal weer moeizaam grrrrrrr er is echt geen pijl op te trekken gewoon want van de week ging het weer soepeltjes
ooow, dat zou ook nog kunnen ja. Heb wel een paar dagen last gehad van de hitte. Er is hier nu trouwens geen zon te bekennen. lekker maar ook wel weer jammer.
Coole kamer! Wij hebben ook nog naar deze kamer zitten kijken...hihihihi. Maar tis toch een ander geworden... Als het ff mee zit zien jullie die vandaag nog hihihihi
Hier schijnt de zon volop! De zweetplekken zijn zichtbaar in mijn shirtje! En mijn was hangt zelfs in het zonnetje!
Sann leuke kamer hoor! Ik kan niet wachten tot ik die van ons kan showen...Zaterdag de plintjes leggen en dan die donderdag erop komen ze de kamer brengen en in elkaar zetten
Hmm, ik zie ook op buienradar net dat hier echt de enige plek is van heel nederland waar wat ellende zit. Ziet er gelijk zo somber uit die loodgrijze lucht.
Trouwenssss mijn haren op mijn onderbeen groeien niet meer Ik denk door de hormonen maar ik heb ze al heel lang niet meer geschoren (er zou onderhand een oerwoud op kunnen zitten) maar nog steeds niks.. Niet dat ik het erg vind hoor
Ik ga elke dag ff in het kamertje zitten hihihihi. Ik heb er nl. een "luie" stoel staan en dan heb ik prima overzicht! Alleen de radiatorbuizen moeten nog ff geschilderd worden...
Zo net gebeld door de kraamzorg, ze liepen een beetje uit.. Wij hebben het moeder/kind pakket genomen, dus 24 uur zorg over 8 dagen. Verder heb ik gelijk gevraagd hoe het zit met de VK en hielprik. Ik moet dus nu direct een VK praktijk hier bellen om door te geven dat ik op MI gaat bevallen en dan schrijven ze mij in. Dus na thuiskomst komt er een geheel onbekende VK 2 a 3 in de kraamweek langs, dit omdat zij de controle over de kraamverzorgster doet en het hielprikje. Nacontrole blijft wel gewoon bij mijn gynaecoloog. Dus ik ga nu maar even snel bellen naar de VK praktijk
Ik wil ook nog zo een ''luie'' stoel. Voor de borstvoeding..Ik wil namelijk niet met de kleine in bed gaan liggen s nachts bij de borstvoeding..Mijn schoonmoeder heeft nog zo n luie stoel op zolder staan..misschien dat ik die mag lenen.
Da's handig! Ik kep nogal blonde haren op mijn benen, je ziet niet eens dat ik haar heb (voelen doe je het wel hoor). Alleen getracht onderkantje te scheren want daar had zich gewoon een heel Amazone gebied gecreeerd maar dat is geen succes! want ik zie niets hihihhi
Hier schijnt het zonnetje wel gelukkig. Maar die bui van gisteren zorgde wel voor flinke afkoeling. In een kwartier tijd van 25 naar 19 graden buiten. Is dan wel even wennen. Natuurlijk gelijk alles tegen elkaar open gezet dus kon het heerlijk doorwaaien.