Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    heb net vk gebeld...ik mag om 11:50 komen voor een inwendige echo...dus moet mezelf tot die tijd afleiden...wel blij dat er plek is vandaag...ze was wel realistisch...dat ik er rekening mee moet houden dat het mis kan zijn maar dat we er natuurlijk niet van uit gaan! oef...wat voel ik me nu ellendig...gelukkig is mijn man in buurt aan het werk en kan hij straks mee...

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje succes triessie :( hopelijk ziet het er straks allemaal goed uit met de kleine spruit..! Heel veel succes!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik heb alles gelezen maar het is niet blijven hangen.
    Ik loop dgn te zeuren dat ik ervan baal dat ik geen kwaaltjes heb!
    WELL...BE CAREFULL WHAT U WISH FOR!!!! :confused:

Ik ben de HELE nacht misselijk geweest, darmkrampen echt WERKELIJK niet normaal. Ik was gister laat thuis na het uitje met mijn dinnetje. Dus ik dacht: Zoooo Silly gaat lekker slapen vannacht! NOT!
    4 uur wakker, misselijk,plassen (niet overgegeven), had het gevoel dat ik de grote booschap moest doen, STAKEN MIJN DARMEN!

Ladies zit nu HONDSBEROERD op mijn werk, ik vraag me af of ik het volhoud. Ik heb gelukkig een spulletje voor mijn darmen (vorige zwangerschap ook gebruikt) maar ik ben werkelijk NOG NOOIT zoooo misselijk geweest. En ladies geloof me IK HAAT dat gevoel. Altijd als ik me zo voel of gespuugd heb voel ik alsof (en sorry voor mijn "uitdrukking") zwaar terminaal ben. Ik kan niet spugen...ik kan het gewoon niet. Kep nu mijn tandenborstel mee naar mijn werk voor het geval dat. Ik kan gewoon niet naar huis want we hebben een mega onderbezetting!

Oja 5 WKN behaald zonder bloedverlies :)

4. Goedemorgen ladies,

Nieuwe meiden gefeliciteerd.

Weer een dagje verder en weer een dagje brakker. :cry: Mijn energieniveau blijft dalen. Maar ik zit weer achter de compu. Hopenlijk komt er vandaag nog iets zinnigs uit mijn handen.

Vanochtend ben ik onaangenaam verrast door bruinverlies. Mijn plas was heel erg donkergeel. Mijn theorie is dat de HCG concentratie aan het groeien is. Joki, als heb bruin blijft en je niet ontzettende pijn krijgt zou ik met niet al teveel zorgen maken. Zo zit ik er nu zelf in tenminste.
    Marieke, ik ben erg benieuwd wat voor info je vanmiddag krijgt bij de vk.

Monkeylove, mooie buik. De mijne is nog niet zo dik, maar wel iets opgezetter dan anders. Zal zodadelijk mijn foto plaatsen.

Triessie, zoiets heb ik een keer gehad toen ik niet zwanger was. Mijn darmen waar toen compleet van streek. Hopenlijk voel je je vandaag iets beter.

Mirre en de andere meiden die vandaag de eerste echo hebben. Veel plezier en we horen graag het goede nieuws!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sterkte meis!

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Triessie, fijn dat je zo snel terecht kunt. Hopelijk ben je straks weer helemaal blij en gerust!

Nina, Fijn dat het goed was bij de echo, kom maar op met de details!

Mirre en go4baby, succes!
    Marieke jij ook succes. Doet de VK de echo's zelf bij jullie? Dan kun je er misschien ook wel een echo uitslepen! Gewoon zeggen dat je je heeel erg zorgen maakt. Ben benieuwd

Hier is het maar raar met de symptomen, de ene dag is alles eigenlijk prima en de andere dag ben ik misselijk en belabberd. Om en om. Dat begint al de avond ervoor. Ik voelde me dus gister aan het einde van de avond slap en misselijk en ben vanmorgen ook zo wakker geworden. Wel goed geslapen overigens. Ik word nog niet wakker om te plassen ofzo. Hopelijk trekt het in de loop van de dag wel weer weg. Het blijft gek dat het toch stiekum ook wel fijn is als je zo goed kan voelen dat je zwanger bent....
    Nog maar 10 dagen, dan mag ik een echo.

Liefs,
    Lientje

7. Triessie, heel veel sterkte vandaag! Enne, een vk kan natuurlijk nooit garantie geven en zeggen wat we allemaal het liefste zouden horen.

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

@ Triessie, heeel veel succes ik zal voor je duimen!

@ Patricia, nou, je hebt echt wel al een buikje hoor, mooi!

@ Silla, vervelend, kan wel zeggen dat het erbij hoort mahjah daar schiet je neits mee op. ik hoop dat het meevalt en niet al te lang duurt. Ik ben ook 1,5 week goed beroerd geweest en sinds 2 dagen valt het eigenlijk wel mee, hopenlijk geld dat ook voor jou...

@Caro heel veel meiden krijgen rond de 6 weken bruinverlies, minder maar jah... Wist niet dat je urine zow donker kon zijn van de HCG, ik schrik iedere keer weer als ik zie hoe donker de urine is...

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jaaaa Silla je ben 5 weken \:D/ nu op naar de andere 35 weken!
    Ppfff ik heb ook zo beroerd geslapen, maar ben nu dus klaarwakker! :( wilde als die kleine op school zou zitten lekker gaan liggen, maar heb een onrustig gevoel in mijn donder joh! er is verder niets aan de hand met me, dus weet niet waar dat gevoel vandaan kom :rolleyes:

Ik kijk zooo uit naar de komende week! Morgen ben ik 6 weken, hihi schiet lekker op! Nog drie weken en dan ben ik mijn kritieke punt voorbij (voor mij gevoel), vrijdag jarig en lekker allemaal visite op zaterdagmiddag (beetje afleiding), en volgende week donderdag de eerste echo!

Volgens mij is mijn ventje aan het meezwangeren, hij heeft last van misselijkheid, eet opeens veel meer, klaag dat zijn broeken strakker gaan zitten en lag gisteren met hoofdpijn op de bank :) :p :rolleyes: mannen...straks lig hij te puffen ipv ik :)

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @ monkeylove, ja gaat snel maar nu ik hem zelf terugzie...lijk wel op een puntbuik! :( :) met Björn had ik een mooi bolletje, lijk nu wel of ik een stok overdwars in mijn buik heb zitten hahaha

11. monkeylove

Hihih misschien een meisje :p

12. monkeylove

Bij mijn dochter en zoon klopte het trouwens wel... Bij Michelle had ik een buik zonder taille en bij leroy was stond ie mooi bol vooruit.
    Bij Michelle leek ik van de achterkant wel een gestrande walrus en bij Leroy zag je van achter amper dat ik zwanger was, behalve als ik me omdraaide TOETERRRRR

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) :) wel leuk een meid, beetje het evenwicht in huis terughalen, nu al 2 heren in huis..dus een dame erbij is zeer welkom hahaha
    Eind februari/begin maart kunnen we pas een pretecho laten maken, dus ik moet nog heel veel geduld hebben! Eerst volgende week mijn echo!

14. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Heej Triessie, fijn dat je zo snel kunt komen. Hoop heel erg met je mee dat alles goed is!

En Monkey das echt al een grote buik. Ben benieuwd hoe groot je buik is op het einde ;). En jouw buikje bgint ook al mooi Patricia. Ik zie het bij mezelf ook al wel, maar ik had al een beetje een buikje :oops:, dus anderen valt het niet op als ze het niet weten. Heb wel al zin in een dikke buik, hihihihi. Als je dan zwanger bent dan maar duidelijk!

Hebben jullie al gekeken op www.beebiesite.nl. Hartstikke leuk, daar kun je een dagboek bijhouden, foto's en filmpjes toevoegen en nog veel meer. Ik ben met een dagboekje begonnen, altijd leuk voor later.

xxx

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mogge meiden,

Silla, jouw aanval is zooo herkenbaar!
    Mag ik vragen wat voor spul je gebruikt voor je darmen? Ik zit nu aan een kom biogarde met Lacpure, maar geen idee of het echt gaat helpen.

Hele dag werken vandaag, bleugh.
    Iedereen met een echo: succes! Ben heel erg benieuwd.

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hallo dames, weer een dag hard gewerkt en heb nog niet het fut om terug te lezen, alleen het stukje van Tressie heb ik gelezen en wil je ontzettend veel sterkte wensen meid, en wie weet ie het helemaal niks?!

Ik heb sinds vanochtend elke keer dan ik naar de wc ga roze afscheiding op mijn papiertje, dus ben ook vrij onzeker op dit moment! Weet dat het geen kwaad hoeft te kunnen zijn, maar toch gaat me hoofd raar denken! Hebben andere meiden hier ook last van, of gehad?

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @ mrietje, ik heb die site ook al ontdekt, ik heb er een kleutersite voor Björn en ik hou daar ook mijn zwangerschap bij :) leuke site en makkelijk te maken!

18. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ja he? Echt een tip voor alle andere aanstaande mama's!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ladies, ben weer thuis....het ging gewoon niet.ik denk dat ik ook een griepje krijg want mijn collega wreef over mijn schouder om beterschap te wensen en dat deed zeer! ik ga dus bankhangen! en mss nog tukkie doen... later

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Kruip lekker op de bank en veel beterschap meid!

Ik heb net vier bruine boterhammen met kaas op, en zit nu een roze koek te eten hahaha wat een combi :oops: :rolleyes:

Deel Deze Pagina