Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

oow dan ga ik ff langs bij kruitvat! Krijg trouwens van mijn schoonvader een hele lading luiers :confused: Hij vroeg of ik veel plek in de schuur had want hij ging een hele lading voor ons halen..Nou ja, is niet mis natuurlijk. Heb hem er zelf niet over gesproken maar als ik mannetje moet geloven is het een pallet.(mag ik hopen dat ie wel voor verschillende leeftijden koopt)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Volgens mij is het tel. spreek uur om 11 uur.
    Maar dan moet die doos van een ass. wel de telefoon doorschakelen en niet telkens dat @%$@$ bandje met het keuze menu...want in dat menu staat geen DIRECT CONTACT MET HA!
    Ik voel dat het lusje van mijn hormoonbom weer los zit hihihhi

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb kraamzorg via Unive en heb recht op 49 uur kraamzorg, maar wij hebben zelf gekozen voor 24 uur kraamzorg. Ik kon met een verwijzing van mijn neuroloog aangeven meer dan 49 uur te willen en dan zou dat vergoed worden, maar ik heb genoeg hulp in huis van mijn familie en Manuel. Een kraamverzorgster weet toch niet wat ze moet doen als ik een CH aanval heb, en dan heb ik niets aan vreemden om mij heen.
    Nu kan ik iemand anders weer happy maken met mijn andere 25 uurtjes, want zij gaf ook aan dat het erg druk word in juni/juli. :)

Enige wat elke dag moet gebeuren tijdens de kraamweek is het sanitair ontsmetten voor eventuele infecties als je nog navloeit en je beddengoed. Nou dat doe Manuel en mijn schoonmoeder, dus dat is geen probleem verder.

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha en anders verkoop je het toch door aan ons hihihi

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als we in dit tempo doorgaan dan halen we de 1300 wel. :)
    Hè Essie. ;)

Arme werkenden vandaag, die krijgen een hartverzakking als ze zien wat ze moeten bijlezen en dan is het nog niet eens middag. :p

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook een grote schuur dus als het niet mocht passen. :)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik heb net ff mijn hotmail inbox geleegd ruim 30 berichten hihihhi

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Silla, hier geen zwitsal, Damian reageerde daar allergisch op, dat schijnt vaker voor te komen omdat er best veel parfum in zit. Best jammer want het ruikt wel lekker. Dus hier badspul en bodycreme van weleda baby. Wel heb ik nog de haarlotion van zwitsal.
    En verder staat hier de sudocreme in de kast.

Sann, vervelend dat je niet lekker bent, beterschap.
    Hier trouwens ook al een paar dagen last van rommelende darmen, ik denk omdat de kleine naar beneden aan het gaan is.

Kwebbels, gek he, hier ook bijna geen haargroei op mijn benen meer, niet dat ik klaag hoor want zo makkelijk gaat het scheren niet meer. Helaas trekt mijn bikinilijn daar niets van aan vandaar dat ik nu gewoon alles maar weghaal.

Enne Senninha, ik werk vandaag niet maar was even weg en ik kreeg al een hartverzakking toen ik zag dat jullie alweer 10 blz verder waren haha

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ARHGHH @$%@#%@$^@$^
    POGING 400 AL ACHTER DE RUG om HA te bereiken! Waarom werkt het nou niet mee!
    Ik ben zoooo moe...

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Precies, ik schrok me echt bijna dood!

Dus, heb heel vluchtig alles gelezen:

ML, fijn dat alles goed was bij de vk.

Essie, gefeliciteerd met het adoptienieuws.

Kwebbels, wat handig geen beenhaargroei, hier wel :cry:

Sann, beterschap!

Bloem, heb ook de Quinny en heb eerlijk gezegd nog niet geoefend.

Kreeg net een smsje van Rensie: Het gaat heel goed met haar, maar ze is erg druk met verhuizen en heeft dus geen tijd voor forummen....

Nou dames, één verzoekje:
    RUSTIG AAN!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Het gaat heel snel met de bladzijden en dan ben ik alleen nog maar aan het schoonmaken ahah...
    Ze hadden bij de Super ook zown doos vol zwitsaldoekjes voor 16 euro...
    Weet niet wat die bij Kruidvat kost?
    Nou hier is de boel gedweild en opgeruimd en schoongemaakt, spik en span :p
    Nou nog even m'n bed opmaken, mocht ze mijn bed willen opmeten :(
    Maar jah ik beval niet thuis, m'n bed verschonen hoeft ze ook nbeit echt te doen dus ik zal het er zo eens over hebebn of die klossen wel echt nodig zijn...

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga ook even een paar kleine boodschapjes doen dus rustig aan hè met kletsen. ;)

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja juf :oops: ;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

Ben nu echt even weg.

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik krijg hogere bedpoten (sowieso) onder mijn bed. Wilde ik al heel lang dus al voor mijn zwangerschap, dan kom ik op ong 65 cm.
    En ik begreep hier dat de hoogte van het bed 70 cm moet zijn dus die 5 cm steken ze maar in een plek waar geen daglicht komt hihihhi

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik kies nu maar voor de ass. in het keuze menu want anders zit ik over een uur nog met de telefoon aan mijn oor!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Senninha: Bedankt voor de tip :D moet ze nog kopen hoor dus of ze er dan nog zijn weet ik niet, hihi.

Silla: Jij hebt dus ook problemen met die kap, grrrrr. En dan mag je ook nog niet hard drukken omdat ie dan kapot zou gaan... Volgens mij hebben wij een anderer quinny, maar het principe zal wewl hetzelfde zijn.

Kun je sudocreme niet als billencreme gebruiken? Ik dacht dat dit spul daar juist goed voor was?

ML: volgens mij is het bij de kruidvat ook iets van 16 euro voor 12 pakken. Ik heb inderdaad meerdere aanbiedingen gelezen, mar die van de kruidvat sprong er volgens mij boven uit. Het krantje ligt alleen bij het oud papier.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Kep de assistente gevraagd of de HA MIJ maar ff belt.
    Maar het schijnt dat de boel is uitgelopen en het spreekuur begon om 11:15 (oeps)

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou dames ik ga van de computer af. Ik kan niet meer lekker zitten, de baby zit in mijn ribben te drukken.
    Patricia: Ik krijg 49 uur(tot nu toe, misschien word het bij de intake anders) Maar ik vind dat ook veel te veel. Ik kan nooit zo goed ertegen als mensen mij de hele dag op mijn lip zitten en al helemaal niet als ze hier in huis dingen komt doen(bed verschonen etc) mijn schoonmoeder heeft ook de neiging die dingen te doen als ze op visite is maar van haar kan ik het ook niet hebben. Dan heb ik nog liever dat zij het komt doen dan de kraamverzorgster. Ook zie ik op tegen het kraambezoek. Ikk weet niet waarom maar ik heb zoiets van ''moet dat''? Heb wel duidelijk op het geboortekaartje gezet dat ze eerst moeten bellen als ze komen want van onverwachts bezoek hou ik niet :rolleyes: Ik wil ook de eerste dag dus geen kraambezoek ontvangen,die is gewoon voor ons drietjes.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bloem ik gebruik Sudo ook gewoon voor de billen hoor.
    Toen ik nog op het KDV werkte deden we dat ook...

Deel Deze Pagina