Ik heb precies hetzelfde! Ik verstuur ook pas de kaartjes als ik er aan toe ben hihihihi. En stuur een groepsSMS naar vrienden en fam. (muv opa's en oma's) dat we de eerste dagen NIET bereikbaar zijn hihihi.
gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die zo erover dacht. Ook als mijn vliezen gebroken zijn ga ik geen familie inlichten ofzo want dan staan ze allemaal op de stoep hier. Tenminste dat was bij mijn schoonzusje zo..die lag nog te bevallen en zij zaten allemaal in de wachtkamer
Ohhhhhhhh god neeh! Ik laat pas bellen wanneer ik de kleine in mijn armen heb en een beetje opgefrist ben!
Wij geven in augustus een kraamfeest in de tuin bij mijn schoonouders, gelijk ook nog voor het trouwen hahahaha dus ik zal de eerste dagen alleen opa's en oma's zien en verder weinig mensen..ik ben ook erg gesteld op mijn privacy. en de eerste keer vond ik het gruwelijk vervelend om heel de dag die kraamverzorgster in huis te hebben lopen, daarom nu maar lekker 24 uurtjes over de 8 dagen
Jes, Ik ben er gister achter gekomen dat ze bij mij pas 4 wkn voor de uitgerekende datum contact met me openemen! Dus maar hopen dat ik niet eerder beval hihihi
Precies. Als ik er weer een beetje normaal bij lig en lekker opgefrist ben. Eerst zelf genieten van onze kleine meid want die eerste uren moet je denk ik ook echt wel samen doorbrengen. En dan ga ik ze wel opbellen hoor..
Hier hetzelfde, ook pas bellen als het kindje er is en ik een beetje opgekalefatert ben en dan ook geen schoonouders en ouders tegelijk denk ik. Hoe doen jullie het trouwens als jullie borstvoeding geven, ik hoef daar zoiezo in het begin geen kijkers bij te hebben behalve natuurlijk mijn man en de kraamzorg. Laten jullie de kraam dan gewoon de mensen naar beneden gaan?
Ja ik ga gewoon op de slaapkamer borstvoeding geven. Daarom heb ikk ook zoiets van moet dat met die kraambezoek. Aan zulke dingen zal je heel erg moeten wennen denk ik en dat lijkt mij best wel vervelend als je dan bezoek in de huiskamer hebt zitten..Pff
Ben uberhaubt nog in dubio of ik kraambezoek laat komen of een babyborrel geef... Mijn dinnetje gaf een babyborrel maar ik vond het zooooooooo mega druk dat je eigenlijk niet ontspannen ff het cadeautje kan uitpakken, mensen te woord staan enz enz. Maar bij BV...eerste keren geen pottekijkers hoor! Ligt er ook aan wie er is hoor. Ga zeker niet in de buurt van de vrienden van mijn man BV geven, maar met vrouwen onderling no problem, maar pas wanneer ik er een beetje aan gewend ben.
Maar als ik voor kraambezoek ga....dan wel wanneer het MIJ uit komt en niet zomaar aanbellen! Maar de meeste weten dat ik een schurfthekel aan ONVERWACHT bezoek heb! Daar wordt ik nl. heel naar van (gna gna gna)
Een vriendin van mij die een paar weken geleden bevallen is had ook zoiets... Ze was nog aan het bevallen en er zat al bezoek in het ziekenhuis Haar vriend heeft ze weggestuurd. Ook nog eens heel nietszeggende mensen Dat snap je toch niet? En toen ze thuis was, een halfuur later zat het hele huis vol dus die kleine werd onrustig. Toen wou ze borstvoeding gaan geven, ging ze maar naar boven, gingen er mensen (o.a. een vriendin van haar moeder) mee naar boven Toen ze ze wegstuurde ging die vriendin van die moeder niet weg enbegon ook nog eens druk en luid te bellen, ik zou echt uit m'n plaat vliegen hoor. Dan heb je echt een bord voor je kop Nou ik wil eerst alleen zijn met de kinderen en de kleine. Ik weet niet wat Yaron wilt maar die mag er van mij ook bijzijn, verder ff niemand. En BV geef ik lekker in alle rust in mijn slaapkamer zonder pottekijkers! Gelukkig heb ik een slot op m'n slaapkamerdeur
Niet normaal hoeveel jullie het afgelopen uur gekletst hebben! Ben weer terug van de vlos, alles was goed. Kruimel was weer helemaal gedraaid en lag nu met t koppie boven. Kon precies de ronding voelen De weegschaal raakte heel voorzichtig de 60 aan! Pff, had niet gedacht dat ooit te halen. Hartje ging ook weer mooi en bloedddruk nog steeds lekker laag. Mij was ook al opgevallen dat m'n haartjes op m'n benen niet tot nauwelijks meer groeien Ookal zijn ze blond ik scheer ze wel altijd. Maare, down under is het er scheertechnisch inderdaad niet makkelijker op geworden. Doe t maar een beetje op gevoel al houd ik die kikkerstand niet zo lang meer vol. Vraag me trouwens af hoe de gazon tijdens de bevalling gewenst is. Iemand een idee? Wat is trouwens toch dat Sudocreme?
Rensie mocht je weer mee lezen, fijn om te horen dat alles goed met je gaat! En je niet te druk maken met de verhuizing he, gewoon lekker delegeren! Succes meis.
Sudovreme is zalf voor schrale billetjes enzow, ik heb een paar potjes gratis ergens bij gekregen. Toen Michelle geboren was kreeg je al die potjes in een geboortepakket en ze zijn nog niet veranderd in die tijd, kan je nagaan...
Nou alarmfase vanuit de HA... Zij gaat nu direct contact opnemen met mijn Gyn! Ik heb nl. lichte ontsteking in mijn urine (niet mega ernstig) maar ook SUIKER! Terwijl mijn suikergehalte gister 4.3 was (= dus goed) daarnaast vind ze 6/6 naar de Neuroloog TE LANG dsu ik wordt weer teruggebeld (ik hoop vandaag!) om te kijken wat het plan van aanpak wordt! KLOOTEZOOI!
60 Kilo 67 kilo... Man dat woog ik dat ik...15 was hihihi. Zit nu al tegen de 105 aan! Maar goed de Sonja boeken weer uit de kast gehaald voor na de bevalling
Ik kan wel janken weet je dat! IK WIL ALLEEN MAAR GENIETEN...IS DAT NOU ZOVEEL GEVRAAGD! Mijn moeder had (achteraf) dat ze zwanger was van mij zwangerschapssuiker, ik werd nl. geboren met een te laag bloedsuikergehalte. Bij mijn broertje werd er "zwangerschapsuiker" geconstateerd en mijn moeder moest toen insuline spuiten. Achteraf bleek mijn moeder al jaren suikerziekte te hebben. Tuuuuuuuuuuuurlijk dit kan er ook nog wel bij... Sorry voor mijn geklaag ging net zo lekker vandaag! Oh krijg hoog bezoek...de oudste kat van de buurvrouw komt buurten hihihi arme poes komt amper over de lage schutting heen. Apie (de andere buurkat is al langs geweest) en zie net Zussie, de zwangere buurpoes loopt nu ook inde tuin en mijn kat...is gevlucht naar zolder hihihihi.
Silla: Ach jeetje zeg, dat is even schrikken. Niet druk maken hoor nergens goed voor . Misschien valt het allemaal mee.