Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hoop maar dat het idd mee valt, ik voel me INPRINCIPE verder goed dus ik hoop dat dat z'n voordelen geeft.
    Maar goed aan de andere kant... zal het "Jantje de Boer niet zijn" (zoals we hier thuis altijd zeggen) want het zal hier nooit normaal lopen.
    Maar goed all for the greater good!

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He jasses Silla. hoop dat het allemaal mee valt.
    Hier is 60 kilo ook al heeeeeeeeeel lang geleden. Zou ook niet gezond zijn met mijn lengte :)
    Douchen was lekker. Ben er wel een beetje van opgeknapt.

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    2e bericht vanuit de HA...

Zij heeft Gyn gebeld, die kan vanuit haar eigen poli ook spalken regelen e.d. en gezien ik deze week toch al langs moet...gaan zij het verder afhandelen.
    De HA schrijft nog ff een brieffie en die moet ik dan morgen ff ophalen.
    Voorlopig moet ik de afspraak met de Neuroloog nog ff laten staan maar waarschijnlijk is het niet nodig gezien de Gyn ook vanalles vanuit haar eigen poli kan regelen.
    Wat een super HA heb ik toch...ze flikt het toch wel weer ff om het gewoon binnnen een half uur een terugkoppeling te geven!

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou wat ik begreep is hun kleine inmiddels al wel geboren. Hij of zij is maximaal 1 jaar oud.
    Wel jammer is dat zij hoogstwaarschijnlijk in Kenia zitten als onze kleine komt en ze mogen pas na min. een half jaar terug naar huis. Dus voor ons vind ik dat heel jammer, maar heel dubbel, want voor hen is het natuurlijk super!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuk kamertje hoor (en ook bij jou een Woezel en Pip).

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoe dan ook breekt er voor jullie beide gewoon een mooie periode aan!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden, 8 bladzijdes verder.. en ik ben er weer ;)

Over de quinny:
    Wij hadden ook gelijk moeite met de kap, dus hebben we het indertijd nagevraagd op de 9 maanden beurs, bij de quinny stand en daar hebben ze het nog even goed laten zien, die gingen namelijk ook nog wat stroef.
    Maar bij ons bleek het probleem vaak te zijn, dat hij nog niet goed 'vastgeklikt' was. Oftewel: Eerst even doorhalen naar je toe (dus juist nog verder rechtop) zodat beiden haakjes vastgeklikt zitten (en niet eentje maar) en dan beiden tegelijk omlaag duwen en dan de kap naar beneden doen.

Maar probleem lag bij ons dus vooral dan met het omhoog zetten, 1 van de 2 haakjes dus er niet ingeschoten was (echt met zo'n klik) en dan gaat ie dus niet weer open.
    Net nog even getest en idd: Als je hem omhoog zet schiet er vaak maar 1 kant in. Trek je dan ook nog eventjes goed aan de andere kant, dan schiet de 2e er ook in en dan kun je hem weer soepel omlaag doen.
    Hopelijk is het een beetje duidelijk ;)

over die haren: hier groeit het op m'n onderbenen ook een stuk minder :) scheelt toch weer :) . En verder... tja, het wordt steeds moeilijker! Maar we zien wel hoe lang het goed gaat ;)

@ silla: sterkte meid :( schiet echt niet op zo, maar hopelijk geeft je lichaam de juiste signalen verder en is het een goed teken dat je je niet heel beroerd voelt ofzo.

Verder is er weinig blijven hangen!
    Ik ben net terug van m'n werk. Een paar lesjes ouder en kind zwemmen ;) en om 13.30 ga ik weer, om nog even in te vallen voor 2 gewone zwemlessen.
    Dusseh; niet te veel kletsen dalijk weer hoor!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat ingevlochten van onder naar boven het meest makkelijkst werkt. :)
    Nee hoor, geen haan die er naar kraait hoe het eruit ziet.

Laatst hoorde ik een verhaal.
    Lag een aanstaande moeder te bevallen.
    Zegt de gyn, goh wat een bos haar zeg.
    Zij: Sorry, sorry, had geen tijd meer om mij te scheren.
    Gyn: geeft niets hoor ik bedoelde het hoofdje van de baby dat ik zie dat daar een bos haar op zit. :)

Sudocrème is een vette crème dat voor baby's wordt gebruikt om in te vetten. Heb het een tijd lang gebruikt tegen de rode billen totdat ik Bepanthene ontdekte.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jeetje, jou blijft ook niks gespaard. :(
    Hou je ons op de hoogte?

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    WHAHAHAHAHAHAHAHA!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik schrik me wel ff rot als ik zie wat er allemaal geschreven is :confused: .
    Het gaat nu ook ff het ene oor in en het andere uit :) .
    Maar op sommige dingen probeer ik te reageren.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant

:) :) :) :) :)

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja vrijdag horen we meer! Er zit niets anders op dan...
    te chillen.

Kep gelijk ff mannetje gebeld, ik geloof dat het huilen hem nader dan het lachen stond.
    Hij voelde zich gedurende het hele zwanger worden proces al schuldig omdat we door zijn "afwijking" miskramen kregen en nu zijn we eindelijk zwanger en kan ik nog niet genieten en ik denk dat ie daar moeite mee begint te krijgen. Hij kan er natuurlijk niets aan doen, maar ik zal hem vanavond maar lekker verwennen!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis je vergeven hoor meis! :)

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé ik zie ineens dat ook ik 30 weken ben vandaag! Dus ook hier kan het aftellen beginnen :D .

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb nog ff 1 van mannetje zn fotomanieproducten in mn album gezet. Mijn blote buik, maar dan wel een beetje bijgesneden. hoef niet zo nodig met mn hele lijf hier te staan. Vind m zio zelf ook nog best mooi en dat gebeurd niet vaak bij een foto waar ik op sta :)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jippieee, weer een mijlpaal bereikt. gefeli!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd, en idd lekker gaan aftellen. :D

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zal wel kippig zijn maar ik zie hem niet.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    sorry, had het verkeerd gedaan. Nu staat ie er wel.

Deel Deze Pagina