Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mooi hoor, mag je best trots op zijn.

Ik kreeg gister nog een verlaat moederdagskado.
    De foto die in mijn album staat, die van de Prenatal, heb ik in een hele mooie lijst gekregen. Lief hè. Was er zo blij mee.
    Normaal is mannetje niet zo creatief.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    ML, ben je al door de Arbo gebeld?
    Je had toch vandaag een afspraak?

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wow, mooie foto Seninnha :D

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo!

Silla, sterkte, hopelijk valt het allemaal mee.

En wat de onderkant betreft, ik kan het zelf nouwelijks meer zien.. maar ik vraag gewoon mn vriend of het "goed" zit, en die mompelt vaak iets wat op jawel lijkt.. dus het zou wel :D ik vind het maar niks als het helemaal begroeit is beneden.

Verder weet ik niet meer precies wat er allemaal geschreven is, ja veel!

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oww, wat mij dan wel leuk lijkt, van die ingevlochten dingetjes met kraaltjes onder in, dat maakt vast ook een leuk geluid :D komt het kind door een soort van vliegen gordijn op de wereld, matje met welkom dr bij :D

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    whahahaha

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) :) :)

8. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    in de caravan was het niet warm hoor...lekker snachts raampjes op een kier en overdag alle verduistering dicht was goed uit te houden..
    Vanmorgen naar verloskundige geweest en mijn bloeddruk was weer wat lager dan vorige keer.....
    96/63 en hb was ook te laag 6.0.....gek he dat ik moe ben.....en een kilo er weer af....glusose was wel goed....

verder zou ik ook niet wachten met meubels in elkaar zetten tot de weeen beginnen want ik had nanouk binnen 4.5 uur vanaf eerste wee en dan was het alleen maar puffen en manlief vast houden....

leuke kamertjes gezien.......
    zal evenm verder bijlezen

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je wat gekregen voo je lage HB waarde?

Suc6 met bijlezen het zijn maar een paar bladzijde. :)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, echt maar een paar...

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb laatst een heel assortiment Zwitsal producten gekocht:
    * shampoo
    * badschuim
    * billenzalf
    * bodylotion
    * zachte crème
    * op 't wangetje
    * talkpoeder
    * haarlotion
    * handzeep

Verder hadden ze nog allerlei olietjes enzo, maar geen idee waarom baby olie weer beter is als bodylotion.

Billendoekjes hebben we ook: de gratis doekjes van Zwitsal en Pampers en daarna laast zo'n voordeelverpakking gekocht van de Etos: 6 pakjes voor € 6,-.

Qua luiers hebben we nu 1 pak pampers new baby hebben ze in type 1 newborn (van 2-5 kilo) uit de blije doos en ik ga nog 1 pak type 2 mini (3-6 kilo) erbij halen, van al die kortingsbonnen die er in al die dozen zaten. Dan moeten we voorlopig vooruit kunnen. Sowieso krijgen we van schoonmoeder een luiertaart, want da's traditie.

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb nu ook 1 pak van die kleinste pampers. wil eigenlijk ook een pak kruidvat newborn om te proberen. Kan ik die dan misschien beter 1 maatje groter kopen?

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Verzorgings producten,

- was gel
    - shampoo
    - body lotion
    - baby olie
    - haar lotion
    - suddo creme.

weet niet meer wie vroeg wat en waar het voor was, maar ik vind suddo creme ideaal, voor de billetjes, gebruik het zelf ook wel als ik last heb van schrale plekjes ofzo,(nee niet op mn billetjes :p) t werkt echt prima, en het ruikt niet zo heel sterk.

Ik heb een pak newborn pampers (van de kruidvat) gehaald, en van die billen doekjes.

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje vervelend Silla. Hopelijk valt het allemaal redelijk mee. Heel veel sterkte in elk geval!

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dames, ik ga weer s ff een poos op de bank liggen. Buik en heup steken nu links onderin en zit niet erg lekker meer. Laterzz

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb de Arbo gebeld, nou jah, was het laaste contact omdat ik toch volgende week met officieel verlof ga...

Nou, intakegesprek kraamzorg gehad en was eewn heel leuk mens... Tis idd een hele drukke periode Juli, maar in principe krijg ik elke dag kraamzorg van 9 tot 15 uur, dus perfect :p
    ik heb ook nog wat spulletjes gekregen.
    o.a. een boekje over borstvoeding, een knuffel van een ooievaar, hij is echt grappig, een mini-verzorgingsset van Weleda, Sudocreme (zveelste potje :) ) /bepanthemzalf 3x, zinkzalf, oliegel, neutral wasmiddel, babydoekjes, floradix kruidenelixer met ijzersuplementen, badolie, allemaal cremepjes en dingetjes voor de borstvoeding en 20duizend foldertjes diek toch niet lees :p

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Athina, bedankt voor je tip over de kinderwagen, ik ga het proberen :D

Sann: Wat een geweldige foto! Ik zou hem vergroten en inlijsten en ergens ophangen!

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ook de Etos had een actie met Zwitsal doekjes:
    Regular doekjes 6x72 stuks van € 17,94 voor € 9,75 of
    Sensitive doekjes 6x63 stuks van € 21,54 voor € 9,75

Hoe de verhouding is met de actie van het Kruidvat geen idee, want daar staat niks over hoeveelheden per pakje in.

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Hahahahahahahah :) :)

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah preciesm, even de bezem erdoorheen, maakt het weer wat overzichtelijker...

Deel Deze Pagina