ML...wat fijn dat het gesprek goed verlopen is en dat je "krijgt" wat je had gehoopt! En dan ook nog es free goodies! Altijd leuk en handing om zuks te krijgen. Soms ook handig voor in de luiertas ofzo (als het van die mini's zijn). PC is vandaag alweer 3x uitgevallen! Net ff met de buuf staan praten, haar poes is v/d week bevallen, 3 kittens, maar niet zulke mooie als die van ML hihihi. Net ook maar ff de was opgehangen. Zwager kwam zijn digi camera ophalen (deze hebben we al ruim een jaar te leen hihihhi) maarja dat betekend dat ik dus geen foto's meer kan maken. Van het weekend komt broertje weer terug van de kazerne dus mss mag ik zijn fototoestel lenen en dan schaffen we zelf wel een nieuwe aan gezien we die nu wel moeten hebben hihihihi.
Ik meen het moet je alleen nog het bovenste stukje waar je nog net een stukje schaduw van je borst ziet wegsnijden.
Met de kinderwagen is het helaas niet gelukt ik wordt er echt helemaal kriegel van, ik wil gewoon weten hoe het moet! Ik ben mijn eerste babywasje aan het doen
Adem in...adem uit hihihi. Bij mij lukt het de ene keer wel maar de andere keer weer niet. Weet je wat bij mij ook soms stroef gaat, de wandelwagenbak eraf halen maar mss komt dat nu ook omdat mijn buik in de weg zit. Ik heb alle babywasjes al gedaan, tis nu alleen de "grote mensen" was hihii
Ik ga zo mijn laatste was (voor vandaag) ophangen, eten alvast voorbereiden (spercibonen, aardappelen en 1 of andere vis - man heeft boodschappen gedaan) zodat ik alleen het gas vanavond aan hoef te zetten en mijn mijn bakt het vis wel. en dan ga ik ECHT FF languit mijn linkerbeen staat HELEMAAL strak v/d vocht! Niet best maar ik ben nu door alle "comotie" een beetje onrustig in mijn lijf hihihi. Maar goed lees tussentijds ff mee maar zal niet meer op alles reageren! Liefs
Zo ik heb even een dutje gedaan, en ik voel mij wel een beetje opknappen zeg. Heb weer een beetje gevoel in mijn tenen, hopelijk blijft het nu in een stijgende lijn goed gaan! Silla, wat een vervelend nieuws zeg
KIJK dat zijn de goede berichten! Ik hoop het ook voor je meis! Maar het gaat zeker goed komen! Dikke knuf
hey hallotjes sann: erge mooie foto, als ik zon foto had zou ik m ook inlijsten. patricia: gelukkig heb je weer een beetje je gevoel terug in je been/ tenen. hopelijk blijft t inderdaad goed gaan nu en ben je snel weer op de been. silla: sterkte met je handen en voeten. t klinkt allemaal erg pijnlijk. hopelijk is er snel een oplossing gevonden bloem: veel succes met je kinderwagen, ik ben toch wel erg blij met mijn x-adventure. die doet gelukkig niet zo moeilijk. voor de rest weet ik t niet meer ik ben gisteren met jeroen naar de info avond over bevallen geweest. was erg informatief maar ook erg vermoeiend. kon aan t einde van de avond niet meer overend komen van de pijn in mijn stuitje. en de avond liep nog een half uur uit ook. ik ga nu ff naar de apotheek. medicijnen voor jeroen halen en spul tegen mijn muggenbeten, wordt helemaal waus van de jeuk die, die kut muggen achterlaten nou ik ben er later weer en niet zo heel veel bijschrijven want ik volg t gewoon niet meer. veel te veel paginas groetjes susanne
Hoe blij kan je zijn met wiebelende tenen hahahaha, kan nog niet staan op het been maar het is een stap in de goede richting Aaahh zit je nog steeds op je mandjes te wachten?
Jeetje stelletje kletsmajoren! Ga ik een ochtendje werken moet ik meteen 20 bladzijdes terug lezen Sann: echt een mooie foto! Zou 'm zeker inlijsten. Silla is je pakketje er nu nog steeds niet? pfff dat duurt lang. Ga zo ook nog even plat op de bank. MOet vanavond weer actief gaan doen op zwangerschapsgym. Is billencreme niet hetzelfde als sudocreme? Heb van de kruidvat zo'n pot met billetjescreme. Moet ik dan nog een aparte pot sudo creme halen?
Zo he, ga je een ochtendje weg, en dan wordt er zoveel gekletst! Vanmorgen met mn voet naar de dokter geweest. Ik heb hem vorige week te lang in de zon gehad. 1e graads verbranding Maar dat gaat vanzelf wel weer over. verder alles goed hier?
Ik zweer ook bij Sudocreme, ook omdat je Sudo op andere plekken kan smeren als het schaal is zoals nekplooitje enz. Ik heb dus geen speciale billenzalf gekocht omdat daar ook parfum in verwerkt zit, en als dat kontje oplig wil ik een neutrale creme hebben.
Zo ik heb lekker een dutje gedaan, ben ik wel van opgeknapt zeg. Patricia fijn dat je wiebelende tenen hebt Hopen dat het beter blijft gaan Sann: Hele mooie foto zeg! Silla: pff wat een gedoe zeg als ik het goed begrijp krijg je deze week meer duidelijkheid over hoe of wat wb die suiker?