Ook ik ga voor een thuisbevalling. Mijn voet jeukt vooral heel erg en wordt 's avonds pijnlijker en blauwer. maar ja... komt wel weer goed. Eindelijk is ons bankstel dan binnen! Wel tweedehands, maar ontzettend mooi! Als nog iemand hier in de buurt een 3 zitsbank in de kleur terra zoekt, kom maar halen! LIefs Wendie
Hoi hoi hier nog 1 die dikke voeten, kuiten en handen heeft. Bij te lang staan prikken de voeten heel erg. En m´n vingers voelen erg stijf aan van het vocht. Ik ga ook voor een thuisbevalling. Gisteren trouwens naar de vk geweest, het koppie was al naar beneden en waarschijnlijk werd het een zwaarder kindje. Is alleen maar een schattig hoor maar deze vk heeft al bijna 40 jaar ervaring dus zal denk ik wel een beetje kloppen. Toch is m´n buik niet extreem dik ofzo. Ach we zien wel. Ben blij dat het wat minder warm wordt, hopleijk zakken m´n voeten en benen weer wat af. Verder eigenlijk weinig te melden. gr mayo
Zow dan ik ben echt GAAR! Het liefst stort ik neer op mijn bed en verroer ik me niet meer... Mahjah neem straks wel een douche, ook chill... En dan maar eens lekker vroeg naar bed. Ik ga vanaf nu ook echt iedere week mijn boodschappen online doen hoor, ik trek het echt niet meer op mijn fietsje Ow ik vroeg nog aan de kraamzorg hoe dat nou zat met flesjes uitkoken, het moet nog wel mare niet zoals vroeger 10 minuutjes maar gwoon 3 minuutjes is voldoende en je mag gewoon koud kraanwater gebruiken om een flesje aan te maken. Nou ga ik bv geven, maar het is toch handig om te weten. Als ik wel op flesvoeding over ga koop ik wel die 2 liter pakken Bar le Duc..
Hier hetzelfde ook net 4-5 kg aangekomen en de baby ligt 2 wkn voor op groeischema. Vanmorgen die verteld in de ziekenhuisgang aan mijn gyn die ik tegenkwam begint ze meteen over regime of te wel dieeten! Ik heb haar aangekeken of ze niet wijs was man ik ben maar 4 a 5 kg aangekomen en dan dieeten? echt niet dus, ik eet al zo slecht, snoep zeer beperkt dusse forget it! Verder was alles ok had een intake voor de ruggeprik, maar alles wat de goeie man vroeg staat in het dossier! Wanneer zouden die mensen (inmiddels 6 verschillende) het betreffende dossier wat notabene voor hun neus ligt gaan doornemen?
Balen meis, gelukkig koelt het de komende dagen wat af. Heeft de vk ook een voorspelling gedaan hoe zwaar je kindje gaat worden? Bij mij dachten ze ook een groot kind en weinig vruchtwater maar was precies andersom, net 6 pond en veeeeel vruchtwater.
Kan handig zijn toch? Dan heb je ook een beetje het gevoel dat ze je als mens zien i.v.p. als nummer.
Zo ik ga sluiten voor vandaag want de yoga les staat voor de deur. Ik wens iedereen een goede nachtrust en spreek jullie morgen. En Essie die 1300 halen we niet vandaag.
Zijn die pakken wel handig: dit staat op de site van mijn kraamzorgorganisatie: bij gebruik bronwater uit een gesloten verpakking kan het water direct gebruikt worden. Bronwater uit een eerder geopende verpakking, dient 1 minuut gekookt te worden , daarna water verwarmen tot 37 º C (in een pannetje of magnetron) Voor gewoon water staat er niet dat je dat eerst moet doen (het laten koken van 1 minuut).
Hallo allemaal, Ik lees op dit moment wekelijks een beetje mee maar ben niet zo'n serieuze forumbezoeker als jullie dus zal inderdaad ook niet meteen na de bevalling een berichtje plaatsen daar kunnen inderdaad een aantal weken overheen gaan. Zal waarschijnlijk hoe lullig het ook mag klinken voor degenen die er wel heel actief mee bezig zijn een van de laatste dingen zijn waar ik aan denk. Ik leef nog steeds met iedereen mee en vind het ook fijn om een beetje mee te lezen af en toe. Heb gewoon erg weinig te melden gaat goed, druk met verkopen huis, ceremoniemeester verschillende bruiloften en net een nichtje erbij waar ik mijn jonge zusje veel bij help. Haal mij dus maar gewoon van de lijst want als je op mijn reactie moet wachten als ik bevallen ben dan kon het wel eens september worden en ik snap dat dat niet de bedoeling is. Zal hier misschien best nog wel eens wat posten maar misschien ook niet en mocht ik er toch aan denken kan ik altijd nog een berichtje plaatsen zodra ik bevallen ben. Daar is mijn naam in de lijst niet voor nodig. Vind het trouwens erg leuk om te zien hoeveel steun jullie aan elkaar kunnen hebben en hoeveel jullie kletsen. Succes allemaal. Groetjes Athalia
hier ook nog ff een ego berichtje van deze kant. Het is weer zo ver er staat vakantie voor de deur over een week naar nl.......Meneer begint nu al te zuchten en te steunen dat ie niet wegkan. Ja man ik heb het dan ook al in januari in 3voud bij je aangevraagd dus je ruim de tijd om je zaken te regelen. Nu zijn we wederom 1 week van te voren en daar begint het geduvel weer. excuus bv:Ja er moeten er 2 kalven....nou en de knecht is er ook nog! excuus2:ik moet maaien en pakken ervan maken....ja man had dan vorige week gemaaid en pakken gemaakt ipv rond de gebouwen te laten maaien toen het mooi weer was! enz enz. Einde van het liedje zal wel zijn dat we dus niet naar nl gaan, meneer de hele week op z'n luie krent zit omdat ie geen puf heeft en we hierdoor het 65 jarige bruiloftsfeest van mijn grootouders missen.betreffende opa en oma zijn 85 en 86 jr oud......... Vind ie het nog raar dat ik loop te sputteren!
Wat vervelend MvP. Je gaat ook niet alleen als je hoogzwanger bent... mahjah... afspraak is afspraak toch? Mannen
inderdaad als ik niet zwanger was geweest had ik kind en auto genomen en gezegd veel plezier ik ben weg. En geheid heeft ie dan nog het lef om te vragen: gunst je gaat naar nl wrom?
Ja, afspraak is afspraak zou ik ook voor gaan hoor mamavanperine.. Mijn voeten doen dus wel redelijk zeer zoals het uitgelegd is, net of ze er soms met naalden insteken..
Wat vervelend voor je MvP! Ik hoop dat je man uiteindelijk zo verstandig is en zonder mopperen met je meegaat! Fijn Athalia dat je ons dat laat weten. En natuurlijk blijf je hier altijd van harte welkom en ik hoop ook dat je ons tzt wel laat weten dat je bent bevallen. Alhoewel wij in september ws niet meer hier kletsen, maar bij de mama's.