Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Heb ik ook even gedaan en idd het voelt heerlijk. Dus wie weet neem ik het morgen ook wel mee naar mijn werk :D

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Onze planning is om ook in het ziekenhuis te bevallen en voor ons is het een ritje van 15 - 20 minuten. Zal wel ff bikkelen worden in de auto dus, maar ja het is niet anders. Ik hoorde dat ze je pas naar het ziekenhuis sturen met 8cm, maar is dat niet een beetje erg laat?

Net op zwanegrschapsgym geweest. Bekkenbodemspieren getraind en wat andere oefeningen. Volgende week komen de ontspanningsoefeningen en de puftechnieken aan bod. Ben benieuwd!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

8 cm lijkt me erg laat omdat de laatste cms heel snel kunnen gaan.
    Vriendin van mij bevoel poliklinisch en die ging gewoon toen ze weeen om de 5 minuten had. Ze sturen je niet weg hoor :p

4. monkeylove

trouwens, als ik voor 21 uur beval mg ik nog gewoon naar huis... BRRR.. Nou als er dan maar iemand snachts aanwezig is :( Kan toch niet anders?

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    ML, zou je niet toch mogen blijven als je aangeeft dat er niemand voor je is? Lijkt mij wel toch?

6. monkeylove

ik weet het niet, ik wacht het wel af, misshcien beval ik s'ochtends.
    Als het nou echt moeilijk word overleg ik ter plekke...

7. monkeylove

Moeilijk hoor, als je geen partner hebt die bij je staat... Maar jah het is neit anders...

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    hallo dames, hopelijk gaat alles goed hier?
    Morgen weer naar de gyn voor een echo.
    Ben benieuwd of de kleine goed is gegroeid de laatste X zat het iets onder het gemiddelde.
    Ik lag al om 20 uur in bed maar toen werd ik vervolgens wakker gebeld door me zusje dus ik was weer klaar wakker GRR baal der van was echt moe en dacht lekker een lange nacht te hebben.
    Ik ga nu maar even opruimen miss dat dat helpt om weer moe te worden ;)
    Hebben jullie al last van nesteldrang? :)

Ik beval trouwens in het ziekenhuis en wij gaan gewoon met een taxi, zitten alleen te bedenken wat we met onze dochter moeten doen als ik snachts beval heb geen familie hier en me vriendin heeft een zoontje en die kan ze moeilijk snachts uit bed trekken.
    Moeten we dus nog even goed plannen.

9. monkeylove

Jammer dat je in Antwerpen woont Mila anders konden we uitwisselen op het moment van de bevalling hahaa...

10. monkeylove

pfff jah balen zeg, straks is die kleine al geboren :(

11. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ziekenhuis is hier 20/25 min rijden....maar gas gaat gewoon erop hoor mocht ik met weeen zitten...met nanouk moest ik naar het ziekenhuis met weeen om de 4 min en dat was ook 20 min rijden.....pfffff fijn hoor met een weeen storm...
    nu maar gewoon keizersnede dus gewoon melden smorgens....

en ja een caravan is lekker hoor met kids.....gr heidi

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Toen ik moest bevallen van Yildiz waren we ook 20 min onderweg.
    Mijn man zat zich dood te ergeren aan de vriend van me moeder omdat hij zo langzaam reed ( en hij reed echt heel langzaam) hij had hem toen wel een mep willen verkopen haha :)

@ ML : zeker jammer dat we te ver van elkaar wonen anders hadden we idd uitwisselings project kunnen doen haha :) .....

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hoorde 2 weken geleden van één van de moeders die pas was bevallen dat de pakken van Bar Le Duc niet meer gebruikt mogen worden. De zilverlaag binnen de pakken blijken af te geven in het water. Ze hebben het liefst dat je kraanwater gaat koken :( Ik heb ook de kraamzorg van hetzelfde bureau, ben benieuwd of dat ook tegen mij word gezegd, want op de pakken staat dat het geschikt is voor babyvoeding.

14. Goedemorgen,

Laatste dagje van de week voor mij.
    Iedereen een beetje goed geslapen?
    Hier was het k** gisteravond kreeg ik een harde buik die ontzettend pijn deed, moest hem gewoon wegpuffen. Gelukkig is het bij 1 gebleven.
    Om 4 uur werd ik wakker en heb niet meer kunnen slapen.
    Neem vanmiddag maar lekker vrij, kan ik op mijn gemak de was gaan doen en een lijstje maken van wat er morgen allemaal mee moet naar Belgie :)
    en ff bijslapen natuurlijk.

Vanavond naar het ziekenhuis om te kijken hoe het met mijn vader is gegaan vandaag.

Ik beval trouwens ook in het ziekenhuis, geen haar op mijn hoofd die er nog aan denkt om thuis te bevallen na het drama van de vorige keer.

Weet niet hoe het met de rest is maar ik begin te verlangen naar het terugkrijgen van mijn lichaam. :( Ben het zo zat ff, sleep die buik overal mee naar toe, ik waggel als een pinguin, mijn voeten zwellen op, krijg weer last van mijn handen (gelukkig niet zo erg als de vorige keer, dus ik ken het gevoel Silla, heb het de vorige keer net zo gehad alleen werd er toen niets aan gedaan, hoort erbij zeiden ze :rolleyes: )
    Genoeg klaagzang van mij, sorry!

Ml en Patricia, gewoon kraanwater gebruiken. Als je 's ochtends een water kookt kun je dat de hele dag bewaren in een liter kan in de koeling. Of je kan zelfs voeding aanmaken voor de hele dag en die in de koeling zetten.

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames,

Moest ook heel wat pagina's bijlezen vanaf gisteravond hihihihi
    Zie dat het met iedereen goed gaat, alleen Silla..wat een klote reactie van je schoonvader zeg :(

Hier gaat het al wat beter :D gevoel in mijn tenen is nog aanwezig en heb gisteren zelf naar de WC gelopen, nou was nog wel gestrompel..maar goed, ik moet niet klagen!

Straks weer naar de gynaecoloog toe, Mila en Senninha jij ook succes met de controle/echo :D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ladies goodmorning,

Hier weer een bout nacht gehad.
    Heb de nodige paracetamol weer in mijn mik zitten tegen de hoofdpijn.

Chris, heel veel suc6 en sterkte vandaag met je vader. Ik hoop dat alles goed gaat.

MvP, wat een lompert zeg die man van jou. Is dit een Franse mentaliteit of gewoon typisch jou mannetje? Zou die van mij niet mee aan moeten komen hoor. Ik hoop dat je het feest gewoon kan vieren HIER in NL.

Nannie, lekker genieten van je verlof, heerlijk! :D

Ingrid, succes met je sollicitatie ik hoop dat ze je nog willen in oktober.

Silla, wat een vervelende opmerking van je schoonvader.
    Probeer, ja ik weet het is niet makkelijk nu, er zo naar te kijken over een paar weken word je beloont met iets prachtigs en zou je het zo weer doen. Is misschien moeilijk voor te stellen nu. :rolleyes:

Veraatje, die lijst ziet er opgeruimd uit. Alle namen die ik nu zie zeggen me ook wat. En het viel mee hoor wat jullie geklets hebben, slechts 3 pagina's. :)

Paries en Mila succes bij de gyn en Mila jij had geloof ik een extra echo vandaag? Suc6 meid.

Patries, fijn te lezen dat het wat beter gaat. Vandaag lekker je vriendin op bezoek. :D

17. monkeylove

Hier redelijke nacht gehad, echt beter, ik slaap de laatste tijd wel weer goed na die rotnachten, dus er is nog hoop voor de anderen die ook alleen maar slecht slapen :p
    Ga vandaag niets boeiends doen, mjah what's new :p
    Kleine is al de hele ochtend onwijs druk...
    Worden jullie ook doodgegooid met mailtjes, berichtjes etc. om maar vral te stemmen op hun baby om baby van het jaar te worden? Pffff... Ik word er echt mee doodgegooid, met smeekbedes :(

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen,

Senninha, gefeliciteerd met je 5-jarig huwelijk!Have a nice day :D

Christiea, ik herken dat. Ben ook zat van mijn lichaam. Vooral van mijn voeten op dit moment.

Fijn Patricia, dat het al weer een stukje beter met je gaat!

ML, daar heb ik geen last van, gelukkig!

Vannacht redelijk geslapen, maar ik word nu al drie dagen lang wakker met kramp in de kuiten. Vreselijk!

19. monkeylove

Ooow Senninha, 5 jaar getrouwd :D CONGRATS!

20. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Hier helaas ook een slechte nacht gehad. Had erg veel last van buik en rug pijn. Ben dus al lekker gaar en de dag is pas net begonnen..

Meiden niet meer zo veel kletsen als gister hoor! Ben echt lang bezig geweest omalles bij te lezen :)

Meiden met controles veel succes!

Lee

Deel Deze Pagina