Moggeu dames, @Patricia: fijn zeg dat het steeds beter gaat. @ML: lekker dat je goed geslapen hebt. Ben jaloers @Christeae: ik ben het ook af en toe wel ff zat hoor. Nog eventjes meid. Mooie trouwfoto's trouwens @Lee: balen dat je een slechte nacht gehad hebt. Werkse. Hmmm, de rest weet ik ff niet meer. Mensen die naar gyn of vk moeten succes vandaag. Ik heb ook niet al te best geslapen helaas. miste mn ventje naast me ook. is altijd weer ff wennen als ie net weg is.
Ziet er weer netjes uit Veraatje! Super. Ik ben buddy van Lientje en voor zover ik weet heeft ze geen pc problemen, ik lees er in ieder geval niets over in haar laatste berichten. Ze is 1 maart voor het laatst op het forum geweest en 27 feb voor het laatst hier. Op pbtjes reageert ze niet. Ik hoop dat alles goed met haar is want in haar laatste berichtje heeft ze het er over dat ze veel last heeft van hoofdpijn en duizeligheid.
Vreselijk! Volgens mij is Lientje wel actief op Hyves, dus tja.... Nu ga ik weer even verder... toetsen afnemen!
Senninha, gefeliciteerd! Lee, rustig aan doen hoor! Laat je niet afbeulen op je laatste daagjes. Nog heel even en je kunt 's ochtends lekker blijven liggen ML, het lijkt me echt moeilijk omalles alleen te moeten doen. Ik heb echt respect hoe je alles aanpakt. Ik ga in het ziekenhuis bevallen, het moet, maar de eerste keer heb ik er ook voor gekozen (thank god anders had het nog heel vervelend kunnen aflopen) Ik heb wel redelijk geslapen, ik moest eigenlijk werken vandaag, maar de bussen staken en ik rij geen auto, niet dat het zin heeft want ik hoor dat er een megafile staat richting amsterdam. Dus ik heb me lekker afgemeld op mijn werk vandaag en ga verder met Damian's kamer. Nu maar hopen dat mijn schoonmoeder snel komt dan kan zij Damian gaan entertainen.
Voor diegenen die snachts last van hun rug hebben, ik had het ook echt heel erg. Zat aan de pijnstillers enzow. Bij mij was het vooral mijn onderrug. Ik heb toen een keer snachts zo'n zachte plastic kruik in mijn rug gelegd en sindsdien heb ik weinig last meer gehad. Misschien een tip? Dank je Niesje, het is ook wel moeilijk maar jah... Het is in elk geval een ervaring die ik mijn leven niet meer vergeet om zo in de steek gelaten te worden Maar owkee, what goes around comes around, daar ben ik heilig van overtuigd...
Tjee wat kunnen jullie kletsen ! 25 pagina's in 1 dag! Heb weer een nieuwe laptop, maar moet nog vanalles installeren, nu even snel vanaf het werk dus! Hier ook een erg slechte nacht gehad; veel last van mijn handen gehad en niet een lekkere positie kunnen vinden. Ik hoop dat de dag snel voorbij gaat dan kruip ik lekker even mijn bedje in. Ik heb nog geen beslissing gemaakt over thuis/ziekenhuisbevalling. Ik denk er steeds meer over om naar het ziekenhuis te gaan, heb binnenkort een voorlichtingsavond in het ziekenhuis, daarna de knoop doorhakken! Meiden, veel plezier met jullie geklets vandaag, het gaat weer slechter weer worden dus nog drukker hier denk ik! Minka
Goedemorgen allemaal. Hier weer eens lekker geslapen... Alleen wordt 's morgens ook wakker en als ik dan mn linkerbeen rechtleg, dan krijg ik kramp in de kuiten, maar ik trek z.s.m mn voet en tenen naar me toe en het is gelijk weg, dus langer dan 2 seconden duurt de kramp hier niet gelukkig.. ML, vervelend dat je je verveelt. LIefs wendie
morgen allemaal hier ook slecht geslapen....pfff ben er nog moe van....tessa was onrustig en een aantal keer wakker door het dromen....en ik sliep pas om 23.45 pas....verder niets te melden eigenlijk.. kuitkramp ken ik maar al te goed hoor heb ik ook al gehad....en dan twee dagen lopen met pijn aan mijn been.....gr heidi
Kan me voorstellen dat het grappig staat, maar geloof me: zelfs al was ik heeeeeeeeeeel lenig, dan zouden nog alleen m'n onderbenen erin passen .
Zo ben weer terug van de APK. Bloeddruk was goed, ben een kilo afgevallen (wat ik al dacht) en nu in totaal 7 kg aangekomen. De vlos heeft even een korte echo gemaakt om te kijken of de placenta niet te laag ligt en die ligt prima. Ukkie was druk aan het smakken en lag met z'n hoofd naar beneden (wat ik al dacht want had z'n hoofd nog niet bij mijn ribben gevoeld). Uitslag bloedonderzoek was goed en ik maak op dit moment geen antistoffen aan. Heb een kit meegekregen waarmee ze thuis of in het ziekenhuis navelstrengbloed kunnen afnemen om te kijken of hij rhesus positief of negatief is. Ga nu even aan de poets want krijg zo collegae over de vloer die voor mij taart meebrengen. Bedankt voor alle felicitaties!
ff zeuren. Heb nu al een paar dagen last van intense misselijkheid. Zit momenteel gewoon te kokhalzen iedere keer. Voel me gewoon helemaal niet lekker. Heb net mn bloeddruk ff gemeten en die is een stukje hoger dan ik gewend ben: 128/91 terwijl ie normaal hooguit 120 over 70 ofzo is. Heb voor de zekerheid de vk maar ff gebeld en ingesproken of dit kwaad kan en wat ik er aan kan doen. als het goed is bellenz e tussen 1 en 4 dan terug.
En hoezo voel jij je geroepen om dit aan ons te melden? Vind dit nogal een vreemd bericht van iemand die nog nooit eerder op dit forum gepost heeft.
Wat is dit nou weer voor bericht dan? Hoe weet diegene wie Patricia01 is? Kent ze haar persoonlijk ofzo?
Eehhhh, ok? Welkom Janice, stel je even voor. Wanneer ben je uitgerekend? En hoe ken je onze Patries?