Wat een gezeik zeg! Ik ga er ook niet verder op in. Iemand die zich aanmeld en haar eerste bericht is dit wat we te lezen krijgen over iemand waar we al maanden mee kletsen en alles mee delen? Sorry hoor.. get a life! Senn gefeliciteerd met je 5 jarige huwelijksfeest Wow, klinkt al erg lang in mijn oren...ben net een week getrouwd hihi Gaan jullie wat leuks doen vandaag?
Haha jah ik wist ook niet hoe snel ik de kamer moest hebben enzo ivm geld.. Ik dacht in het begin van de zwangerschap dan heb ik het maar alvast, maar je ziet, ik ben startklaar...
Bij mij ligt Kruimeltje ook laag en is al een beetje ingedaald. De Vlos vertelde gisteren dat dit komt omdat ik erg smal ben, dan kunnen de kleintjes eerder indalen zodat ze meer ruimte hebben, maar dat dat niets uitmaakt voor de bevallingsdatum. Misschien geldt dit ook voor jou.
Hi meisjes, Ik was lekker aan het bijlezen, vond het al HEEEEL wat dat ik het e.e.a. kon onthouden... Zie ik me toch dat berichtje van Janices (or what's her face) voorbij gaan! Compleet jullie verhalen kwijt en zit gefocused op wat ze te melden heeft. Wat een rare zeg?! Sorry meiden, het ging goed met onthouden maar helaas ben ik het dus weer kwijt..Janice..BEDANKT! (ahum). Dus ik ga vanaf nu proberen jullie bij te houden en te reageren. Ga vandaag helemaal niets doen muv de laatste 2 wassen. En mijn dinnetje (en tevens toekomstige buurvrouw) komt vanmiddag tijdens haar lunchbreak ff bij mij pauze houden!
Nou de jaren vliegen voorbij hoor vooral als je eenmaal kinderen hebt. We gaan niets bijzonders doen. Mannetje is werken en de kids zitten op school. Er zijn nu een paar collegae onderweg die met mij taart komen eten om het te vieren en een beetje te socializen.
Goedemorgen dames, Discussie was ten einde, ik weet het. Wil alleen nog wel even laten weten dat je een topper bent Patricia en wat andere zeggen moeten hun weten. Het is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn Ik las over hikkende baby's. De mijne heeft dat echt dagelijks zo grappig. Begreep van mijn moeder dat ik dat ook dagelijks had toen ze van mij zwanger was... Leuk is dat om zo ervaringen uit te wisselen. Hebben jullie al overeenkomsten gemerkt met je moeder? Penny of je nu wilt of niet je moet er toch aan geloven tegen die tijd Ach geen 1 bevalling is het zelfde, dus laat je niet gek maken als je enge verhalen leest... Ja het gaat nu echt hard bij iedereen. Zo raar dat we (hopelijk) straks allemaal mama zijn van die spruiten waar we het nu elke keer over hebben en die ons bij elkaar hebben gebracht De pretecho van de week was trouwens echt super! Wat een genot zeg om die kleine zo te zien, die bolle wangetjes, heerlijk!
Ook niet. Zaterdag moet Sven zwemmen en Niels heeft zondag een lange dienst. Maar geef niet hoor met mijn rug kan ik toch niet echt aan de party. We blijven gewoon lekker thuis en genieten (als de kids op bed liggen) van onze quality time.
Nou, de eerste keer dat ik zwanger was was mijn moeder er heilig van overtuigd dat ik, net als haar, geen dikke buik zou krijgen en een bevalling die zo gepiept was... Ze vloog echt door alle3 haar zwangerschappen heen en bij mijn geboorte dacht ze eeeh... dat ze naar de wc moest en toen kwam mijn hoofd eruit toen is ze snel met mijn hoofd tussen r benen naar bed gerend en heeft me eruit getrokken Ach... Haha kwam ik, hele onderzoeken waarom het toch leek alsof er minstend een 3ling in mijn buik zat en sjah haha, geen bevallingen om over naar huis te schrijven. M'n moeder zei laatst nog, dat is compensatie voor mijn makkelijke bevallingen zucht ... Nee dus geen overeenkomsten met mijn moeder hahahahah...
christiea: Heerlijk zeg je laatste dag, en dan heerlijk weekend Ik had gisteren toevallig ook een pijnlijke harde buik (volgens mij) schrok er een beetje van. Ook had ik ze gisteravond best veel (gewone harde buiken) Patries: Wat fijn dat het beter gaat zeg . Kun je weer een beetje bewegen, heerlijk nu maar hopen dat het de goede kant op blijft gaan. Senninha: Vervelend zeg dat hoofdpijn weet je ook niet waarvan het komt? Doe maar rustig aan 5 jaar getrouwd? Gefeliciteerd Senninha Fijn dat de apk weer goed was monkeylove: Fijn dat je goed hebt geslapen . Ik stem niet op andermans baby of kind. Dat is geeneens een wedstrijd meer want er wordt niet eerlijk gestemd lee74: Vervelend zeg dat je een slechte nacht hebt gehad, doe maar rustig aan! Sann: Wanneer komt je ventje weer terug? Is niks aan he zo... essie1979: Fijn dat je kuiten weer wat geslonken zijn Hier is alles goed hoor Ik wil in het ziekenhuis bevallen, zit ik meteen goed Gisteren geen swarovski ontvangen , nu maar hopen dat het vandaag komt.
Mama van Perine, echt super lullig als jullie straks toch niet naar NL kunnen. Eerlijk gezegd zou ik laaiend zijn. Je hebt het er al zo lang over en verheugd je er toch ook heel erg op, en Perine vast ook. Kan je niet gewoon doen alsof je die smoesjes niet hebt gehoord? En lekker alvast beginnen met koffers inpakken, hardop fantaseren hoe geweldig het straks zal worden om iedereen weer te zien, ook voor Perine? Naja, heel veel sterkte. Chris, ben je al bij je vader geweest? Wanneer krijgt hij de uitslag van de kweek? Patries, ben blij dat het al wat beter met je gaat. Nu niet te hard van stapel lopen he. Senninha, gefeliciteerd met jullie huwelijksdag! Veel plezier straks met je collega's en smikkel maar lekker van het gebak. Sann, hoop dat je misselijkheid snel afneemt en dat de vlos je straks telefonisch kan helpen. Hier echt een rotnacht gehad. Maagzuur bleh, lag om 12 uur in bed, maar ben er na een half uurtje uit gegaan. Heb tot kwart voor 3 een beetje op de bank gehangen. Neus zat helemaal dicht en uit eindelijk maar een zoutwater oplossinkje erin gegooid. Bah. Nu voel ik me zo zwak, alsof ik niet in m'n lichaam zit en ik lijk wel koorts te hebben. Helaas ben ik de enige op de zaak vandaag dus thuisblijven is geen optie. Maar het liefst zou ik lekker m'n bedje induiken. Sorry voor m'n geklaag, maar moest het even kwijt.
Mijn moeder had ook makkelijke bevallingen! Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik er min. 48 uur over doe. Mijn moeder was ook kort na de bevalling 20 kg afgevallen, ik ga er maar vanuit dat ik flink aan de Sonja Bakker moet! Tuurlijk hoop ik dat ik het hetzelfde krijg als mijn moeder maar...ga er niet vanuit!