zow is die kleine van jullie ook zow druk? M'n buik gaat hier van voor naar achter van links naar rechts... En dat al de hele ochtend
Hoe op schei uit! Ik heb dat ong. 24 uur p.d en 7 dgn in de week! Gister ging ik naar bed en ik voelde hem niet (het viel me gewoon op hihihi) dus ik voelen, geen beweging in te krijgen... Toen de dopler er maar ff tegenaan (voor mama's gemoedsrust)...NIETS TE VINDEN! Maar na lang zoeken (grrrrrrrrrrr) hoorde ik een duidelijk hartje. Maar goed....het valt me dus eerder op dat ie rustig is dan dat ie beweegt, ik weet niet beter of mijn buik gaat heen en weer e.d. hihihihi
Silla: Sonja Bakker komt ook bij ons weer in huis hoor na de bevalling. Ben nu 12 kilo aangekomen (voornamelijk buik hoor!), maar ja... moet wel zeggen dat nu ik thuis zit ik toch ook best wel wat snoep Straks weer netjes in het gareel dus! Patries, trek je maar niets aan van Janice hoor. We vinden je allemaal een gezellige meid, dus gewoon lekker je eigen gang gaan. Vind het ook een beetje vreemd dat er zomaar iemand hier iets over haar gaat lopen roepen. (ook al mocht het waar zijn) Senninha: gefeliciteerd ML: ik kreeg van de week oko van die mailtjes "stem op mijn baby"pffff. meteen op delete gedrukt haha.
Mayron was altijd vrij rustig maar die begint nu echt druk te worden hoor... Alleen jammer dat, als ie druk is en iemand hoeft z'n hand er maar op te leggen, dat ie meteen stopt. Michelle en Leroy hebben hem daardoor ook amper kunnen voelen bewegen omdat ie er gewoon geen zin in heeft als er aandacht aan wordt besteedt Wel jammer hoor mahjah tis niet anders....
Bloem helaas moet ik volgende week nog 3 dagen en dan kan ik net als Nannie nu (ben niet jaloers hoor! ) genieten van mijn verlof tot 2 januari Maar wel ff lekker een weekend weg. Hier gaan we trouwens naar toe http://www.molenheide.be/ Het ziet er erg leuk uit, vooral voor kleine kinderen Penny, had mijn moeder al gebeld maar die neemt niet op, dus denk dat ze nu in het ziekenhuis zijn en dat mijn vader of aan het eind van de ochtend of begin van de middag geopereerd wordt, daarna duur het geloof ik een week of 2 voor de uitslag. Hou jullie op de hoogte. ML dat bewegen ken ik, mijn buik lijkt wel een golfslagbad af en toe Dit mannetje is drukker dan Steijn destijds. Silla hoe is het nu met je handen? Oh ja de verhuizingen op kantoor zijn begonnen, mijn kamer gaat dinsdag over. maar mag niks tillen van de fm jongens..dat doen wij wel..JOEPIE!
Jah Drukke Dicky stopt ook gelijk wanneer je je hand erop legt. Mijn broertje ziet telkens mijn buik op en neer gaan en als ik zeg...kom 'es voelen...stopt ie dondersteen ermee. Bd1, ik ben nu ook snel aan het aankomen. Volgens mij zit ik nu ook wel aan de 10 - 12 kg (als het niet meer is!). Gelukkig ook voornamelijk buik maar mijn bovenbenen beginnen ook stevig te worden hoor! Maar goed...we'll survive!
Chris, Vanmorgen/nacht waren ze erg pijnlijk kon niet eens een vuist maken. Nu gaat het wel weer een beetje maar goed ik moet me er maar weer bij neerleggen. hihihihi.
Christea, daar zijn wij vorig jaar ook geweest. Leuk park hoor! Ook leuke dingen te doen in de omgeving. Silla: bovenbenen beginnen nu oko wat uit te dijen inderdaad. Nou ja straks maar beetje meer moeite doen dan gaat het er wel weer af (sprak zij hoopvol )
Ik had de grootste maat van de positiebroek van H&M nou die pas ik dus niet meer he! En hij zat zooo lekker! Maar goed idd ff ons best doen na de bevalling hihihihi
bij mij is de beeb ook zo druk en ook als ik de hand erop leg...je ziet mijn buik gewoon golven als de beeb zich beweegt.... ben op dit moment ongeveer 5 kilo aangekomen
zowwwwwwwww! Zit nu ff achter de PC maar kep me een paar stalpoten! Goshhhhhhhhhhhh Zitten echt kussentjes OP mijn voet en ergens daaronder vind je mijn tenen! Hmmmm als mijn afbakbroodje klaar is ga ik ff met de pootjes omhoog!
Zal ik wel, zal ik niet, nou vooruit heel kort dan en dan zal ik het er ook niet meer over hebben, Janice, who cares? lekker belangrijk, heb je niets beters te doen met je tijd? Ik zou niet weten of mijn uk de hik heeft of niet. Wel heb ik soms zo'n heel raar vibrerend gevoel in mijn buik, zal dat het wezen? Kan me niet heugen dat ik Damian ooit de hik heb voelen hebben.
Oh meid vreselijk. Ik had het met Steijn ook, je kan je vingers niet eens meer sluiten. Het trekt ontzettend Warm/koud bad wilde ook wel is wat helpen. Het heeft bij mij toen ook heel lang geduurd voordat mijn vingers weer normaal waren. Vocht uit mijn benen was toen wel heel snel verdwenen. Bd leuk dat je daar ook geweest bent. Voor het peuterbad lijkt ons geweldig voor onze kleine man. Ben heel benieuwd
pfff, op de bank liggen is ook niks. Ga me alleen maar beroerder voelen zonder afleiding. Misschien zo toch maar ff douchen. @Silla; jasses, dat klinkt onaangenaam zeg als alles zo opgezet is. @Bloem: mn man komt over 2 weekjes pas weer, dus duurt nog ff. hij is net 2 dagen weg. Gelukkig daarna nog 1 reis en dan heeft ie 6 weken verlof rond de uitgerekende datum. Sorry meidne, weet de rest ff niet meer. Mn hersens lijken niks vast te houden momenteel.
Nee het is geen vibrerend gevoel in je buik, wat dat is zou ik niet weten. Je herkent het meteen als die kleine de hik heeft. Das echt gewoon van hik- seconde- hik- seconde etc.etc. haha Maar misshcien is die kleine van jou gewoon niet zow gulzig
Vraagje... Zijn er hier al meiden die een "prachtige" tijgervel aan het creeëren zijn op de buik? Ik (nog) niet..smeer de buik wel veel in maar ook weer niet overmatig.
Nee, ik heb er nog geen last van... Heb alleen wat oude littekens van Michelle op mijn buik.. Ik hoop dat het zo blijft...