Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Pffff, hier heb ik zo'n est in :evil: heb je hierboven een banner van zwanger en meer, schrijf je in en maak kans op een cadeaubon. Dus ik denk, nou vooruit dan maar. Ik schrijf me in, maak je pas kans als je heel veel andere mensen ook uitnodigt.......

Heb dan echt een neiging om die site te boycotten he.

2. :D wie weet kun je straks met je kind er naar toe en ga je indoor golfen :D

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    goeiemorgen allemaal :)

Senn: gefeliciteerd :) !
    @ silla: hier gelukkig ook nog geen strepen te zien.

over herkenning met de zwangerschap van m'n moeder: Die kan zich alleen vooral nog heel goed herinneren dat ze ophet laatst bijna de deur niet meer uit kon omdat ze zo veel moest plassen telkens. Hmmm , hopen dat het bij mij zo erg niet wordt, maar als ik regelmatig wissel van zit en staan, en zeker met autorijden, dan moet ik op het moment ook af en toe bijna ieder half uur. Zeker als ukkie wakker wordt en dan nog lekker over m'n blaas ligt te draaien.

Verder nog even een vraagje, ik geloof dat er hier nog een enkeling was die er ook last van had en ik ben wel benieuwd hoe het bij hen nu gaat...

maar ik heb dus nog steeds regelmatig zo'n branderig gevoel tussen buik en borsten in zeg maar. Precies het stukje waar de huid een beetje dubbel gaat zitten als je een beetje in elkaar zit.
    Bij de vlos van de week liet ik daar ook een onderhuidse bult voelen, m'n borstbeen lijkt een beetje verdikt. De stagiaire herkende het niet, (minder ervaring, dus niet zo gek natuurlijk) maar de vlos weet het aan de banden en spieren etc die daar zitten die gewoon wat geirriteerd zijn door het gewicht etc. Klonk heel reeel, maar toch ben ik niet helemaal overtuigd ;) vandaar dat ik me dus afvroeg hoe het bij de anderen was, en of er dus nog steeds meer waren hier die er last van hadden.

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah ik heb dat ook Athina, gewoon omdat het zo geirriteerd is, die druk erop...
    MAar jah het hoort er echt bij, het gaat wel over...
    Ik heb het ook bij mijn vorige zwangerschappen gehad... Goeie ondersteunende bh dragen ook snachts :p

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Tjonge, jonge, jonge.... teutjeboksems! :D

Niesje, wat ga je met de kamer van Damian doen? Wordt het helemaal nieuw?

Minka, hoop voor je dat de dag snel voorbij gaat!

Senn, fijn dat alles goed was bij de vlos.

Sann, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk knap je snel op.

Janice.... who the f*ck is Janice? Wat een gezeik!

TuttiFrutti, wat lekker dat je zo hebt genoten van de pretecho. Idd, waar zijn de foto's?

Penny, balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Sterkte met werken vandaag!

Silla, ik doe ook mee straks met Sonja Bakkeren! :D

Christiea, lekker zeg zo'n lang weekend!

6. He, dat vibrerende gevoel herken ik ook wel... Maar das niet de hik.. Tis net of ie dan een bokspartijtje in mijn buik geeft, maar dan 10 keer zo snel..

Vervelend dat iedereen zo slecht slaapt enz. Ik slaap eindelijk weer eens wat beter.. Hopen dat dat bij jullie ook gebeurt..

Liefs Wendie

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi dat zou leuk zijn!

Wij gaan eind deze maand een weekendje naar Landal het Vennenbos in Brabant met m'n zwager en schoonzusje. Is echt heel lang geleden dat ik in zo'n park achtig iets ben geweest. Normaal zijn we meer van de hotelletjes of particuliere huisjes. Dus ik ben benieuwd.
    Ze hebben daar trouwens ook een midgetgolfbaan hihi :D

Heb er wel super veel zin in, even lekker er tussen uit.

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hallo iedereen!

dat vibrerende gevoel, ken ik ook, maar ik zou ook niet weten wat het is, t lijkt wel een spastiche spier ofzo.

de hiik heeft gup ook wel regelmatig, dan zie je ook mn hele buik schudden, erg schattig :)

Wat het verhaal over patricia betreft, wat een onzin, maar goed, er zijn altijd mensen die proberen te stoken in een goed huwelijk dus tjah.. als zij er plezier aan beleeft/heeft beleefd, prima.

verder hier geen byzonderheden, vanmiddag beld de kraamzorg voor de intake, vind het wel spannend, wat voor vragen ed kan ik zoal verwachten? ik heb dr eigenlijk helemaal geen idee van.

Groetjes

9. monkeylove

Tijden van kraamzorg, of er nog bijzonderheden zijn waar ze rekening mee moeten houden, huisdieren, of je bv gaat geven en dat soort vragen allemaal, stelt niet zoveel voor hoor... Ow jah en wanneer je mag bellen...

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Verlof tot 2 januari :(: Hoe doe jij dat? Ik ga aanzienlijk later met verlof, maar mijn verlof loopt maar t/m eind oktober (incl. vakantie).

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Misschien (of beter gezegd hopelijk) slaat het een generatie over! Mijn moeder had, geloof ik, niet hele makkelijke bevallingen. Echter haar moeder (mijn oma) was ook een gevalletje "ik zit op de WC en ineens is het hoofdje zichtbaar". Zonder dat ze echt al te veel pijn had gehad.
    Kijk daar wil ik best voor tekenen :)

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Helaas van de 5 cm die eraf was, is er inmiddels weer 2,5 cm terug gekomen in deze ochtend. Lopen en staan wordt nu echt pijnlijk, want dan staat er echt een vreselijke druk op mijn scheenbeen :( .

Heb ik iets gemist: heb je iets leuks van Swarovski besteld? Ik ben ook een enorme Swarovski fan. Als het maar flink wat blinkende steentjes heeft :D .

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    oke, thanx! gewoon huis tuin en keuken vragen dus! dat is nog te doen ;)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nog ff 1 vraagje, want mijn pauze is weer voorbij: in hoeverre kan het vasthouden van het vocht in mijn kuiten een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging? Ik lees nl. dat dit een symptoom is. Kijk ik moet maandag naar de VK, dus dan weet ik meer, maar toch..........
    Of is het toch meer aan het weer te wijten?
    Iemand enig idee?

16. monkeylove

Ik zou het niet weten, maar je kan toch even je vk bellen voor de ckerheid?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg een sms van Patries.
    Haar schoonouders waren vanmorgen op bezoek en de laptop moest nog even aan de lader. Ook heeft ze vanmiddag gyn controle dus ze komt straks online.
    Haar mannetje moest wel lachen om "Janice-Gate".

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat ML, zegt ik zou gewoon even de vk bellen.
    Zij kunnen je vast geruststellen want er zullen vast nog wel meer symptomen bij horen.

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    bij zwangerschaps vergiftiging, (of een voorloper ervan) hoort ook, een "strak" gevoel bij je borsten, hoofdpijn, sterretjes zien. (teminste dat zijn symptomen die ik nog weet) maar als je het niet vertrouwd kan je altijd ff bellen!

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik moet nog 1 dag werken en heb dan ook "verlof" tot 5 januari.
    Eerst zwangerschapsverlof tot 9 sept, dan volledig ouderschapsverlof tot ergens in december en dan maak ik nog wat vakantiedagen op tot het nieuwe jaar :D
    Ik wil heel graag weer borstvoeding geven vanwege eczeem en allergie bij Dennis en mij, en thuis zitten is dan toch wat makkelijker dan kolven op het werk, en ik wil dus heel graag die 6 maanden halen.

Veraatje, Damian verhuist naar een andere kamer en het thema is jungle.
    Dus als iemand nog ergens voor een leuk prijsje weet waar ze legergroene gordijnen hebben?
    En de baby komt in Damians huidige kamer, maak er nog wel een paar kleine aanpassingen voor de leukigheid, maar behang en gordijnen heb ik nu lekker geen omkijken naar.

Tijgervel, weet niet meer wie er over begon, maar ik heb een paar strepen heel laag op mijn buik/schaamheuvel van mijn bevalling van Damian. Dat was echt balen, de hele zwangerschap geen streep en toen met de bevalling tjakka!
    De gyn zei dat het kwam omdat Damian heel hoog had gezeten en dat het vel daar beneden zich dus niet had kunnen aanpassen.
    Maar goed het tijgervelletje staat prachtig met mijn horizontale streep van de keizersnede ;)

Deel Deze Pagina