Essie ik doe hetzelfde als Niesje. 16 weken zwangerschapsverlof, daarna volledig ouderschapsverlof. 13 weken Ik zou dan een week voor kerst weer moeten beginnen, dan neem ik vakantie op. de week tussen kerst en oud en nieuw is het bedrijf dicht, dus begin ik 2 jan weer
Mn bloeddruk is gelukkig weer een stuk gezakt. Voel me alleen nog wel steeds beroerd, maar dat zal dan wel van de warmte ofzo komen. Schaam me nu wel een beetje dat ik bij de vk heb ingesproken. die belt dan straks voor niets terug. hoop niet dat ze me een aansteller vindt.
Ja kralen van swarovski, ben bezig met een bruidscollectie en heb ze nodig (ik maak sieraden ) Ach zijn je kuiten weer gegroeid? Maar je gaat in ieder geval 2 stappen naar voren en 1 naar achteren, beter dan andersom (positief zien ) maar vervelend is het wel christiea: Ik bedoelde ook eigenlijk je weekend, nog even en dan weekend . Maar wat een lang verlof heb jij zeg dat wil ik ook wel . Ik moet nog 4 weken werken , werk maar een paar uur per dag, maar toch....
Zow intake is gebeurd, krijg 45 uur, en die mogen we terplekke invullen, vind ik wel erg lekker! ben zeer benuwd naar de bruidscollectie sieraden! niet dat ik wil trouwen, maar is vast wel mooi.
Hoe bedoel je de nesteldrang begint toe te nemen..... heb net heel de zolder opgeruimd, administratie opgeruimd en alles gepoetst ppffff.... Maar ja kan het er wel weer even lekker tegenaan. Beeb ligt al anderhalve dag helemaal dwars volgens mij, raar gevoel!
loll hier dus niet.. ik krijg m'n kont vandaag maar niet achter de pc vandaan... hier ligt de baby vaak aan 1 kant. De vlos zei het nog; joh, je buik is helemaal scheef! Dat klopt.. beebje heeft echt nu al een voorkeurshouding/ligging rechts in m'n buik...
Penny...JAAAAAAAAAAA Ze zijn binnen! Alleen zijn de 2 hangmandjes "Pale Grey" ipv Zilver maar dat wist ik, deze worden nog na gezonden, maar ik kan ze wel gebruiken om alvast gaten in de muur te laten boren en haakjes hihihi.
hehe, eindelijk zeg. Wat zijn het voor mandjes eigenlijk? Leef wel met je mee al een paar dagen wanneer ze nou komen, maar weet eigenlijk niet eens met wat ik nou mee loop te leven
Het zijn van die "gevlochten" plastic mandjes van Handed By.... Deze heb je in alle kleuren enzo. Ik ga zo ff naar de Kwantum want...ik had lampenkapjes gekocht voor 2 tafellampen van ons...PASSEN ze niet...dusss ff geld terughalen hihihi. Greetz
Dat valt nog mee hoeveel er gekletst is Swaroski? Nog nooit van gehoord! Is dat erg? Fijn dat je mandjes binnen zijn Silla! Nesteldrang? Ik denk niet dat ik dat ooit ga krijgen Verder weet ik het niet meer Had ik het goede nieuws al verteld? Mijn stagiaire wil graag volgende week ook de hele week les geven. JIPPIE
Silla: Eindelijk zeeg dat je mandjes binnen zijn, daar heb je lang op moeten wachten. Veraatje: Goed man! Kun jij lekker zitten met je benen omhoog 8) ******** Ik heb een paar foto's van sieraden in mijn album geplaatst ********