Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaaf bloem, ziet er heel mooi uit. Had ik dat maar eerder geweten :) heb namelijk helemaal niks moois toen kunnen vinden voor bij mijn trouwjurk.

Veraatje goed nieuws :) kun je lekker alles afronden en ze als ze het goed doet kun je het ook wat makkelijker loslaten lijkt me :)

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    christiea: Even overnieuw doen ;) 8)

Maar je ziet er prachtig uit hoor! Had ik nog niet eens gezegd volgens mij :oops:

3. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow, Bloem echt super mooi! (oei oei wat een priegelwerkje!)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

moet heel ff van me af schrijven.

straks komt de VK langs bij mij om te kijken of t hartje nog klopt van onze kleine meid.
    heb haar al sinds gisteren niet meer gevoeld en ze maakt zich best zorgen.
    normaal reageert de kleine goed op mijn hand maar dat doet ze ook niet meer. :cry: gaan jullie voor me duimen dat de kleine gewoon ligt te slapen en dat er niks aan de hand is?

groetjes susanne

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou daar heb ik allemaal geen last van hoor! Alleen vocht, dus vooralsnog gooi ik het op de hitte. Mocht het verergeren kan ik alsnog de VK ff bellen of mailen. En anders hoor ik het maandag wel.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    susanne85: Jemig zeg! Tuurlijk duimen we voor je! Ze zal misschien een pauzedagje hebben? Die van mij is ook weleens een dagje rustig hoor. En misschien ben je zo druk bezig geweest dat je haar daardoor niet gevoeld hebt?

Hou je ons op de hoogte?

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ouderschapsverlof da's onbetaald of niet? Want da's voor ons niet haalbaar, anders zou ik het ook nog kunnen overwegen.

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Veel sterkte Suzanne, kan me voostellen dat je je zorgen maakt :(
    Hier is Mayron ook weleens een dag rustig, dus ik zal maar van het beste uitgaan... Sterkte meid! En als je je rot voelt weet je ons te vinden...

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Gaaf hoor! Jammer dat we elkaar nog niet kenden toen manlief en ik trouwden. Ik moet trouwens zeggen dat bruidssieraad 1 heel erg veel lijkt op de ketting die ik om had met ons trouwen. Alleen bij mij zaten er alleen Swarovski's op en geen parels.

10. monkeylove

Mooi gemaakt hoor die sieraden Bloem. als ik ooit nog eens trouw weet ik je te vinden :)

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    nee ben helemaal niet druk geweest vandaag. dat is t probleem juist. zo rustig mogelijk elke dag.
    ik hoop dat ze mij gewoon voor de gek houdt want met de pretecho wilde ze ook geen poot verroeren dus daarom ging die echo niet door.
    ik hou jullie op de hoogte

groetjes susanne

12. Susanne sterkte zo en ik duim natuurlijk voor je :(
    Hoop dat ze gewoon wat rustiger wordt nu omdat ze wat minder ruimte heeft.

Essie, bij ons is het wel betaald. Alleen wel minder, ongeveer 70% van mijn loon krijg ik in die periode.

Eeehh Bloem...grapjas :) 1 keer trouwen was genoeg, maar als ik weer is wat moois aan moet en heb een sieraad nodig klop ik bij je aan goed?

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    He meis wat naar! Natuurlijk duim ik voor je dat er niks aan de hand is.

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Veraatje, wat fijn zeg! Mijn stagiaire blijft ook nog volgende week en wil ook heel graag lesgeven, dus hier ook superblij...

Bloem82, wat een ontzettend leuke sieraden.. Hier nog niet getrouwd, dus wie weet... :D

Heb net even het achterraam ik de kamer van binnen en buiten gelapt, maar zit nu al te puffen. Was ook wel hard nodig, want waren denk ik al een half jaar niet meer gedaan aan de buitenkant. :oops:
    Wil boven ook graag doen aan de buitenkant, maar daar kunnen we niet bij.. Dus ben nog op zoek naar iemand die zo'n lange stok heeft met zo'n borstel eraan...

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik ga heel hard voor je duimen [-o< .
    Onze kleine is ook wel eens wat rustiger, maar het is nog nooit voorgekomen dat ik haar een dag helemaal niet voelde. Maar het hoeft natuurlijk helemaal niks te betekenen. Mijn VK zei laatst pas dat je je kindje pas vanaf week 30 echt elke dag moet voelen.
    Maak je niet al teveel zorgen, komt vast goed.

16. monkeylove

Hoe laat komt ze ongeveer Suzanne? Ik draai hier duimen... Bah wat zal je je klote voelen :(

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    suzanne, ik zou voor je duimen! hopelijk voel je je straks weer beter!

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Susanne, ik duim voor je! Ons kind is sowieso heel rustig. Ik voel hem/haar wel elke dag maar niet ontzettend veel/vaak.

Prachtige sieraden, Bloem! Dat is Swaroski?

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dan heb jij óf een hele goede CAO óf een hele goede werkgever, want bij mij is dat niet, geloof ik.
    Is dat iets wat bij elk bedrijf is?

20. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Suzanne, ik ga ook voor je duimen...En laat je ons gauw weten hoe het gegaan is...

Deel Deze Pagina